quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Mja, als Van Beek niet kan spelen, zou jij het aandurven met Steenvoorden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je hem basis zet heb je sowieso al één wissel die je moet doorvoeren.
Ja waarom niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, als Van Beek niet kan spelen, zou jij het aandurven met Steenvoorden?
Mooi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we verliezen van dat Dinamo Rijeka dan lever ik m'n seizoenkaart in.
Absoluut, Boulahrouz heeft net 70 minuten gespeeld bij Jong Feyenoord. Ik speel dan liever met een Steenvoorden dan met een nog niet top fitte Boulahrouz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, als Van Beek niet kan spelen, zou jij het aandurven met Steenvoorden?
Kan zomaar gebeuren.. ze doen het in de competitie niet veel slechter dan Dinamo Zagreb die 1e staan dus het is een niveautje hoger als Luhansk vrees ik. Winnen is mooi maar gelijkspel in de tas steken en stiekem ertussen uit piepen mag ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we verliezen van dat Dinamo Rijeka dan lever ik m'n seizoenkaart in.
quote:
Hm, ik vond Steenvoorden verdedigend nou niet echt heel sterk ogen, denk dat ik dan toch meer vertrouwen heb in de verdedigende capaciteiten van Boulahrouz. Liever gewoon Van Beek natuurlijk, dan is de hele discussie niet nodigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Absoluut, Boulahrouz heeft net 70 minuten gespeeld bij Jong Feyenoord. Ik speel dan liever met een Steenvoorden dan met een nog niet top fitte Boulahrouz.
En je moet zo'n jongen op dit moment het vertrouwen geven... van wedstrijden tegen Heracles gaat hij echt niet beter worden.
Is fit, en zit op de tribune bij de nummer 18 van Duitsland. Dit seizoen 13 minuten gespeeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef TC03 het volgende:
Vraag me toch af hoe Bas Dost het gedaan zou hebben bij ons. Denk eigenlijk wel goed.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Is fit, en zit op de tribune bij de nummer 18 van Duitsland. Dit seizoen 13 minuten gespeeld.
ah dan geven we hem 3 tientjes en een glaasje bier. komt ie vast wel onze kant opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Is fit, en zit op de tribune bij de nummer 18 van Duitsland. Dit seizoen 13 minuten gespeeld.
Goed voor 40 goals in Nederland dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij bij Feyenoord kan slagen hoor. Ik bedoel meer te zeggen dat hij misschien nu wel haalbaar is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed voor 40 goals in Nederland dus.
Kazim was te slecht voor de nr 11 van Turkije.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef satecl het volgende:
Haha excuus allemaal. Werder Bremen staat onderaanIk dacht even dat hij daar speelde.(groene shirts)
Maar dan nog: Hij heeft dit seizoen nog maar 13 minuten gespeeld terwijl hij fit is.
Zou v Wolfswinkel spelen in Frankrijk ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij bij Feyenoord kan slagen hoor. Ik bedoel meer te zeggen dat hij misschien nu wel haalbaar is.
8 wedstrijden, 379 minuten, 1 goal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou v Wolfswinkel spelen in Frankrijk ?
quote:Feyenoord kan donderdagavond tegen HNK Rijeka in de groepsfase van de Europa League zo goed als zeker geen beroep doen op Sven van Beek. Eerder leek de verdediger het duel juist wel te gaan halen.
Van Beek heeft echter nog steeds last van zijn hamstring en wil met het oog op de rest van het seizoen geen enkel risico nemen. De medische staf is het helemaal eens met dat standpunt van de verdediger en gaat daarom vrijwel zeker een negatief advies uitbrengen aan Fred Rutten, wat zou betekenen dat Van Beek geen speelminuten krijgt tegen Rijeka.
De jeugdinternational ontbrak afgelopen weekend ook al tegen Heracles Almelo. In dat duel raakte tot overmaat van ramp ook zijn vervanger Joris Mathijsen geblesseerd. Matthew Steenvoorden lijkt zich zodoende op te kunnen gaan maken voor een basisplaats bij Feyenoord. De verdediger maakte tegen Heracles zijn debuut als invaller.
Niks mis mee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Graziano Pellè heeft dinsdag zijn voormalige ploeggenoten bij Feyenoord verrast met een bliksembezoek aan De Kuip. De spits, die deze zomer de overstap maakte van Feyenoord naar Southampton, greep zijn vrije dag aan om over te komen naar Nederland voor een weerzien met de spelers met wie hij twee schitterende seizoenen beleefde. ‘Ik wilde de jongens graag weer even zien en hen succes wensen voor de wedstrijd van aanstaande donderdag’, zei Pellè, die onlangs zijn debuut maakte voor het Italiaanse nationale elftal. De aanvaller sprak in De Kuip voor de lunch uitgebreid met zijn voormalige ploeggenoten in de kleedkamer en had daarnaast een korte ontmoeting met hoofdtrainer Fred Rutten.
Voor Pellè was het bezoek aan De Kuip een welkome onderbreking na een drukke periode bij Southampton. Onder leiding van trainer Ronald Koeman stoomde die ploeg op naar de derde plaats in de Premier League, terwijl in de League Cup werd gewonnen van Arsenal. Afgelopen zaterdag boekte Southampton een clubrecord door met 8-0 te winnen van Sunderland, mede dankzij twee doelpunten van Pellè.
De spits, die in de week voorafgaand aan die wedstrijd de trofee voor speler van de maand in de Premier League in ontvangst had genomen, liet na afloop al blijken dat hij Feyenoord niet vergeten is. Hij ontving namelijk een groepje Feyenoord-supporters in de kleedkamer van Southampton en nam daar alle tijd om met hen op de foto te gaan en hen van handtekeningen te voorzien.
Leuk dat ook die seizoenkaarthouder tussen Clasie en Kongolo mocht staan.quote:
100% score.quote:De grasmat in De Kuip staat ook dit seizoen weer bovenaan de ranglijst van de verkiezing voor beste grasmat in de Eredivisie. De Kuip (5,0) blijft de Arena (4,7) en AZ en FC Twente (beiden 4,3) duidelijk voor. Vorig seizoen werd de grasmat in De Kuip ook al gekroond tot beste grasmat.
Is dat echt Classie of hebben ze er een pop neergezet?quote:
twitter:tomvanhulsen twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:43:11RT @SouthamptonFC VIDEO: #SaintsFC's @GPelle19 meets @Feyenoord fans at St Mary's. – http://t.co/WrZqQngYNv https://t.co/FnpweCLG13 … reageer retweet
Hmmn die blonde is best een knappe chi meid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef Happel het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:43:11RT @SouthamptonFC VIDEO: #SaintsFC's @GPelle19 meets @Feyenoord fans at St Mary's. – http://t.co/WrZqQngYNv https://t.co/FnpweCLG13 … reageer retweet
Die is gelijk doorgetrokken vanaf ADE natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat echt Classie of hebben ze er een pop neergezet?
Vind het toch wel knap dat zo'n tuinkabouter als Clasie zich staande houdt.. vind het sowieso wel apart dat uit de jeugdopleidingen van Nederlandse profclubs bijna alleen maar kabouters komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijken echt jochies van 12 naast Pelle
Fer, Kongolo, Van Beek, Ebecilio, Denswil, Rekik, Bruma zijn inderdaad allemaal kabouters.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap dat zo'n tuinkabouter als Clasie zich staande houdt.. vind het sowieso wel apart dat uit de jeugdopleidingen van Nederlandse profclubs bijna alleen maar kabouters komen.
Wat een held is het ook. Fantastische spelerquote:
Die was wel toe aan wat anders, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een held is het ook. Fantastische speler. Durft ook gewoon Jan-Joost bij z'n echte naam te noemen. Ik mis hem
.
quote:Waarschuwing Feyenoord voor 'soort FC Twente': "Kroatische fans zijn gek"
dinsdag 21 oktober 2014 om 16:20 door Ruben Winkels
De spelers van Feyenoord kunnen hun borst natmaken in de aanloop naar het Europa League-duel met HNK Rijeka van donderdag. De achterban van de Kroatische club is bekend en berucht.
Dat zegt Sergio Zijler, de enige Nederlander die ooit bij Rijeka onder contract stond. Na een nederlaag van HNK Rijeka vertelden zijn ploeggenoten dat hij maar beter niet de stad in kon gaan. "Kroatische fans zijn gek", zegt de aanvaller, die er in 2011 een half jaar speelde, in gesprek met Metro. "Als ze ons zouden zien, konden we wel eens in de problemen komen, dus bleef ik braaf thuis."
Het was niet het enige probleem waar Zijler mee te maken kreeg bij Rijeka. Hij moest vaak lang op zijn salaris wachten en een hamstringblessure dwarsboomde een lange reeks optredens. "Toch heb ik enorm genoten in Rijeka", lacht hij. "Kroatië is een prachtig land. En het is een mooie club, hoor. Alleen al het stadion is heel apart. Het ligt tussen de zee en een rotspartij. Supporters die geen kaartje kunnen of willen betalen kijken vanaf die rots zo op het veld."
Zijler noemt Rijeka 'een soort NAC': een middenmotor met geldproblemen. "Maar de laatste jaren zijn ze met een enorme opmars bezig en komen ze al een tijdje uit in de Europa League. Ze hebben goede spelers zoals de spits Andrej Kramaric, voor hem moet Feyenoord echt oppassen. De club is gekocht door een Italiaanse zakenman en behoort nu tot de topclubs van Kroatië. Rijeka lijkt nu een beetje op FC Twente. Eerst heb je natuurlijk nog Dinamo Zagreb, maar daarna komt mijn oude club. Hadjuk Split is niet meer zo groot en glijdt door financiële problemen steeds verder af."
Zoiets was er toch al eens, een aantal jaar terug? Maar dan met een vol stadion geloof ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:40 schreef ace_eleven het volgende:
360o beeld van de Kuip:
http://360rotterdam.nl/panorama/kuip2/panorama.html
En nog meer willekeurig nieuws
[..]
Ja, en ook veel gedetailleerder, was veel nicer. Was rondom een Fey - Aja, kon je ieder persoon terugvindenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zoiets was er toch al eens, een aantal jaar terug? Maar dan met een vol stadion geloof ik.
Bron is voor nu VZ, aangezien ik het op de site van het AD niet kan vinden. Nu neem ik het AD sowieso met een korreltje zout, maar toch..quote:‘Feyenoord en talenten staken gesprekken over open te breken verbintenis’
Feyenoord wil langer door met Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena, maar het is de vraag of dat verlangen wederzijds is. De twintigjarige buitenspeler en de één jaar jongere middenvelder kunnen momenteel niet rekenen op een vaste basisplaats in het elftal van trainer Fred Rutten en twijfelen.
Volgens het Algemeen Dagblad zijn de gesprekken tussen de beide Feyenoord-talenten en technisch directeur Martin van Geel over een verlenging van hun verbintenissen stilgelegd. De beleidsbepaler deed pogingen om de contracten van Boëtius en Vilhena, die op dit moment lopen tot medio 2016, open te breken. Beide partijen zouden nu echter willen afwachten hoe de situatie zich ontwikkelt.
Boëtius en Vilhena waren vorig seizoen een vaste waarde onder leiding van coach Ronald Koeman en begonnen ook in de basis toen opvolger Rutten deze zomer begon in Rotterdam, maar de twee beloftes moeten nu genoegen nemen met een plek op de reservebank. Feyenoord versterkte zich in augustus met onder meer Jens Toornstra.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, als talent sta je voor je salaris natuurlijk wel sterker in je onderhandelingspositie wanneer je daadwerkelijk speelt, en daarnaast kan ik me ook wel voorstellen dat ze een beetje een beeld willen hebben of ze wel of niet speeltijd gaan krijgen, dat is toch ook vrij belangrijk voor de ontwkkeling. Een Vilhena is ook juist gebleven omdat hij zich hier beter denk te kunnen ontwikkelen... (niet dat ik denk dat hij niet sterker wordt van de huidige concurrentie hoor)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bron is voor nu VZ, aangezien ik het op de site van het AD niet kan vinden. Nu neem ik het AD sowieso met een korreltje zout, maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |