Zo het is gewoon snert weer. Pun intendedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier 20 binnen.
Begint aardig te stormen trouwens
Zo dat is eigenlijk best wel een goede dealquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef -xRoosjeX- het volgende:
ik betaal 21 euro (fit for free) inclusief groepslessen, er lopen hier genoeg instructeurs rond en helpen ook waar nodig (of als je het vraagt) .
en als ik op visite ga bij bijvoorbeeld mijn ouders (in de randstad) kan ik ook daar sporten! Ideaal dus
Ik was zondag nog zwemmen + sauna, echt heerlijk! Misschien dat ik morgenavond wel weer ga.. in het kader van studieontwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zwemmen en squashen is zo leuk!
Sauna hebben wij ook, maar dat durf ik niet hierterwijl ik wel regelmatig naar sauna ga aan andere kant van het land
Ik vind fit 4 free zo kut qua mannen. Hier dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef -xRoosjeX- het volgende:
ik betaal 21 euro (fit for free) inclusief groepslessen, er lopen hier genoeg instructeurs rond en helpen ook waar nodig (of als je het vraagt) .
en als ik op visite ga bij bijvoorbeeld mijn ouders (in de randstad) kan ik ook daar sporten! Ideaal dus
Ik heb een korte broek aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een hempje, een thermoshirt en een trui aan, en nog steeds koud. Gisterenavond ook wat keelpijn
Jij bent serieus niet goed snikquote:
Oeh! Dat heb ik nog in de vriezertquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo het is gewoon snert weer. Pun intended
Ja ik vind het ook heel fijn. Zeker na een stressvolle tentamenperiodequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:31 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik was zondag nog zwemmen + sauna, echt heerlijk! Misschien dat ik morgenavond wel weer ga.. in het kader van studieontwijkend gedrag.
Hier weinig last van mannen .. Ik heb hiervoor bij fitness first gezeten en dat vond ik echt een verschrikkelijke sportschool (en ook veel te duur)..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:32 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind fit 4 free zo kut qua mannen. Hier dan.Ben er 1 keer geweest met een vriendin mee, daarna niet meer.
Haha ik houd niet van lange broekenquote:
ja lijkt me wel zo fris om hem in de was te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ik houd niet van lange broekenAlleen mn sportbroek
Maar die moet ook zo af en toe eens in de was
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja lijkt me wel zo fris om hem in de was te doenmaar ik doe zodra ik thuis kom ook altijd een pyjama/joggingbroek (wel een lange) aan hoor .. Dat zit toch echt het lekkerst!
Daarom heb ik drie dezelfde gekochtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ik houd niet van lange broekenAlleen mn sportbroek
Maar die moet ook zo af en toe eens in de was
Slim! Maar die van mij was 50 euro en dat vond ik sowieso al duur genoeg haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daarom heb ik drie dezelfde gekocht
Ik doe zes oefeningen en die probeer ik 10-15 keer te doen. (En dan even rust en dan nog een keertje trouwens.)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ohmisschien ga ik daardoor maar niet vooruit.
Als ik 5 x 5 ofzo ga doen ben ik ook veel sneller weer thuis
Hoeveel keer herhaal jij dan nu?
Uhm, die appelcake had je waarschijnlijk beter kunnen vervangen door iets anders, maar daar was je zelf ook wel achter denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Tink89 het volgende:
Eeeeetlijstje:
O: 2 volkoren aardbeien, 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli, plakje appelcake.
T: Plak appelcake.
L: Kop tomatensoep, 4 volkoren oude kaas.
T: Geen idee. Zit enorm vol na vanochtend en de lunch. Misschien sla ik even over.
D: Vriendlief kookt. Risotto, bami, lasagne, enz.
T: Niks meer. Appelcake genoeg op vandaag.
Wil iemand even schoppen?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies
Al mn sportbroeken zitten in de was op t moment. Nadeel van elke dag sporten
Dan snap ik het. Ik heb een paar goedkope van Scapinoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Slim! Maar die van mij was 50 euro en dat vond ik sowieso al duur genoeg haha.
Zo is het mij ook "geleerd"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Ruby88 het volgende:
en en die probeer ik 10-15 keer te doen. (En dan even rust en dan nog een keertje trouwens.)
Daarbij moest ik een gewicht nemen waarbij ik nét de 10 keer zou halen; en als ik dan na een paar weken de 15 naderde, overstappen op een ander gewicht.
Dus jij doet het 2 x 10 - 15 ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik doe zes oefeningen en die probeer ik 10-15 keer te doen. (En dan even rust en dan nog een keertje trouwens.)
Daarbij moest ik een gewicht nemen waarbij ik nét de 10 keer zou halen; en als ik dan na een paar weken de 15 naderde, overstappen op een ander gewicht.
Die zitten bij mij vaak niet goed vanwege mn billenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan snap ik het. Ik heb een paar goedkope van Scapino
Waarom wil je een schop?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Tink89 het volgende:
Eeeeetlijstje:
O: 2 volkoren aardbeien, 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli, plakje appelcake.
T: Plak appelcake.
L: Kop tomatensoep, 4 volkoren oude kaas.
T: Geen idee. Zit enorm vol na vanochtend en de lunch. Misschien sla ik even over.
D: Vriendlief kookt. Risotto, bami, lasagne, enz.
T: Niks meer. Appelcake genoeg op vandaag.
Wil iemand even schoppen?
Dat hoeft niet per se een probleem te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef xuryah het volgende:
Mijn BMI is te hoog omdat mn billen zo groot zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry kon het niet laten
Maar wel vervelend voor je sportbroeken dus xD┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Mag ik vragen wat er dan niet goed zit? (Te strak /krijg je ze niet over je billen)?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die zitten bij mij vaak niet goed vanwege mn billen
Whahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef xuryah het volgende:
Mijn BMI is te hoog omdat mn billen zo groot zijn
Mn billen en heupen zijn altijd het probleem. Te strak om de heupen.. en vaak dat het te laag zit. Ik heb liever een hoge sportbroek zodat je mn onderbroek niet ziet als ik mn squats doe enzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er dan niet goed zit? (Te strak /krijg je ze niet over je billen)?
Ik heb weleens een sportbroek gekocht bij de C&A en die zitten overal gewoon goed.. Was wel 1 met uitlopende pijpen (dat was het enige mindere) maar ja hij was maar 12,95
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se een probleem te zijnHaha, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry kon het niet laten
Maar wel vervelend voor je sportbroeken dus xDalles staat gek ook daardoor.
Twee keer cake, te veel lunch (2 volkoren was ook prima geweest)... Wel goede vraag inderdaad. Ik weet zelf ook wel dat die cake niet nodig was. Het is niet alsof ik niet weet wat er mis gaat, het is meer dat ik soms de knop niet kan vinden. Ik heb ook al twee dagen een superflatteus jurkje aan en dan vind ik het vaak ook wel weer prima zo. Motivatie-issues dus. Als iemand daar een beetje van over heeft...quote:
Even opzoeken, ik doe dat bij:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dus jij doet het 2 x 10 - 15 ?
Ook wel goeie.
Doe je dat bij alle spiergroepen?
quote:
Lat pulley?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:31 schreef Ruby88 het volgende:
- Nog zo'n apparaat, maar dan met een soort stang aan een touw die je naar beneden moet trekken, lijkt op een soort kleerhanger.
Ik zit al bijna lekker in de terminologie.![]()
In combinatie met de groepslessen die ik doe, volstond dit volgens de fitnessinstructeur voorlopig wel.
[..]
(Dan heb je morgen ook nog wat.)
6 broodjes en dan nog honger hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef Qwea het volgende:
Mijn godIk heb hongerrrrrr. Ik ben onverzadigdbaar ff geloof ik
6 broodjes, bak kwark met peer, appel en banaan. Nog honger
(en dit was enkel de lunch
)
Ja, nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
6 broodjes en dan nog honger haha
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
6 broodjes en dan nog honger haha
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:14 schreef Ruby88 het volgende:
Even lat pulley gegoogled: zo'n ding ja!
Dat doe ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:31 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Even opzoeken, ik doe dat bij:
- Chest press met zo'n groot halter
- Chest press op een apparaat
- Dead lift
- Squat
- Een soort roeiapparaat (maar dan niet voor cardio, maar voor kracht, met gewichten eraan)
- Nog zo'n apparaat, maar dan met een soort stang aan een touw die je naar beneden moet trekken, lijkt op een soort kleerhanger.
Ik zit al bijna lekker in de terminologie.![]()
In combinatie met de groepslessen die ik doe, volstond dit volgens de fitnessinstructeur voorlopig wel.
Met crazy?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ongeveer
Morgen weer upper body, dus ga het dan ff uitproberen op jouw manier
Bij mij is het een gevalletje van gewoon gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waar halen jullie je energie vandaan om te sporten
Ik wil iets bereiken en daar wil ik voor gaan, daar haal ik m'n energie vandaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Nergens. Ik heb vaste momenten ingepland staan en daarop moet het gebeuren. Niet anders dan andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Njah, dan heb je blijkbaar toch motivatie. Je gaat toch. Je hebt misschien geen zin, maar wel genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen. Da's voor mij hetzelfde als motivatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij is het een gevalletje van gewoon gaan.
Als ik moet wachten totdat ik motivatie heb dan zou ik lang niet zo vaak sporten.
Net ook weer 45 minuten gehoepeld terwijl ik liever op de bank zou blijven zitten.
Belangrijk puntje, zoek iets wat je daadwerkelijk LEUK vindt. Dat scheelt bizar veel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, dan heb je blijkbaar toch motivatie. Je gaat toch. Je hebt misschien geen zin, maar wel genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen. Da's voor mij hetzelfde als motivatie.
Dat krijg ik (behalve bij paardrijden) dus echt niet voor elkaar... Naast 36 uur werken, 8 uur reistijd, een huishouden, mijn vriend, vriend(inn)en en af en toe ook even ontspannen, moet ik sporten echt heel belangrijk en leuk vinden om het vol te houden. Dat lukt dus alleen met een knol.
Ja misschien wel.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, dan heb je blijkbaar toch motivatie. Je gaat toch. Je hebt misschien geen zin, maar wel genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen. Da's voor mij hetzelfde als motivatie.
Dat krijg ik (behalve bij paardrijden) dus echt niet voor elkaar... Naast 36 uur werken, 8 uur reistijd, een huishouden, mijn vriend, vriend(inn)en en af en toe ook even ontspannen, moet ik sporten echt heel belangrijk en leuk vinden om het vol te houden. Dat lukt dus alleen met een knol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |