Lekker voor je!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef mapima het volgende:
Eerste tentamen gehaald en ruim boven het gemiddelde gescoord
Curling komt in de buurtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik me bijna niet voorstellen, vooral die 10k
Volop spanning en sensatie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik me bijna niet voorstellen, vooral die 10k
Deze man weet, notabene uut het hoge Noorden en dat hekelt de winterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Winter
tenzij je lekker binnen kan zitten met warme chocolademelk, kijkend naar het schaatsen en het buiten sneeuwt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik kijk nog liever een wedstrijd van Groningen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
Corruptie in Nederland, verkiezingsfraude en witwassen: man, man, man, man, dat dit kan in Nederland
En wat is Yrealstyle? Gewoon een 5 halen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Yreal het volgende:
Wel keihard yrealstyle tentamen gemaakt net
Geldverspilling. Zowel plakken als band vervangen kun je met minimaal gereedschap zelf en dan kost het je haast niets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Accursius het volgende:
Net fiets naar de fietsenmaker gebracht om een band te laten plakken. Of het wordt geplakt voor 5,- of een nieuwe binnenband (14,-) Afhankelijk of het geplakt kan worden. Het zal mij benieuwen
Wel nee man. Hoogstens een 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En wat is Yrealstyle? Gewoon een 5 halen?
Ik ben niet zo handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geldverspilling. Zowel plakken als band vervangen kun je met minimaal gereedschap zelf en dan kost het je haast niets.
Dat moest ik laatst ook doen, 24 euro kwijt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Accursius het volgende:
Net fiets naar de fietsenmaker gebracht om een band te laten plakken. Of het wordt geplakt voor 5,- of een nieuwe binnenband (14,-) Afhankelijk of het geplakt kan worden. Het zal mij benieuwen
Ik heb het vaak geprobeerd en altijd sloopte ik meer aan mijn fiets dan alleen de binnenband / het lekquote:
En je fiets maakt teringherrie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Helaas blijft m'n rem wel steeds hangen na het remmen, weet niet hoe ik dat moet oplossen
Niet meer remmenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Helaas blijft m'n rem wel steeds hangen na het remmen, weet niet hoe ik dat moet oplossen
Precies. En vooral een band vervangen laat ik nooit meer door een fietsenmaker doen. Tien minuten werk en een band kost misschien ¤2,50 terwijl een fietsenmaker 15-25 euro rekentquote:
Ja exact, of dat je die binneband er eindelijk in hebt gepropt, komt er toch nog een lek inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Joosie200 het volgende:
Heb weleens zo'n fietskitje gehaald in dat ouderwetse rood/zwart doosje, binnenband eruit roppen geen probleem, lek vinden geen probleem, is zo'n plakkertje niet waterbestendig > ding wil niet plakkenZie dan je binnenband maar weer terug in de buitenband te krijgen
Kon ik als nog langs de fietsenmaker
hoeft niet joh, zoals ik al zei, ieder z'n eigen manier om aandacht te trekkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. en m'n standaard is kapot
Hij is haast rijp voor de sloop
Ik ben niet zoals jij continu op zoek naar aandachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft niet joh, zoals ik al zei, ieder z'n eigen manier om aandacht te trekken
Maar als je je achterband wil vervangen moet je wel alles losschroeven enzo, best wel veel werkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En vooral een band vervangen laat ik nooit meer door een fietsenmaker doen. Tien minuten werk en een band kost misschien ¤2,50 terwijl een fietsenmaker 15-25 euro rekent
Liever hier op een forumpje dan op straat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij continu op zoek naar aandacht
Helaas is de achterband altijd diegene die lek is bij mij. De voorband is gemaakt van kevlar heb ik af en toe het idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als je je achterband wil vervangen moet je wel alles losschroeven enzo, best wel veel werk
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:10 schreef Tchock het volgende:
In een stampvolle tram wachten voor een brug die open isLekker voor me.
Hoeft niet. Alleen remkabel moet los en dan met een vorkuitzetter je frame uit elkaar duwen. Dan hoef je je ketting er niet af te halen en al dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als je je achterband wil vervangen moet je wel alles losschroeven enzo, best wel veel werk
Klopt. Iets met een gast die de remkabel van de auto van een familielid doorsneed en toen tijden later bekende en zich op vrijwillige terugtred probeerde te beroepen.quote:
Ja. Volgens mij werd het wel geaccepteerd en was het niet tijden erna, hij belde een uur na de uitvoeringshandeling (midden in de nacht) op dat de auto beter maar niet gebruikt kon worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Iets met een gast die de remkabel van de auto van een familielid doorsneed en toen tijden later bekende en zich op vrijwillige terugtred probeerde te beroepen.
Ooh oke.. nouja zover heb ik het nog nooit gekregen. Band is wel al op vijf verschillende plekken geplakt ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeft niet. Alleen remkabel moet los en dan met een vorkuitzetter je frame uit elkaar duwen. Dan hoef je je ketting er niet af te halen en al dat soort dingen.
Ik ben nu met week 2 bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:14 schreef Ties02 het volgende:
Hoe gaat ie met strafrecht bij jou Paxie
Ah ok, ja vooral die laatste week is lastig, ik ga dit weekend beginnen aan de laatste 2 weekjes, moet nog een paar paragrafen en dan is het boekie ook klaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu met week 2 bezig
Bij die laatste drie weken ben ik het overzicht een beetje kwijtgeraakt
Dat boek is niet doorheen te komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah ok, ja vooral die laatste week is lastig, ik ga dit weekend beginnen aan de laatste 2 weekjes, moet nog een paar paragrafen en dan is het boekie ook klaar.
Was dit hetzelfde arrest waar de dader een doodsbedreiging in de sneeuw had geschreven of een andere? Vond dat zo komischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij werd het wel geaccepteerd en was het niet tijden erna, hij belde een uur na de uitvoeringshandeling (midden in de nacht) op dat de auto beter maar niet gebruikt kon worden.
vergeet je eiwitshakes nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Val bijna in slaap en heb nog een hele workout te gaan zo in de gym, lekker voor me
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Val bijna in slaap en heb nog een hele workout te gaan zo in de gym, lekker voor me
quote:
Dat komt omdat je dan niet de druk voelt om sociaal bezig te zijn (lees: vanachter je computer te komen en mensen aan te spreken)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het altijd wel rustgevend als het heel hard regent
sooow harde sneer ineensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan niet de druk voelt om sociaal bezig te zijn (lees: vanachter je computer te komen en mensen aan te spreken)
Oke, sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoezo? Die opmerking kan net zo goed op mezelf betrekking hebben
Nou zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef Ties02 het volgende:
Pax betrekt dingen graag op mij, heel begrijpelijk
Zelfs een regen-app op de telefoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het altijd wel rustgevend als het heel hard regent
"Ik maak je koud"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was dit hetzelfde arrest waar de dader een doodsbedreiging in de sneeuw had geschreven of een andere? Vond dat zo komisch
app hem danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
is paxcon online
dat kutkind reageert niet op dm
Ik denk dat hij met gekamde haartjes en in de pyjama te wachten zit voor de buis op Flikken Maastrichtquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met gekamde haartjes en in de pyjama te wachten zit voor de buis op Flikken Maastricht
Flikken Maastrichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met gekamde haartjes en in de pyjama te wachten zit voor de buis op Flikken Maastricht
en?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weer teruggegaan naar dat restaurant waar ik die actie uithaalde.
Niks bijzonders eigenlijk. Mijn goede vriend was met zijn gedachten bij een dame in de Markthal. Ik heb zelfs niet geflirt in het restaurant.quote:
Was weer een topshow, die psychiater zit bij de maffia trouwensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Flikken Maastricht![]()
Maar nee, ik kijk altijd terug
Ja flikkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was weer een topshow, die psychiater zit bij de maffia trouwens
Integratiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Yreal het volgende:
Ga je bij een Antilliaanse familie eten, krijg je stamppot andijvie
Goede medelanders.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Yreal het volgende:
Even voor mijn begrip: vind je dit serieus?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:14 schreef Valid het volgende:
[..]
Even voor mijn begrip: vind je dit serieus?
Met kip?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Yreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |