Leuk dat ook die seizoenkaarthouder tussen Clasie en Kongolo mocht staan.quote:

100% score.quote:De grasmat in De Kuip staat ook dit seizoen weer bovenaan de ranglijst van de verkiezing voor beste grasmat in de Eredivisie. De Kuip (5,0) blijft de Arena (4,7) en AZ en FC Twente (beiden 4,3) duidelijk voor. Vorig seizoen werd de grasmat in De Kuip ook al gekroond tot beste grasmat.

Is dat echt Classie of hebben ze er een pop neergezet?quote:

twitter:tomvanhulsen twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:43:11RT @SouthamptonFC VIDEO: #SaintsFC's @GPelle19 meets @Feyenoord fans at St Mary's. – http://t.co/WrZqQngYNv https://t.co/FnpweCLG13 … reageer retweet

Hmmn die blonde is best een knappe chi meid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef Happel het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:43:11RT @SouthamptonFC VIDEO: #SaintsFC's @GPelle19 meets @Feyenoord fans at St Mary's. – http://t.co/WrZqQngYNv https://t.co/FnpweCLG13 … reageer retweet

Die is gelijk doorgetrokken vanaf ADE natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat echt Classie of hebben ze er een pop neergezet?

Vind het toch wel knap dat zo'n tuinkabouter als Clasie zich staande houdt.. vind het sowieso wel apart dat uit de jeugdopleidingen van Nederlandse profclubs bijna alleen maar kabouters komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijken echt jochies van 12 naast Pelle

Fer, Kongolo, Van Beek, Ebecilio, Denswil, Rekik, Bruma zijn inderdaad allemaal kabouters.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap dat zo'n tuinkabouter als Clasie zich staande houdt.. vind het sowieso wel apart dat uit de jeugdopleidingen van Nederlandse profclubs bijna alleen maar kabouters komen.

Wat een held is het ook. Fantastische spelerquote:
 . Durft ook gewoon Jan-Joost bij z'n echte naam te noemen. Ik mis hem
 . Durft ook gewoon Jan-Joost bij z'n echte naam te noemen. Ik mis hem  .
 .

Die was wel toe aan wat anders, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een held is het ook. Fantastische speler. Durft ook gewoon Jan-Joost bij z'n echte naam te noemen. Ik mis hem
.

quote:Waarschuwing Feyenoord voor 'soort FC Twente': "Kroatische fans zijn gek"
dinsdag 21 oktober 2014 om 16:20 door Ruben Winkels
De spelers van Feyenoord kunnen hun borst natmaken in de aanloop naar het Europa League-duel met HNK Rijeka van donderdag. De achterban van de Kroatische club is bekend en berucht.
Dat zegt Sergio Zijler, de enige Nederlander die ooit bij Rijeka onder contract stond. Na een nederlaag van HNK Rijeka vertelden zijn ploeggenoten dat hij maar beter niet de stad in kon gaan. "Kroatische fans zijn gek", zegt de aanvaller, die er in 2011 een half jaar speelde, in gesprek met Metro. "Als ze ons zouden zien, konden we wel eens in de problemen komen, dus bleef ik braaf thuis."
Het was niet het enige probleem waar Zijler mee te maken kreeg bij Rijeka. Hij moest vaak lang op zijn salaris wachten en een hamstringblessure dwarsboomde een lange reeks optredens. "Toch heb ik enorm genoten in Rijeka", lacht hij. "Kroatië is een prachtig land. En het is een mooie club, hoor. Alleen al het stadion is heel apart. Het ligt tussen de zee en een rotspartij. Supporters die geen kaartje kunnen of willen betalen kijken vanaf die rots zo op het veld."
Zijler noemt Rijeka 'een soort NAC': een middenmotor met geldproblemen. "Maar de laatste jaren zijn ze met een enorme opmars bezig en komen ze al een tijdje uit in de Europa League. Ze hebben goede spelers zoals de spits Andrej Kramaric, voor hem moet Feyenoord echt oppassen. De club is gekocht door een Italiaanse zakenman en behoort nu tot de topclubs van Kroatië. Rijeka lijkt nu een beetje op FC Twente. Eerst heb je natuurlijk nog Dinamo Zagreb, maar daarna komt mijn oude club. Hadjuk Split is niet meer zo groot en glijdt door financiële problemen steeds verder af."

Zoiets was er toch al eens, een aantal jaar terug? Maar dan met een vol stadion geloof ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:40 schreef ace_eleven het volgende:
360o beeld van de Kuip:
http://360rotterdam.nl/panorama/kuip2/panorama.html
En nog meer willekeurig nieuws
[..]

Ja, en ook veel gedetailleerder, was veel nicer. Was rondom een Fey - Aja, kon je ieder persoon terugvindenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zoiets was er toch al eens, een aantal jaar terug? Maar dan met een vol stadion geloof ik.

Bron is voor nu VZ, aangezien ik het op de site van het AD niet kan vinden. Nu neem ik het AD sowieso met een korreltje zout, maar toch..quote:‘Feyenoord en talenten staken gesprekken over open te breken verbintenis’
Feyenoord wil langer door met Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena, maar het is de vraag of dat verlangen wederzijds is. De twintigjarige buitenspeler en de één jaar jongere middenvelder kunnen momenteel niet rekenen op een vaste basisplaats in het elftal van trainer Fred Rutten en twijfelen.
Volgens het Algemeen Dagblad zijn de gesprekken tussen de beide Feyenoord-talenten en technisch directeur Martin van Geel over een verlenging van hun verbintenissen stilgelegd. De beleidsbepaler deed pogingen om de contracten van Boëtius en Vilhena, die op dit moment lopen tot medio 2016, open te breken. Beide partijen zouden nu echter willen afwachten hoe de situatie zich ontwikkelt.
Boëtius en Vilhena waren vorig seizoen een vaste waarde onder leiding van coach Ronald Koeman en begonnen ook in de basis toen opvolger Rutten deze zomer begon in Rotterdam, maar de twee beloftes moeten nu genoegen nemen met een plek op de reservebank. Feyenoord versterkte zich in augustus met onder meer Jens Toornstra.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, als talent sta je voor je salaris natuurlijk wel sterker in je onderhandelingspositie wanneer je daadwerkelijk speelt, en daarnaast kan ik me ook wel voorstellen dat ze een beetje een beeld willen hebben of ze wel of niet speeltijd gaan krijgen, dat is toch ook vrij belangrijk voor de ontwkkeling. Een Vilhena is ook juist gebleven omdat hij zich hier beter denk te kunnen ontwikkelen... (niet dat ik denk dat hij niet sterker wordt van de huidige concurrentie hoor)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bron is voor nu VZ, aangezien ik het op de site van het AD niet kan vinden. Nu neem ik het AD sowieso met een korreltje zout, maar toch..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |