abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145797278
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou ik geweldig vinden als het zou werken :Y Maar ken niemand die wel te porren is om mee te gaan wanneer ik wil en die paar keer dat ik met iemand ben geweest vond ik dat ze te veel wilde kletsen en dat het me juist wat remde. Groepslessen zouden misschien leuk zijn met z'n tweeën.
Ja, bij groepslessen kun je toch niet kletsen. :Y Dat doen we dus achteraf wel. :)

Ik fiets ook naar mijn werk. :P Maar dat is tien minuten, dus dat telt niet echt mee. Houd ik wel tijd over om alsnog te gaan sporten trouwens. Als ik van anderen hoor hoe lang ze in de file of de trein zitten word ik al moe van het idee alleen...
  woensdag 22 oktober 2014 @ 01:56:09 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145804333
Groepslessen zijn niet aan mij besteed ..
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145806532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 01:56 schreef Qwea het volgende:
Groepslessen zijn niet aan mij besteed ..
Meestal is de planning voor mij wat beroerd.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 22 oktober 2014 @ 08:30:29 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145806597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waar halen jullie je energie vandaan om te sporten :@
Sporten is leuk. En van sporten krijg je energie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 08:34:19 #155
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145806639
Vanochtend een kilo lichter dan maandagochtend O+

Al was ik eind vorige week wel naar een beurs in Duitsland met bijbehorend niet-al-te-gezond eten, zaterdagavond etentje bij de Chinees-Indische vreetschuur in de buurt en zondagavond pizza, dus op zich niet gek om dan na 2 dagen normaal eten wat vocht kwijt te zijn :')

Lijstje voor vandaag:
O: beker melk, Optimel yoghurt met granola en aardbeien
L: 2 volkoren bth met 2 plakjes achterham, 2 gekookte eieren, wat snoeptomaatjes; kop soep
T: banaan
S: Jillian level 1
D: chili
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:02:00 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145807021
Ik vind het ook knap wat mensen kunnen managen in een week hoor. Elke dag sporten?! Dat zie ik echt niet gebeuren zonder dat mijn huis een teringzooi wordt, m'n vriend aandacht te kort komt of ik nooit meer een boek uitlees. Mijn week ziet er ongeveer zo uit momenteel:

Ma: 7:15 werken, 18:15 thuis. Eten koken, 19:00 ongeveer eten. Afwassen, was doen, douchen, grey's anatomy kijken, slapen.
Di: Werk zoals maandag, maar dan de wekelijkse boodschappen erna, dus 20:00 uur eten, afwassen, kopje thee, nog even iets opruimen of poetsen of de was opvouwen, 22:00 uur slapen.
Woe: 7:15 werk, 17:45 thuis. 18:15 eten, omkleden, 19:00 uur paardrijden, 22:30 thuis, douchen slapen.
Do: Werk zoals maandag. Vriend heeft 's ochtends vrij, dus doet veel in het huishouden. Soms met/bij een vriendin eten, 's avonds filmpje kijken ofzo.
Vr: Identiek aan woensdag.

quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 08:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Sporten is leuk. En van sporten krijg je energie.
Klopt, ik vind mijn sport ook hartstikke leuk. Daarna ben ik relaxed en is m'n hoofd leeg, maar heb ik echt geen extra energie ofzo. Ben gewoon kapot moe, namelijk.

Ik zie dat ik dinsdag en donderdag best zou kunnen sporten (boodschappen dan op maandag), maar dan hou ik dus echt geen tijd over voor m'n huishouden en m'n vriend. In het weekend zitten we bomvol feestjes, familiebezoekjes, logeerpartijtjes, dingen als cadeautjes kopen voor verjaardagen en sinterklaas enzo en iets langer slapen dan normaal. Ik studeer hiernaast nog, dat doe ik voornamelijk op zondagmiddag, als m'n vriend naar de bandrepetitie is.

Lijstje voor vandaag, na een schrikbarend hoog getal op de weegschaal vanochtend:
O: 2 volkoren met aardbeien, 250 ml lv yoghurt, handje notencruesli, plak ontbijtkoek.
T: Banaan.
L: 4 volkoren met oude kaas uit de gril.
T: Appel
D: Pasta met spinazie, een paar spekjes en een beetje lactosevrije roomkaas.
S: Twee uur paardrijden, inhaalles.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145807111
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:02 schreef Tink89 het volgende:
*knip*
En dan zat ik te klagen dat ik te weinig tijd had voor sporten :'). Maar met zulke lijstjes kan ik me dat wel goed voorstellen :)

Mijn doordeweekse dagen zien er redelijk simpel uit: 6:30 rijden naar werk, 18:00 thuis, 18:20 eten (woon nog thuis), 19:00 hond uit, 19:15 vrij :s)

[ Bericht 49% gewijzigd door CrunchySelf op 22-10-2014 09:07:48 (quote verkleind) ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145807153
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het ook knap wat mensen kunnen managen in een week hoor. Elke dag sporten?! Dat zie ik echt niet gebeuren zonder dat mijn huis een teringzooi wordt, m'n vriend aandacht te kort komt of ik nooit meer een boek uitlees. Mijn week ziet er ongeveer zo uit momenteel:

Ma: 7:15 werken, 18:15 thuis. Eten koken, 19:00 ongeveer eten. Afwassen, was doen, douchen, grey's anatomy kijken, slapen.
Di: Werk zoals maandag, maar dan de wekelijkse boodschappen erna, dus 20:00 uur eten, afwassen, kopje thee, nog even iets opruimen of poetsen of de was opvouwen, 22:00 uur slapen.
Woe: 7:15 werk, 17:45 thuis. 18:15 eten, omkleden, 19:00 uur paardrijden, 22:30 thuis, douchen slapen.
Do: Werk zoals maandag. Vriend heeft 's ochtends vrij, dus doet veel in het huishouden. Soms met/bij een vriendin eten, 's avonds filmpje kijken ofzo.
Vr: Identiek aan woensdag.

[..]

Klopt, ik vind mijn sport ook hartstikke leuk. Daarna ben ik relaxed en is m'n hoofd leeg, maar heb ik echt geen extra energie ofzo. Ben gewoon kapot moe, namelijk.

Ik zie dat ik dinsdag en donderdag best zou kunnen sporten (boodschappen dan op maandag), maar dan hou ik dus echt geen tijd over voor m'n huishouden en m'n vriend. In het weekend zitten we bomvol feestjes, familiebezoekjes, logeerpartijtjes, dingen als cadeautjes kopen voor verjaardagen en sinterklaas enzo en iets langer slapen dan normaal. Ik studeer hiernaast nog, dat doe ik voornamelijk op zondagmiddag, als m'n vriend naar de bandrepetitie is.

Lijstje voor vandaag, na een schrikbarend hoog getal op de weegschaal vanochtend:
O: 2 volkoren met aardbeien, 250 ml lv yoghurt, handje notencruesli, plak ontbijtkoek.
T: Banaan.
L: 4 volkoren met oude kaas uit de gril.
T: Appel
D: Pasta met spinazie, een paar spekjes en een beetje lactosevrije roomkaas.
S: Twee uur paardrijden, inhaalles.
Dat snap ik nooit. Ik werk ook, volg ook een studie, heb ook een vriend, heb ook een huishouden en ook nog een sociaal leven. Ik kan prima iedere dag een halfuurtje hardlopen als ik wil, dat kan 's ochtends prima of 's avonds tussendoor. Dan kan ik daarna nog voor studie bezig, iets voor het huishouden doen, lekker met m'n vriend zijn of uitgaan met vriendinnen of fijn met vriendinnen of fam. Of op een vrije dag tussen de middag. Idem met fitness tussendoor; daar kan ik prima 2x heen in de week, desnoods op een zondag. Het is in mijn ogen ook hoe zwaar je het zelf maakt en hoe graag je het zelf wil.

Waar ik meer mee zit bij afvallen is; ik heb feestjes, borrels, vriendinnen en weet ik het. Soms eet ik niet thuis, heb ik een borrel ofzo, ga ik uiteten en dan ga ik ook automatisch ongezond(er) eten omdat ik vind dat ik niet ongezellig kan doen ofzo. En dan heb ik geen grip op wat ik eet en soms kan dat niet anders.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:11:02 #159
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145807163
Ik heb twee kinderen, dus als m'n vrouw geen free lancer was, die ook af en toe geen werk had, werd het een puinzooi bij ons. Zodra zij full time wil gaan werken zal er echt een schoonmaakster moeten komen, of we verzuipen.
Maar even goed, als ik na m'n werk naar de gym ga, ben ik half 9, 9 uur thuis, dus dan hebben we een uurtje de tijd voor elkaar, voordat we uitgeput in bed vallen. En in het weekend moeten de kinderen naar hobbies, sport, gaan wasmachines kapot of lekt het huis wel weer ergens, het is dik 100 jaar oud namelijk. Maar zoals vroeger direct thuis op de bank vallen en chips vreten kan niet meer, en m'n vrouw wil me graag zo gezond zien dat we nog een toekomst hebben,
Maar tijd voor een sociaal leven hebben we eigelnijk nauwelijks, dat moet er echt in gewrongen worden.

Trouwens ik was gisteren een kilo zwaarder dan vrijdag, is het normaal dat je na een rustdag opeens veel vocht vasthoud of zoiets? Want m'n riem zit voor het eerst sinds tijden op het laatste gaatje, dus dikker ben ik denk ik niet geworden!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:15:35 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145807251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meestal is de planning voor mij wat beroerd.
Nou dat hier nog niet zozeer... Maar ik ben geen groepsmens. Ik moet lekker zelf mijn schema kunnen doen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 oktober 2014 @ 09:29:12 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145807503
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:10 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Dat snap ik nooit. Ik werk ook, volg ook een studie, heb ook een vriend, heb ook een huishouden en ook nog een sociaal leven. Ik kan prima iedere dag een halfuurtje hardlopen als ik wil, dat kan 's ochtends prima of 's avonds tussendoor. Dan kan ik daarna nog voor studie bezig, iets voor het huishouden doen, lekker met m'n vriend zijn of uitgaan met vriendinnen of fijn met vriendinnen of fam. Of op een vrije dag tussen de middag. Idem met fitness tussendoor; daar kan ik prima 2x heen in de week, desnoods op een zondag. Het is in mijn ogen ook hoe zwaar je het zelf maakt en hoe graag je het zelf wil.
ik begrijp dat wel, zeker met een gezin is het niet alleen maar hoe graag je het zelf wil. Ik zal toch echt rekening moeten houden met drie agendas bijvoorbeeld :)
quote:
Waar ik meer mee zit bij afvallen is; ik heb feestjes, borrels, vriendinnen en weet ik het. Soms eet ik niet thuis, heb ik een borrel ofzo, ga ik uiteten en dan ga ik ook automatisch ongezond(er) eten omdat ik vind dat ik niet ongezellig kan doen ofzo. En dan heb ik geen grip op wat ik eet en soms kan dat niet anders.
kijk en dat vind ik nou typisch een 'hoe graag je het zelf wil'. Gewoon je afvragen of iets wat je in je mond wil steken de kilo's waard is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_145807800
quote:

[..]

Mijn vriendengroep weet waar ik mee bezig ben, dus vinden ze me totaal niet ongezellig. Als we gaan stappen snacken ze zelf wel, maar ze verbieden mij het praktisch om mee te doen. Dus is maar net een beetje hoe je jezelf er in positioneert.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145807811
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou dat hier nog niet zozeer... Maar ik ben geen groepsmens. Ik moet lekker zelf mijn schema kunnen doen.
Met fitness/cardio combi ben ik het liefst alleen. Ik heb wel een paar keer met spinning mee gedaan, dat was best leuk.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:12:35 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145808452
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Sjeen het volgende:

kijk en dat vind ik nou typisch een 'hoe graag je het zelf wil'. Gewoon je afvragen of iets wat je in je mond wil steken de kilo's waard is...
:Y :Y :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Met fitness/cardio combi ben ik het liefst alleen. Ik heb wel een paar keer met spinning mee gedaan, dat was best leuk.
Ik dus ook. Al dat gelul tussendoor. Had laatst wel iemand mee, vrijdag weer. Of ik dr wilde helpen want ze wil 10kg kwijt voor de zomer. Tuulk, NP. Maar dat is tenminste echt een doorzetter. Ja, mijn oefeningen voor haar zijn pittig. Ze wil resultaat, dus dan zijn ze pitten.. maar geen 1x heeft ze lopen zeuren "het is zo zwaaaaar ik stop ermeeee" doorzettertje dit. En dan vind ik het dus geen enkel probleem om iemand mee te nemen.

Men, 1u slaap gehad vannacht. bedacht dat ik voor het slapen gaan wel een tramadol kon nemen voor mijn arm. Dat pakt 9 v/d 10 x goed uit, maar die ene keer lig ik totaal te spacen en kan ik niet slapen. Ik loop godsamme nu nog met een tollend hoofd rond :{ :')
pi_145808785
Hier is het maandag t/m vrijdag kantoortijden werken, om de week op maandag vrij (en dan harples). Zaterdag of zondag vrijwilligerswerk. Sporten dinsdagavond, donderdagavond en om de week zondagochtend, wil er ook weer bij hardlopen 1x in de week.
Harp spelen doe ik dagelijks 30-60 minuten, nu nog wat meer ivm veel uitvoeringen.
En dan straks een jaar thuisstudie om mn internationale certificering voor werk te halen. Huuuu :X

Planning doet veel, maar omdat ik niet heel goed zie kosten bepaalde dingen voor mij meer energie en lig ik met regelmaat bekaf in bed. Ach :')
pi_145809029
Ik maak wel lange werkdagen (gerust 10 uur, soms nog meer), maar omdat ik nauwelijks reistijd heb, hoef ik niet voor 8.30 de deur uit. Ook de sportschool is 10 minuten fietsen en die is tot 23.00 uur open, dus als ik thuis ben en gegeten heb om 19.00 uur, heb ik vier uur om dat een beetje te laten zakken en daar nog heen te gaan. :) En op diezelfde avond kan ik eigenlijk voor of na sporten ook nog wel even met vrienden afspreken. En dan lig ik (meestal) nog op tijd op bed voor de wekker van 7.30, soms 7.00 uur.
Het scheelt bij mij geloof ik vooral dat ik geen kinderen heb (en die korte reistijd dus).
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:43:18 #167
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145809213
Ik vetrek op doordeweekse dagen om 7 uur 's ochtends en ben dan om 18.30u weer thuis. Afhankelijk van hoe vroeg/laat mijn man thuis is, is hij al begonnen aan het eten of niet. Vaak eten we dus tussen 19.00u/19.30u. Dan nog afruimen/vaatwasser vullen/wat dingen opruimen/klaarleggen voor de volgende dag en het is al snel 20.30u. Sinds ik aan mijn nieuwe baan begonnen ben, ben ik bekaf in de avond, dus vaak om 22.00u naar bed om toch in de richting van 7 a 8 uur slaap te komen. Die anderhalf uur die dan overblijft, zit ik toch vaak deels in de bank :@ Verder moet er vaak nog wel iets in huis gebeuren. Nog ff douchen voor het slapen. Ook hebben we nog wat huisdieren die verzorging en aandacht nodig hebben. Tijd is zo om.

Mijn plan is nu om 2x per week Jillian in de avond te doen. Dan doe ik iig nog iets aan beweging en het kost me op dit moment de minste tijd omdat het gewoon thuis kan.

Bij mijn vorige baan op de uni ging ik daar 1x per week naar het sportcentrum. Dan nam ik avondeten mee, bleef ik wat langer doorwerken en ging rechtstreeks naar de groeples van 18.00u of 19.00u en daarna de trein terug. Hardlopen deed ik dan in het weekend en soms een ochtend. Alleen kon ik toen flexibele tijden werken, waardoor ik op die ochtenden iets later kon beginnen en dat gaat nu niet. Mijn wekker gaat nu om 18.15u, als ik wil hardlopen is dat al snel een uur eerder. En dat heb ik er niet voor over. Als ik weer kan/wil gaan hardlopen, zou ik misschien wel weer een avond op werk kunnen eten (zoals ik eerder met die groepsles deed) en dan gaan lopen zodra ik thuis kom. Dan ben ik nog een beetje op tijd terug en zit ik ook niet met eten wat als een blok op mijn maag ligt, omdat dat dan fijn in de file kan zakken :P
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:44:44 #168
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145809242
quote:

[..]

Oke, maar jij loopt hard. Daar heb ik zo'n ontzettende hekel aan dat de ervaring leert dat ik dat niet volhoud. Paardrijden wel, maar dan duurt een les een uur en ben ik minimaal 2,5 uur van huis. Da's lastiger inplannen dan een uurtje hardlopen.

Werk jij fulltime btw (zag ergens een vrije dag langskomen)? Want dan vraag ik me oprecht af hoe jij er naast een huishouden (en dan heb ik best een groot huis), uitgaan met vriendinnen, tijd voor je vriend, twee keer sporten en studeren bij krijgt. Alleen al aan werk en slapen ben ik 110 uur per week kwijt. Twee keer paardrijden kost nog eens vijf uur extra, 's ochtends ben ik een uurtje bezig om op te staan, ontbijten, lunch klaarmaken, enz. 's Avonds koken en eten kost ook minimaal een uur. Een uurtje per dag afwassen, opruimen, schoonmaken. Dan houd ik, als ik heel zwart-wit reken nog zo'n 32 uur per week over. Een dagje naar familie en vrienden snoept daar zo weer een uurtje of 8 vanaf, net als een dag studeren. Blijf er in theorie nog 16 uur over om niks te doen, maar toch werkt dat in de praktijk niet zo. Er moeten namelijk ook nog boodschappen gedaan worden, zo'n twee uur per week, en ik moet ook nog wel eens de stad in voor een cadeautje, paar sokken, nieuw shirtje of gewoon een kop koffie met een vriendin. Hop, weer een uurtje of 4 eraf. Dan houd ik dus precies 10 uur per week over om met mijn vriend samen te zijn in de avonduren, met m'n moeder of zus te bellen en af en toe in bad te gaan...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut niet zielig en heb een heerlijk leven, maar elke dag een uur met sporten bezig zijn (en dus ook extra tijd kwijt zijn aan douchen en de was doen) zit er gewoon niet in. Niks mis mee, maar het is echt niet voor iedereen vanzelfsprekend dat 'het graag genoeg willen' voldoende is.

Edit: En ik vergeet de taken rondom onze huisdieren (twee keer per week de kattenbak doen, ze af en toe eens flink kammen, met ze spelen om te zorgen dat ze voldoende beweging krijgen enz.) en mijn vioollessen. Kosten elke week een flink uur aan les en reistijd en oefenen is ook geen overbodige luxe. Ben er daarom tijdelijk mee gestopt, omdat er alleen maar gestresst van raakte.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145809345
2 rot dagen gehad, blegh.
Eergisteravond als avondeten Pata/hamburger/frikandel/milkshake.
Gisteravond als avondeten 2 broodjes maar om 12 uur nog 1 shoarmapizza :')

Vandaag maar weer de draad oppakken, jammer van het slechte weer, dan maar kijken of ik wat kan bewegen op muziek _O-
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:49:43 #170
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145809369
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:48 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
2 rot dagen gehad, blegh.
Eergisteravond als avondeten Pata/hamburger/frikandel/milkshake.
Gisteravond als avondeten 2 broodjes maar om 12 uur nog 1 shoarmapizza :')

Vandaag maar weer de draad oppakken, jammer van het slechte weer, dan maar kijken of ik wat kan bewegen op muziek _O-
Balen, maar hoe komt dat? Had je door de dag heen te weinig gegeten? Had je niks gezonds in huis en/of niet goed genoeg gepland? Wat ga je doen om te voorkomen dat het vanavond of morgen weer mis gaat?
pi_145809395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Balen, maar hoe komt dat? Had je door de dag heen te weinig gegeten? Had je niks gezonds in huis en/of niet goed genoeg gepland? Wat ga je doen om te voorkomen dat het vanavond of morgen weer mis gaat?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Er was vrij weinig in huis, en had gewoon weer even zin in wat te snaaien, ben afgelopen week 1,7 kilo afgevallen en wist dat het dom was om dan nu weer wat vets te gaan eten, maar ja... Het is ook alweer even geleden.

Andere reden is er niet :')
pi_145809439
Laten we eens een lijstje tussendoor doen :P

O: smoothie banaan, aardbei, havermout en Griekse yoghurt
S: krachttraining en cardio
T: eiwitshake
L: salade met feta
T: smartbar
D: geen idee, bij mn ouders (zij eten iig lowcarb..)
T: 2 crackers met smeerkaas en kipfilet
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:57:57 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145809580
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:52 schreef xuryah het volgende:
Laten we eens een lijstje tussendoor doen :P

O: smoothie banaan, aardbei, havermout en Griekse yoghurt
S: krachttraining en cardio
T: eiwitshake
L: salade met feta
T: smartbar
D: geen idee, bij mn ouders (zij eten iig lowcarb..)
T: 2 crackers met smeerkaas en kipfilet
Omnomnom :9

Ook hier lijstje, ik ga iets cutten om het vetpercentage te verminderen.

O: 3 spelt, oude kaas, smeerkaas en kipfilet. Bak kwark
L: 4 spelt, oude kaas, 2 pindakaas, gebakken ei. Gekookt ei erbij, banaantje.
S: Cardio en KT
T: Wheyshake, bordje pasta met kipfilet, banaantje
D: Boontjes, biefstuk, aardappelen, griekse yoghurt.
T: 4 handjes noten, appeltje, bak kwark, restje pasta van de vorige T.

Eens kijken hoe dit gaat.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:13:45 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145810065
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

[..]

Er was vrij weinig in huis, en had gewoon weer even zin in wat te snaaien, ben afgelopen week 1,7 kilo afgevallen en wist dat het dom was om dan nu weer wat vets te gaan eten, maar ja... Het is ook alweer even geleden.

Andere reden is er niet :')
Dus? Plan van aanpak? Wat ga je in huis halen en wanneer? Hoe ga je dit beter aanpakken? Hoe eet je genoeg om snaaizin te voorkomen? Klinkt hard maar je erbij neerleggen dat het gebeurd is, is prima, maar denk dan wel even na over hoe je dat een volgende keer kunt voorkomen.

Doe eens een planning voor vandaag of morgen? Misschien eet je te weinig en is het dus helemaal niet raar dat je zo'n snaaizin hebt.
pi_145810551
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omnomnom :9

Ook hier lijstje, ik ga iets cutten om het vetpercentage te verminderen.

O: 3 spelt, oude kaas, smeerkaas en kipfilet. Bak kwark
L: 4 spelt, oude kaas, 2 pindakaas, gebakken ei. Gekookt ei erbij, banaantje.
S: Cardio en KT
T: Wheyshake, bordje pasta met kipfilet, banaantje
D: Boontjes, biefstuk, aardappelen, griekse yoghurt.
T: 4 handjes noten, appeltje, bak kwark, restje pasta van de vorige T.

Eens kijken hoe dit gaat.
Pfff. Als ik het lees zit ik alleen al vol. En dit is cutten? :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:38:32 #176
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145810835
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef xuryah het volgende:

[..]

Voor mij zou dit de hoeveelheid eten voor 2 dagen zijn :@

Maar ik beweeg dan ook lang zoveel niet :P
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:45:48 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145811015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Voor mij zou dit de hoeveelheid eten voor 2 dagen zijn :@

Maar ik beweeg dan ook lang zoveel niet :P
Voor mij ook hoor, is voor de meeste mensen hier dan ook geen representatief lijstje :)

Ik heb treeeeek, maar de lunch duurt nog een uur :(
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:46:13 #178
153506 Captain_Fabulous
pi_145811032
Als je veel KT doet jodel je dat er zo door heen hoor. Dat tussendoortje klinkt wel meer als een maaltijd, maar ja, als hetwerkt voor haar...
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:47:06 #179
153506 Captain_Fabulous
pi_145811058
Ga zo lekker een bak kwark scoren bij de super...gisteren veel benen KT gedaan, proteine, en graag veel! NU!
pi_145811076
40 min gehoepeld voor het ontbijt.
Net ontbeten en zometeen maar weer eens een lesje Jillian doen.
Eens kijken of ik nog 5 kilo kan afvallen voor het eind van het jaar.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:50:08 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145811175
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja :') :')

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je veel KT doet jodel je dat er zo door heen hoor. Dat tussendoortje klinkt wel meer als een maaltijd, maar ja, als hetwerkt voor haar...
Ik moet na de KT KH's, eiwitten en vetten. Mijn macro's riepen hard dat ik die T daar moest plannen en niet later :Y
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:50:27 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145811185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ga zo lekker een bak kwark scoren bij de super...gisteren veel benen KT gedaan, proteine, en graag veel! NU!
Omnomnomnomnom.

Kwark :9
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:52:17 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145811252
Oeh oeh oeh :D Vriendlief heeft net de tomtom multisport als cadeautje voor me besteld O+ O+ O+ O+ x600
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:55:41 #184
153506 Captain_Fabulous
pi_145811392
Ik had gisteren voor het eerst Aardbei-limoen....smikkel smakkel! Alleen dilemam, ik had twee bananen mee vanochtend, 1 is al op, de andere zit me zwaar te verleiden...hoeveel banaan is eigelijk nog gezond op een dag? Ik heb gisteren best zwaar getrained op m'n benen, en vandaag wil ik amen ed trainen, en op de hometrainer een heuvelparcours doen, dus ik moet wel een beetje gericht eten, denk ik.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:58:49 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145811480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst Aardbei-limoen....smikkel smakkel! Alleen dilemam, ik had twee bananen mee vanochtend, 1 is al op, de andere zit me zwaar te verleiden...hoeveel banaan is eigelijk nog gezond op een dag? Ik heb gisteren best zwaar getrained op m'n benen, en vandaag wil ik amen ed trainen, en op de hometrainer een heuvelparcours doen, dus ik moet wel een beetje gericht eten, denk ik.
Ik eet easy 3 bananen weg op een dag. Bananen zijn helemaal niet ongezond. De banaan heeft onterecht die naam. Ik zou de bananen als het kan wel na de KT nemen. Vul je gelijk je glycogeen in je lever sneller aan. :Y
pi_145811705
Lunchtijd *O*

Yoghurt + muesli, twee broodjes met rosbief niks :'( . Peer bewaar ik voor de T van vanmiddag :)

De rosbief die ik heb gekocht is niet lekker :r. Weet niet waarom.

[ Bericht 21% gewijzigd door CrunchySelf op 22-10-2014 12:20:34 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 22 oktober 2014 @ 12:35:31 #187
153506 Captain_Fabulous
pi_145812611
Kwark, krentebollen en een zakje worteltjes gekocht, helft van de kwark vandaag, en met wat over blijft van de krentebollen in de koelkast voor morgen...ik maak nu altijd twee dubbele volkoren bammetjes klaar om mee te nemen, maar dat werkt niet meer als ik drie-vier avonden van de werkweek in de sportschool zit. Moeilijk, dat evenwicht bewaren.
pi_145812977
40 min hoepelen, 25 min Jillian *O* ik ben klaar voor vandaag.
Straks eens een smoothie maken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 oktober 2014 @ 13:19:02 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145813886
Planning voor vandaag:
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: vergeten
L: 3 volkoren geroosterd, roomboter, kaas
T: iets van mandarijn en/of druiven
D: gourmet met iets van 200 gr. vlees pp en veel groente.
T: glas witte wijn

Mijn vrije dag vandaag, een afwisseling van studeren, strijken, was vouwen, boodschappen doen en taxi spelen :P
pi_145814062
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:19 schreef Sjeen het volgende:
Planning voor vandaag:
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: vergeten
L: 3 volkoren geroosterd, roomboter, kaas
T: iets van mandarijn en/of druiven
D: gourmet met iets van 200 gr. vlees pp en veel groente.
T: glas witte wijn

Mijn vrije dag vandaag, een afwisseling van studeren, strijken, was vouwen, boodschappen doen en taxi spelen :P
Lekker lijstje en netjes voor gourmet.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:27:44 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145814114
quote:
Oi, weiss! :W

Ik heb sowieso nooit die hele SF hypes begrepen :N

Tukje was awesome, let's hit the gym :W
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 oktober 2014 @ 13:31:53 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145814239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker lijstje en netjes voor gourmet.
deze keer echt heel bewust ingekocht, als het er is gaat het toch op...
pi_145814244
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oi, weiss! :W

Ik heb sowieso nooit die hele SF hypes begrepen :N

Tukje was awesome, let's hit the gym :W
Superfoods zullen vast enigzins ergens nut hebben. Maar volgens mij ligt het meer aan de mindset erom heen. Zo van ik eet deze superfood, nu ben ik gezond bezig :')

Succes @ gym.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145814888
quote:
@ je 2e artikel, er is ook een interessant artikel over topsport-vrouwen met door pcos verhoogd testosteronniveau. Ondanks dat de verhoging in het niet staat in vergelijking met de waarden bij de man kan het voor een vrouw al veel vervelende effecten hebben.
pi_145815687
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

deze keer echt heel bewust ingekocht, als het er is gaat het toch op...
Heel herkenbaar :Y
Goed bezig
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:48:24 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145816719
Kijk Timmos! Roze!

/wijf
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:52:52 #198
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145816896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Qwea het volgende:
Kijk Timmos! Roze!

[ afbeelding ]

/wijf
Wat is dat voor maffe beker? 8)7

En ik heb alweer trek, echt weer even afkicken... :(
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 oktober 2014 @ 14:53:59 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145816954
Kop thee als afleiding Tink? Voor mij werkt het vandaag.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:55:35 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145817019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat is dat voor maffe beker? 8)7

En ik heb alweer trek, echt weer even afkicken... :(
Shakebeker!

Gewoon doorzetten. Weet je zeker dat je trek hebt? Geen dorst? Moe? Verveeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')