"In principe ben je werkzaam in filiaal XXXX te YYYY doch omstandigheden een overplaatsing naar een filiaal in (de omgeving van) je woonplaats mogelijk maken".quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je gewoon worden overgeplaatst? Ondanks goed functioneren en geen problemen of iets dergelijks?
Kreeg vandaag ineens te horen van 'ja hoi, we gaan je overplaatsen naar een ander filiaal in A'dam omdat ze daar goede mensen nodig hebben', zonder overleg of iets? Heb een vast contract/onbepaalde tijd.
Kreeg later van een TL te horen dat het was omdat ze me niet meer konden/wilden betalen, ben wel 25 maar goed.
Vroeg dus of dit gewoon al definief bepaald was of dat ik er nog iets aan kon doen, "nee, eigenlijk niet".
Shit man. Maar hoor net ook van een TL dat je één keer mag weigeren, dan maar die joker inzettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"In principe ben je werkzaam in filiaal XXXX te YYYY doch omstandigheden een overplaatsing naar een filiaal in (de omgeving van) je woonplaats mogelijk maken".
Zoiets staat er in je contract.
Trollquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit man. Maar hoor net ook van een TL dat je één keer mag weigeren, dan maar die joker inzetten.
Das echt gelul hoor. Een collega werd overgeplaatst naar een filiaal waar hij vanaf zijn woonplek niet met ov kon komen (ja, 2 uur reistijd) hij had geen rijbewijs ook, maar werd alsnog overgeplaatst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
"Als je wordt verzocht tot overplaatsing krijg je tien dagen de tijd (of zoveel minder als nodig is) om na te denken over deze overplaatsing.
Je leidinggevende (minimaal SM) neemt de uiteindelijke beslissing tot overplaatsing, waarbij zoveel mogelijk rekening gehouden wordt met je persoonlijke omstandigheden."
Het kan wel ja, zeker. Ligt aan de situatie, wat is je positie bijvoorbeeld. Als je een goede TL bent wil AH je echt niet kwijt en kan je inderdaad wel weigeren als een potentiele overplaatsing je niet bevalt. Een minder functionerende verkoper kan echt niet weigeren hoor, dan wordt er gewoon gestuurd op einde dienstverband en krijg je dat soort spelletjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:49 schreef exelletor het volgende:
Hier heeft een TL een overplaatsing laatst geweigerd. Als je niet wil, gewoon voet bij stuk houden.
Het is in grote lijnen afhankelijk van de positie van jouw SM, zijn baas en hun verhoudingen onderling. Als een OM een overplaatsing voorstelt, moet je als SM sterk in je schoenen staan om die af te wijzen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:07 schreef Appelkers het volgende:
Dan verschild het vast heel erg per winkelgroep? Wij hebben namelijk 0 in te brengen helaas.
WORP schoonmaakmiddelen als wap-voorbereiding niet is gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:27 schreef d4v1d het volgende:
Leuk werkje hoor die kop opbouwen met die kaarsen![]()
Je besteld online en geeft aan in welk filiaal je het wilt komen ophalen. Daar meld je je aan de pick-up point balie die in de Albert Heijn-vestiging zit. Zij pakkendan uit een kast je boodschappen. Dit kan in kratten zitten en tasjes. De kratten moet je terugbrengen. Als ik jou was zou ik niet met de fiets gaan, want je moet een minimumbedrag hebben om van het pick-up point gebruik te maken. Volgens mij was dit 70 euro, maar hierin kan ik mij vergissen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:55 schreef Dale. het volgende:
Kan iemand mij vertellen het afhalen met de pickup-points gaat?
Kan je ook met de fiets daarnaar toe? En wat krijg je precies? Gewoon een tas/doos met je boodschappen?
Zover ik heb gelezen moet je 2.50 betalen om er gebruik van te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:02 schreef BumBunny het volgende:
[..]
Je besteld online en geeft aan in welk filiaal je het wilt komen ophalen. Daar meld je je aan de pick-up point balie die in de Albert Heijn-vestiging zit. Zij pakkendan uit een kast je boodschappen. Dit kan in kratten zitten en tasjes. De kratten moet je terugbrengen. Als ik jou was zou ik niet met de fiets gaan, want je moet een minimumbedrag hebben om van het pick-up point gebruik te maken. Volgens mij was dit 70 euro, maar hierin kan ik mij vergissen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Langs dat ik in 1 filiaal gewerkt heb was 7 jaar. Daarna 9 maanden en nu ben ik hard op weg om die 7 jaar te gaan overtreffen want zit inmiddels al op bijna 6 jaar in dit filiaal waar ik nu zit. Had ik nooit verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |