Ja. Dat was ook een groot kritiekpunt bij DWDD. Live is het prima ondanks dat ze niet alle hoge tonen haalt maar op de plaat heeft een producer dat "opgelost".quote:
ah bahquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Dat was ook een groot kritiekpunt bij DWDD. Live is het prima ondanks dat ze niet alle hoge tonen haalt maar op de plaat heeft een producer dat "opgelost".
Hier gaan mijn indie-credits (voor zover ik ze hadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:37 schreef Norrage het volgende:
Het is in ieder geval al 100x beter dan de versie van Adele zelf.
Dat lijkt me een positief iets.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:47 schreef Norrage het volgende:
Zij staat echt volstrekt onderaan mijn lijstje van meest gehate artiesten.
Hmm.quote:
wtfquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef Tchock het volgende:
Hahah
http://www.cbc.ca/newsblo(...)an-itunes-chart.html
Nor, volgens mij heb jij gewoon jaren geleden na een concert Adele gevraagd om een handtekening en een kusje op de wang, maar liep ze je stijf voorbij, waarna je hebt gezworen nimmer nog een lief woord over haar te spreken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:47 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij zijn er vreemd genoeg best wat Adele fans in dit topic, maar man man wat vind ik haar, haar teksten en haar stem tenenkrommend verschrikkelijk. Zij staat echt volstrekt onderaan mijn lijstje van meest gehate artiesten. Zelfs Kane, Blof en AliB vind ik beter te behappen
ja fijne toevoeging aan zijn (imho) toch al vrij briljante discografiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Felagund het volgende:
Ik begin de nieuwe Aphex Twin steeds beter te vinden.Duurde wel even voordat ik erin kwam, maar volgens mij is dat normaal bij zijn muziek.
Aphex Twin geeft pas na meerdere draaibeurten zijn geheimen prijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Felagund het volgende:
Ik begin de nieuwe Aphex Twin steeds beter te vinden.Duurde wel even voordat ik erin kwam, maar volgens mij is dat normaal bij zijn muziek.
Huh wat welke andere?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:34 schreef richolio het volgende:
Bedoelde je trouwens deze Norrage?
Of die andere? Want damn
Oh, nee, laat maar heheh. Ik dacht een ander plaatje, maar die is al een tijd uit.quote:
Die is hier al vrij bekend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef richolio het volgende:
Lekker.
Zijn laatste album, Fanfare, is ook heul lekker. Hulde.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Met terugwerkende kracht: ik vind mbv even goed als Loveless.
Hmm, ik vind Loveless toch net wat urgenter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Nee joh. Als je nou Isn't Anything zou zeggen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Beide een 8-9. Mbv is haast onbewust echt enorm gegroeid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar hoe moeten we dat opvatten?Geef je ze beide een 7 of toch allebei een 10
Ja die is wel tof iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef Norrage het volgende:
Die Lucrecia Dalt is echt goed zeg. Tchocky, alle albums heb ik nu geluisterd en allemaal heerlijk
Ik heb alleen Syzygy nog geluisterd, die klonk prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef Norrage het volgende:
Die Lucrecia Dalt is echt goed zeg. Tchocky, alle albums heb ik nu geluisterd en allemaal heerlijk
Vond het trouwens absoluut niet slecht klinken, maar het is wel een gigantische Arcade Fire-ripoff inderdaad. Was het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zag Blaudzun bij DWDD vandaag, maar tering wat imiteert hij Arcade Fire ineens
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog even het liedje voor de andere posters.
Kom er even niet op, op welk nummer het begin lijkt.
Dank uquote:
De enige band waar naar kijken leuker is dan naar luisteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Moody het volgende:
Ook fout, maar toch ook wel weer lekker. De nieuwe van Ok Go:
Daar ken ik er heel veel vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige band waar naar kijken leuker is dan naar luisteren.
Ik bedoel hier de videoclips en niet per se aantrekkelijke bandleden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar ken ik er heel veel van
Point taken. Geen goede albums, maar ze hebben toch ook enkele catchy powerpop plaatjes gemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige band waar naar kijken leuker is dan naar luisteren.
Sjok doelt vooral op deze:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar ken ik er heel veel van
En deze:quote:
Geniale clips maken die lui iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En deze:
Godverdomme wat moet daar veel tijd in hebben gezeten. En alles in één take. En hier en daar nog op de maat van de muziek ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |