Ja. Volgens mij werd het wel geaccepteerd en was het niet tijden erna, hij belde een uur na de uitvoeringshandeling (midden in de nacht) op dat de auto beter maar niet gebruikt kon worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Iets met een gast die de remkabel van de auto van een familielid doorsneed en toen tijden later bekende en zich op vrijwillige terugtred probeerde te beroepen.
Ooh oke.. nouja zover heb ik het nog nooit gekregen. Band is wel al op vijf verschillende plekken geplakt ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeft niet. Alleen remkabel moet los en dan met een vorkuitzetter je frame uit elkaar duwen. Dan hoef je je ketting er niet af te halen en al dat soort dingen.
Ik ben nu met week 2 bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:14 schreef Ties02 het volgende:
Hoe gaat ie met strafrecht bij jou Paxie
Ah ok, ja vooral die laatste week is lastig, ik ga dit weekend beginnen aan de laatste 2 weekjes, moet nog een paar paragrafen en dan is het boekie ook klaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu met week 2 bezig
Bij die laatste drie weken ben ik het overzicht een beetje kwijtgeraakt
Dat boek is niet doorheen te komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah ok, ja vooral die laatste week is lastig, ik ga dit weekend beginnen aan de laatste 2 weekjes, moet nog een paar paragrafen en dan is het boekie ook klaar.
Was dit hetzelfde arrest waar de dader een doodsbedreiging in de sneeuw had geschreven of een andere? Vond dat zo komischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij werd het wel geaccepteerd en was het niet tijden erna, hij belde een uur na de uitvoeringshandeling (midden in de nacht) op dat de auto beter maar niet gebruikt kon worden.
vergeet je eiwitshakes nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Val bijna in slaap en heb nog een hele workout te gaan zo in de gym, lekker voor me
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Val bijna in slaap en heb nog een hele workout te gaan zo in de gym, lekker voor me
quote:
Dat komt omdat je dan niet de druk voelt om sociaal bezig te zijn (lees: vanachter je computer te komen en mensen aan te spreken)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het altijd wel rustgevend als het heel hard regent
sooow harde sneer ineensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan niet de druk voelt om sociaal bezig te zijn (lees: vanachter je computer te komen en mensen aan te spreken)
Oke, sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoezo? Die opmerking kan net zo goed op mezelf betrekking hebben
Nou zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef Ties02 het volgende:
Pax betrekt dingen graag op mij, heel begrijpelijk
Zelfs een regen-app op de telefoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het altijd wel rustgevend als het heel hard regent
"Ik maak je koud"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was dit hetzelfde arrest waar de dader een doodsbedreiging in de sneeuw had geschreven of een andere? Vond dat zo komisch
app hem danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
is paxcon online
dat kutkind reageert niet op dm
Ik denk dat hij met gekamde haartjes en in de pyjama te wachten zit voor de buis op Flikken Maastrichtquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met gekamde haartjes en in de pyjama te wachten zit voor de buis op Flikken Maastricht
Flikken Maastrichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met gekamde haartjes en in de pyjama te wachten zit voor de buis op Flikken Maastricht
en?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weer teruggegaan naar dat restaurant waar ik die actie uithaalde.
Niks bijzonders eigenlijk. Mijn goede vriend was met zijn gedachten bij een dame in de Markthal. Ik heb zelfs niet geflirt in het restaurant.quote:
Was weer een topshow, die psychiater zit bij de maffia trouwensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Flikken Maastricht![]()
Maar nee, ik kijk altijd terug
Ja flikkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was weer een topshow, die psychiater zit bij de maffia trouwens
Integratiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Yreal het volgende:
Ga je bij een Antilliaanse familie eten, krijg je stamppot andijvie
Goede medelanders.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Yreal het volgende:
Even voor mijn begrip: vind je dit serieus?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:14 schreef Valid het volgende:
[..]
Even voor mijn begrip: vind je dit serieus?
Met kip?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Yreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |