Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daalseweg is mooi geworden trouwens. Wat een ruimte (eindelijk), alleen denk ik dat ze nog even wat moeten gaan schuiven met wat bancarella's. Een loeier van een bake-off bak, benieuwd hoe lang dat stand houdt. En tof om te zien hoe die Jappen die plakjes vis staan te snijden in de winkel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Kan je gewoon worden overgeplaatst? Ondanks goed functioneren en geen problemen of iets dergelijks?
Kreeg vandaag ineens te horen van 'ja hoi, we gaan je overplaatsen naar een ander filiaal in A'dam omdat ze daar goede mensen nodig hebben', zonder overleg of iets ? Heb een vast contract/onbepaalde tijd.
Kreeg later van een TL te horen dat het was omdat ze me niet meer konden/wilden betalen, ben wel 25 maar goed .
Vroeg dus of dit gewoon al definief bepaald was of dat ik er nog iets aan kon doen, "nee, eigenlijk niet" .
Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende: Kan je gewoon worden overgeplaatst? Ondanks goed functioneren en geen problemen of iets dergelijks?
Kreeg vandaag ineens te horen van 'ja hoi, we gaan je overplaatsen naar een ander filiaal in A'dam omdat ze daar goede mensen nodig hebben', zonder overleg of iets ? Heb een vast contract/onbepaalde tijd.
Kreeg later van een TL te horen dat het was omdat ze me niet meer konden/wilden betalen, ben wel 25 maar goed .
Vroeg dus of dit gewoon al definief bepaald was of dat ik er nog iets aan kon doen, "nee, eigenlijk niet" .
Daar heb je voor getekend want het staat in je contract.
Op woensdag 22 oktober 2014 18:16 schreef Janneke141 het volgende: Daalseweg is mooi geworden trouwens. Wat een ruimte (eindelijk), alleen denk ik dat ze nog even wat moeten gaan schuiven met wat bancarella's. Een loeier van een bake-off bak, benieuwd hoe lang dat stand houdt. En tof om te zien hoe die Jappen die plakjes vis staan te snijden in de winkel.
Vanmiddag ook geweest. Erg mooi geworden. Meteen even daar in de kantine, met collega uit vorige filiaal die nu daar werkt, sushi wezen eten. Erg lekker maar wel prijzig. Voor de dubbele prijs heb je 5 rondes onbeperkt sushi bij de gemiddelde sushi-boer.
Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende: Kan je gewoon worden overgeplaatst? Ondanks goed functioneren en geen problemen of iets dergelijks?
Kreeg vandaag ineens te horen van 'ja hoi, we gaan je overplaatsen naar een ander filiaal in A'dam omdat ze daar goede mensen nodig hebben', zonder overleg of iets ? Heb een vast contract/onbepaalde tijd.
Kreeg later van een TL te horen dat het was omdat ze me niet meer konden/wilden betalen, ben wel 25 maar goed .
Vroeg dus of dit gewoon al definief bepaald was of dat ik er nog iets aan kon doen, "nee, eigenlijk niet" .
"In principe ben je werkzaam in filiaal XXXX te YYYY doch omstandigheden een overplaatsing naar een filiaal in (de omgeving van) je woonplaats mogelijk maken".
"In principe ben je werkzaam in filiaal XXXX te YYYY doch omstandigheden een overplaatsing naar een filiaal in (de omgeving van) je woonplaats mogelijk maken".
Zoiets staat er in je contract.
Shit man. Maar hoor net ook van een TL dat je één keer mag weigeren, dan maar die joker inzetten .
"Als je wordt verzocht tot overplaatsing krijg je tien dagen de tijd (of zoveel minder als nodig is) om na te denken over deze overplaatsing. Je leidinggevende (minimaal SM) neemt de uiteindelijke beslissing tot overplaatsing, waarbij zoveel mogelijk rekening gehouden wordt met je persoonlijke omstandigheden."
Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Schuimpjes het volgende: "Als je wordt verzocht tot overplaatsing krijg je tien dagen de tijd (of zoveel minder als nodig is) om na te denken over deze overplaatsing. Je leidinggevende (minimaal SM) neemt de uiteindelijke beslissing tot overplaatsing, waarbij zoveel mogelijk rekening gehouden wordt met je persoonlijke omstandigheden."
Das echt gelul hoor. Een collega werd overgeplaatst naar een filiaal waar hij vanaf zijn woonplek niet met ov kon komen (ja, 2 uur reistijd) hij had geen rijbewijs ook, maar werd alsnog overgeplaatst.
Op donderdag 23 oktober 2014 00:49 schreef exelletor het volgende: Hier heeft een TL een overplaatsing laatst geweigerd. Als je niet wil, gewoon voet bij stuk houden.
Het kan wel ja, zeker. Ligt aan de situatie, wat is je positie bijvoorbeeld. Als je een goede TL bent wil AH je echt niet kwijt en kan je inderdaad wel weigeren als een potentiele overplaatsing je niet bevalt. Een minder functionerende verkoper kan echt niet weigeren hoor, dan wordt er gewoon gestuurd op einde dienstverband en krijg je dat soort spelletjes.
Overigens ben ik zelf nu 3x overgeplaatst, waarvan 2x op eigen verzoek.
De ene keer dat ik niet vrijwillig overgeplaatst ben, was het een zeer dringend verzoek: of je wordt overgeplaatst of je kan het shaken bij AH. Dit is echter al wel een jaar of 7 geleden. De cultuur bij ons in de regio is wat dit betreft wel veranderd. De laatste jaren wordt er veel meer overlegd met werknemers en is de OM veel toegankelijker. Bij mijn 2 verzoeken tot overplaatsing werd ook 100% meegewerkt door HRM en OM.
[ Bericht 42% gewijzigd door SausDip op 23-10-2014 10:11:00 ]
Het is in grote lijnen afhankelijk van de positie van jouw SM, zijn baas en hun verhoudingen onderling. Als een OM een overplaatsing voorstelt, moet je als SM sterk in je schoenen staan om die af te wijzen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Langs dat ik in 1 filiaal gewerkt heb was 7 jaar. Daarna 9 maanden en nu ben ik hard op weg om die 7 jaar te gaan overtreffen want zit inmiddels al op bijna 6 jaar in dit filiaal waar ik nu zit . Had ik nooit verwacht...
Kan je ook met de fiets daarnaar toe? En wat krijg je precies? Gewoon een tas/doos met je boodschappen?
Je besteld online en geeft aan in welk filiaal je het wilt komen ophalen. Daar meld je je aan de pick-up point balie die in de Albert Heijn-vestiging zit. Zij pakkendan uit een kast je boodschappen. Dit kan in kratten zitten en tasjes. De kratten moet je terugbrengen. Als ik jou was zou ik niet met de fiets gaan, want je moet een minimumbedrag hebben om van het pick-up point gebruik te maken. Volgens mij was dit 70 euro, maar hierin kan ik mij vergissen.
Je besteld online en geeft aan in welk filiaal je het wilt komen ophalen. Daar meld je je aan de pick-up point balie die in de Albert Heijn-vestiging zit. Zij pakkendan uit een kast je boodschappen. Dit kan in kratten zitten en tasjes. De kratten moet je terugbrengen. Als ik jou was zou ik niet met de fiets gaan, want je moet een minimumbedrag hebben om van het pick-up point gebruik te maken. Volgens mij was dit 70 euro, maar hierin kan ik mij vergissen.
Zover ik heb gelezen moet je 2.50 betalen om er gebruik van te maken.
Op maandag 27 oktober 2014 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende: Langs dat ik in 1 filiaal gewerkt heb was 7 jaar. Daarna 9 maanden en nu ben ik hard op weg om die 7 jaar te gaan overtreffen want zit inmiddels al op bijna 6 jaar in dit filiaal waar ik nu zit . Had ik nooit verwacht...
Nog plannen om iets beters met je kutleven te doen?
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
Je besteld online en geeft aan in welk filiaal je het wilt komen ophalen. Daar meld je je aan de pick-up point balie die in de Albert Heijn-vestiging zit. Zij pakkendan uit een kast je boodschappen. Dit kan in kratten zitten en tasjes. De kratten moet je terugbrengen. Als ik jou was zou ik niet met de fiets gaan, want je moet een minimumbedrag hebben om van het pick-up point gebruik te maken. Volgens mij was dit 70 euro, maar hierin kan ik mij vergissen.
Er zijn ook pickuppoints die los van winkels staan. Of pickuppoints die aan een winkel vastzitten maar los van de servicebalie staan (er zit dan ergens buiten nog een extra deur)
Er zijn ook pickuppoints die los van winkels staan. Of pickuppoints die aan een winkel vastzitten maar los van de servicebalie staan (er zit dan ergens buiten nog een extra deur)
Ja, die van ons staan in de winkel, maar los van de servicebalie.
Maar het staat niet vast dat Dale. alleen maar in jullie winkel (of winkels waar het ook zo ingericht is) komt?
Jezus man, ik leg toch even uit hoe het sowieso algemeen opgebouwd is met het bestellen en ophalen? Daarnaast zeg ik gewoon dat het filiaal waarin ik werk op een manier is opgebouwd. Ik sugerreer niet dat het overal zo is. Maar goed, ga jij maar lekker haten op iets wat ik niet gezegd heb. Die ja was meer van bevestiging en dat het er bij ons anders aan toe gaat.
Jezus man, ik leg toch even uit hoe het sowieso algemeen opgebouwd is met het bestellen en ophalen? Daarnaast zeg ik gewoon dat het filiaal waarin ik werk op een manier is opgebouwd. Ik sugerreer niet dat het overal zo is. Maar goed, ga jij maar lekker haten op iets wat ik niet gezegd heb. Die ja was meer van bevestiging en dat het er bij ons anders aan toe gaat.
Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende: Er zijn ook pickuppoints die los van winkels staan. Of pickuppoints die aan een winkel vastzitten maar los van de servicebalie staan (er zit dan ergens buiten nog een extra deur)
Pick-up point is een vestiging van AH, hij zegt dus geen onjuiste dingen.
Vandaag: Ik: Wilt u koopzegels?"" klant: "Nee, dank je" Ik: "Kristalzegels?" Klant: "Nee hoor" Ik: "Wilt u de bon mee?" Klant: "Nee, ik hoef niks, je zal het vast goed gedaan hebben" 3 klanten later, mw is klaar met inpakken en vraagt of de korting wel van de kaas is afgegaan? Ik antwoord dat ik dat niet weet. Vraagt ze of ik de bon nog uit kan printen, want "er zat wel korting op en ze wil weten of dat er wel af is".
En ook de volgende situatie: Ik: "Spaart u zegels?" (ik weet niet meer of ik "koopzegels" of "zegels" vroeg) Klant: "Ja, die wil ik wel" Na het afrekenen, tel ik de koopzegels uit, en vraag of meneer ook Kristalzegels wil: "Ja, DIE wil ik wel, maar wat zijn die zegels (wijzend op de koopzegels) dan?" <korte uitleg> "Die wil ik niet"
Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef LadyS het volgende: Vandaag: Ik: Wilt u koopzegels?"" klant: "Nee, dank je" Ik: "Kristalzegels?" Klant: "Nee hoor" Ik: "Wilt u de bon mee?" Klant: "Nee, ik hoef niks, je zal het vast goed gedaan hebben" 3 klanten later, mw is klaar met inpakken en vraagt of de korting wel van de kaas is afgegaan? Ik antwoord dat ik dat niet weet. Vraagt ze of ik de bon nog uit kan printen, want "er zat wel korting op en ze wil weten of dat er wel af is".
En ook de volgende situatie: Ik: "Spaart u zegels?" (ik weet niet meer of ik "koopzegels" of "zegels" vroeg) Klant: "Ja, die wil ik wel" Na het afrekenen, tel ik de koopzegels uit, en vraag of meneer ook Kristalzegels wil: "Ja, DIE wil ik wel, maar wat zijn die zegels (wijzend op de koopzegels) dan?" <korte uitleg> "Die wil ik niet"
Oprotten naar de informatiebalie, mogen ze daar de koopzegels gaan afhalen. 😊
Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef Loll het volgende: Ha ha jumbo gaat morgen sws prompt mee in de prijs verlagingen. morgen dus 800 labels boven op de normale wijzigingen
Waar kan ik 't lijstje van de artikelen vinden dan?
Zullen dan wel vooral wijzigingen voor de bühne zijn. Bijvoorbeeld de AH Basic Cornflakes. Tot een jaar geleden koste die iets van 86 cent, nu al 1.17. Scheelt nu maar 12 cent met AH huismerk. Ja, als die terug in prijs gaat is ie nog steeds duurder dan een jaar geleden
Zullen dan wel vooral wijzigingen voor de bühne zijn. Bijvoorbeeld de AH Basic Cornflakes. Tot een jaar geleden koste die iets van 86 cent, nu al 1.17. Scheelt nu maar 12 cent met AH huismerk. Ja, als die terug in prijs gaat is ie nog steeds duurder dan een jaar geleden
En 20 jaar geleden had je voor een halve gulden een vers brood.
Zo! Ook weer eens een berichtje van mijn kant. Ben vorig jaar ergens in februari gestopt met werk bij AH omdat ik verhuisde naar andere kant van het land. Maar de kriebels kwamen enkele dagen geleden toch wel weer op toen ik op werk.ah.nl tegen de vacature van TL VKK aan liep. Over paar dagen al een gesprek.
Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef TommieAH het volgende: Zo! Ook weer eens een berichtje van mijn kant. Ben vorig jaar ergens in februari gestopt met werk bij AH omdat ik verhuisde naar andere kant van het land. Maar de kriebels kwamen enkele dagen geleden toch wel weer op toen ik op werk.ah.nl tegen de vacature van TL VKK aan liep. Over paar dagen al een gesprek.
Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef TommieAH het volgende: Zo! Ook weer eens een berichtje van mijn kant. Ben vorig jaar ergens in februari gestopt met werk bij AH omdat ik verhuisde naar andere kant van het land. Maar de kriebels kwamen enkele dagen geleden toch wel weer op toen ik op werk.ah.nl tegen de vacature van TL VKK aan liep. Over paar dagen al een gesprek.
Heb je zo'n selectiedag (op lorentzplein bijv) of een apart gesprek?
Ah, randstad. Succes. Centrum DH, of? Heel wat anders dan de andere kant van het land.
Nee iets specifieker eigelijk, regio Leiden. Ja heb ook een jaar geleden voor enkele dagen in een filiaal in de randstad gewerkt om gewoon te kijken hoe het daar aan toe gaat (training etc..). Gaat wel wat anders. Maar heb nu, denk ik, wel een leuk filiaal gevonden.
Nee iets specifieker eigelijk, regio Leiden. Ja heb ook een jaar geleden voor enkele dagen in een filiaal in de randstad gewerkt om gewoon te kijken hoe het daar aan toe gaat (training etc..). Gaat wel wat anders. Maar heb nu, denk ik, wel een leuk filiaal gevonden.
Ooooh de bollenstreek. Kun je mij het filiaalnummer eens dm-en?
UTRECHT - Omwonenden van de Albert Heijn aan het begin van de Amsterdamsestraatweg in Utrecht zijn de nachtelijke overlast zat. Volgens hen heeft de supermarkt er veel aan gedaan om de overlast te beperken maar dat lost de problemen niet op. Ze willen nu dat de super om 22 uur sluit in plaats van om middernacht.
Sinds 2012 heeft de supermarkt de vergunning overgenomen van een kleine nachtwinkel verderop in de straat. De winkel mag als enige grote super in Utrecht tot middernacht uur openblijven en daardoor komen veel mensen uit de hele stad naar de straten rondom de Amsterdamsestraatweg.
Buurtbewoners klagen over files, geluidsoverlast, vandalisme en wildplassers. Ook trekt de grote drukte in de avond drugshandel aan, zeggen de buren. De supermarkt heeft toezichthouders ingezet, maar die zijn niet toereikend. De eigenaar zei eerder al dat hij ook graag vaker toezichthouders van de gemeenten langs ziet komen.
PETITIE De actiegroep Overlast Daalsebuurt is daarom samen met de Socialistische Partij, de deuren langsgegaan en 124 buurtgenoten ondertekenden een petitie voor kortere openingstijden. De gemeente laat echter weinig van zich horen, klaagt de actiegroep.
In januari beslist de gemeente welke supermarkten dan tot laat open mogen blijven. Als de Albert Heijn aan de Amsterdamsestraatweg opnieuw een vergunning krijgt, zal de buurt bezwaar aantekenen.
Maakt het voor de winkel veel uit of ze tot 22 uur of tot 24 uur open zijn?
Net gewerkt, even naar huis en een pizza in de oven en dan kan ik straks lekker langs een andere AH om nog eens 4 uur te werken Heb ook nog eens buikkrampen
#liefdagboek
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2014 17:34:22 ]
Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Ferry_76 het volgende: Zo, operatie Sushibar is vandaag begonnen, over een week moet het klaar zijn. Ben benieuwd!
Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende: Kan je gewoon worden overgeplaatst? Ondanks goed functioneren en geen problemen of iets dergelijks?
Kreeg vandaag ineens te horen van 'ja hoi, we gaan je overplaatsen naar een ander filiaal in A'dam omdat ze daar goede mensen nodig hebben', zonder overleg of iets ? Heb een vast contract/onbepaalde tijd.
Kreeg later van een TL te horen dat het was omdat ze me niet meer konden/wilden betalen, ben wel 25 maar goed .
Vroeg dus of dit gewoon al definief bepaald was of dat ik er nog iets aan kon doen, "nee, eigenlijk niet" .
Zo, uiteindelijk trouwens toch niet overgeplaatst nadat ik had aangegeven dat ik daar zeer tegenop zie . Sowieso raar, kwam iemand uit een ander filiaal hierheen met een 20 uur-contract, moesten er 2 anderen van dit filiaal terug . En omdat ik fucking veel had gewerkt rond de zomervakantie en inmiddels al 25 ben kwam ik als eerste in aanmerking (werd niet gezegd natuurlijk, werd gebracht onder het mom van 'jij bent goed en met jou is weinig gezeik, dat soort mensen zoeken ze daar' ).
Een ander persoon die ook heel veel had gewerkt is wel overgeplaatst, die heeft ook zelfs een advocaat in de arm genomen omdat hij een hoger contract wou i.v.m. 13 weken lang (dik) boven de contracturen werken, waar ik het gewoon op een gentlemens agreement gooide om die stappen niet te nemen . Scheen ook dat de zomervakantie niet meetelt in die 13 weken, in dat geval sowieso een verloren zaak dan. Samen met hem is btw ook een andere fulltimer van de broodafdeling naar dat andere filiaal.
Dus . Ik ben iig blij dat ik gewoon mag blijven in het filiaal waar ik al 5+ jaar werkzaam ben .
Zo, uiteindelijk trouwens toch niet overgeplaatst nadat ik had aangegeven dat ik daar zeer tegenop zie . Sowieso raar, kwam iemand uit een ander filiaal hierheen met een 20 uur-contract, moesten er 2 anderen van dit filiaal terug . En omdat ik fucking veel had gewerkt rond de zomervakantie en inmiddels al 25 ben kwam ik als eerste in aanmerking (werd niet gezegd natuurlijk, werd gebracht onder het mom van 'jij bent goed en met jou is weinig gezeik, dat soort mensen zoeken ze daar' ).
Een ander persoon die ook heel veel had gewerkt is wel overgeplaatst, die heeft ook zelfs een advocaat in de arm genomen omdat hij een hoger contract wou i.v.m. 13 weken lang (dik) boven de contracturen werken, waar ik het gewoon op een gentlemens agreement gooide om die stappen niet te nemen . Scheen ook dat de zomervakantie niet meetelt in die 13 weken, in dat geval sowieso een verloren zaak dan. Samen met hem is btw ook een andere fulltimer van de broodafdeling naar dat andere filiaal.
Dus . Ik ben iig blij dat ik gewoon mag blijven in het filiaal waar ik al 5+ jaar werkzaam ben .
Dat zei m'n SM, "anders kan iedereen die een bijbaan in de zomervakantie heeft ineens een hoger contract eisen" en die zei ook dat er jurisprudentie over was.
Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Ferry_76 het volgende: Zo, operatie Sushibar is vandaag begonnen, over een week moet het klaar zijn. Ben benieuwd!
Hoe bouw je zoiets zonder een klant in de weg te zitten? Of is het gewoon even snel na sluitingstijd tot de volgende dag een paar plankjes in elkaar timmeren?
Dat zei m'n SM, "anders kan iedereen die een bijbaan in de zomervakantie heeft ineens een hoger contract eisen" en die zei ook dat er jurisprudentie over was.
Ja je SM kan zoveel zeggen.. Er zijn ook SM's die contracten verlagen omdat medewerkers langdurig onder contract werken.. (omdat hij ze zelf onder contract laat inplannen door TL )Heeft je SM een bron?
Goed voor de arbeidsrelatie trouwens, een advocaat nemen
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2014 15:20:21 ]
Niet verder gevraagd, maar in m'n naïviteit (en ook vooral dat ik persoonlijk liever niet meer bij AH werk dan in een ander filiaal) geloofde ik 'm maar gewoon.
Hoe bouw je zoiets zonder een klant in de weg te zitten? Of is het gewoon even snel na sluitingstijd tot de volgende dag een paar plankjes in elkaar timmeren?
Het aanleggen van de waterleidingen etc schijnt nog het meeste werk te zijn, de bar zelf komt grotendeels kant en klaar binnen. Wij moesten vandaag wel even de halve groentenafdeling verbouwen om plaats te maken.
Het aanleggen van de waterleidingen etc schijnt nog het meeste werk te zijn, de bar zelf komt grotendeels kant en klaar binnen. Wij moesten vandaag wel even de halve groentenafdeling verbouwen om plaats te maken.
Die tafels van BaarnII hebben wieltjes, dat is lekker makkelijk dan, die van jullie zeker niet?
Op maandag 3 november 2014 15:19 schreef d4v1d het volgende: Er zijn ook SM's die contracten verlagen omdat medewerkers langdurig onder contract werken.
Hmm, kan me niet voorstellen dat er winkels zijn die dat doen.
Blijft toch schitterend om te zien, Gisteren de uitruiming gehad. Na het eten met de gehele leiding van de winkel (tl's, asm, sm) nog even terug geweest en om 9 uur staat er gewoon al helemaal niks meer...
Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef ehvhamster het volgende: Blijft toch schitterend om te zien, Gisteren de uitruiming gehad. Na het eten met de gehele leiding van de winkel (tl's, asm, sm) nog even terug geweest en om 9 uur staat er gewoon al helemaal niks meer...
Blijft briljant inderdaad. Moet je eigenlijk iedere dag even gaan kijken, zie je hoeveel werk ze doen per dag.
En dan doet de Wibra hier in het centrum er een maand over om hun winkel in orde te krijgen.
Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef ehvhamster het volgende: Blijft toch schitterend om te zien, Gisteren de uitruiming gehad. Na het eten met de gehele leiding van de winkel (tl's, asm, sm) nog even terug geweest en om 9 uur staat er gewoon al helemaal niks meer...
Natuurlijk, en dan mag de plebs alles opruimen
Heb nu 3 dagen geholpen bij een filiaal in de buurt wat verhuist naar een nieuwe winkel, vanavond nog even daarheen en dan gaan ze morgen open.
Ik heb zin in de verbouwing van m'n eigen filiaal
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2014 13:20:34 ]
Blijft briljant inderdaad. Moet je eigenlijk iedere dag even gaan kijken, zie je hoeveel werk ze doen per dag.
En dan doet de Wibra hier in het centrum er een maand over om hun winkel in orde te krijgen.
moet je kijken wat een busjes er ook staan bij een verbouwing van een willekeurige supermarkt
Maar wat ik me toch wel afvraagt is hoe zo'n pauper winkel een maand dicht blijft na een verbouwing en na de verbouwing er nog steeds even pauper uitziet.
moet je kijken wat een busjes er ook staan bij een verbouwing van een willekeurige supermarkt
Maar wat ik me toch wel afvraagt is hoe zo'n pauper winkel een maand dicht blijft na een verbouwing en na de verbouwing er nog steeds even pauper uitziet.
moet je kijken wat een busjes er ook staan bij een verbouwing van een willekeurige supermarkt
Maar wat ik me toch wel afvraagt is hoe zo'n pauper winkel een maand dicht blijft na een verbouwing en na de verbouwing er nog steeds even pauper uitziet.
Ben inderdaad blij dat Albert Heijn zoveel ervaring heeft met verbouwingen dat er bijna nooit iets groots fout gaat. Tuurlijk, zo nu en dan gaat er wel wat fout. Maar een opening wordt bijna nooit uitgesteld.
Ben inderdaad blij dat Albert Heijn zoveel ervaring heeft met verbouwingen dat er bijna nooit iets groots fout gaat. Tuurlijk, zo nu en dan gaat er wel wat fout. Maar een opening wordt bijna nooit uitgesteld.
[..]
In de hens steken.
Een gemidddeld Winbra filiaal is ook een stuk kleiner dan een AH filiaal. Ik hoop dat Wibra het gewoon rustig aan doet ipv. dat ze 20x falen
Naast dat we ietsje groter worden en wat extra kassa's erbij krijgen, komt de deli-afdeling weer terug, krijgen we een sushibar en gaan er verse broodjes gesmeerd worden..
Naast dat we ietsje groter worden en wat extra kassa's erbij krijgen, komt de deli-afdeling weer terug, krijgen we een sushibar en gaan er verse broodjes gesmeerd worden..
Meer nadruk op vers dus. ze mogen onze toko ook eens gaan verbouwen, de winkel valt bijna uit elkaar...
Weet iemand of er recentelijk wat gewijzigd met TVT en meeruren?
Laatste anderhalf jaar heb ik gewoon altijd mijn meeruren uitbetaald gekregen en sinds vorige maand wordt alles ineens naar TVT gedumpt. Mijn TL kan er zelf ok niets wijzer van worden.
Ik mis door dit grapje elke maand ruim 250-300 euro aan meeruren bij mijn loon
Laatste anderhalf jaar heb ik gewoon altijd mijn meeruren uitbetaald gekregen en sinds vorige maand wordt alles ineens naar TVT gedumpt. Mijn TL kan er zelf ok niets wijzer van worden.
Ik mis door dit grapje elke maand ruim 250-300 euro aan meeruren bij mijn loon
Viel mij ook al op inderdaad, alleen mijn contracturen komen bij gewerkt. De rest gaat allemaal naar tvt.
Ik heb zelf ook een <12 uur contract, maar heb wel netjes mijn uren van deze periode betaald gekregen...
Was meer in reactie op Xyrath, ik krijg geloof ik netjes alles betaald. Maar het ziet er wel anders uit. Ik heb 32 contract uren per maand. Bovenste is van eerder, onderste van deze maand.
[ Bericht 18% gewijzigd door Appelkers op 07-11-2014 15:48:38 (Begrijpelijkheid) ]
Ik heb een vraagje ik werk nu 2 maanden bij de AH en er is al 78,23 ingehouden als loonheffing. Krijg ik dit nog terug?
Dit kan je terugkrijgen door de belastingaangifte te doen. Heb je het formulier voor loonheffing ingevuld? Als je dat niet gedaan hebt moet je daar even naar vragen bij je TL.
Was meer in reactie op Xyrath, ik krijg geloof ik netjes alles betaald. Maar het ziet er wel anders uit. Ik heb 32 contract uren per maand. Bovenste is van eerder, onderste van deze maand.
Nogmaals een gesprek gehad met TL en heb begrepen dat ik volgende maand waarschijnlijk een ander uren contract ga krijgen zodat ik alles weer uitbetaald krijg.
Management heeft alleen nog steeds niet aangegeven waarom ze deze regeling aanhouden, Opeens 250 euro per maand minder uitbetalen zonder rekening te houden dat mensen hun huur moeten betalen.
EDIT:
Laatste 3 periodes ziet het er zo voor mij uit.
periode 9 is bovenste 10 middelste en 11 onderste
[ Bericht 9% gewijzigd door Xyrrath op 07-11-2014 17:05:09 ]
Nogmaals een gesprek gehad met TL en heb begrepen dat ik volgende maand waarschijnlijk een ander uren contract ga krijgen zodat ik alles weer uitbetaald krijg.
Management heeft alleen nog steeds niet aangegeven waarom ze deze regeling aanhouden, Opeens 250 euro per maand minder uitbetalen zonder rekening te houden dat mensen hun huur moeten betalen.
Ik heb een vraagje, heel vaak worden producten uit het schap gehaald voor de voedselveiligheid (krijgen we een bericht dat het terug gestuurd moet worden)
Waarom komt het soms wel en soms niet in het nieuws? Net las ik dit artikel en ik zie dit een paar keer per jaar, maar eigenlijk moeten we dagelijks wel iets uit de schappen halen...
Op zaterdag 8 november 2014 02:03 schreef Drumkitje het volgende: Ik heb een vraagje, heel vaak worden producten uit het schap gehaald voor de voedselveiligheid (krijgen we een bericht dat het terug gestuurd moet worden)
Waarom komt het soms wel en soms niet in het nieuws? Net las ik dit artikel en ik zie dit een paar keer per jaar, maar eigenlijk moeten we dagelijks wel iets uit de schappen halen...
Op zaterdag 8 november 2014 02:03 schreef Drumkitje het volgende: Ik heb een vraagje, heel vaak worden producten uit het schap gehaald voor de voedselveiligheid (krijgen we een bericht dat het terug gestuurd moet worden)
Waarom komt het soms wel en soms niet in het nieuws? Net las ik dit artikel en ik zie dit een paar keer per jaar, maar eigenlijk moeten we dagelijks wel iets uit de schappen halen...
AH kent twee (of 3 als je code 333 meetelt, maar ik heb geen idee wat dat inhoud. En plaza ligt weer eens op z'n bek om de handboeken na te zoeken.) retoursprocedures. Code 666 en code 999. Code 666 kan een foute beschrijving op de verpakking zijn, een foutje in de lijst met ingrediënten o.i.d. Niet heel gevaarlijk dus maar wel genoeg om het product retour te sturen. Code 999 wordt in werking gesteld (klinkt het al alsof we bij een geheime organisatie werken? ) als er gevaar is voor de volksgezondheid, bijvoorbeeld de Mona toetjeslepel kan afbreken in de mond van een kind welke vervolgens kan verstikken.
Code 999 komt meestal wel in de dagbladen en komt ook minder vaak voor dan een code 666. Wat jij zegt dat er bijna dagelijks uit het schap gehaald moet worden is hoogstwaarschijnlijk een code 666, geen gevaar dus de consument hoeft ook niet geïnformeerd te worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 13:30:48 ]
Ben stom geweest door geen fifo te vullen en vandaag kreeg ik op mn kop met een waarschuwing (verdiend). Maar het zit me dwars dat ik het fifo vullen nog niet helemaal snap, ik kan het ook niet navragen want dan hebben ze me gelijk door. S Stel je vult product X en er zitten nog 8 van invhet schap, dan haal je ze er toch gewoon uit en doe je de nieuwe producten erin en dan zet je ze er weer voor? Of moet je persévnaar de datum van 1 of van allemaal (!) bekijken? Lijktvme veelteveel tijd kosten. Graag antwoord.
De producten met de kortste datum moeten vooraan in het schap, en als het daarvoor nodig is dat je ze allemaal bekijkt dan moet je dat inderdaad doen. Als je het wat langer doet ontwikkel je daar wel enige efficiency in.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
De producten met de kortste datum moeten vooraan in het schap, en als het daarvoor nodig is dat je ze allemaal bekijkt dan moet je dat inderdaad doen. Als je het wat langer doet ontwikkel je daar wel enige efficiency in.
Maar je gaat toch niet van 20 producten de datum nakijken, dan ben je wel 5 min bezig per collie..
Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Dipstaart het volgende: Had er laatst eentje die zwarte cbl-fusten op een rolly voor de broodkratten had gestapeld
Explanation The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.
Solution Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.
Heb al veel foutmeldingen gezien, maar deze nog nooit? In elke browser ook. Meer mensen hier last van?
Op zaterdag 8 november 2014 19:45 schreef d4v1d het volgende: Als iedereen goed FiFo vult dan hoef je als het goed is niet het hele schap te controleren,
Je hoeft dan van geen een product de datum te controleren toch? Dus gewoon alles eruithalen, nieuwe erin en dan de oude er weer voor.
Want je kan er van uit gaan dat de nieuwe producten langer houdbaar zijn toch..
Je hoeft dan van geen een product de datum te controleren toch? Dus gewoon alles eruithalen, nieuwe erin en dan de oude er weer voor.
Want je kan er van uit gaan dat de nieuwe producten langer houdbaar zijn toch..
im so stupid.
Natuurlijk wel de datum van de voorste checken. Ik heb wel een gehad dat ik een dag later pakken melk kreeg die korter houdbaar waren dan degene die er in het schap stonden. Maar je zou er vanuit moeten kunnen gaan dat als er 14-11 voorin staat er daarachter ook 14-11 staat of ouder, en geen datum die jonger is dan 14-11.
De praktijk is nog wel eens anders, maar je hoort er vanuit te kunnen gaan..
Ik heb even een vraag over ah plaza. Kan ik daarmee ook hier terecht? Ik heb namelijk problemen met inloggen. Inloggen zelf lukt wel, maar dan komt er in beeld te staan:
Could not Sign User on
Access Manager WebSEAL could not sign you on.
Explanation The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.
Solution Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.
ligt dit aan mijn computer of hebben meer mensen hier last van?
Op zaterdag 8 november 2014 21:58 schreef koosjekaasje het volgende: Ik heb even een vraag over ah plaza. Kan ik daarmee ook hier terecht? Ik heb namelijk problemen met inloggen. Inloggen zelf lukt wel, maar dan komt er in beeld te staan:
Could not Sign User on
Access Manager WebSEAL could not sign you on.
Explanation The resource you have requested requires Access Manager WebSEAL to sign you on to another Web server. However, the sign-on information for your account is incorrect.
Solution Your Account Administrator should correct the sign-on target for your account.
ligt dit aan mijn computer of hebben meer mensen hier last van?
Dit betekend dat je ontslagen bent!!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel de datum van de voorste checken. Ik heb wel een gehad dat ik een dag later pakken melk kreeg die korter houdbaar waren dan degene die er in het schap stonden. Maar je zou er vanuit moeten kunnen gaan dat als er 14-11 voorin staat er daarachter ook 14-11 staat of ouder, en geen datum die jonger is dan 14-11.
De praktijk is nog wel eens anders, maar je hoort er vanuit te kunnen gaan..
Tof, zal er voortaan aan denken. Zal wel de komende werkdagen een stuk langzamer gaan met het FiFo maarja.
Wat zijn trouwens de zones waar je geen fifo hoeft te vullen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben afgelopen week een keer op de verkeerde kassa gaan zitten, en heb daar toen ook m'n hele shift op gezeten. De kassa waar ik op had moeten gaan zitten was steeds onbemand. Is dit een grote fout en een groot probleem of is het zorgen maken om niks?
Op zondag 9 november 2014 11:34 schreef Tessie1997 het volgende: Ik ben afgelopen week een keer op de verkeerde kassa gaan zitten, en heb daar toen ook m'n hele shift op gezeten. De kassa waar ik op had moeten gaan zitten was steeds onbemand. Is dit een grote fout en een groot probleem of is het zorgen maken om niks?
Op zondag 9 november 2014 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende: Ja dat bedoel ik... Naja, kijk morgen wel op het rooster. Morgen weer werken na 5 maanden thuis geweest te zijn
Heb trouwens wel weer reuzezin om te werken (klinkt voor jullie misschien maf ) maar op een gegeven moment komen thuis de muren best wel op je af. Gewoon lekker wat voor mezelf, weer onder de mensen zijn,... Gaat helemaal goed komen morgen !
Heb trouwens wel weer reuzezin om te werken (klinkt voor jullie misschien maf ) maar op een gegeven moment komen thuis de muren best wel op je af. Gewoon lekker wat voor mezelf, weer onder de mensen zijn,... Gaat helemaal goed komen morgen !
Zo, dat gaat inderdaad snel.
Maf? Ik heb al weer zin in werken na 2 week vakantie, zo maf is het niet.
Zit er een verschil in het niet invullen van je loonheffingskorting formulier, en het invullen maar zeggen dat je deze niet wilt toegepast hebben?
Ik ben namelijk zo dom geweest ( ) om dat eerste te doen in mijn laatste 2 weken daar (wel met terugwerkende kracht) en heb nu allemaal herberekeningen gekregen. Betekend dit dat ik het geld bij de belasting teruggave kan verwachten, of eventueel nog in deze salaris betaling (dus van de AH zelf)?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 14:22:06 ]
Op zondag 9 november 2014 14:21 schreef Capstie het volgende: Zit er een verschil in het niet invullen van je loonheffingskorting formulier, en het invullen maar zeggen dat je deze niet wilt toegepast hebben?
Ik ben namelijk zo dom geweest ( ) om dat eerste te doen in mijn laatste 2 weken daar (wel met terugwerkende kracht) en heb nu allemaal herberekeningen gekregen. Betekend dit dat ik het geld bij de belasting teruggave kan verwachten, of eventueel nog in deze salaris betaling (dus van de AH zelf)?
Bij mij is het wel de volgende maand verrekend toen ik nog werkte bij de AH. De belasting die ingehouden was werd bij de eerstvolgende betaling uitgekeerd.
Bij mij is het wel de volgende maand verrekend toen ik nog werkte bij de AH. De belasting die ingehouden was werd bij de eerstvolgende betaling uitgekeerd.
Dan ga ik met samengeknepen billen wachten op morgen
Word wel een interessante loonstrook als ik in dezelfde maand een nieuw dienstverband ben aangegaan met een andere AH
Dat maakt voor de ketenregel niet uit, mocht dat interessant zijn. Als je bij je vorige filiaal een OT had moet je nieuwe winkel dat voortzetten.
Laat dat nou net het domme zijn In de zomer 3 maanden gewerkt als zomerbaan in een filiaal waar ik een jaar eerder ook heb gewerkt, waardoor ik 1 contract verlenging ''kwijt'' ben, nu volgens mij een contract van een half jaar oid, en dan heb ik er nog maar 1 over
Maf? Ik heb al weer zin in werken na 2 week vakantie, zo maf is het niet.
Bij ons was er een tijdje terug één met pensioen, die zou dan over enkele weken een lange tijd op vakantie gaan. Na welgeteld één week was ze weer terug op haar afdeling, de muren kwamen al op d'r af .
Op maandag 10 november 2014 21:17 schreef mujentas het volgende: Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een storing was, maar een bewuste keuze om de stabiliteit in de winkels te waarborgen.
[conspiracy]nee man, vast gedaan zodat we onze uren van zaterdag en zondag niet kunnen controleren
WAKE UP SHEEPLE[/conspiracy]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 22:43:14 ]
Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef UncleSam het volgende: Moet je dat verhaal eens lezen op de AH Facebook van mevouw vd Broek. Die gebruikt haar eigen bonuskaart en vind het raar dat ze ontslagen wordt .
Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef UncleSam het volgende: Moet je dat verhaal eens lezen op de AH Facebook van mevouw vd Broek. Die gebruikt haar eigen bonuskaart en vind het raar dat ze ontslagen wordt .
Linkplz kan niet vinden xD
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
- Geduld hebben, op je eerste dag vul je niet direct zo snel als iemand die al een jaar vakken vult. - Met twee handen vullen. - Gebruik maken van een vuldolly. Er niet één collo op zetten. En niet met ieder stukje karton naar je kartonkar/zak lopen. - Mond houden en doorwerken. In de 2 of 3 uur dat de gemiddelde vuller er is, snap ik echt niet waarom sommige zoveel praten. Als je veel te vertellen hebt, spreek je maar wat af na je werk. Maar het moet je vultempo niet beinvloeden.
- Geduld hebben, op je eerste dag vul je niet direct zo snel als iemand die al een jaar vakken vult. - Met twee handen vullen. - Gebruik maken van een vuldolly. Er niet één collo op zetten. En niet met ieder stukje karton naar je kartonkar/zak lopen. - Mond houden en doorwerken. In de 2 of 3 uur dat de gemiddelde vuller er is, snap ik echt niet waarom sommige zoveel praten. Als je veel te vertellen hebt, spreek je maar wat af na je werk. Maar het moet je vultempo niet beinvloeden.
Ben ik de enige die sneller vult als ik erbij lul?
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
- Geduld hebben, op je eerste dag vul je niet direct zo snel als iemand die al een jaar vakken vult. - Met twee handen vullen. - Gebruik maken van een vuldolly. Er niet één collo op zetten. En niet met ieder stukje karton naar je kartonkar/zak lopen. - Mond houden en doorwerken. In de 2 of 3 uur dat de gemiddelde vuller er is, snap ik echt niet waarom sommige zoveel praten. Als je veel te vertellen hebt, spreek je maar wat af na je werk. Maar het moet je vultempo niet beinvloeden.
Je vergeet paar dingen:
- Colli restant zetten - Paar colli kun je ook op de grond gooien en dan je tl aankijken met een blik van "ik ben zielig" en zeggen dat je die niet kon vinden (ook de zaanse hoeve melk 2L zijn verstopt, hoor) - Doen alsof je een rolly/rc aan vulling niet hebt gezien - LIFO vullen op plekken die toch niet gecontroleerd worden. - Acties meteen vullen in de bancarella/op de kop. - Verzinnen dat er al heel veel restant stond en je dat allemaal hebt nagelopen/zeggen dat je alles hebt netjes op FIFO gezet, terwijl dat niet zo was/zeggen dat je alles hebt geteld of afgeprijsd etc
- Colli restant zetten - Paar colli kun je ook op de grond gooien en dan je tl aankijken met een blik van "ik ben zielig" en zeggen dat je die niet kon vinden (ook de zaanse hoeve melk 2L zijn verstopt, hoor) - Doen alsof je een rolly/rc aan vulling niet hebt gezien - LIFO vullen op plekken die toch niet gecontroleerd worden. - Acties meteen vullen in de bancarella/op de kop. - Verzinnen dat er al heel veel restant stond en je dat allemaal hebt nagelopen/zeggen dat je alles hebt netjes op FIFO gezet, terwijl dat niet zo was/zeggen dat je alles hebt geteld of afgeprijsd etc
Nog een paar: - Restanten bestaan niet. Past het niet dan druk je harder of je maakt de schap klein beetje breder, deze tactiek werkt erg goed bij chips. Hoger stapelen mag ook - Laat kapotte artikelen gewoon staan; een collega zal het wel vanzelf opruimen - Als een klant je wat vraagt stuur dan de klant door naar een collega "die het beter weet" - Denk aan de monies die je met weinig moeite oprecht verdient!
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
Dankje. Maar werk nu al 3 maanden, alleen was laatst betrapt op geen fifo vullen en probeer het nu te doen. Alleen ik merkte vandaag al dat het veel slomer ging.. Ik controleerde gwn de voorste datum, haalde dan alles eruit en deed nieuwe producten erin.. 20 minuten te laat terwijl ik anders het wel gehaald had. (waren jampotjes enz)
Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef Munchlax het volgende: Dankje. Maar werk nu al 3 maanden, alleen was laatst betrapt op geen fifo vullen en probeer het nu te doen. Alleen ik merkte vandaag al dat het veel slomer ging.. Ik controleerde gwn de voorste datum, haalde dan alles eruit en deed nieuwe producten erin.. 20 minuten te laat terwijl ik anders het wel gehaald had. (waren jampotjes enz)
Ik haal ook af en toe m'n norm niet. Maar als jij op maandagochtend puin mag gaan ruimen van het weekend ben je ook wel even bezig. anderhalve dolly dagrestant en nog een volle kar navulling(wc papier en kattenvoer) Als je die ook maar even gaat tellen ben je wel even bezig. En nog bijdraaien en pauze (die niet in de norm meegaat) vind ik het nog best netjes als ik 20 minuten te laat klaar ben,
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 22:53:58 ]
Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef Munchlax het volgende: Dankje. Maar werk nu al 3 maanden, alleen was laatst betrapt op geen fifo vullen en probeer het nu te doen. Alleen ik merkte vandaag al dat het veel slomer ging.. Ik controleerde gwn de voorste datum, haalde dan alles eruit en deed nieuwe producten erin.. 20 minuten te laat terwijl ik anders het wel gehaald had. (waren jampotjes enz)
20 minuten te laat is niet zo slecht; eerst je werk goed doen en dan op tijd letten.
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef Munchlax het volgende: Dankje. Maar werk nu al 3 maanden, alleen was laatst betrapt op geen fifo vullen en probeer het nu te doen. Alleen ik merkte vandaag al dat het veel slomer ging.. Ik controleerde gwn de voorste datum, haalde dan alles eruit en deed nieuwe producten erin.. 20 minuten te laat terwijl ik anders het wel gehaald had. (waren jampotjes enz)
Jampotjes hoef je alleen bij vrij-van en wholefoods fifo te vullen... Ik haal mijn norm overigens 90% van de tijd niet, niet druk over maken.
Op woensdag 12 november 2014 09:24 schreef Munchlax het volgende: en hoelang werk jij er al? Want lijkt me dat ze liever mensen hebben die 90% van die keren juist op tijd is.
Ze maken de norm voor mij gewoon onhaalbaar. Werk er overigens al een heel lange tijd.
Vaak speciaal voor mij, maar zelfs het plan met geplande vuluren, heb ik moeite mee. Ben overigens niet de enige, iedereen moet plussen.
Ja ik ga maar gewoon voor kwaliteit boven kwantiteit. En als ik tevaak te sloom ga dan komt er toch wel een keer een einde aan, maar ik wil nu wel mn werk goed don ;')
Beter een medewerker die goed vult op een wat lager pitje dan een medewerker die een kar er zo in heeft en uiteindelijk anderen dubbel zoveel tijd kwijt zijn omdat er niks fifo staat en er slecht gespiegeld is.
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef ikweetnietwat het volgende: Beter een medewerker die goed vult op een wat lager pitje dan een medewerker die een kar er zo in heeft en uiteindelijk anderen dubbel zoveel tijd kwijt zijn omdat er niks fifo staat en er slecht gespiegeld is.
Albert heijn zet ze vul karren ofzo nog netjes aan zijkant van de pad jumbo zet het zo midden in de gangpad neer zodat ik nooit bij de cola kan en door die kar heen moet kruipen om het te pakken .
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulmez op 12-11-2014 20:52:39 ]
albert heijn zet ze vul karren ofzo nog netjes aan zijkant van de pad jumbo zet het zo midden in de gangpad neer zodat ik nooit bij de cola kan en door die kar heen moet kruipen om het te pakkenb
Vraagje, op plaza staat bij een van de voorbeelden van het pauzeprofiel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komen ze hier aan 8 uur werktijd? De tijd is in principe 9,5u min 60min pauze en 15min ontbijpauze = 8u en een kwartier, toch?
En het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit dat, als je recht hebt op een ontbijtpauze, je koffiepauze komt te vervallen? Of hangt dit af van het tijdstip?
Stel dat je van 0630 tot 1530 werkt, waar heb je dan allemaal recht op?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komen ze hier aan 8 uur werktijd? De tijd is in principe 9,5u min 60min pauze en 15min ontbijpauze = 8u en een kwartier, toch?
En het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit dat, als je recht hebt op een ontbijtpauze, je koffiepauze komt te vervallen? Of hangt dit af van het tijdstip?
Stel dat je van 0630 tot 1530 werkt, waar heb je dan allemaal recht op?
Dank
Bij voorbeeld van plaza: 60 minuten lunch(onbetaald), kwartiertje koffie(betaald) en kwartiertje ontbijt(onbetaald). De pauzes bij 0630-1530 zijn ook hetzelfde. Of de koffiepauze komt te vervallen hangt idd af van de werktijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door exelletor op 13-11-2014 20:59:42 ]
Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende: Ik mag voortaan de promokaartjes gaan doen en de comco uitsorteren wil de asm. De gene die het nu doen maken er een zooitje van blijkbaar
Morgen met de ASM naar kijken. Die zal het een en ander uitleggen maar iemand hier nog tips of handigheidjes ?
Hoewel het bij mij in filiaal efficiënter kan, paar dingetjes om op te letten:
- Deli kaartjes zijn glanzend(mochten jullie die krijgen) en voelen anders aan dan gewone kaartjes van vers, zo hoef je nooit te twijfelen tussen bijv. Kaas deli en kaas zb. - Bij AGF opletten bij kaartjes AGF en panklaar. Althans wij krijgen zowel kleine kaartjes voor agf wand, als voor de koeling, gewoon goed naar de assortimentsgroepen rechts kijken om te weten of er met zuurkool die uit de wand of de panklaar versie wordt bedoeld. - Heel veel NF en Drogmetica zooi wordt er ingestuurd. Beetje opletten bij prijzen, hoeveelheden etc, als je geen pannen in assortiment hebt, dan heeft het ook geen zin om kaarten voor pannen apart te leggen - kan lekker de prullenbak in. Hoeft niet precies, de rest filteren ze wel uit bij het ophangen. - Kaartjes voor de actiekoppen zit een bandje omheen. Je kan zelf kiezen om die wel of niet uit te splitsen. Belangrijk is dat je die niet met brede vak kaarten verwart, die los in een doosje zitten. - Bij twijfel, kijken naar assortimentsgroep rechts onderin, maar dat weet je vast wel. - Kaarten uit AGF pakket gaan boven de overige kaarten. Meestal wordt er ook een taakbericht geplaatst met een melding over welke kaarten het gaat. Mocht je dus twee dezelfde kaartjes krijgen met verschillende prijzen, weet je welke je moet hebben.
Hoewel het bij mij in filiaal efficiënter kan, paar dingetjes om op te letten:
- Deli kaartjes zijn glanzend(mochten jullie die krijgen) en voelen anders aan dan gewone kaartjes van vers, zo hoef je nooit te twijfelen tussen bijv. Kaas deli en kaas zb. - Bij AGF opletten bij kaartjes AGF en panklaar. Althans wij krijgen zowel kleine kaartjes voor agf wand, als voor de koeling, gewoon goed naar de assortimentsgroepen rechts kijken om te weten of er met zuurkool die uit de wand of de panklaar versie wordt bedoeld.
Ik ken die ass. groepen echt niet uit m'n hoofd, ik kijk wel naar het aantal gram
quote:
- Heel veel NF en Drogmetica zooi wordt er ingestuurd. Beetje opletten bij prijzen, hoeveelheden etc, als je geen pannen in assortiment hebt, dan heeft het ook geen zin om kaarten voor pannen apart te leggen - kan lekker de prullenbak in. Hoeft niet precies, de rest filteren ze wel uit bij het ophangen. - Kaartjes voor de actiekoppen zit een bandje omheen. Je kan zelf kiezen om die wel of niet uit te splitsen. Belangrijk is dat je die niet met brede vak kaarten verwart, die los in een doosje zitten. - Bij twijfel, kijken naar assortimentsgroep rechts onderin, maar dat weet je vast wel. - Kaarten uit AGF pakket gaan boven de overige kaarten. Meestal wordt er ook een taakbericht geplaatst met een melding over welke kaarten het gaat. Mocht je dus twee dezelfde kaartjes krijgen met verschillende prijzen, weet je welke je moet hebben.
Hoe ziet t agf pakket er uit dan? Die kwam toch los van de comco?
Ik ken die ass. groepen echt niet uit m'n hoofd, ik kijk wel naar het aantal gram
[..]
Hoe ziet t agf pakket er uit dan? Die kwam toch los van de comco?
En je weet hoeveel gram de voordeelverpakking zuurkool van panklaar is? Met assortimentsgroepen bedoelde ik meer dat je bijv zeker weet dat Chinese wokgroente 400gr panklaar is en als je weet welke assortimentsgroep dat is, weet je ook waar de zuurkool hoort. AGF pakket zit gewoon in een aparte envelop. Het spreekt allemaal voor zich als je eenmaal bezig bent.
Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende: Ik mag voortaan de promokaartjes gaan doen en de comco uitsorteren wil de asm. De gene die het nu doen maken er een zooitje van blijkbaar
Morgen met de ASM naar kijken. Die zal het een en ander uitleggen maar iemand hier nog tips of handigheidjes ?
Ik heb nog wel een tip voor je. Niet op de kaartjes kwijlen.
Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef einschtein het volgende: Oh, ja en: hang niet alle grote kaarten op. Als er 'ALLE Conimex' (bijvoorbeeld) op staat, hoef je ze echt niet alle 25 op te hangen.
Ik deed altijd maximaal 3 per plank oid.
Jawel joh. Lekker vullertjes irriteren. Dan valt er elke 5 minuten wel een kaartje als je er met een product tegenaan stoot
Daarin zijn de BaarnII houders wel beter.. Die DNAH houders flikkeren er veels te snel af..
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2014 19:08:33 ]
Weet iemand hier wat er precies gaat veranderen met Go! voor KPT-ers? Ik las er vandaag iets over, maar het was mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval stond er iets over het niet automatisch uitbetalen van toeslaguren voor KPT-ers die in een week meer dan 12 uur werken. Volgens mij moet de SM dit handmatig gaan doen. Het recht op die toeslaguren wanneer je in een week meer dan 12 uren werkt, blijft toch nog gewoon?
Daarnaast vraag ik mij af hoe het precies zit met het aantal contracturen. Ik heb een contract van 48u per periode maar ik word structureel (tegen mijn zin) minder dan 12 uur ingepland. Heb dit al meerdere malen aangekaart maar komende weken is het wederom het geval. Krijg ik alsnog 48u per periode uitbetaald? Anders moet ik echt even op m'n strepen gaan staan.
Overigens, ik word enorm moe van dat gezeik over uren de hele tijd. Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Bij ons filiaal doen ze moeilijk over ieder kwartiertje, zelfs toen al die 'Doe Maar Duurzaam' promotie er twee weken terug week voor moest. Mijn motivatie is er in ieder geval een heel stuk door gedaald.
Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende: Weet iemand hier wat er precies gaat veranderen met Go! voor KPT-ers? Ik las er vandaag iets over, maar het was mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval stond er iets over het niet automatisch uitbetalen van toeslaguren voor KPT-ers die in een week meer dan 12 uur werken. Volgens mij moet de SM dit handmatig gaan doen. Het recht op die toeslaguren wanneer je in een week meer dan 12 uren werkt, blijft toch nog gewoon?
Daarnaast vraag ik mij af hoe het precies zit met het aantal contracturen. Ik heb een contract van 48u per periode maar ik word structureel (tegen mijn zin) minder dan 12 uur ingepland. Heb dit al meerdere malen aangekaart maar komende weken is het wederom het geval. Krijg ik alsnog 48u per periode uitbetaald? Anders moet ik echt even op m'n strepen gaan staan.
Overigens, ik word enorm moe van dat gezeik over uren de hele tijd. Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Bij ons filiaal doen ze moeilijk over ieder kwartiertje, zelfs toen al die 'Doe Maar Duurzaam' promotie er twee weken terug week voor moest. Mijn motivatie is er in ieder geval een heel stuk door gedaald.
Volgens mij wordt het met Go veel moeilijker om medewerkers onder en boven hun contracturen in te plannen. De contracten moeten dan aangepast worden aan de daadwerkelijk gewerkte uren.
En dat van het gezeik ben ik wel met je eens, ik merk het ook.
Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef wiijntje het volgende: vandeweek in de AH bij de kassa, waar ik o.a. een netje van 5 citroenen a 1.79 euro ging afrekenen:
Kassameisje: scant netje citroenen, doet het niet. vervolgens slaat ze citroenen los aan a 0.59 euro.
ik: wat ben je aan het doen? het is een heel netje met een vaste prijs.
Kassameisje: ja maar hij scant niet, maar het is goed zo hoor!
ik: OK!
Kassameisje: heeft u een bonuskaart, wilt u koopzegels, spaarzegels etc. etc. etc.
ik: nee, nee nee!
Kassameisje: wilt u een kassabon?
ik: JA!
Ik zie op de bon dat het kassameisje 6 x een losse citroen a 0.59 euro heeft aangeslagen in plaats van 1.79 euro voor een netje van 5 citroenen.
Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef wiijntje het volgende: vandeweek in de AH bij de kassa, waar ik o.a. een netje van 5 citroenen a 1.79 euro ging afrekenen:
Kassameisje: scant netje citroenen, doet het niet. vervolgens slaat ze citroenen los aan a 0.59 euro.
ik: wat ben je aan het doen? het is een heel netje met een vaste prijs.
Kassameisje: ja maar hij scant niet, maar het is goed zo hoor!
ik: OK!
Kassameisje: heeft u een bonuskaart, wilt u koopzegels, spaarzegels etc. etc. etc.
ik: nee, nee nee!
Kassameisje: wilt u een kassabon?
ik: JA!
Ik zie op de bon dat het kassameisje 6 x een losse citroen a 0.59 euro heeft aangeslagen in plaats van 1.79 euro voor een netje van 5 citroenen.
Op dinsdag 18 november 2014 12:15 schreef Questionmarks het volgende: Hoe liepen die actie weken vorig jaar ook al weer richting einde van het jaar? Bedoel van dat ze langer duren dan anders..
Er liep toen een actie week van maandag t/m maandag toch? En toen van dinsdag t/m zondag eentje?
Maar dat hing volgensmij af van de weekdagen waarop kerst en oud&nieuw vallen.
Ben trouwens benieuwd wat verschillende filialen in de situatie met citroenen doen. Had op mijn selectiedag een kleine discussie met een sm. Iig doen ze het in mijn filiaal het niet volgens de instructie dat het gratis moet worden meegegeven.
Eerste berichtje hier Op dit moment werkzaam als cassière B. Zojuist een gesprek gehad met de SM dat ik voorgedragen wordt als TLVA. Nu mijn competenties gaan vergelijken met die van de ideale TL volgens Albert Heijn. Ik ben heel benieuwd
Iemand hier ervaringen mee en/of tips voor mij?
Alle bovenstaande spellings- en grammaticale fouten zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Eerste berichtje hier Op dit moment werkzaam als cassière B. Zojuist een gesprek gehad met de SM dat ik voorgedragen wordt als TLVA. Nu mijn competenties gaan vergelijken met die van de ideale TL volgens Albert Heijn. Ik ben heel benieuwd
Iemand hier ervaringen mee en/of tips voor mij?
Je moet actief leidinggeven, kunnen plannen en organiseren, resultaatgericht zijn, voortgang bewaken, discipline hebben en ook leer- en aanpassingsvermogen. Gr Gr
Eerste berichtje hier Op dit moment werkzaam als cassière B. Zojuist een gesprek gehad met de SM dat ik voorgedragen wordt als TLVA. Nu mijn competenties gaan vergelijken met die van de ideale TL volgens Albert Heijn. Ik ben heel benieuwd
Je moet actief leidinggeven, kunnen plannen en organiseren, resultaatgericht zijn, voortgang bewaken, discipline hebben en ook leer- en aanpassingsvermogen. Gr Gr
Het staat nog in de kinderschoenen, maar erg bedankt!
Ja goed! Ben tot febuari TL in opleiding en dan daarna als goed is het gesprek. Vind best wel weer leuk bij appie. Bijna het zelfde alleen dan een tikje kleiner.
Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Appelkers het volgende: Jaa bij ons inderdaad ook, eigenlijk de hele week al. Geen idee waar dat aan ligt. Thema in elk geval niet...
Was gewoon niet leuk meer vanmiddag. Liep me een slag in de rondte
Ik heb de laatste dagen geregeld dat mensen dus "ja" antwoorden op mijn vraag op ze KOOPzegels willen en vervolgens verbaasd zijn dat ik die aan het aftellen ben "Die hoef ik niet hoor, alleen de Kristalzegels.." Ik zeg al bewust koopzegels, maar dat lijkt niet te echt te helpen . Ligt dat aan mijn evt. gebrekkige communicatie naar de klant toe of zijn er meerdere die daar last van hebben?
Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LadyS het volgende: Ik heb de laatste dagen geregeld dat mensen dus "ja" antwoorden op mijn vraag op ze KOOPzegels willen en vervolgens verbaasd zijn dat ik die aan het aftellen ben "Die hoef ik niet hoor, alleen de Kristalzegels.." Ik zeg al bewust koopzegels, maar dat lijkt niet te echt te helpen . Ligt dat aan mijn evt. gebrekkige communicatie naar de klant toe of zijn er meerdere die daar last van hebben?
Vroeg gister nog bewust naar "Glazenzegels" om verwarring te voorkomen, maar kan ook liggen omdat ik er zelf werkzaam ben (vkk) .
Ja, klanten zeggen ook vaak 'glaszegels' idd. Maar ik kan natuurlijk niet bij elke klant die "ja" antwoordt op mijn vraag of hij KOOPzegels wil, nog eens vragen: "Weet u dat zeker, want KOOPzegels moeten betaald worden. Bedoelt u soms de KRISTALzegels?" Want dan zijn ze vast weer beledigd, omdat ik ze voor 'niet-luisterend' verslijt.
Maar goed, zo'n drama is het nou ook weer niet natuurlijk. Het is hun eigen schuld dat ze weer naar de balie moeten om geld terug te krijgen :p
Op vrijdag 21 november 2014 15:56 schreef LadyS het volgende: Ja, klanten zeggen ook vaak 'glaszegels' idd. Maar ik kan natuurlijk niet bij elke klant die "ja" antwoordt op mijn vraag of hij KOOPzegels wil, nog eens vragen: "Weet u dat zeker, want KOOPzegels moeten betaald worden. Bedoelt u soms de KRISTALzegels?" Want dan zijn ze vast weer beledigd, omdat ik ze voor 'niet-luisterend' verslijt.
Maar goed, zo'n drama is het nou ook weer niet natuurlijk. Het is hun eigen schuld dat ze weer naar de balie moeten om geld terug te krijgen :p
Weet niet wat het beleid is in jouw winkel maar ik zou gewoon de klant niet vragen om koopzegels. De beperkte groep mensen die het nog sparen geven het op het eind zelf wel aan of ze koopzegels willen.
Was vanochtend even bij ons langs gegaan, was inderdaad drukker dan de maanden daarvoor. Ben benieuwd hoe het gaat werken, als we na de verbouwing met vier(?) kassa's minder moeten doen...
Weet niet wat het beleid is in jouw winkel maar ik zou gewoon de klant niet vragen om koopzegels. De beperkte groep mensen die het nog sparen geven het op het eind zelf wel aan of ze koopzegels willen.
Nou, het beleid is dus eigenlijk dat we niet om zegels moeten vragen, idd Maar dat zit er dus zo ingesleten bij mij (werkte 15 jr geleden ook bij AH en toen MOEST je het vragen, volgens mij), dat ik het nu elke keer dus nog vraag (werk nu weer sinds 2 maanden bij AH). Ik ga het mezelf dan maar proberen af te leren, lijkt me het makkelijkst voor iedereen dan
Altijd leuk als klanten je vragen waar ze condooms kunnen halen op het laagste spraakvolume. Of als er random een man in je pad staat te kreunen alsof ie klaarkomt (wss door griep ofzo).
Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LadyS het volgende: Ik heb de laatste dagen geregeld dat mensen dus "ja" antwoorden op mijn vraag op ze KOOPzegels willen en vervolgens verbaasd zijn dat ik die aan het aftellen ben "Die hoef ik niet hoor, alleen de Kristalzegels.." Ik zeg al bewust koopzegels, maar dat lijkt niet te echt te helpen . Ligt dat aan mijn evt. gebrekkige communicatie naar de klant toe of zijn er meerdere die daar last van hebben?
IK HAAT MEZELF. Kon ik godverdomme die iCentre niet vinden en ik had nieuwe schoenen aan en die zaten bij mn linkervoet veel te strak dus kreeg een vet pijnlijke blaar dus had echt geen puf meer om naar leidse te gaan voor die fucking iStore. Dus heb op station bij de hema ff eentje gehaald zodat mn telefoon weer aan kon en dacht dat ik dan online wel ff originele ging bestellen. HEB IK GODVERDOMME DE VERKEERDE OPLADER GEHAALD! Echt nu ga ik echt de hele dag huilen ik overleef dit echt niet nog een dag hoor
IK HAAT MEZELF. Kon ik godverdomme die iCentre niet vinden en ik had nieuwe schoenen aan en die zaten bij mn linkervoet veel te strak dus kreeg een vet pijnlijke blaar dus had echt geen puf meer om naar leidse te gaan voor die fucking iStore. Dus heb op station bij de hema ff eentje gehaald zodat mn telefoon weer aan kon en dacht dat ik dan online wel ff originele ging bestellen. HEB IK GODVERDOMME DE VERKEERDE OPLADER GEHAALD! Echt nu ga ik echt de hele dag huilen ik overleef dit echt niet nog een dag hoor