Baarn-II houders breken daarentegen veel sneller af, zeker op de bovenste planken... Echt een drama was dat...quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker vullertjes irriteren. Dan valt er elke 5 minuten wel een kaartje als je er met een product tegenaan stoot
Daarin zijn de BaarnII houders wel beter.. Die DNAH houders flikkeren er veels te snel af..
Ja, klopt. Die liggen er bij ons ook vaak af.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker vullertjes irriteren. Dan valt er elke 5 minuten wel een kaartje als je er met een product tegenaan stoot
Daarin zijn de BaarnII houders wel beter.. Die DNAH houders flikkeren er veels te snel af..
Ja, als je probeert om eentje terug te zetten, dan valt er een andere af. Het komt meestal neer op ergens in de buurt neerleggen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker vullertjes irriteren. Dan valt er elke 5 minuten wel een kaartje als je er met een product tegenaan stoot
Daarin zijn de BaarnII houders wel beter.. Die DNAH houders flikkeren er veels te snel af..
Die hamster zou een tip moeten zijn.....quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Webcare_! Is gewoon een tweet van vandaag... Die foto is stokoud
oh, zijn het geen hamsterweken dan?quote:Op zondag 16 november 2014 00:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die hamster zou een tip moeten zijn.....
Volgens mij wordt het met Go veel moeilijker om medewerkers onder en boven hun contracturen in te plannen. De contracten moeten dan aangepast worden aan de daadwerkelijk gewerkte uren.quote:Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand hier wat er precies gaat veranderen met Go! voor KPT-ers? Ik las er vandaag iets over, maar het was mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval stond er iets over het niet automatisch uitbetalen van toeslaguren voor KPT-ers die in een week meer dan 12 uur werken. Volgens mij moet de SM dit handmatig gaan doen. Het recht op die toeslaguren wanneer je in een week meer dan 12 uren werkt, blijft toch nog gewoon?
Daarnaast vraag ik mij af hoe het precies zit met het aantal contracturen. Ik heb een contract van 48u per periode maar ik word structureel (tegen mijn zin) minder dan 12 uur ingepland. Heb dit al meerdere malen aangekaart maar komende weken is het wederom het geval. Krijg ik alsnog 48u per periode uitbetaald? Anders moet ik echt even op m'n strepen gaan staan.
Overigens, ik word enorm moe van dat gezeik over uren de hele tijd. Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Bij ons filiaal doen ze moeilijk over ieder kwartiertje, zelfs toen al die 'Doe Maar Duurzaam' promotie er twee weken terug week voor moest. Mijn motivatie is er in ieder geval een heel stuk door gedaald.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef wiijntje het volgende:
vandeweek in de AH bij de kassa, waar ik o.a. een netje van 5 citroenen a 1.79 euro ging afrekenen:
Kassameisje: scant netje citroenen, doet het niet.
vervolgens slaat ze citroenen los aan a 0.59 euro.
ik: wat ben je aan het doen? het is een heel netje met een vaste prijs.
Kassameisje: ja maar hij scant niet, maar het is goed zo hoor!
ik: OK!
Kassameisje: heeft u een bonuskaart, wilt u koopzegels, spaarzegels etc. etc. etc.
ik: nee, nee nee!
Kassameisje: wilt u een kassabon?
ik: JA!
Ik zie op de bon dat het kassameisje 6 x een losse citroen a 0.59 euro heeft aangeslagen in plaats van 1.79 euro voor een netje van 5 citroenen.
ik: Dit klopt niet!
Kassameisje: Dan kunt u naar de "service" balie.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGGGGG
waar halen jullie ze vandaan!?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef wiijntje het volgende:
vandeweek in de AH bij de kassa, waar ik o.a. een netje van 5 citroenen a 1.79 euro ging afrekenen:
Kassameisje: scant netje citroenen, doet het niet.
vervolgens slaat ze citroenen los aan a 0.59 euro.
ik: wat ben je aan het doen? het is een heel netje met een vaste prijs.
Kassameisje: ja maar hij scant niet, maar het is goed zo hoor!
ik: OK!
Kassameisje: heeft u een bonuskaart, wilt u koopzegels, spaarzegels etc. etc. etc.
ik: nee, nee nee!
Kassameisje: wilt u een kassabon?
ik: JA!
Ik zie op de bon dat het kassameisje 6 x een losse citroen a 0.59 euro heeft aangeslagen in plaats van 1.79 euro voor een netje van 5 citroenen.
ik: Dit klopt niet!
Kassameisje: Dan kunt u naar de "service" balie.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGGGGG
waar halen jullie ze vandaan!?
Er liep toen een actie week van maandag t/m maandag toch? En toen van dinsdag t/m zondag eentje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:15 schreef Questionmarks het volgende:
Hoe liepen die actie weken vorig jaar ook al weer richting einde van het jaar? Bedoel van dat ze langer duren dan anders..
Je moet actief leidinggeven, kunnen plannen en organiseren, resultaatgericht zijn, voortgang bewaken, discipline hebben en ook leer- en aanpassingsvermogen. Gr Grquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef basvo100 het volgende:
Hoi allemaal!
Eerste berichtje hierOp dit moment werkzaam als cassière B.
Zojuist een gesprek gehad met de SM dat ik voorgedragen wordt als TLVA. Nu mijn competenties gaan vergelijken met die van de ideale TL volgens Albert Heijn. Ik ben heel benieuwd![]()
Iemand hier ervaringen mee en/of tips voor mij?
Tof! In welke regio?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef basvo100 het volgende:
Hoi allemaal!
Eerste berichtje hierOp dit moment werkzaam als cassière B.
Zojuist een gesprek gehad met de SM dat ik voorgedragen wordt als TLVA. Nu mijn competenties gaan vergelijken met die van de ideale TL volgens Albert Heijn. Ik ben heel benieuwd![]()
Iemand hier ervaringen mee en/of tips voor mij?
Het staat nog in de kinderschoenen, maar erg bedankt!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je moet actief leidinggeven, kunnen plannen en organiseren, resultaatgericht zijn, voortgang bewaken, discipline hebben en ook leer- en aanpassingsvermogen. Gr Gr
Regio Enschedequote:
Gesprek ging erg goed! Hij was erg enthousiast:) Dus we zien wel waar we stranden hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe was jouw gesprek eigenlijk gegaan?
Ja goed! Ben tot febuari TL in opleiding en dan daarna als goed is het gesprek. Vind best wel weer leuk bij appie. Bijna het zelfde alleen dan een tikje kleiner.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe was jouw gesprek eigenlijk gegaan?
Was gewoon niet leuk meer vanmiddag. Liep me een slag in de rondtequote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef Appelkers het volgende:
Jaa bij ons inderdaad ook, eigenlijk de hele week al. Geen idee waar dat aan ligt. Thema in elk geval niet...
Oh. Ik vind dat juist wel fijn!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gewoon niet leuk meer vanmiddag. Liep me een slag in de rondte
Ja, naar mijn weten wordt eerst Bonuskorting verrekend en vervolgens betaal je met je cadeaukaartje wat er overblijftquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je met die Postcodeloterij duurzaam-actie ook bonusproducten combineren eigenlijk?
Unox rookworst en P&E spaghetti zijn bijv. ook in de bonus.
Merci.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja, naar mijn weten wordt eerst Bonuskorting verrekend en vervolgens betaal je met je cadeaukaartje wat er overblijft
Vroeg gister nog bewust naar "Glazenzegels" om verwarring te voorkomen, maar kan ook liggen omdat ik er zelf werkzaam ben (vkk)quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LadyS het volgende:
Ik heb de laatste dagen geregeld dat mensen dus "ja" antwoorden op mijn vraag op ze KOOPzegels willen en vervolgens verbaasd zijn dat ik die aan het aftellen ben "Die hoef ik niet hoor, alleen de Kristalzegels.."![]()
Ik zeg al bewust koopzegels, maar dat lijkt niet te echt te helpen. Ligt dat aan mijn evt. gebrekkige communicatie naar de klant toe of zijn er meerdere die daar last van hebben?
Weet niet wat het beleid is in jouw winkel maar ik zou gewoon de klant niet vragen om koopzegels. De beperkte groep mensen die het nog sparen geven het op het eind zelf wel aan of ze koopzegels willen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:56 schreef LadyS het volgende:
Ja, klanten zeggen ook vaak 'glaszegels' idd.
Maar ik kan natuurlijk niet bij elke klant die "ja" antwoordt op mijn vraag of hij KOOPzegels wil, nog eens vragen: "Weet u dat zeker, want KOOPzegels moeten betaald worden. Bedoelt u soms de KRISTALzegels?" Want dan zijn ze vast weer beledigd, omdat ik ze voor 'niet-luisterend' verslijt.
Maar goed, zo'n drama is het nou ook weer niet natuurlijk. Het is hun eigen schuld dat ze weer naar de balie moeten om geld terug te krijgen :p
Was vanochtend even bij ons langs gegaan, was inderdaad drukker dan de maanden daarvoor. Ben benieuwd hoe het gaat werken, als we na de verbouwing met vier(?) kassa's minder moeten doen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag weer niet normaal druk zeg. Waar komt het vandaan![]()
![]()
Nou, het beleid is dus eigenlijk dat we niet om zegels moeten vragen, iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:27 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Weet niet wat het beleid is in jouw winkel maar ik zou gewoon de klant niet vragen om koopzegels. De beperkte groep mensen die het nog sparen geven het op het eind zelf wel aan of ze koopzegels willen.
Koopzegels hoef je toch niet meer te vragen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef LadyS het volgende:
Ik heb de laatste dagen geregeld dat mensen dus "ja" antwoorden op mijn vraag op ze KOOPzegels willen en vervolgens verbaasd zijn dat ik die aan het aftellen ben "Die hoef ik niet hoor, alleen de Kristalzegels.."![]()
Ik zeg al bewust koopzegels, maar dat lijkt niet te echt te helpen. Ligt dat aan mijn evt. gebrekkige communicatie naar de klant toe of zijn er meerdere die daar last van hebben?
IK HAAT MEZELF. Kon ik godverdomme die iCentre niet vinden en ik had nieuwe schoenen aan en die zaten bij mn linkervoet veel te strak dus kreeg een vet pijnlijke blaar dus had echt geen puf meer om naar leidse te gaan voor die fucking iStore. Dus heb op station bij de hema ff eentje gehaald zodat mn telefoon weer aan kon en dacht dat ik dan online wel ff originele ging bestellen. HEB IK GODVERDOMME DE VERKEERDE OPLADER GEHAALD! Echt nu ga ik echt de hele dag huilen ik overleef dit echt niet nog een dag hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je al ontwenningsverschijnselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |