het werkt zo:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
Volgens mij zijn het de notarissen zelf die de tarieven doorgeven aan die site. Niet de klanten van de site zelf. Site zal ook wel een provisie ontvangen ook
Maar goed, je moet het maar net weten. Ik kan me zo voorstellen dat een hypotheekadviseur graag zaken doet met een notaris die de hoogste provisie aan 'm geeft. Daar waren ze vroeger al berucht om. Is het niet de makelaar die je geld uit je zak klopt, dan is het wel de hypotheek die je kapitalen kost aan verborgen premies en provisies.
Dr goedkoopste volgens degoedkoopstenotaris.nl is 738 euro en zit in Apeldoorn..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:32 schreef Acradavos het volgende:
Gemiddelde kosten zitten dacht ik op 1200 euro. Mijn ma heeft zelf ook bij een notariskantoor gewerkt, daar zal ik ook sowieso een offerte opvragen. Hij is toen ook even op en neer gereden naar een notaris 100km verderop.
Dat hebben wij niet eens betaald vorig jaar, en ons huis was een beetje duurder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:32 schreef Acradavos het volgende:
Gemiddelde kosten zitten dacht ik op 1200 euro. Mijn ma heeft zelf ook bij een notariskantoor gewerkt, daar zal ik ook sowieso een offerte opvragen.
Gefeliciteerd man! Dapper van je: woning kopen in Ede. Ik rijdt daar nogal eens over de Provinciale weg naar Arnhem; zal naar je zwaaienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Acradavos het volgende:
Zo, de verkoper is akkoord. Financieel voordeel voor mij.![]()
Iedereen bedankt voor de tips.
Zoals gezegd: de omgeving is fantastisch, maar in het dorp zelf vind ik een incestueus sfeertje hangen, vermengd met godsdienstwaanzin. Ik ben er zelf ook wel naar de kerk geweest........quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:33 schreef Acradavos het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Ede?![]()
Ben benieuwd: viel de winkelkeuze je tegen, het winkelpersoneel of het winkelende publiek?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef Leandra het volgende:
, maar na een middagje winkelen wist ik weer dat ik er ook echt echt echt niet wil wonen,
Je gaat aan de rand wonen vlakbij de A12 dan maakt het weinig uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:33 schreef Acradavos het volgende:
Thnx.Waarom is iedereen zo negatief over Ede?
![]()
Het zielloze denk ik, een dorp dat zo snel gegroeid is heeft geen hart, het winkelaanbod is immers prima, en het personeel was ook vriendelijk, maar op een of andere manier lijkt het een bij elkaar geplempte bende.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Ben benieuwd: viel de winkelkeuze je tegen, het winkelpersoneel of het winkelende publiek?
Ik niet hoor! Ik heb totaal geen mening over Ede. Nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:33 schreef Acradavos het volgende:
Thnx.Waarom is iedereen zo negatief over Ede?
![]()
Een bezoek waard!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:35 schreef Spiegelei het volgende:
Ik niet hoor! Ik heb totaal geen mening over Ede. Nog nooit geweest.
Maar zelfs dan! Ede... Ede... het klikt zo 'het moet uit minimaal 3 letters bestaan, want anders is het zo kort... iemand nog een toevoeging na de tweede e? Nee, mooi, dan wordt het Ede'...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:35 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik heb totaal geen mening over Ede. Nog nooit geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Epe heb ik het zelfde. Ja, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van van Enschede...En - schede...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:22 schreef Queller het volgende:
Maar zelfs dan! Ede... Ede... het klikt zo 'het moet uit minimaal 3 letters bestaan, want anders is het zo kort... iemand nog een toevoeging na de tweede e? Nee, mooi, dan wordt het Ede'...
Daar ga ik dus never wonenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat dacht je van van Enschede...En - schede...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar zelfs dan! Ede... Ede... het klikt zo 'het moet uit minimaal 3 letters bestaan, want anders is het zo kort... iemand nog een toevoeging na de tweede e? Nee, mooi, dan wordt het Ede'...
Of heb jij dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Epe heb ik het zelfde. Ja, echtIk zou er een N achter plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vermaak me in het centrum ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het valt reuze mee hier zolang je maar aan de rand woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |