Lekker voor je!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef mapima het volgende:
Eerste tentamen gehaald en ruim boven het gemiddelde gescoord
Curling komt in de buurtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik me bijna niet voorstellen, vooral die 10k
Volop spanning en sensatie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik me bijna niet voorstellen, vooral die 10k
Deze man weet, notabene uut het hoge Noorden en dat hekelt de winterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Winter
tenzij je lekker binnen kan zitten met warme chocolademelk, kijkend naar het schaatsen en het buiten sneeuwt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik kijk nog liever een wedstrijd van Groningen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
Corruptie in Nederland, verkiezingsfraude en witwassen: man, man, man, man, dat dit kan in Nederland
En wat is Yrealstyle? Gewoon een 5 halen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Yreal het volgende:
Wel keihard yrealstyle tentamen gemaakt net
Geldverspilling. Zowel plakken als band vervangen kun je met minimaal gereedschap zelf en dan kost het je haast niets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Accursius het volgende:
Net fiets naar de fietsenmaker gebracht om een band te laten plakken. Of het wordt geplakt voor 5,- of een nieuwe binnenband (14,-) Afhankelijk of het geplakt kan worden. Het zal mij benieuwen
Wel nee man. Hoogstens een 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En wat is Yrealstyle? Gewoon een 5 halen?
Ik ben niet zo handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geldverspilling. Zowel plakken als band vervangen kun je met minimaal gereedschap zelf en dan kost het je haast niets.
Dat moest ik laatst ook doen, 24 euro kwijt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Accursius het volgende:
Net fiets naar de fietsenmaker gebracht om een band te laten plakken. Of het wordt geplakt voor 5,- of een nieuwe binnenband (14,-) Afhankelijk of het geplakt kan worden. Het zal mij benieuwen
Ik heb het vaak geprobeerd en altijd sloopte ik meer aan mijn fiets dan alleen de binnenband / het lekquote:
En je fiets maakt teringherrie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Helaas blijft m'n rem wel steeds hangen na het remmen, weet niet hoe ik dat moet oplossen
Niet meer remmenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Helaas blijft m'n rem wel steeds hangen na het remmen, weet niet hoe ik dat moet oplossen
Precies. En vooral een band vervangen laat ik nooit meer door een fietsenmaker doen. Tien minuten werk en een band kost misschien ¤2,50 terwijl een fietsenmaker 15-25 euro rekentquote:
Ja exact, of dat je die binneband er eindelijk in hebt gepropt, komt er toch nog een lek inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Joosie200 het volgende:
Heb weleens zo'n fietskitje gehaald in dat ouderwetse rood/zwart doosje, binnenband eruit roppen geen probleem, lek vinden geen probleem, is zo'n plakkertje niet waterbestendig > ding wil niet plakkenZie dan je binnenband maar weer terug in de buitenband te krijgen
Kon ik als nog langs de fietsenmaker
hoeft niet joh, zoals ik al zei, ieder z'n eigen manier om aandacht te trekkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. en m'n standaard is kapot
Hij is haast rijp voor de sloop
Ik ben niet zoals jij continu op zoek naar aandachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft niet joh, zoals ik al zei, ieder z'n eigen manier om aandacht te trekken
Maar als je je achterband wil vervangen moet je wel alles losschroeven enzo, best wel veel werkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En vooral een band vervangen laat ik nooit meer door een fietsenmaker doen. Tien minuten werk en een band kost misschien ¤2,50 terwijl een fietsenmaker 15-25 euro rekent
Liever hier op een forumpje dan op straat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij continu op zoek naar aandacht
Helaas is de achterband altijd diegene die lek is bij mij. De voorband is gemaakt van kevlar heb ik af en toe het idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als je je achterband wil vervangen moet je wel alles losschroeven enzo, best wel veel werk
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:10 schreef Tchock het volgende:
In een stampvolle tram wachten voor een brug die open isLekker voor me.
Hoeft niet. Alleen remkabel moet los en dan met een vorkuitzetter je frame uit elkaar duwen. Dan hoef je je ketting er niet af te halen en al dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als je je achterband wil vervangen moet je wel alles losschroeven enzo, best wel veel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |