TS... je hebt het over '20k', '30k' etc. en 'm'n krabbel zetten' maar verder moet je hier wel alles vragen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Acradavos het volgende:
Thnx.
Nu de keuze maken voor een overlijdensrisicoverzekering. Echter, ik kan me voor elk bedrag verzekeren.
¤ 40.000, 50k, 60k..
Eerlijk gezegd vind ik het wel leuk ( en leerzaam voor anderen) van TS dit allemaal deelt hier.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS... je hebt het over '20k', '30k' etc. en 'm'n krabbel zetten' maar verder moet je hier wel alles vragen.
Meer: het kind moet (van zichzelf) een huis kopen, dat moet zo snel mogelijk rond zijn qua aankoopbedrag, en wat er uiteindelijk bij komt kijken zien we wel na het tekenen van de koopovereenkomst.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik haak net pas in en heb de rest niet gelezen maar het lijkt een beetje op"Het kind wil een huis kopen maar weet niet hoe "![]()
Bekijk wat er gebeurt als je na je aankoop overlijdt. Wie erft er van jou?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Acradavos het volgende:
Thnx.
Nu de keuze maken voor een overlijdensrisicoverzekering. Echter, ik kan me voor elk bedrag verzekeren.
¤ 40.000, 50k, 60k..
Top!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Acradavos het volgende:
Hypotheek is helemaal akkoord. Nu wachten tot 18 december, voor de mensen die willen komen klussen.
Ik wil evt. wel iets doen, als ik niet op vakantie ben.... klussen in Ede...quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Acradavos het volgende:
Hypotheek is helemaal akkoord. Nu wachten tot 18 december, voor de mensen die willen komen klussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |