quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen vallen op een ruige, oermanlook. Dus ik zou m'n haren en baard laten groeien en een tijdje onder een brug gaan leven. Succes verzekerd.
Wat? Ik deed dat dus net na, maar snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oogopslag doet heel veel voor al dan niet sexy overkomen.
Wat ik zelf ook heel sexy kan vinden is een duim langs een lip (eventueel icm die oogopslag).
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
En hoe kan ik mijn stem verlagen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het kost je wel wat geld op large.nl maar dan heb je ook de hele week swag
Niet van die moeilijke woorden gebruiken joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo recalcitrant als ex-FA?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat? Ik deed dat dus net na, maar snap niet wat je bedoelt
Is die spot al meer dan 20 jaar oud? Damnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rond de 40 seconden, maar dan dus minder gemaakt en overdreven. En je moet het wel weten te brengen en kunnen timen. Maar op het juiste moment... met de juiste blik
ECHT hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is die spot al meer dan 20 jaar oud? Damn
Sexy bén je, of je bent het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:51 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vraag me af hoe je als man sexier kan worden.
Van een taxi zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Manke het volgende:
Zelfs deze lelijke mongool heeft zaterdag een nummer geregeld.
What the fuckquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |