quote:
fok loopt te kloten, komt zo terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik zag hem
je ging even full homo
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:13 schreef fathank het volgende:
[..]
fok loopt te kloten, komt zo terug.
Beste voetballer van dit moment.quote:
quote:De Portugese topvoetballer Cristiano Ronaldo heeft een indrukwekkende sprint in huis. Dit weekend liet de speler van Real Madrid zien bijna te kunnen tippen aan de snelheid van meervoudig Olympisch kampioen Usain Bolt.
In de stadsderby tegen Atlético Madrid legde Ronaldo 96 meter af in 10 seconden met een gemiddelde snelheid van 33,5 kilometer per uur. Ter vergelijking: de Jamaicaan Usain Bolt liep het wereldrecord van 9,58 seconden op de 100 meter tegen 34,4 kilometer per uur. Ronaldo trok de sprint een kwartier voor tijd bij een 2–0-voorsprong. Hij eiste de bal op en schoot op de paal.
Christophe Delecluse, hoogleraar Bewegingswetenschappen aan de KU Leuven die vorig jaar een analyse van de 100 meter van Bolt maakte op de Memorial Van Damme, reageert op de prestatie: ‘Mij verwondert het niet. We wisten al dat Ronaldo het lichaam van een atleet heeft en dat hij enorm snel is’. Ook is de hoogleraar niet verbaasd over het feit dat hij deze snelle tijd na 75 minuten speeltijd neer wist te zetten. ‘Sprinten doe je niet op zuurstof, maar op energiebronnen die constant opnieuw worden aangemaakt. Zolang Ronaldo een minuutje tijd heeft te recupereren, kan hij verschillende keren na elkaar zo’n sprint trekken.’Ronaldo had het volgens Delecluse ook ver kunnen schoppen in de atletiek. ‘Op een atletiekbaan word je, veel sterker dan op een grasveld, nog eens extra vooruit geduwd door de kracht die je zelf zet.’ Ronaldo kan dus nog sneller.
Daarnaast loopt ie meer dan 2 op 1 dit seizoen, redt hij regelmatig kinderlevens en geeft ie wekelijks bloed. En hij is wat ijdel, daarom heb je verzuurde mannetjes als Cor die op hem haten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste voetballer van dit moment.
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:30 schreef fathank het volgende:
Bale heeft trouwens ook wel flink baat bij de spaanse doktoren...
Ik haat niet op hem, ik vind het alleen complete onzin dat voetbalzaken in dit topic gedumpt worden terwijl er genoeg voetbaltopics zijn waar dat ook in kan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarnaast loopt ie meer dan 2 op 1 dit seizoen, redt hij regelmatig kinderlevens en geeft ie wekelijks bloed. En hij is wat ijdel, daarom heb je verzuurde mannetjes als Cor die op hem haten.
[ afbeelding ]
Niet zo hypocriet doen Cor, we praten hier ook vaak zat over auto's en andere ongerelateerde zakenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem, ik vind het alleen complete onzin dat voetbalzaken in dit topic gedumpt worden terwijl er genoeg voetbaltopics zijn waar dat ook in kan.
Het is een slowchat Cor. 24/7 over test anavar whey en kwark lullen gaat ook vervelen. Niks zo saai als een one trick pony. Met het vrouwtje wil je toch ook een beetje variatie tussen de lakensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem, ik vind het alleen complete onzin dat voetbalzaken in dit topic gedumpt worden terwijl er genoeg voetbaltopics zijn waar dat ook in kan.
Ibrahimovic is een van de beste spitsen ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Moet je de naam Messieens noemen
![]()
of Ibrahimovic![]()
Ronaldo was al op snelheid, Bolt doet het vanuit stilstand. Zelfde als bij Robben op het wk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste voetballer van dit moment.
[ afbeelding ]
[..]
96 meter is bijna het hele veld. Hij is niet van achter de achterlijn begonnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ronaldo was al op snelheid, Bolt doet het vanuit stilstand. Zelfde als bij Robben op het wk.
Wist je dat de echt grote atleten ook allemaalet een barbell squatten ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ronaldo was al op snelheid, Bolt doet het vanuit stilstand. Zelfde als bij Robben op het wk.
Dan stelt het niks voor inderdaad. Zeker niet als je de bal ook nog moet controleren onderweg zoals hier tegen Sevilla.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |