quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Met terugwerkende kracht: ik vind mbv even goed als Loveless.
Hmm, ik vind Loveless toch net wat urgenter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Nee joh. Als je nou Isn't Anything zou zeggen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Beide een 8-9. Mbv is haast onbewust echt enorm gegroeid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar hoe moeten we dat opvatten?Geef je ze beide een 7 of toch allebei een 10
Ja die is wel tof iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef Norrage het volgende:
Die Lucrecia Dalt is echt goed zeg. Tchocky, alle albums heb ik nu geluisterd en allemaal heerlijk
Ik heb alleen Syzygy nog geluisterd, die klonk prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef Norrage het volgende:
Die Lucrecia Dalt is echt goed zeg. Tchocky, alle albums heb ik nu geluisterd en allemaal heerlijk
Vond het trouwens absoluut niet slecht klinken, maar het is wel een gigantische Arcade Fire-ripoff inderdaad. Was het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zag Blaudzun bij DWDD vandaag, maar tering wat imiteert hij Arcade Fire ineens
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog even het liedje voor de andere posters.
Kom er even niet op, op welk nummer het begin lijkt.
Dank uquote:
De enige band waar naar kijken leuker is dan naar luisteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Moody het volgende:
Ook fout, maar toch ook wel weer lekker. De nieuwe van Ok Go:
Daar ken ik er heel veel vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige band waar naar kijken leuker is dan naar luisteren.
Ik bedoel hier de videoclips en niet per se aantrekkelijke bandleden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar ken ik er heel veel van
Point taken. Geen goede albums, maar ze hebben toch ook enkele catchy powerpop plaatjes gemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige band waar naar kijken leuker is dan naar luisteren.
Sjok doelt vooral op deze:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar ken ik er heel veel van
En deze:quote:
Geniale clips maken die lui iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En deze:
Godverdomme wat moet daar veel tijd in hebben gezeten. En alles in één take. En hier en daar nog op de maat van de muziek ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |