Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn tips:
* geen mannenzalfjes of -cosmetica gebruiken, huge afknapper
* niks scheren, behalve je snor en/of baard
* doe normaal en behandel vrouwen ook normaal
* als het kan, hou je lichaam strak
* niet blowen, echt een zwaktebod
* wees voorkomend
* draag herenschoenen, géén sportschoenen!
* geen zonnebank
Mijn tips. Geheel gratis.
Kies gewoon wat je zelf mooi vindt man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef NieuweNier het volgende:
Maar ik moet nu bijvoorbeeld schoenen kopen voor onder een pak
Het liefste onder de 50 euro. Wat raden jullie aan?
Ik zoek ook een horloge. Het liefste stalen band maar zwart leer is ook prima. Ook weer onder de 50 euro...
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.
Ik durf nog wel zo ver te gaan dat het over het algemeen beter is dat je niet rookt. Dit hangt echter ook weer een beetje af van je 'sociale klasse'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet blowen? Is het zo erg om dat eens te doen met vrienden of zo? Dat je geen stoner wil snap ik, maar waarschijnlijk heb je geen probleem met een man die eens in de zoveel tijd een wijntje drinkt, wat in mijn ogen.een beetje hypocriet is als je naar het RIVM onderzoek kijkt naar de schadelijkheid van drugs.
Voor de rest zijn het wel goede tips. Al kun je ook overdrijven met het strak houden van je lijf door zo'n sportguido te worden.
Dat regelmatig blowen is wel slecht en kan me voorstellen dat het een afknapper is, maar als hij eens in de maand met vrienden zoiets doet kan het voor de gezondheid weinig kwaad. Vooral het roken is slecht, maar daar is het meeste wel mee gezegd (mits je geen aanleg hebt voor psychische problemen).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.
Overigens: van regelmatig blowen krijg je volgens mij een bleek, grijsgrauw koppie. Ieuwww, niet aantrekkelijk voor mij.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik durf nog wel zo ver te gaan dat het over het algemeen beter is dat je niet rookt. Dit hangt echter ook weer een beetje af van je 'sociale klasse'.
Nou, de vraag was wat 'sexy' is. Voor mij is iemand die blowt, niet zo sexy dus... het stoot mij af.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat regelmatig blowen is wel slecht en kan me voorstellen dat het een afknapper is, maar als hij eens in de maand met vrienden zoiets doet kan het voor de gezondheid weinig kwaad. Vooral het roken is slecht, maar daar is het meeste wel mee gezegd (mits je geen aanleg hebt voor psychische problemen).
Dat van een grauw gezicht komt denk ik vooral doordat regelmatige blowers er ook voor de rest een ongezonde levensstijl op nahouden.
Maar ook van af en toe dus? Nah ja, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, de vraag was wat 'sexy' is. Voor mij is iemand die blowt, niet zo sexy dus... het stoot mij af.
Ja. Ik had een leuke knul ontmoet, tijd terug, vond hem toch wel heel erg leuk, maar toen ik hoorde dat hij af en toe een joint rookte met z'n vrienden, schrok ik daar wel van. Ik ben gewoon bang voor drugs, dus als dat in m'n buurt komt...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ook van af en toe dus? Nah ja, ieder zijn ding.
Als hij zoiets doet en je er echt bang voor bent, dan matchen jullie sowieso al niet echt lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Ik had een leuke knul ontmoet, tijd terug, vond hem toch wel heel erg leuk, maar toen ik hoorde dat hij af en toe een joint rookte met z'n vrienden, schrok ik daar wel van. Ik ben gewoon bang voor drugs, dus als dat in m'n buurt komt...
Goedzo meisje. Stoners zijn 9 van de 10 keer mislukkelingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet aantrekkelijk. Integendeel. Ik vind wijn overigens niet hetzelfde als een joint, maar die discussie ga ik vanavond ff niet aan.
Overigens: van regelmatig blowen krijg je volgens mij een bleek, grijsgrauw koppie. Ieuwww, niet aantrekkelijk voor mij.
Ehm, nou ik eh... vond het niet leuk nee. Maar serieus is het niet geworden tussen ons, dus ik heb er verder niet meer over na hoeven denken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als hij zoiets doet en je er echt bang voor bent, dan matchen jullie sowieso al niet echt lijkt me.
Stoners zijn wat anders dan mensen die af en toe een jointje opsteken met vrienden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Goedzo meisje. Stoners zijn 9 van de 10 keer mislukkelingen.
Haha ik bedoelde het niet specifiek voor een bepaalde vrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stoners zijn wat anders dan mensen die af en toe een jointje opsteken met vrienden.
Overigens het beste advies voor TS wat ik heb:
Probeer je niet geforceerd aan te laten passen met allemaal dingen. Als ze zo erg valt voor jou gemaakte zelf, in hoeverre is ze dan gevallen voor jou en niet de persoon die je pretendeert te zijn? Dat lijkt me een duurzame relatie sowieso wat moeilijker maken.
Dan moet je gewoon een rijke zakenman worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde het niet specifiek voor een bepaalde vrouw.
Meer gewoon succesvol worden. Autoriteit en klasse uitstralen. Het rijke zakenman image.
Daar prikken ze ongetwijfeld doorheen, wees gewoon jezelf maar probeer aan alles te werken wat je zelfvertrouwen in de weg staat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Meer gewoon succesvol worden. Autoriteit en klasse uitstralen. Het rijke zakenman image.
Vraag dan gewoon hoe je classy moet zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar prikken ze ongetwijfeld doorheen, wees gewoon jezelf maar probeer aan alles te werken wat je zelfvertrouwen in de weg staat.
Dat is je probleem, en het feit dat je enorm onzeker bent IRL.quote:
En zelfs op FOK! schemert dat goed door.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Dat is je probleem, en het feit dat je enorm onzeker bent IRL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |