niet zo negatiefquote:
Goh, ik was ook een lelijke dikke rotpuber met scheve tanden. Gewoon paar nieuwe tanden, aftrainen en een kappertjequote:
puberpicsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh, ik was ook een lelijke dikke rotpuber met scheve tanden. Gewoon paar nieuwe tanden, aftrainen en een kappertjealsof hij daar 205 millie voor nodig had.
Mensen die zulke plaatjes maken![]()
Ronaldo
make that the cat wisequote:
Het heeft je uiteindelijk wel geld gekostquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goh, ik was ook een lelijke dikke rotpuber met scheve tanden. Gewoon paar nieuwe tanden, aftrainen en een kappertjealsof hij daar 205 millie voor nodig had.
Ronaldo
Hey wijfie lekkr hoowrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het heeft je uiteindelijk wel geld gekost
thnx bae zal ik doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef G.R.S. het volgende:
Maak niets uit mcnulty, volgende keer wel opletten pls
Fixed.quote:
Godverdomme. Hnnnng Hnnng en nog eens Hnnnngquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/brianabette
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist je dat als je een barbell toevoegd aan een sig dat die direct een stuk interessanter lijkt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net als die signature van je zeker
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ronaldo
Ik van danstheaterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:03 schreef Eleiko het volgende:
Ik krijg nu trouwens een advertentie van bilove.nl
Ohquote:
Klopt. Kapper was 35 euro en een pot whey per 2 maanden. Ouders hebben gelukkig mijn beugel betaald.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het heeft je uiteindelijk wel geld gekost
Die wil ik wel naast me in de kroeg hebben staan. Altijd een tafeltje om je biertje op te zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/brianabette
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |