Zodra je die drie beroepen combineert bak je er bij alle drie erg weinig van denk ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens het vorige deel zou het Lauren Goodger (?) moeten zijn, actrice, model en zangeres.
Al ken ik haar in geen van die drie hoedanigheden.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef SEMTEX het volgende:
Lauren Goodger is Real life soapie in de UK. Ongeveer zoiets als de Oh oh Cherso figuren hier
t schijnt dat die hand niet van hem is maar van de vrouw die naast hem zitquote:
Hoe lang blijft 'ie nog ontkennen?quote:
Dat zou een geruststellende verklaring zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef JaneDoe het volgende:
t schijnt dat die hand niet van hem is maar van de vrouw die naast hem zit
bruce rookt ook niet
Dat-ie rookt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe lang blijft 'ie nog ontkennen?
Mmm, de enige vrouw in de auto lijkt toch zijn alter ego.quote:
Er is ook een filmpje en er is inderdaad maar één persoon in de auto; Bruce/Brigette!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mmm, de enige vrouw in de auto lijkt toch zijn alter ego.
Oh shitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:52 schreef Roguee het volgende:
Moest ook even goed kijken, dacht dat er een vrouw met lang haar naast hem zat. Maar dat is zijn staart
Kaley.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Spunks het volgende:
Wauw, not loving Kelly Cuoco's nieuwe look.
[ afbeelding ]
Omdat ze genoeg verdient met haar nieuwe deal bij TBBT, anders zou ik het ook werkelijk niet weten...quote:
Die sterren stellen sowieso niks meer voor...quote:
Moest even googlen wie het isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Spunks het volgende:
Wauw, not loving Kelly Kaley Cuoco's nieuwe look.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar zij nu al een ster aan heeft verdient.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Spunks het volgende:
Wauw, not loving Kelly Kaley Cuoco's nieuwe look.
[ afbeelding ]
Formaat van haar portemonneequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik vraag me af waar zij nu al een ster aan heeft verdient.
Oh.quote:
En dit is diezelfde Rob, een paar jaar geleden. Ik snap best dat het lastig is om de broer te zijn van een stel zussen die continu met uiterlijke schijn bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Mylene het volgende:
Terwijl zijn zus Kim Kardashian het nieuws domineert met haar naaktfoto's is haar broer Rob al een tijdje niet meer gezien. Deze foto is van afgelopen juli.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2014 11:54 schreef hunter2011 het volgende:
Madame Tussaud zeg!
Botox, facelift, plamuursel en extensions...
Denk dat Joling nu echt de max heeft bereikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een vrouw was..quote:Op zondag 30 november 2014 11:54 schreef hunter2011 het volgende:
Madame Tussaud zeg!
Botox, facelift, plamuursel en extensions...
Denk dat Joling nu echt de max heeft bereikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |