Zodra je die drie beroepen combineert bak je er bij alle drie erg weinig van denk ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens het vorige deel zou het Lauren Goodger (?) moeten zijn, actrice, model en zangeres.
Al ken ik haar in geen van die drie hoedanigheden.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef SEMTEX het volgende:
Lauren Goodger is Real life soapie in de UK. Ongeveer zoiets als de Oh oh Cherso figuren hier
t schijnt dat die hand niet van hem is maar van de vrouw die naast hem zitquote:
Hoe lang blijft 'ie nog ontkennen?quote:
Dat zou een geruststellende verklaring zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef JaneDoe het volgende:
t schijnt dat die hand niet van hem is maar van de vrouw die naast hem zit
bruce rookt ook niet
Dat-ie rookt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe lang blijft 'ie nog ontkennen?
Mmm, de enige vrouw in de auto lijkt toch zijn alter ego.quote:
Er is ook een filmpje en er is inderdaad maar één persoon in de auto; Bruce/Brigette!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mmm, de enige vrouw in de auto lijkt toch zijn alter ego.
Oh shitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:52 schreef Roguee het volgende:
Moest ook even goed kijken, dacht dat er een vrouw met lang haar naast hem zat. Maar dat is zijn staart
Kaley.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Spunks het volgende:
Wauw, not loving Kelly Cuoco's nieuwe look.
[ afbeelding ]
Omdat ze genoeg verdient met haar nieuwe deal bij TBBT, anders zou ik het ook werkelijk niet weten...quote:
Die sterren stellen sowieso niks meer voor...quote:
Moest even googlen wie het isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Spunks het volgende:
Wauw, not loving Kelly Kaley Cuoco's nieuwe look.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar zij nu al een ster aan heeft verdient.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Spunks het volgende:
Wauw, not loving Kelly Kaley Cuoco's nieuwe look.
[ afbeelding ]
Formaat van haar portemonneequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik vraag me af waar zij nu al een ster aan heeft verdient.
Oh.quote:
En dit is diezelfde Rob, een paar jaar geleden. Ik snap best dat het lastig is om de broer te zijn van een stel zussen die continu met uiterlijke schijn bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Mylene het volgende:
Terwijl zijn zus Kim Kardashian het nieuws domineert met haar naaktfoto's is haar broer Rob al een tijdje niet meer gezien. Deze foto is van afgelopen juli.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2014 11:54 schreef hunter2011 het volgende:
Madame Tussaud zeg!
Botox, facelift, plamuursel en extensions...
Denk dat Joling nu echt de max heeft bereikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een vrouw was..quote:Op zondag 30 november 2014 11:54 schreef hunter2011 het volgende:
Madame Tussaud zeg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er uit als een man die op een jonge jongen wil lijken, ben er niet op tegen dat mannen (tot op zekere hoogte) make-up gebruiken maar Joling is nu echt wel een wijf, heeft volgens mij in een interview zelfs gezegd dat hij met Patty wimper-extensions ging laten zetten.quote:Op zondag 30 november 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Hij ziet er zo op de foto wel jong uit!
Zijn broer Rob maar men ik had hem bijna niet herkend.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
Kennen we deze nog..nog..nog....
Ferdi Bolland
[ afbeelding ]
't Is net Liberace.quote:Op zondag 30 november 2014 11:54 schreef hunter2011 het volgende:
Madame Tussaud zeg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dan vind ik Gordon er wel beter uit zien hoor. Gewone normale vent tenminste ipv een pop.quote:Op zondag 30 november 2014 12:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een man die op een jonge jongen wil lijken, ben er niet op tegen dat mannen (tot op zekere hoogte) make-up gebruiken maar Joling is nu echt wel een wijf, heeft volgens mij in een interview zelfs gezegd dat hij met Patty wimper-extensions ging laten zetten.
Bij een man vind ik dat wel too much eigenlijk.
Hij heeft wel minder rimpels dan Gordon, dat dan weer wel
quote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef Kally het volgende:
Geen idee eigenlijk of deze al gepost is, maar ik moest lachen
Kim
[ afbeelding ]Dit is echt 100 chirurgische ingrepen geleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Vergeleken met dat antieke harnas wel ja.quote:Op zondag 30 november 2014 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Hij ziet er zo op de foto wel jong uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier meer foto's
[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 01-12-2014 19:42:16 ]
quote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Madonna plant weer een comeback, liedjes die uitlekken, haar manager in paniek en een fotoreportage en hoe, dit is de bewerkte versie.
Waarom deze fotoshoot Madonna, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier meer foto's
Enough is enough!
Op 1 of andere manier doet ze me inderdaad aan een soort speenvarken denken, en die kleur van die tepels
quote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Madonna plant weer een comeback, liedjes die uitlekken, haar manager in paniek en een fotoreportage en hoe, dit is de bewerkte versie.
dus timur steffens sabbelt op deze paarse tepels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier meer foto's
Dat.quote:
Ik ook. Wel erg glad gepolished en daarom te nep, maar het heeft wel wat.quote:
Of ze is gewoon al doodquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:35 schreef Skaai het volgende:
Paarse tepels ja, zal wel -10 zijn de studio
Ik niet ik wil graag rustig slapen.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil de onbewerkte pic ter vergelijking wel eens zien.
Echt he. Zal wel flink gephotoshopt zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 07:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil de onbewerkte pic ter vergelijking wel eens zien.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb nooit doorgehad dat zij zulke grote jetsers had !
Zulke grote jetsers? Het is een hoop push-uppen wat ze doet, niks groots aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:54 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb nooit doorgehad dat zij zulke grote jetsers had !
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
Kennen we deze nog..nog..nog....
Ferdi Bolland
[ afbeelding ]
Gelukkig wel, het wás ooit een stuk minder.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin zeg. Madonna ziet er echt prima uit!
quote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef Kally het volgende:
Geen idee eigenlijk of deze al gepost is, maar ik moest lachen
Kim
[ afbeelding ]Ik vind haar hier veel knapper dan ze nu is, met heel die verbouwde kop van haar tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Dat is toch allesbehalve onflatteus? Ik vind dat eigenlijk één van de mooiste foto's van deze nieuwe reeks.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef Mylene het volgende:
Wederom Madonna, zoals ik al zei het nieuwe gezicht van Versace in 2015.
[ afbeelding ]
Het is meer de houding die ze inneemt of moet nemen, wat de foto onflatteus maakt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is toch allesbehalve onflatteus? Ik vind dat eigenlijk één van de mooiste foto's van deze nieuwe reeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is ook op leeftijd. Niks om voor te schamen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:53 schreef Mylene het volgende:
Hier recente foto's van haar reis naar Malawi voor ontwikkelingshulp en het land waaruit ze 2 kinderen heeft geadopteerd. Oud vrouwtje zo qua houding en met onverzorgd haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |