Dat schaafsel gaat ook straight naar je brain wordt je helemaal para van gek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gehoord als je enig ijzerschaafsel van je barbell toevoegd aan je treninject dat je dan droger dan ooit word.
Als je snatchgripdeadlift met barbell groeit zelfs de kleinste micropenis, dit heeft te maken met de wrijving van de barbell langs het kruisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
McNulty heeft vast een micropenis, gezien al die frustieposts van hem.
Micropenis? Al die frustieposts? Twee onwaarheden in een zin. Knap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
McNulty heeft vast een micropenis, gezien al die frustieposts van hem.
Danku.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt goede gains gemaakt zo te zien. Zou raken.
Niks homo aan vriend. Hij is gewoon super lekker met z'n lange spieren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
wat zou ik hem hard doen ( no homo )
Wist je dat Ronaldo ook een aantal keer per week met barbell traint voor zijn fysieke aspecten, kettlebells vind die voor homo'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wist je dat Ronaldo ook een aantal keer per week met barbell traint voor zijn fysieke aspecten, kettlebells vind die voor homo's
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
Sommige vrouwen ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft niks met geld te maken, men age like wine toch
Vond ik ff leuk om zo te zeggen.quote:
Net als die signature van je zekerquote:
Dat ging wel per ongeluk. Ik moest mijn w8woord opnieuw invoeren om het te corrigeren en ik had geen zin op het op te zoeken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net als die signature van je zeker
niet zo negatiefquote:
Goh, ik was ook een lelijke dikke rotpuber met scheve tanden. Gewoon paar nieuwe tanden, aftrainen en een kappertjequote:
puberpicsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh, ik was ook een lelijke dikke rotpuber met scheve tanden. Gewoon paar nieuwe tanden, aftrainen en een kappertjealsof hij daar 205 millie voor nodig had.
Mensen die zulke plaatjes maken![]()
Ronaldo
make that the cat wisequote:
Het heeft je uiteindelijk wel geld gekostquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh, ik was ook een lelijke dikke rotpuber met scheve tanden. Gewoon paar nieuwe tanden, aftrainen en een kappertjealsof hij daar 205 millie voor nodig had.
Ronaldo
Hey wijfie lekkr hoowrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het heeft je uiteindelijk wel geld gekost
thnx bae zal ik doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef G.R.S. het volgende:
Maak niets uit mcnulty, volgende keer wel opletten pls
Fixed.quote:
Godverdomme. Hnnnng Hnnng en nog eens Hnnnngquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/brianabette
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist je dat als je een barbell toevoegd aan een sig dat die direct een stuk interessanter lijkt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net als die signature van je zeker
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ronaldo
Ik van danstheaterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:03 schreef Eleiko het volgende:
Ik krijg nu trouwens een advertentie van bilove.nl
Ohquote:
Klopt. Kapper was 35 euro en een pot whey per 2 maanden. Ouders hebben gelukkig mijn beugel betaald.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het heeft je uiteindelijk wel geld gekost
Die wil ik wel naast me in de kroeg hebben staan. Altijd een tafeltje om je biertje op te zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/brianabette
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
fok loopt te kloten, komt zo terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik zag hem
je ging even full homo
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:13 schreef fathank het volgende:
[..]
fok loopt te kloten, komt zo terug.
Beste voetballer van dit moment.quote:
quote:De Portugese topvoetballer Cristiano Ronaldo heeft een indrukwekkende sprint in huis. Dit weekend liet de speler van Real Madrid zien bijna te kunnen tippen aan de snelheid van meervoudig Olympisch kampioen Usain Bolt.
In de stadsderby tegen Atlético Madrid legde Ronaldo 96 meter af in 10 seconden met een gemiddelde snelheid van 33,5 kilometer per uur. Ter vergelijking: de Jamaicaan Usain Bolt liep het wereldrecord van 9,58 seconden op de 100 meter tegen 34,4 kilometer per uur. Ronaldo trok de sprint een kwartier voor tijd bij een 2–0-voorsprong. Hij eiste de bal op en schoot op de paal.
Christophe Delecluse, hoogleraar Bewegingswetenschappen aan de KU Leuven die vorig jaar een analyse van de 100 meter van Bolt maakte op de Memorial Van Damme, reageert op de prestatie: ‘Mij verwondert het niet. We wisten al dat Ronaldo het lichaam van een atleet heeft en dat hij enorm snel is’. Ook is de hoogleraar niet verbaasd over het feit dat hij deze snelle tijd na 75 minuten speeltijd neer wist te zetten. ‘Sprinten doe je niet op zuurstof, maar op energiebronnen die constant opnieuw worden aangemaakt. Zolang Ronaldo een minuutje tijd heeft te recupereren, kan hij verschillende keren na elkaar zo’n sprint trekken.’Ronaldo had het volgens Delecluse ook ver kunnen schoppen in de atletiek. ‘Op een atletiekbaan word je, veel sterker dan op een grasveld, nog eens extra vooruit geduwd door de kracht die je zelf zet.’ Ronaldo kan dus nog sneller.
Daarnaast loopt ie meer dan 2 op 1 dit seizoen, redt hij regelmatig kinderlevens en geeft ie wekelijks bloed. En hij is wat ijdel, daarom heb je verzuurde mannetjes als Cor die op hem haten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste voetballer van dit moment.
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:30 schreef fathank het volgende:
Bale heeft trouwens ook wel flink baat bij de spaanse doktoren...
Ik haat niet op hem, ik vind het alleen complete onzin dat voetbalzaken in dit topic gedumpt worden terwijl er genoeg voetbaltopics zijn waar dat ook in kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarnaast loopt ie meer dan 2 op 1 dit seizoen, redt hij regelmatig kinderlevens en geeft ie wekelijks bloed. En hij is wat ijdel, daarom heb je verzuurde mannetjes als Cor die op hem haten.
[ afbeelding ]
Niet zo hypocriet doen Cor, we praten hier ook vaak zat over auto's en andere ongerelateerde zakenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem, ik vind het alleen complete onzin dat voetbalzaken in dit topic gedumpt worden terwijl er genoeg voetbaltopics zijn waar dat ook in kan.
Het is een slowchat Cor. 24/7 over test anavar whey en kwark lullen gaat ook vervelen. Niks zo saai als een one trick pony. Met het vrouwtje wil je toch ook een beetje variatie tussen de lakensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem, ik vind het alleen complete onzin dat voetbalzaken in dit topic gedumpt worden terwijl er genoeg voetbaltopics zijn waar dat ook in kan.
Ibrahimovic is een van de beste spitsen ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Moet je de naam Messieens noemen
![]()
of Ibrahimovic![]()
Ronaldo was al op snelheid, Bolt doet het vanuit stilstand. Zelfde als bij Robben op het wk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste voetballer van dit moment.
[ afbeelding ]
[..]
96 meter is bijna het hele veld. Hij is niet van achter de achterlijn begonnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ronaldo was al op snelheid, Bolt doet het vanuit stilstand. Zelfde als bij Robben op het wk.
Wist je dat de echt grote atleten ook allemaalet een barbell squatten ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ronaldo was al op snelheid, Bolt doet het vanuit stilstand. Zelfde als bij Robben op het wk.
Dan stelt het niks voor inderdaad. Zeker niet als je de bal ook nog moet controleren onderweg zoals hier tegen Sevilla.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze man. Zoveel weissheidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
Het is een slowchat Cor. 24/7 over test anavar whey en kwark lullen gaat ook vervelen. Niks zo saai als een one trick pony. Met het vrouwtje wil je toch ook een beetje variatie tussen de lakens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb even een plaatje nodig voor onder een sportief filmpje, maar het moet niet te gek/hard zijn. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |