Gastquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
En hoe kan ik mijn stem verlagen?
Je manier van praten is belangrijker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb een erg hoge stem. Heel erg beta eigenlijk
Door geforceerd een andere stem op te zetten. Als je dat een tijd doet zul je merken dat je aan die stem gewend raakt. Ikzelf praat volgens mensen altijd erg droog en traag. Krijg dit elke week minstens 1x te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb een erg hoge stem. Heel erg beta eigenlijk
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je manier van praten is belangrijker.
Maik de Boer heeft wel een lage stem, maar hij praat op een vrouwelijke manier (veel afwisseling in toonhoogte o.a.).
Een serieus trolltopic, jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Dit is een serieus topic.
Niemand gelooft dit nog.quote:
Wenkbrauwen zijn zichtbaar, dus ja! Mannen moeten dat gewoon scheren!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:00 schreef NieuweNier het volgende:
Maar, moeten mannen bijvoorbeeld hun wenkbrauwen doen? Of is dat gay?
Dit ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Probeer er uit te zien als een soort deadprez.
Unibrow wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:00 schreef NieuweNier het volgende:
Maar, moeten mannen bijvoorbeeld hun wenkbrauwen doen? Of is dat gay?
Brillenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- 1m80
- baardje
- brilletje
- blik kanon in de hand
- jonko in de mond
zoiets?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen vallen op een ruige, oermanlook. Dus ik zou m'n haren en baard laten groeien en een tijdje onder een brug gaan leven. Succes verzekerd.
Wat? Ik deed dat dus net na, maar snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oogopslag doet heel veel voor al dan niet sexy overkomen.
Wat ik zelf ook heel sexy kan vinden is een duim langs een lip (eventueel icm die oogopslag).
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost je wel wat geld op large.nl maar dan heb je ook de hele week swag
Niet van die moeilijke woorden gebruiken joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo recalcitrant als ex-FA?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat? Ik deed dat dus net na, maar snap niet wat je bedoelt
Is die spot al meer dan 20 jaar oud? Damnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rond de 40 seconden, maar dan dus minder gemaakt en overdreven. En je moet het wel weten te brengen en kunnen timen. Maar op het juiste moment... met de juiste blik
ECHT hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is die spot al meer dan 20 jaar oud? Damn
Sexy bén je, of je bent het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vraag me af hoe je als man sexier kan worden.
Van een taxi zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Manke het volgende:
Zelfs deze lelijke mongool heeft zaterdag een nummer geregeld.
What the fuckquote:
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn tips:
* geen mannenzalfjes of -cosmetica gebruiken, huge afknapper
* niks scheren, behalve je snor en/of baard
* doe normaal en behandel vrouwen ook normaal
* als het kan, hou je lichaam strak
* niet blowen, echt een zwaktebod
* wees voorkomend
* draag herenschoenen, géén sportschoenen!
* geen zonnebank
Mijn tips. Geheel gratis.
Kies gewoon wat je zelf mooi vindt man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef NieuweNier het volgende:
Maar ik moet nu bijvoorbeeld schoenen kopen voor onder een pak
Het liefste onder de 50 euro. Wat raden jullie aan?
Ik zoek ook een horloge. Het liefste stalen band maar zwart leer is ook prima. Ook weer onder de 50 euro...
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.
Ik durf nog wel zo ver te gaan dat het over het algemeen beter is dat je niet rookt. Dit hangt echter ook weer een beetje af van je 'sociale klasse'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.
Voor de rest zijn het wel goede tips. Al kun je ook overdrijven met het strak houden van je lijf door zo'n sportguido te worden.
Dat regelmatig blowen is wel slecht en kan me voorstellen dat het een afknapper is, maar als hij eens in de maand met vrienden zoiets doet kan het voor de gezondheid weinig kwaad. Vooral het roken is slecht, maar daar is het meeste wel mee gezegd (mits je geen aanleg hebt voor psychische problemen).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.
Overigens: van regelmatig blowen krijg je volgens mij een bleek, grijsgrauw koppie. Ieuwww, niet aantrekkelijk voor mij.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik durf nog wel zo ver te gaan dat het over het algemeen beter is dat je niet rookt. Dit hangt echter ook weer een beetje af van je 'sociale klasse'.
Nou, de vraag was wat 'sexy' is. Voor mij is iemand die blowt, niet zo sexy dus... het stoot mij af.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat regelmatig blowen is wel slecht en kan me voorstellen dat het een afknapper is, maar als hij eens in de maand met vrienden zoiets doet kan het voor de gezondheid weinig kwaad. Vooral het roken is slecht, maar daar is het meeste wel mee gezegd (mits je geen aanleg hebt voor psychische problemen).
Dat van een grauw gezicht komt denk ik vooral doordat regelmatige blowers er ook voor de rest een ongezonde levensstijl op nahouden.
Maar ook van af en toe dus? Nah ja, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, de vraag was wat 'sexy' is. Voor mij is iemand die blowt, niet zo sexy dus... het stoot mij af.
Ja. Ik had een leuke knul ontmoet, tijd terug, vond hem toch wel heel erg leuk, maar toen ik hoorde dat hij af en toe een joint rookte met z'n vrienden, schrok ik daar wel van. Ik ben gewoon bang voor drugs, dus als dat in m'n buurt komt...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ook van af en toe dus? Nah ja, ieder zijn ding.
Als hij zoiets doet en je er echt bang voor bent, dan matchen jullie sowieso al niet echt lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Ik had een leuke knul ontmoet, tijd terug, vond hem toch wel heel erg leuk, maar toen ik hoorde dat hij af en toe een joint rookte met z'n vrienden, schrok ik daar wel van. Ik ben gewoon bang voor drugs, dus als dat in m'n buurt komt...
Goedzo meisje. Stoners zijn 9 van de 10 keer mislukkelingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.
Overigens: van regelmatig blowen krijg je volgens mij een bleek, grijsgrauw koppie. Ieuwww, niet aantrekkelijk voor mij.
Ehm, nou ik eh... vond het niet leuk nee. Maar serieus is het niet geworden tussen ons, dus ik heb er verder niet meer over na hoeven denken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als hij zoiets doet en je er echt bang voor bent, dan matchen jullie sowieso al niet echt lijkt me.
Stoners zijn wat anders dan mensen die af en toe een jointje opsteken met vrienden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Goedzo meisje. Stoners zijn 9 van de 10 keer mislukkelingen.
Haha ik bedoelde het niet specifiek voor een bepaalde vrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stoners zijn wat anders dan mensen die af en toe een jointje opsteken met vrienden.
Overigens het beste advies voor TS wat ik heb:
Probeer je niet geforceerd aan te laten passen met allemaal dingen. Als ze zo erg valt voor jou gemaakte zelf, in hoeverre is ze dan gevallen voor jou en niet de persoon die je pretendeert te zijn? Dat lijkt me een duurzame relatie sowieso wat moeilijker maken.
Dan moet je gewoon een rijke zakenman worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde het niet specifiek voor een bepaalde vrouw.
Meer gewoon succesvol worden. Autoriteit en klasse uitstralen. Het rijke zakenman image.
Daar prikken ze ongetwijfeld doorheen, wees gewoon jezelf maar probeer aan alles te werken wat je zelfvertrouwen in de weg staat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Meer gewoon succesvol worden. Autoriteit en klasse uitstralen. Het rijke zakenman image.
Vraag dan gewoon hoe je classy moet zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar prikken ze ongetwijfeld doorheen, wees gewoon jezelf maar probeer aan alles te werken wat je zelfvertrouwen in de weg staat.
Dat is je probleem, en het feit dat je enorm onzeker bent IRL.quote:
En zelfs op FOK! schemert dat goed door.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Dat is je probleem, en het feit dat je enorm onzeker bent IRL.
Haha ja dat is inderdaad meer de vraag. Sorry.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon hoe je classy moet zijn.
Dat gaat dus niets helpen als je onzeker bent. Werk aan je uitstraling in plaats van dingen kopen die niemand toch ooit merkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef NieuweNier het volgende:
Deze vind ik bijvoorbeeld erg mooi:http://www.amazon.com/gp/(...)l&tag=ag-articles-20
Maar dit is meer classy
http://www.amazon.com/gp/(...)kId=SS3NLJ55UTZ33FMW
Vooral dat dikke he.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En zelfs op FOK! schemert dat goed door.
Helpt echt wel, ik voel me ook veel zekerder met een goed horloge om.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Dat gaat dus niets helpen als je onzeker bent. Werk aan je uitstraling in plaats van dingen kopen die niemand toch ooit merkt.
Voor TS geldt dat misschien niet, vandaar dat ik zei dat hij zich beter wat zelfverzekerder op kan stellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Helpt echt wel, ik voel me ook veel zekerder met een goed horloge om.
Meen je dat? Ik heb zowel een Tissot als een Casio F91-W en die laatste draag ik veel meer. Qua zelfverzekerheid maakt het me echt niet uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Helpt echt wel, ik voel me ook veel zekerder met een goed horloge om.
Dat 'chicks' is geen binnenkomer hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef dikkedaniel het volgende:
Alsof je tips van chicks op fok serieus moet nemen
Het zijn allemaal heilige boontjes die niemand krijgen kunnen.
Vraag het liever aan echte lekkere chicks ipv de sullige nerderige meisjes hier op fok
Gaat me eigenlijk meer om het principe van een aan hebben. Niet echt relevant welk merk of iets. Straalt toch iets uit als je er überhaupt één aanhebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik heb zowel een Tissot als een Casio F91-W en die laatste draag ik veel meer. Qua zelfverzekerheid maakt het me echt niet uit.
Zelfverzekerdheid kan je beïnvloeden met kleding en accessoires maar het begint uiteraard op het mentale vlak.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Voor TS geldt dat misschien niet, vandaar dat ik zei dat hij zich beter wat zelfverzekerder op kan stellen.
Oh oké. Omdat je het speciaal over een "goed" horloge had maakte ik dat er niet uit op.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:57 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Gaat me eigenlijk meer om het principe van een aan hebben. Niet echt relevant welk merk of iets. Straalt toch iets uit als je er überhaupt één aanhebt.
je koopt simpelweg dat horloge wat JIJ mooi vindt. Waarom? Omdat je je daar het meest comfortabel mee voelt als je het draagt. Als je je comfortabel voelt met wat je draagt, echt omdat JIJ het lekker/tof vindt zitten, dan straal je dat uit en dus ook de daarbij horende zelfbewustheid, zekerheid en daarbij komende ontspanning, en dat is wat vrouwen fijn vinden. Een stabiele gozer die zeker is van zichzelf en het niet nodig heeft om zichzelf te bewijzen door dingen aan en op te doen 'die de maatschappij mooi/chique/tof/gaaf/whatever vindt', maar niet bij jou passen. Wanneer je dat wel dat laatste doet, ben je namelijk niet echt maar speel je een rol. En niets vinden vrouwen erger dan dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef NieuweNier het volgende:
Deze vind ik bijvoorbeeld erg mooi:http://www.amazon.com/gp/(...)l&tag=ag-articles-20
Maar dit is meer classy
http://www.amazon.com/gp/(...)kId=SS3NLJ55UTZ33FMW
Word zelfverzekerd. Lange weg te gaan lees ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Dit is een serieus topic. Ik vraag me af hoe je als man sexier kan worden.
Ik kleed me al goed en ga naar de sportschool en zonnebank.
Wat zijn nog meer manieren om je uitreiking te verbeteren? Je uiterlijk is een belangrijk onderdeel van iemands eerste indruk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Dit is een serieus topic. Ik vraag me af hoe je als man sexier kan worden.
Wat zijn nog meer manieren om je uitreiking te verbeteren? Je uiterlijk is een belangrijk onderdeel van iemands eerste indruk.
Zeker. En dan dat vuistje erin en draaaaien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef HighVolume het volgende:
Anus scheren... een kale mannenkut is het ding om te hebben nu.
Oh ja natuurlijk als ik lekker in joggingbroek rondloop is dat mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:41 schreef Daeneris het volgende:
Het is sexy als een man een mán is, dus zonder zonnebank en druk maken over welke horloge het mooist is...
Een zelfverzekerde uitstraling( niet té!) is sexy, niet dit meisjesachtige onzekere gedoe.
Zelfdiscipline. Eten is een soort van mijn beloning voor hard werken. Er zijn geen andere beloningen mogelijk qua tijd in mijn hectische leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Nier, als je onzeker wordt van je gewicht, wat let je om daar wat aan te doen? Is ook nog goed voor je gezondheid. Twee vliegen in één klap.
Zie eten gewoon niet als 'beloning' man, dat is het ook niet. Het is iets wat je nodig hebt om energie uit te krijgen, geen plezier ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zelfdiscipline. Eten is een soort van mijn beloning voor hard werken. Er zijn geen andere beloningen mogelijk qua tijd in mijn hectische leven.
En leven zonder plezier is ook geen optie. San kan ik net zo goed zelfmoord plegen.
Die energie die je uit eten kan halen is wat het voor mij een beloning maakt. Als ik 12 uur achter elkaar gewerkt heb ben ik moe, futloos en heb ik moeite met concentreren. Een lekker koolhydraat rijke maaltijd zorgt er dan voor dat ik weer energie krijg en er een tijdje tegenaan kan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Zie eten gewoon niet als 'beloning' man, dat is het ook niet. Het is iets wat je nodig hebt om energie uit te krijgen, geen plezier ofzo.
Je moet jezelf accepteren zoals je bent, andere mensen moeten dat ook doen. Wees trots op wat je nu al hebt en werk aan wat je wil (slanker zijn, verzorgder zijn etc). Je haalt jezelf de hele tijd gewoon omlaag als je kijkt naar wat je niet hebt en "moet veranderen".
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:31 schreef Adames het volgende:
Een man rijpt als een goede wijn, komt vanzelf
Lol ik moet over twee weken 2000 pagina's aan stof voor de uni geleerd hebben. Daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:44 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Lees boeken, fictie, biografieën, weetikveelwat. Krijg je een goede vocabulaire van, leer je misschien wat vlotter door praten en helpt in je ontwikkeling.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die energie die je uit eten kan halen is wat het voor mij een beloning maakt. Als ik 12 uur achter elkaar gewerkt heb ben ik moe, futloos en heb ik moeite met concentreren. Een lekker koolhydraat rijke maaltijd zorgt er dan voor dat ik weer energie krijg en er een tijdje tegenaan kan.
Jezelf accepteren is bullshit. Ik was 20 jaar geleden letterlijk een baby. Het zou niet zo goed zijn als ik mezelf had geaccepteerd zoals ik was en nu nog steeds een baby zou zijn.
Inderdaad haal ik mezelf onderuit. Je maakt de beste persoonlijke ontwikkeling door 24/7 zo hard mogelijk jezelf te verbeteren.
Alsof ik tijd heb voor een hobbyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Zoek een hobby of iets wat je leuk vind, om daarvan plezier te krijgen. Niet van alleen eten.
Je zal alleen zelfvertrouwen krijgen van trots te zijn op wat je al hebt - er zal altijd iets zijn om te "moeten" veranderen als je zo blijft denken.. en je zult dan ook altijd onzeker zijn, omdat je je richt op je zwakke punten.
Zoals ik al zei, is het niet slecht om jezelf te willen verbeteren (goed zelfs), maar ga niet zo ver denken dat je nu vindt dat je waardeloos bent.
Ben op de Italianen zo afgeknapt een paar jaar terug... Het gros is als een Nederlandse bontkraag, maar dan zonder de bontkraag. Een ego van hier tot het colosseum, weigeren engels te spreken en doen alsof zij persoonlijk alle bezienswaardigheden gebouwd hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:45 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Er zijn zo weinig classy mannen in Nederland dat het eigenlijk schokkend is. Wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Italianen zijn wij echt slonzen...
Het doorsneebeeld van 'classy' is ook niet perse positief. Sterker, ik zou zeggen dat het gros van de mensen die in die categorie geplaatst wordt misschien wel wat oppervlakkig zou kunnen zijn. Het kan kloppen dat er genoeg italianen zijn die daar in passen fare la bella figura.. maar dat maakt het nog niet tot een issue dat er hier minder aan dat beeld voldoen. Maar dat is vooral jammer in de ogen van degenen die zichzelf graag in dat plaatje zouden zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben op de Italianen zo afgeknapt een paar jaar terug... Het gros is als een Nederlandse bontkraag, maar dan zonder de bontkraag. Een ego van hier tot het colosseum, weigeren engels te spreken en doen alsof zij persoonlijk alle bezienswaardigheden gebouwd hebben.
Ze zijn wel goed in eten maken en mooie dochters creëren.![]()
Beetje dimmen. Italianen hebben de wereld "beschaving" cadeau gedaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef Gray het volgende:
Ben op de Italianen zo afgeknapt een paar jaar terug... Het gros is als een Nederlandse bontkraag, maar dan zonder de bontkraag. Een ego van hier tot het colosseum, weigeren engels te spreken en doen alsof zij persoonlijk alle bezienswaardigheden gebouwd hebben.
Hier ga je de fout al in. Overigens hebben echte sexy mannen ook geen mooie kleding of sportschool nodig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier ga je de fout al in. Overigens hebben echte sexy mannen ook geen mooie kleding of sportschool nodig.
Een dure auto kopen kan elke debiel (op afbetaling). Het gaat erom dat je niet alleen rijk eruit ziet maar het ook bent, anders val je in no time door de mand. bovendien moet die auto dan ook nog eens niet het hoogtepunt van jouw karaktereigenschappen zijn maar er gewoon 'zijn' (alsof het je niet interesseert). Dat kan je alleen maar goed krijgen door daadwerkelijk schatrijk te zijn. Begin dus niet aan dat soort poppenkast.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit een horloge om en ook nooit echt moeite gehad om vrouwen te versieren dus je hele manier van denken zal anders moeten. Je bent geen pauw ofzo dat je met kraaltjes en spiegeltjes je vrouw moet versierenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja dat is inderdaad meer de vraag. Sorry.
Maar is een duikers horloge bijvoorbeeld goed genoeg? Zo'n nep rolex van een ander merk?
Of moet het echt klassieker zijn?
Het is wel een goed begin inderdaad. Als vrouwen merken dat je van veel dingen wat afweet kom je al snel als intelligent over en dat vinden veel vrouwen sexy (plus je hebt altijd een gespreksonderwerp) . Dus zorg voor algemene kennis. Niet gespecialiseerd in 1 onderwerp.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik moet over twee weken 2000 pagina's aan stof voor de uni geleerd hebben. Daar ligt het niet aan
Dat hebben ze afgekeken van de Grieken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Beetje dimmen. Italianen hebben de wereld "beschaving" cadeau gedaan.
Prego (normaliter zou ik hier "you're welcome" zetten, maar dan pas ik weer niet in het profiel...)!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |