Bronquote:Symone Greene uit Washington besloot haar eerste werkweek op een middelbare school aldaar eens goed te beginnen. Op de eerste werkdag nam de 22-jarige invaldocente de spermaspeer van een 17-jarige leerling in de mond.
Vorige week vrijdag was dan eindelijk de grote dag voor Greene. Zij mocht beginnen op Options Public Charter School. Daar kwam ze in contact met de voetballende scholier. Deze gaf haar spontaan zijn telefoonnummer.
Hierop stuurde Greene de knaap een pikant sms'je. Daarna vroeg de knul of ze kinky was. "Dat zeg ik niet. Ik laat het je zien", luidde haar antwoord.
Vervolgens spraken zij af in het klaslokaal, waar Greene de jongeman klaarpijpte. Een onderonsje dat stiekem door het ventje werd gefilmd.
Hoewel de invaljuf het kereltje op het hart droeg zijn bek te houden, heeft de politie de vrouw in de boeien geslagen wegens seks met een leerling. Overigens dit keer geen 'Nice!' van uw verslaggever en de FOK!kers. Greene is namelijk en foeilelijke negerin met jampotglazen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
zo nice is ze ook weer niet jongens [ afbeelding ]
racist!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Negerinnen zijn nooit lelijk!
tis Djeez tochquote:
Ja, ik discrimineer blondjes, die vind ik minderwaardig, sew me!quote:
aangifte gemachtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, ik discrimineer blondjes, die vind ik minderwaardig, sew me!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Meh negerin. Graag een blonde godin volgende keer.
Dat... Het begint een rage te worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Robuust-koekje het volgende:
Wel opmerkelijk veel docent-student verhoudingen in het nieuws tegenwoordig
Oh nou, gelukkig weet de FOK!-redactie waar de grens ligt bij zulke zakenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
Overigens dit keer geen 'Nice!' van uw verslaggever en de FOK!kers. Greene is namelijk en foeilelijke negerin met jampotglazen.
Nicequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Robuust-koekje het volgende:
Wel opmerkelijk veel docent-student verhoudingen in het nieuws tegenwoordig
huhwatquote:
vier uurtjes maarquote:
Hehe nja dit was naar aanleiding van mijn vraag in feedback of dit soort berichten wat minder konden. Dat kan niet. Dus pas ik mij aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vier uurtjes maar![]()
tis een forum toch
hoezo minder "nice"?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehe nja dit was naar aanleiding van mijn vraag in feedback of dit soort berichten wat minder konden. Dat kan niet. Dus pas ik mij aan
Nah als docent hoor je je niet te vergrijpen aan een leerling.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoezo minder "nice"?
Die leerling en de leraar/lerares stemmen er beiden mee in dus zo heel fout is het niet wat er steeds gebeurt. Niet fout maar daarom niet minder illegaal, maar alsnog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |