SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
hier ga ik natuurlijk naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
hier ga ik natuurlijk naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hagenezenquote:
Overigens ga ik dit niet kijken maar dat geheel terzijde.
Gelukkig hoef ik niet op je schoot.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:39 schreef Lushie het volgende:
Spannend hoor! Helaas heb ik al 2 poezen op schoot dan![]()
nou echt hequote:
Alleen SBS kan zulks programma's makenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:43 schreef superniger het volgende:
Iedereen hoopt natuurlijk op een probleemwijken 2.0. Ik ben alleen bang dat het vies tegen gaat vallen.
Gaat het niet worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:30 schreef Mattt het volgende:
Ik hoop dat dit een soort gelijke opvolger van SBS "probleemwijken" gaat worden
Denk wel gratisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:34 schreef Kazenbazen het volgende:
Ik kan helaas niet kijken, kom dit nog gratis op rtlgemist of wordt het een betaalding?
Gewoon geen bh.quote:
Hoezoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en zometeen zie je het als een kutbuurt zeker
vergeet de lelijke tattoos nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Crocs. Peuken. Goud. Geblondeerd. Check.
In die witte trui verdwaalt er eentje jaquote:
Het lijkt mee alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In die witte trui verdwaalt er eentje ja
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het lijkt mee alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop.
quote:
Ik mocht ook niet op het schoolplein komen waar ik niet op school zatquote:
Hij zei het.. Ik hoorde het.quote:
Gelukkig, dacht dat ik gek werdquote:
We wonen niet in Marokko dus we hangen geen Marokkaanse vlaggetjes opquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:43 schreef appelen het volgende:
afgelopen zondag en dan niet ff opruimen of zo
Prognose confro: Alberto doet het slechterquote:
Dat broodquote:
Op zich praktischer dan kruimeltjes, maar dan moeten de eenden wel een beetje meewerken en gewoon een nette opslag regelen voor wat ze niet direct op kunnen eten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:44 schreef DeLuna het volgende:
Hier gooien ze hele broden in de vijver. Best herkenbaar
Sommige mensen hebben het niet breed. Die moeten zo eten winnenquote:
In plaats daarvan komen er groepen meeuwen die dat brood opvreten en daarna lekker alle auto's in de wijk onder poepenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich praktischer dan kruimeltjes, maar dan moeten de eenden wel een beetje meewerken en gewoon een nette opslag regelen voor wat ze niet direct op kunnen eten.
Haha. Dan kan beter schoonmaakmiddel in de vijfer gooien, dan heeft je auto er nog wat aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In plaats daarvan komen er groepen meeuwen die dat brood opvreten en daarna lekker alle auto's in de wijk onder poepen
Ja eigenlijk wel. Ik denk alleen niet dat er publiek voor is waar ik woon.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij er niet opgekomen bent.
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Daar moeten screencaps van komen straks.
Welke auto'squote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In plaats daarvan komen er groepen meeuwen die dat brood opvreten en daarna lekker alle auto's in de wijk onder poepen
Wat om dr nek hangt? Ik betwijfel het?quote:
In Blaricum doe je dan gewoon dure schoenen en BMW's in plaats van de pik van de lilly.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik denk alleen niet dat er publiek voor is waar ik woon.
Hey schatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat om dr nek hangt? Ik betwijfel het?
Haai mop.quote:
Oh dacht dat je de schilderswijk bedoeldequote:
Zkers, ik heb er een neus voorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haai mop.
Jij bent ook altijd waar de sensatie is he?
leuke foto's op je foboquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haai mop.
Jij bent ook altijd waar de sensatie is he?
Thanks.quote:
En ze hebben gelijk: Allemaal werkeloos.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef Trebo het volgende:
Lijfspreuk van de Marokkanen:
"Ja ze komen haten, maar wij hebben niks gedaan"
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef Trebo het volgende:
Lijfspreuk van de Marokkanen:
"Ja ze komen haten, maar wij hebben niks gedaan"
Jupquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:53 schreef pleeborstel het volgende:
dus dat vrouwtje strooide wat brood en nu is ze dood?
Om te beginnen rijmt het al keurig...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:53 schreef pleeborstel het volgende:
dus dat vrouwtje strooide wat brood en nu is ze dood?
De één z'n brood..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om te beginnen rijmt het al keurig...
1 aflevering van gezien, kutserie.quote:
Eigenlijk is dat wel heel sneu, dat er dus wel genoeg publiek voor is.quote:
Wat waarschijnlijk meer uitgeeft aan de bingo dan ze aan producten meenemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel heel sneu, dat er dus wel genoeg publiek voor is.
Wel gewoon de realiteit voor sommige mensen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:58 schreef superniger het volgende:
Je eten bij elkaar moeten bingo'en.
En dat dus ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk meer uitgeeft aan de bingo dan ze aan producten meenemen.
Maar minder roken voor meer eten is waarschijnlijk een beetje raar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:58 schreef pleeborstel het volgende:
Al die doorrookte stemmen van die wijven
kom appquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef Paxcon het volgende:
die mensen roken ook altijd he
voor 5 euro per dag ofzo
We zijn gewoon lemmings, allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah meer mensen die het opviel dus ^^
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:03 schreef Strani het volgende:
"Zo jij bent rijk".. die vrouw krijgt vannacht bezoek van z'n oudere neefjes dus.
13quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Hoe oud is dat knulleke? Zou hij niet gewoon al moeten kunnen schrijven?
Hier in de buurt denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
fakonahofplein niet gevonden in maps
Nu weet je hoe het ontstaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, geen hoofdletters gebruiken zie je zo vaak bij marktplaats volk.
serieus?quote:
http://www.fakonahof.nl/index.php?id=1quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
fakonahofplein niet gevonden in maps
Oeioeiquote:Wist u dat...
Stichting Fakonahof ook weer in 2014 aktiviteiten gaat organiseren
Meschien alshet door gaat op 22 augustus 2014 een dagje Efteling ?
In de planning staat ook op 28 augustus 2014 Huttenbouwen en er in slapen
En op zaterdag 27 september 2014 natuurlijk weer een heel leuk Pleinfeest plus Rommelmarkt.
Halloween-optocht willen we weer houden op vrijdag 31 oktober 2014
Sinterklaas heeft gebeld met stichting Fakonahof en hij komt 3 december 2014 met zijn pieten
Voor de ouderen is ons jaarlijkse kerstfeest op donderdag 18 december 2014
En als Klap op de vuurpijl 31 december het Oud & Nieuw gebeuren op het Fakonahofplein
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hondagt veffen twintag.. weit ik veul!!
Dat zegt dus genoeg over het niveau van het onderwijs in dat soort wijken ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, in het eerste deel stond dat in zo'n balkje
Staat geen kleur bij hè. Maar rellen worden het sowieso wel natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
http://www.fakonahof.nl/index.php?id=1
grgr
[..]
Oeioei
die foutenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
http://www.fakonahof.nl/index.php?id=1
grgr
[..]
Oeioei
aktiviteitenquote:
Tja, papa en mama spreken vermoedelijk ook geen Nederlands.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over het niveau van het onderwijs in dat soort wijken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |