Ze zitten hier zwaar aan de Tren. Ik zweer het je.quote:
Ik heb gehoord als je enig ijzerschaafsel van je barbell toevoegd aan je treninject dat je dan droger dan ooit word.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze zitten hier zwaar aan de Tren. Ik zweer het je.
Dat schaafsel gaat ook straight naar je brain wordt je helemaal para van gek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gehoord als je enig ijzerschaafsel van je barbell toevoegd aan je treninject dat je dan droger dan ooit word.
Als je snatchgripdeadlift met barbell groeit zelfs de kleinste micropenis, dit heeft te maken met de wrijving van de barbell langs het kruisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
McNulty heeft vast een micropenis, gezien al die frustieposts van hem.
Micropenis? Al die frustieposts? Twee onwaarheden in een zin. Knap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
McNulty heeft vast een micropenis, gezien al die frustieposts van hem.
Danku.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt goede gains gemaakt zo te zien. Zou raken.
Niks homo aan vriend. Hij is gewoon super lekker met z'n lange spieren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
wat zou ik hem hard doen ( no homo )
Wist je dat Ronaldo ook een aantal keer per week met barbell traint voor zijn fysieke aspecten, kettlebells vind die voor homo'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wist je dat Ronaldo ook een aantal keer per week met barbell traint voor zijn fysieke aspecten, kettlebells vind die voor homo's
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
Sommige vrouwen ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft niks met geld te maken, men age like wine toch
Vond ik ff leuk om zo te zeggen.quote:
Net als die signature van je zekerquote:
Dat ging wel per ongeluk. Ik moest mijn w8woord opnieuw invoeren om het te corrigeren en ik had geen zin op het op te zoeken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net als die signature van je zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |