Wel beter dan een half feest. Veel plezier!quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:38 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb dat weekend een heel feest, dus ik ben onder invloed dan. Veel plezier aan zij die gaan snerten
Opgelostquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
ik moet ineens werken de 8e
![]()
Morgen even kijken wie dat bedacht heeftik had verdomme vrij gevraagd en gekregen
Wat was dat ook alweer voor regel, iets met 'niet sleutelen voor een rit'?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opgelostenige probleem is dat ik nu donderdag de hele dag moet werken in plaats van alleen de ochtend, dus ik mag ik den late uurtjes even de koppeling terug gaan bouwen in het donker
Hij haalt een dag van tevoren nog zijn hele brommer uit elkaar als het even meezit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor regel, iets met 'niet sleutelen voor een rit'?
ja hallo wat is dit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef BlackLining het volgende:
ik moet ineens werken de 8e
![]()
Morgen even kijken wie dat bedacht heeftik had verdomme vrij gevraagd en gekregen
We zijn altijd iets te snel daarmee. Komt ervan met een snelle motor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als je nou even verder leest dan je neus lang is...
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zijn altijd iets te snel daarmee. Komt ervan met een snelle motor.
Daags voor de Friesland rit had ik de complete achterbrug inclusief vering er nog uit liggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor regel, iets met 'niet sleutelen voor een rit'?
Wil je weer samen naar het ontmoetingspunt rijden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daags voor de Friesland rit had ik de complete achterbrug inclusief vering er nog uit liggen
Moet wel goed gaan komen. En anders rij ik wel met gare koppelingsplaten, maakt ook niet zoveel uit.
Ja hoor. Moebs wilde ook mee rijden denk ik. Vinden we dat goed? Hij rijdt wel Ducati natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je weer samen naar het ontmoetingspunt rijden?
Dat zal ie toch wel met die 25kW meukquote:
7 uur op zijn vroegstquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:41 schreef mjan het volgende:
Ben er ook inderdaad, maar ik rijd binnendoor en weet niet of jullie dat aankunnen qua vertrektijd
Heb het idee dat het bij elke rit steeds vroeger wordt...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
Hoe laat vertrekken jullie wel nietstelletje gekken
Elke rit start om 11:00. Maar ja, ligt eraan waar je moet verzamelen he. Focking Friesland... Sja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb het idee dat het bij elke rit steeds vroeger wordt...
Daarom dacht ik dus eigenlijk al dat er niemand vanuit Den Bosch zou willen meerijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:
Hoe laat vertrekken jullie wel nietstelletje gekken
Waarom nooit een keer in de middag eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Elke rit start om 11:00. Maar ja, ligt eraan waar je moet verzamelen he. Focking Friesland... Sja.
Omdat je elkaar in de avond makkelijker kwijtraakt, zeker met een wat grotere groep ow en je ziet de omgeving niet meer, toch wel een reden om juist te gaan rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom nooit een keer in de middag eigenlijk?
Heb mij dat altijd al afgevraagd.
Of een avond rit bijvoorbeeld.
Omdat het om half 5 al donker isquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom nooit een keer in de middag eigenlijk?
Heb mij dat altijd al afgevraagd.
Of een avond rit bijvoorbeeld.
Nu inderdaad, maar zomers heb je nog lang genoeg licht natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat het om half 5 al donker is![]()
Een avondrit lijkt me wel erg vet trouwensmoet je dat wel echt ergens centraal doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |