quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost je wel wat geld op large.nl maar dan heb je ook de hele week swag
Niet van die moeilijke woorden gebruiken joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo recalcitrant als ex-FA?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat? Ik deed dat dus net na, maar snap niet wat je bedoelt
Is die spot al meer dan 20 jaar oud? Damnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rond de 40 seconden, maar dan dus minder gemaakt en overdreven. En je moet het wel weten te brengen en kunnen timen. Maar op het juiste moment... met de juiste blik
ECHT hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is die spot al meer dan 20 jaar oud? Damn
Sexy bén je, of je bent het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vraag me af hoe je als man sexier kan worden.
Van een taxi zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Manke het volgende:
Zelfs deze lelijke mongool heeft zaterdag een nummer geregeld.
What the fuckquote:
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn tips:
* geen mannenzalfjes of -cosmetica gebruiken, huge afknapper
* niks scheren, behalve je snor en/of baard
* doe normaal en behandel vrouwen ook normaal
* als het kan, hou je lichaam strak
* niet blowen, echt een zwaktebod
* wees voorkomend
* draag herenschoenen, géén sportschoenen!
* geen zonnebank
Mijn tips. Geheel gratis.
Kies gewoon wat je zelf mooi vindt man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef NieuweNier het volgende:
Maar ik moet nu bijvoorbeeld schoenen kopen voor onder een pak
Het liefste onder de 50 euro. Wat raden jullie aan?
Ik zoek ook een horloge. Het liefste stalen band maar zwart leer is ook prima. Ook weer onder de 50 euro...
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.
Ik durf nog wel zo ver te gaan dat het over het algemeen beter is dat je niet rookt. Dit hangt echter ook weer een beetje af van je 'sociale klasse'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.
Voor de rest zijn het wel goede tips. Al kun je ook overdrijven met het strak houden van je lijf door zo'n sportguido te worden.
Dat regelmatig blowen is wel slecht en kan me voorstellen dat het een afknapper is, maar als hij eens in de maand met vrienden zoiets doet kan het voor de gezondheid weinig kwaad. Vooral het roken is slecht, maar daar is het meeste wel mee gezegd (mits je geen aanleg hebt voor psychische problemen).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.
Overigens: van regelmatig blowen krijg je volgens mij een bleek, grijsgrauw koppie. Ieuwww, niet aantrekkelijk voor mij.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik durf nog wel zo ver te gaan dat het over het algemeen beter is dat je niet rookt. Dit hangt echter ook weer een beetje af van je 'sociale klasse'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |