Richting Telefoonweg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoogkampse heet ie toch? Richting Heelsum?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Acradavos het volgende:
En we hebben weer mail van de makelaar..
"Dankjewel voor je email.
Ik ga het voorleggen aan de verkoper.
Ik denk dat je een hartstikke leuk en opgeknapt appartement (onder voorbehoud) gekocht hebt en ik begrijp dat eea hoger ligt als dat je aanvankelijk in gedachte had. Hetzelfde zal zijn bij de verkoper die een hogere prijs in gedachte had.
Onderweg naar een mooie afloop...
We noemen nu gewoon alle plekken waar TS gelukkig geen huis heeft gekocht, want dan hadden we daar ook nog gematigd enthousiast over moeten doenquote:
Leidsche Rijn is wel aardig groot hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
In verhouding Ede/Utrecht en Kerhem/Leidsche Rijn zal het elkaar niet veel ontlopen.
Utrecht ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leidsche Rijn is wel aardig groot hoor.
Nu ga je wel erg offtopic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef marcosta het volgende:
leidsche rijn is best geinig anders (heb vrienden wonen daar)
Ik zeg alles beter dan rotterdam en amsterdam-noord
De vraag of ik teveel betaal zal altijd een discussie blijven. Daarom opende ook in eerste instantie een topic, tot op heden heeft niemand deze vraag beantwoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ofwel; waarschijnlijk ga je het krijgen voor die 131k ;
Iets teveel denk ik maar als je maar tevreden bent. Verkoper moet ook tevreden zijn met een minimaal verlies en een hele rappe verkoop.
Alleen wel beetje jammer dat ie dan toch nog boos moest worden :/
En nu praat je niet meer met je vriendin?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Acradavos het volgende:
[..]
De vraag of ik teveel betaal zal altijd een discussie blijven. Daarom opende ook in eerste instantie een topic, tot op heden heeft niemand deze vraag beantwoord.Natuurlijk is er nu nog niks zeker, maar ik denk gezien de verkoop in de buurt dat ik nette prijs betaal. Vrienden van me hebben afgelopen juli hetzelfde appartement gekocht 1 complex verderop. 65m2, smurfenblauwe keuken en standaard badkamer en douche. Vraagprijs was 137k, gekocht voor 130k. Vorig jaar besloot ik om door te sparen en dan samen met mijn vriendin samen een mooi huis te kopen. Ze was immers ook makelaar. Echter, in een jaar tijd kan er veel veranderen..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Acradavos het volgende:
En we hebben weer mail van de makelaar..
"Dankjewel voor je email.
Ik ga het voorleggen aan de verkoper.
Ik denk dat je een hartstikke leuk en opgeknapt appartement (onder voorbehoud) gekocht hebt en ik begrijp dat eea hoger ligt als dat je aanvankelijk in gedachte had. Hetzelfde zal zijn bij de verkoper die een hogere prijs in gedachte had.
Onderweg naar een mooie afloop...
Wanneer je de woonlasten goed kunt opbrengen en je tevreden gevoel erbij hebt dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Acradavos het volgende:
[..]
De vraag of ik teveel betaal zal altijd een discussie blijven. Daarom opende ook in eerste instantie een topic, tot op heden heeft niemand deze vraag beantwoord.Natuurlijk is er nu nog niks zeker, maar ik denk gezien de verkoop in de buurt dat ik nette prijs betaal. Vrienden van me hebben afgelopen juli hetzelfde appartement gekocht 1 complex verderop. 65m2, smurfenblauwe keuken en standaard badkamer en douche. Vraagprijs was 137k, gekocht voor 130k. Vorig jaar besloot ik om door te sparen en dan samen met mijn vriendin samen een mooi huis te kopen. Ze was immers ook makelaar. Echter, in een jaar tijd kan er veel veranderen..
Geen contact meer, misschien ook wel logisch waarom het uit is. Makelaars zijn niet mijn beste vrienden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En nu praat je niet meer met je vriendin?
Damn, dat relaties overgaan is kut, maar dat je dan ook niet meer met dr kjn praten is nog kutter juist als je dr nodig hebt
Mja, uiteindelijk lijkt de prijs me wel netjes. Eerlijk is eerlijk, het pandje ziet er mooi uit. Alleen die laatste verhoging vind ik weer onlogisch. Maar goed, te duur lijkt het me ook weer niet eigenlijk.
Enige is dat je wel erg makkelijk toegaf aan de makelaar, zonder de tegenpartij te laten zweten eigenlijk.
Maar gefeliciteerd met je nieuwe huisje, al had ik dat al gedaan
Volgens mij heeft TS nog steeds niet gekocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:43 schreef Ardo het volgende:
[..]
daar zat ik gisteren toevallig ook over te denken....TS heeft het nu zelf gedaan en zich de kosten van de aankoopmakelaar bespaard, maar dat is gewoon te vergelijken met als je een amateur tegen een prof laat spelen. Emoties en rozebril daar heeft een aankoopmakelaar ook geen last van.
Is er ook al getekend en zijn er drie dagen verstreken sindsdien? Zo ja, dan kan TS er alleen onderuit onder de ontbindende voorwaarden die in de koopovereenkomst staan. Zo nee, dan kan TS nu nog onder zijn bod uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:00 schreef Ardo het volgende:
pietje, wanneer is volgens jou dan een koop gesloten ?
denk je dat TS zijn bod nog terug kan trekken nu ?
hij heeft een bod gedaan onder voorbehoud financiering en dat is geaccepteerd. De volgende stap is dan de financiering rond krijgen en de gang naar de notaris.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is er ook al getekend en zijn er drie dagen verstreken sindsdien? Zo ja, dan kan TS er alleen onderuit onder de ontbindende voorwaarden die in de koopovereenkomst staan. Zo nee, dan kan TS nu nog onder zijn bod uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |