ik krijg het mijn strot nog niet uit maar ik blijf oefenenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef trui het volgende:
ik vind kotskoortskringel wel een heel mooi woord anders.
en stak nog een stukje droge worst in d'r mondquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef livelink het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat het je strot uitkomt, Lady. Het moet juist doorkingelen naar je kruin
Tuurlijk! In ruil voor een vaste baanquote:
ahhh is dat de bedoelingquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef livelink het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat het je strot uitkomt, Lady. Het moet juist doorkingelen naar je kruin
dubbel.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhh is dat de bedoeling
kleine/grote update: hij is met veel tamtam en geraas vertrokken en ingetrokken bij zijn nieuwe speelmaatje.
de grote wereldoorlog zal binnenkort wel uitbreken.
(ik heb nog net de externe harde schijf ongezien van zijn pc kunnen halen, zodat ik in elk geval een aantal foto's van vroeger nog heb. maar er staat ook nog zooi van hem op. ik hoop niet dat hij zich dat herinnert)
Kun je die schijf niet gewoon kopieren, of in ieder geval die dingen die je wilt bewaren kopieren ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhh is dat de bedoeling
kleine/grote update: hij is met veel tamtam en geraas vertrokken en ingetrokken bij zijn nieuwe speelmaatje.
(ik heb nog net de externe harde schijf ongezien van zijn pc kunnen halen, zodat ik in elk geval een aantal foto's van vroeger nog heb. maar er staat ook nog zooi van hem op. ik hoop niet dat hij zich dat herinnert)
ben je daar nog wel aan het werk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dubbel.
ene kant kut dat t niet verlengd word, ww aangevraagd, binnenkort op gesprek voor iets rondom utrecht
andere kant, rust, iets minder pijn, komt wel weer goed
moet nog tot 2 nov zoals het er nu naar uitziet. en dan willen ze nu deze en volgende week overwerk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ben je daar nog wel aan het werk?
trek jij dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet nog tot 2 nov zoals het er nu naar uitziet. en dan willen ze nu deze en volgende week overwerk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo! Stuur de schijf maar hierheen, dan kopieer ik hem voor je. Of sla hem op. Of haal jouw dingen eraf en rij er dan met de heftruck overheen. Wat jij wilquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhh is dat de bedoeling
dat moet je juist bewarenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef lady-wrb het volgende:
eerst nog maar even kijken of er nog bloot opstaat
dan kan ik dat vast verwijderen
(nee, niet ik bloot)
chantagemateriaalquote:
de hoofdletter H. Tenminste, die heb ik veranderd in een kleinequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tx, vroegah kon ik linkjes kopieren met de ipad, maar dat wil op de een of andere manier niet. Dus ik dacht 'ik typ 'm wel' maar daar ging ook iets mis en ik kon niet vinden wat.
wat gaat er fout?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tx, vroegah kon ik linkjes kopieren met de ipad, maar dat wil op de een of andere manier niet. Dus ik dacht 'ik typ 'm wel' maar daar ging ook iets mis en ik kon niet vinden wat.
leuk!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker even rust in de tent Lady!
Zijn er hier in OUD nog kleurverslaafden die zich nog niet in CRE gewaagd hebben? Er loopt nu een heel leuk idee om met een grote groep users dezelfde plaat te kleuren en tegelijk te posten, om de verschillende invullingen eens naast elkaar te zien.
Op dit moment wordt er gestemd over welke plaat het gaat worden en als dat eenmaal besloten is dan kan het kleurgeweld los. Zin om mee te doen anyone? CRE / Creatief kleuren - 1 plaat, veel Fok!kers
Tof! Een kijken of ik er tijd voor kan maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker even rust in de tent Lady!
Zijn er hier in OUD nog kleurverslaafden die zich nog niet in CRE gewaagd hebben? Er loopt nu een heel leuk idee om met een grote groep users dezelfde plaat te kleuren en tegelijk te posten, om de verschillende invullingen eens naast elkaar te zien.
Op dit moment wordt er gestemd over welke plaat het gaat worden en als dat eenmaal besloten is dan kan het kleurgeweld los. Zin om mee te doen anyone? CRE / Creatief kleuren - 1 plaat, veel Fok!kers
ik selecteer een link, kopieer, maar als ik dan paste doe krijg ik niks te zien. Hij pakt ze gewoon niet lijkt het.quote:
Idemquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu wel de hele tijd Brigitte Kaandorp in mn hoofd....
gedeelde smart....
reset eens. Aan/uit en thuis knop indrukken tot apple logo ziet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik selecteer een link, kopieer, maar als ik dan paste doe krijg ik niks te zien. Hij pakt ze gewoon niet lijkt het.
rust? hij is alweer vanaf half 8 aan het dreigen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En lieve Lady. Wat een zure eikel is het toch zegmaar wel lekker dat je nu rust hebt even.
Je weet me te vinden als je hulp nodig hebt hè. Voor de storm los barst liefst![]()
dat is echt heel heel kleinquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
och we waren heel even bij ons neefje,
jemig wat is dat Klein![]()
38cm echt bizar Klein.
schoonzus knapt ook beetje bij beetje op.
Jezus weet je zeker dat je in die buurt wil blijven wonen? Als niemand ooit een poot uitsteekt om je te helpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
rust? hij is alweer vanaf half 8 aan het dreigen.
hij komt straks de tent leegtrekken (en dat klinkt al niet aangenaam)
en als ik niet meewerk, zal hij de boel even verbouwen.
L. komt straks ook nog tussendoor thuis (ik had m aangeraden op school te blijven, maar dat wil hij niet)
ik had mijn overbuurman gevraagd om de politie te bellen zodra hij het hier uit de hand ziet lopen, maar ook die ziet er de noodzaak niet van in
zo fijn allemaal
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
rust? hij is alweer vanaf half 8 aan het dreigen.
hij komt straks de tent leegtrekken (en dat klinkt al niet aangenaam)
en als ik niet meewerk, zal hij de boel even verbouwen.
L. komt straks ook nog tussendoor thuis (ik had m aangeraden op school te blijven, maar dat wil hij niet)
ik had mijn overbuurman gevraagd om de politie te bellen zodra hij het hier uit de hand ziet lopen, maar ook die ziet er de noodzaak niet van in
zo fijn allemaal
Pak wat voor jou van belang is en ga weg. Red jezelf!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat zal ik doen?
thuisblijven, met het risico op ruzie en klappen?
of toch maar naar mijn vrijwilligerswerk gaan en afwachten wat er van het huis over is als ik terugkom?
Gaan, en neem een paar van je dierbaarste spullen mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat zal ik doen?
of toch maar naar mijn vrijwilligerswerk gaan en afwachten wat er van het huis over is als ik terugkom?
Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga me nu maar snel aankleden en weg dan
ik ben niet eens een klein beetje bang, ik ben doodsbang
Je mag naar mij komen maar ik woon wel verquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga me nu maar snel aankleden en weg dan
ik ben niet eens een klein beetje bang, ik ben doodsbang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melden bij de politie, spullen pakken en wegwezen!en L heeft niks te willen. Wegblijven! Serieus Lady.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat zal ik doen?
Dan neem jij straks contact op met de energieleverancier en vraag jij wat de status is. Laat je niet verrassen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
o ja het kan ook nog zijn dat hij vandaag het gas water en licht af laat sluiten.
had hij ook nog beloofd
Ze woont een dorp of 2 bij je vandaan, dus het zou een fantastisch aanbod zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
L, ik weet niet waar je woont, maar mijn vliering is compleet leeg, dus mocht je spullen op moeten slaan en in de buurt (a'dam) wonen moet je 't effe zeggen.
Volgens mij kan dat helemaal niet, je denkt toch niet dat de netbeheerder iemand langsstuurt om gas en licht af te sluiten terwijl er gewoon betaald wordt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
o ja het kan ook nog zijn dat hij vandaag het gas water en licht af laat sluiten.
had hij ook nog beloofd
Goed plan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:00 schreef Leandra het volgende:
Nu hij weg is zou ik wel gelijk een bijstandsuitkering aanvragen trouwens,
Vast een heerlijk gevoel, maar dat lijkt me erg onverstandig zolang ze niet flink uit zijn buurt is.quote:ook bij de gemeente duidelijk maken dat hij vertrokken is, en als je zijn nieuwe adres weet: doorgeven, met een beetje pech mazzel heeft zij een uitkering waarop direct gekort kan worden
Dat is waar, de wraakzuchtige bitch in mij kwam even bovendrijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:05 schreef Gaoxing het volgende:
Vast een heerlijk gevoel, maar dat lijkt me erg onverstandig zolang ze niet flink uit zijn buurt is.
Je kan wel melding maken op het gemeentehuis dat het niet meer klopt dat diegene daar ingeschreven staat. En dan gaat de gemeente zelf een onderzoek instellen. Stel dat Lady er wel blijft dan word ze volgend jaar ook nog voor ouder + kind aangeslagen en niet meer als 2 volwassenen + kind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:20 schreef Ticootje het volgende:
En je kan iemand ook niet zomaar uitschrijven...
Aangeslagen voor wat? Gemeentelijke belastingen hebben meestal maar 2 standen: alleenstaand of meerpersoons.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan wel melding maken op het gemeentehuis dat het niet meer klopt dat diegene daar ingeschreven staat. En dan gaat de gemeente zelf een onderzoek instellen. Stel dat Lady er wel blijft dan word ze volgend jaar ook nog voor ouder + kind aangeslagen en niet meer als 2 volwassenen + kind.
Nou... Je hebt of 1 persoonshuishouden of meer. 2 Persoons bestaat niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan wel melding maken op het gemeentehuis dat het niet meer klopt dat diegene daar ingeschreven staat. En dan gaat de gemeente zelf een onderzoek instellen. Stel dat Lady er wel blijft dan word ze volgend jaar ook nog voor ouder + kind aangeslagen en niet meer als 2 volwassenen + kind.
Dat wel, dat is belastingtechnisch een feestje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Maar, je bent dan wel alleenstaande ouder, en dat heeft wel belastingvoordelen.
Partneralimentatie, kinderalimentatie is natuurlijk niet afhankelijk van of je wel of niet een nieuw neukertje hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, dat is belastingtechnisch een feestje.
En ik neem aan dat mevrouw de verse verkering daarom voorlopig ook geen zin heeft in zijn inschrijving... en dan laten we potentiële alimentatie nog even buiten beschouwing
En kleurboeken en knutselspullen van de action om de boel weer lekker gezellig te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Leandra het volgende:
Straks een FOK!meet bij Lady voor de deur dus... allemaal pittige korte kapsels.
Ik ga vast even naar de kapper
Oh god, nou moet ik aan een Mr. Bean scene denken.... paar emmers latex en een paar rotjes erin....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En kleurboeken en knutselspullen van de action om de boel weer lekker gezellig te maken.
Paint all the things!
Ja, oh geniaal... Dat hij op het laatst beer nog wegpakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, nou moet ik aan een Mr. Bean scene denken.... paar emmers latex en een paar rotjes erin....
Maar pas nadat de spullen van Lady eruit zijn natuurlijk![]()
Heb jij de servetten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef Moppert het volgende:
Nu nog wat flessen vinden om te versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nu helemaal verrot, gesloopt en eigenlijk zou ik alleen maar willen slapen, zo moe![]()
Komt hij nog wel van terug hoor... Die gaan hem echt niet helpen als zn huis onder water staat ofzo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
volgens hem is zijn nieuwe liefje een rijke vrouw met een rijke familie.
nou dat past uitstekend bij hem. alles wat hij nooit had in een keer binnen
geen idee. ik vermoed het meubilair en alles waar hij mij mee kan pesten: wasmachine, droger, inbouwvaatwasser, eettafel, salontafel en natuurlijk het internetkastje en de tv op mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef Ticootje het volgende:
maar wat komt hij allemaal ophalen dan?
Hoe gaat hij dat vervoeren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik vermoed het meubilair en alles waar hij mij mee kan pesten: wasmachine, droger, inbouwvaatwasser, eettafel, salontafel en natuurlijk het internetkastje en de tv op mijn slaapkamer
en als hij het heel bont maakt, ook de helft van mijn bed (daar zie ik hem serieus voor aan, hoe stom ditook klinkt )
hij heeft vrienden he? ik heb niemandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe gaat hij dat vervoeren?:D
Ik zie het echt als een kansloze actie.
Ja en die vrienden hebben nu allemaal vrij genomen om de vaatwasser uit te bouwen ed..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft vrienden he? ik heb niemand
Euhm, als je dit toch alweet....waarom haal je dat dan niet uit huis, wat jij wilt hebben? NU? En jezelf ook gelijk...? aanbod is er, en ik snap je afwachtende houding echt niet...sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik vermoed het meubilair en alles waar hij mij mee kan pesten: wasmachine, droger, inbouwvaatwasser, eettafel, salontafel en natuurlijk het internetkastje en de tv op mijn slaapkamer
en als hij het heel bont maakt, ook de helft van mijn bed (daar zie ik hem serieus voor aan, hoe stom ditook klinkt )
ik heb nog geen lijstje gemaakt maar ik hou het in gedachten. die kan ik echt niet missenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed,
Ik heb misschien wel een wasmachine voor je. Kun je die afvinken.
niet??? dit zijn zaankanters he? de gemiddelde zaankanter gunt een ander niets en zichzelf het bestequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en die vrienden hebben nu allemaal vrij genomen om de vaatwasser uit te bouwen ed..
Ik denk dat het gewoon hard blaffen is hoor. Tenminste dat hoop ik, want ik zie mensen gewoon niet in staat om zo iets bij een ander aan te doen.
Uiteindelijk zijn het allemaal alleen maar spullen, Lady. Laat het hem allemaal meenemen en laat hem het huis leegtrekken. Spullen zijn vervangbaar en je zult niet de eerste zijn die via Fok een heleboel spullen kan vervangen. En als je je zaak op orde hebt kun je stukje bij beetje alles weer vervangen naar je eigen zinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij gaat in een bedrijfsruimte in wormerveer wonen (wat overigens niet mag, maar ik heb al te horen gekregen dat als hij betrapt wordt, hij meteen bij mij op de stoep staat, want dan heb ik m verlinkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Ticootje het volgende:
En wat gaat hij met alles doen? Waar moet hij het kwijt. Het is puur om je te pesten dan, daar gaat toch niemand in mee? Toch?
de inbouwvaatwasser hoort gewoon bij de keuken in dit huis, vind ik. de wasmachine is van hem en de droger ook, dus wie ben ik om dat eruit te halen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Euhm, als je dit toch alweet....waarom haal je dat dan niet uit huis, wat jij wilt hebben? NU? En jezelf ook gelijk...? aanbod is er, en ik snap je afwachtende houding echt niet...sorry
Veel sterkte met alles.
zo denk ik er ook over hoor. het zijn maar spullen. bijna alles is te vervangen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het allemaal alleen maar spullen, Lady. Laat het hem allemaal meenemen en laat hem het huis leegtrekken. Spullen zijn vervangbaar en je zult niet de eerste zijn die via Fok een heleboel spullen kan vervangen. En als je je zaak op orde hebt kun je stukje bij beetje alles weer vervangen naar je eigen zin![]()
Ik snap echt wel dat je het nu nog niet zo kunt zien, maar ik hoop dat het snel jouw realiteit wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt heel oud die je wilt hebben! Je bent niet alleen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft vrienden he? ik heb niemand
We kunnen hier allemaal leuke wraakacties bedenken (sloten vervangen e.d.) maar feit blijft dat hij ook rechten heeft als het op beide namen staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de inbouwvaatwasser hoort gewoon bij de keuken in dit huis, vind ik. de wasmachine is van hem en de droger ook, dus wie ben ik om dat eruit te halen?
ik ga gewoon nergens tegenin, ik heb geen zin in klappen.
als die zooi hier weg is, kan ik in elk geval weer op zoek naar nieuw/ander spul
als hier niets meer van hem staat, blijft hij vanzelf weg, hoop ik
geen idee. het huis is van ons samen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Hoe lang kun je in het huis blijven lady? Is het huis ook van jou?
Het is zijn huis. Dus als hij er niet in kan is het een kwestie van een slotenmaker bellen om toegang te krijgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef Keshet het volgende:
Waarom laat je de sloten niet direct vervangen? Zolang hij formeel nog bij je woont kan hij je nieuwe spullen ook op komen halen.
Dat is leuk een aardig. Hij kan dat niet eisen. Het is ook jouw huis. Niemand kan je uit je huis zetten tenzij de bank het onder executie verkoopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. het huis is van ons samen.
gisteren kreeg ik constant appjes dat ik eruit moet en dat van de week de makelaar komt.
morgenochtend heb ik als het goed is een gesprek bij ggz voor luca
hij was hier gisteren en toen hij wegging heb ik eerst nog een tijd gewacht en daarna de deuren op de knippen gedaan want hij zou niet meer terugkomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef Keshet het volgende:
Waarom laat je de sloten niet direct vervangen? Zolang hij formeel nog bij je woont kan hij je nieuwe spullen ook op komen halen.
dat weet ik, maar hij niet en ik laat hem wel in die waan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hebt heel oud die je wilt hebben! Je bent niet alleen.
Waarom maak je hier geen melding van bij de politie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij was hier gisteren en toen hij wegging heb ik eerst nog een tijd gewacht en daarna de deuren op de knippen gedaan want hij zou niet meer terugkomen
maar hij stond dus een uur later hier weer voor de deur en was woest dat hij er niet inkon en stond al klaar met een tuinstoel om die door het raam te gooien, ook heeft hij de knippen van de keukendeur met geweld verwijderd, dus andere sloten is helemaal vragen om problemen
ik sta ingeschreven voor een huurhuis, ik heb recht op urgentie en ggz en psi-q gaan proberen om in dezelfde buurt te blijven als waar we nu zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:12 schreef Lois het volgende:
[..]
We kunnen hier allemaal leuke wraakacties bedenken (sloten vervangen e.d.) maar feit blijft dat hij ook rechten heeft als het op beide namen staat.
Belangrijker is denk ik Lady, dat je niet gaat wachten tot je straks op straat staat, maar actief gaat uitzoeken of je dit huis kunt houden of waar je dan wel terecht kan.
ik kan toch niet onder een brug gaan liggen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef Leandra het volgende:
Overigens, als je echt geen bal om die zooi geeft, ga dan gewoon, je hebt daar kennelijk toch geen vrienden, je spullen kunnen je niet schelen, waarom nog langer wachten op een escalatie?
Je wint er niets mee.
Maar wil je alleen daar blijven vanwege L? Veel anders heb je daar niet, toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik sta ingeschreven voor een huurhuis, ik heb recht op urgentie en ggz en psi-q gaan proberen om in dezelfde buurt te blijven als waar we nu zitten.
dit huis kan ik never nooit betalen anders had ik hem er allang uitgemieterd. ik bid nog steeds elke week voor die postcodemiljoenen, maar dat lukt al 20 jaar niet
ik heb nauwelijks foto's die zijn bij een eerdere relatie al gesneuveld (ja ik zoek ze wel uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:14 schreef PureEvil het volgende:
En andere spullen, zoals foto's enzo? (foto)camera? Babyspulletjes van je zoon misschien? (en zowiezo alles van je zoon...) Dingen die emotioneel wat waard zijn voor jou? Heb je die al weg? anders misschien toch maar even gauw doen?
Omdat het ook zijn huis is, lijkt me?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Waarom maak je hier geen melding van bij de politie?
Je bent dus al een heel eind verder. Wanneer verwachten ze een huurwoning voor je te hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik sta ingeschreven voor een huurhuis, ik heb recht op urgentie en ggz en psi-q gaan proberen om in dezelfde buurt te blijven als waar we nu zitten.
er zitten hier genoeg mensen waar je tijdelijk terecht kan, dat weet je. dat is met l zn school echt wel te regelen hoor! het is zwaar, maar ik denk nog altijd beter dan ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan toch niet onder een brug gaan liggen?
nou ja, ik zelf misschien nog wel, maar ik sleep ook nog een kind mee
Wat fijn dat ggz en psi-q gaan helpen. Ondanks alle ellende en de angst waar je in zit, zie ik toch wat lichtpuntjes. En hij kan je niet zomaar uit het huis zetten. Wel kan hij van je eisen dat je meewerkt aan een snelle verkoop, maar dat kan jij ook van hem eisen. En uiteindelijk is het verkopen moeilijker als het huis leeggetrokken en vernield is. Het is ook in jouw nadeel dat die knippen nu verwijderd zijn. Je hebt rechten op dit punt. Een advocaat of scheidingsmakelaar kan je helpen nu. Het is sowieso goed dat er met de komst van een makelaar ook een wat neutraler iemand erbij betrokken wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit huis kan ik never nooit betalen anders had ik hem er allang uitgemieterd. ik bid nog steeds elke week voor die postcodemiljoenen, maar dat lukt al 20 jaar niet
Als ik Joene buiten zn huis zou sluiten en hij zou met geweld het huis binnen komen door een stoel door de ruit te gooien dan heb ik alle recht om de politie te bellen, ookal is het mijn huis niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Omdat het ook zijn huis is, lijkt me?
[..]
Je bent dus al een heel eind verder. Wanneer verwachten ze een huurwoning voor je te hebben?
Ik zou echt, echt, echt - ook met L, of misschien juist vanwege L- verder weg gaan als ik jou was.
heeft dat nut? ik heb een tijd lang constant melding gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom maak je hier geen melding van bij de politie?
Ja maar als Joene's naam ook op het huis staat heeft hij ook weer alle recht om binnen te komen. Oke niet met een stoel door de ramen maar toch...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik Joene buiten zn huis zou sluiten en hij zou met geweld het huis binnen komen door een stoel door de ruit te gooien dan heb ik alle recht om de politie te bellen, ookal is het mijn huis niet.
Als er sprake is van huiselijk geweld dan moet het toch zo zijn dat hem de toegang ontzegt kan worden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja maar als Joene's naam ook op het huis staat heeft hij ook weer alle recht om binnen te komen. Oke niet met een stoel door de ramen maar toch...
Ah ja, ik was die stoel vergeten. Maarrr... die heeft hij dus niet gegooid he. Hij heeft de knippen verwijderd, zodat *advocaat van de duivel* hij zijn eigen huis in kan. Tot nu toe is hij ook nog niet terug geweest om alles kort en klein te slaan. Hij lijkt goed binnen de grenzen van het onzichtbare te kunnen blijven. Dat is rot omdat je er niets aan doet, maar ook wel fijn, want hij doet dus ook niets onomkeerbaars, zeg maar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik Joene buiten zn huis zou sluiten en hij zou met geweld het huis binnen komen door een stoel door de ruit te gooien dan heb ik alle recht om de politie te bellen, ookal is het mijn huis niet.
ik heb hier ook vrienden en kennissen, alleen vertel ik daar nooit over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wil je alleen daar blijven vanwege L? Veel anders heb je daar niet, toch?
heb je het er al eens met L over gehad?
Er zijn genoeg andere opties voorbij gekomen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Helemaal eens maar moeilijk aantoonbaar. Daarom is het steunpunt Huiselijk Geweld zo nodig, om dit proces te verbeteren, inzichtelijker te maken plus de slachtoffers te helpen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als er sprake is van huiselijk geweld dan moet het toch zo zijn dat hem de toegang ontzegt kan worden?
Er zijn altijd plekken waar je terecht kunt, als het moet kom ik jullie nu halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar L. zit op school. ik kan hem niet aandoen van het ene op het andere moment weg te zijn. als ik alleen was geweest, had het iets heel anders geweest, of als L. nog op de basisschool had gezeten...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere opties voorbij gekomen...
Aan de andere kant betekent dat ook dat Lady de knip niet op de deur kan doen, en dus minder veilig in haar eigen huis is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah ja, ik was die stoel vergeten. Maarrr... die heeft hij dus niet gegooid he. Hij heeft de knippen verwijderd, zodat *advocaat van de duivel* hij zijn eigen huis in kan. Tot nu toe is hij ook nog niet terug geweest om alles kort en klein te slaan. Hij lijkt goed binnen de grenzen van het onzichtbare te kunnen blijven. Dat is rot omdat je er niets aan doet, maar ook wel fijn, want hij doet dus ook niets onomkeerbaars, zeg maar...
Daar heb je helaas een burgemeester voor nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als er sprake is van huiselijk geweld dan moet het toch zo zijn dat hem de toegang ontzegt kan worden?
Is je urgentie al aangevraagd/toegekend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar L. zit op school. ik kan hem niet aandoen van het ene op het andere moment weg te zijn. als ik alleen was geweest, had het iets heel anders geweest, of als L. nog op de basisschool had gezeten...
hij zit nu in 4 havo en heeft het al moeilijk genoeg. ik probeer hem zo veel mogelijk te ontzien.
ik trek het zelf allemaal al niet en ik kan hem thuis op dit moment niet begeleiden. dat gebeurt nu allemaal op school, waar ik ook echt heel dankbaar voor ben.
ik ben gewoon geestelijk niet in staat hem te helpen met zijn huiswerk. ik kan zelf niet eens fatsoenlijk nadenken en een gesprek is op sommige momenten helemaal niet met me te voeren gewoon omdat gewoon niet meer op sommige woorden kan komen.
dat is wel zoiets geks. ik merk zelf dat ik soms dingen dubbel zeg en sommige dingen gewoon niet kan benoemen.
stress en oververmoeidheid doet rare dingen met een mens
lady-wrb: echt, even serieus: L komt dit wel te boven. Het zal even moeilijk zijn, maar een rustigere situatie is voor hem veel beter. En ja, ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar L. zit op school. ik kan hem niet aandoen van het ene op het andere moment weg te zijn. als ik alleen was geweest, had het iets heel anders geweest, of als L. nog op de basisschool had gezeten...
hij zit nu in 4 havo en heeft het al moeilijk genoeg. ik probeer hem zo veel mogelijk te ontzien.
ik trek het zelf allemaal al niet en ik kan hem thuis op dit moment niet begeleiden. dat gebeurt nu allemaal op school, waar ik ook echt heel dankbaar voor ben.
ik ben gewoon geestelijk niet in staat hem te helpen met zijn huiswerk. ik kan zelf niet eens fatsoenlijk nadenken en een gesprek is op sommige momenten helemaal niet met me te voeren gewoon omdat gewoon niet meer op sommige woorden kan komen.
dat is wel zoiets geks. ik merk zelf dat ik soms dingen dubbel zeg en sommige dingen gewoon niet kan benoemen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan zelf niet eens fatsoenlijk nadenken en een gesprek is op sommige momenten helemaal niet met me te voeren gewoon omdat gewoon niet meer op sommige woorden kan komen.
Ik denk dat het als buitenstaander nauwelijks te begrijpen is wat mishandeling/manipulatie/onderdrukking met een mens doet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef PureEvil het volgende:
Euhm, als je dit toch alweet....waarom haal je dat dan niet uit huis, wat jij wilt hebben? NU? En jezelf ook gelijk...? aanbod is er, en ik snap je afwachtende houding echt niet...sorry
Ik merk dat zelfs mensen die er wel mee te maken hebben gehad, het moeilijk vinden zo machteloos te staan en niet zo goed meer weten hoe ze toen zelf in die situatie zaten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef Moonah het volgende:
[..]Als al het praktische geregeld is, ga je dan ook goed hulp voor jezelf regelen?
[..]
Ik denk dat het als buitenstaander nauwelijks te begrijpen is wat mishandeling/manipulatie/onderdrukking met een mens doet.
heel simpel: HET IS ZIJN KIND NIETquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je als vent zijnde je zo'n houding aanmeet, helemaal als er ook kinderen in het spel zijn.
nee. die zit ook een eind weg en heeft zijn eigen sores.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan de vader van L. nog een rol spelen? Bijv. dat hij daar een tijd terecht kan, terwijl jij het voor jullie op orde brengt?
Waarom ben je bij deze kwal gebleven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel: HET IS ZIJN KIND NIET
hij komt uit een familie waarin kinderen verschilldende waardes hebben.
hij had zelf een eigen kind en een aangenomen kind (zijn ex had al een kind, dat heeft hij op zijn naam gezet) zelfs daar maakte hij al verschil tussen.
mijn kind is helemaal niets van hem. dat horen we al jaren: hij hoeft niets voor L. te doen, want het is niks van hem.
zijn ouders negeren mijn kind al jaren: het is niks van ze en ze hebben er niks mee, bovendien vinden ze hem maar een vreemd kind.
het is een houding die ik niet begrijp en die ik in het begin van onze relatie ook niet jegens zijn kind had. daar kreeg ik pas de pest aan toen die me heel geniepig begon uit te spelen
ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er mensen zijn die in staat zijn alle kinderen waar dan ook vandaan gelijk te behandelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom ben je bij deze kwal gebleven?
En wat als dat bij school/ggz doordruppelt? Je bent bang voor je eigen veiligheid en die van L. Als je maar lang genoeg wacht gaat iemand toch jeugdzorg inschakelen? En verder: een kind wat zich niet veilig voelt leert niet. Echt niet!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:12 schreef Leandra het volgende:
Je bent zelfs bang dat hij L aanpakt om jou te raken.... hoe denk je dat L er instaat?
nou het is aardig aangetrokken hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Leandra het volgende:
Waar doet hij dat eigenlijk allemaal van? Zo druk was hij toch niet met z'n bedrijf?
Heb je al rechtsbijstand of een advocaat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij was hier net. een boel geschreeuw en gedreig en gescheld.
ik mag niet weten waar hij woont
hij wil dat ik elke maand 450 euro huur betaal KONTANT
dat ga ik sowieso niet doen. ik heb zijn gironummer dus als ik al wat betaal, gaat dat via de giro
anders ligt er niks vast
iemand anders nog tips?
300 euro voor de helft van de hypotheek, de rest voor internet, gas en licht enzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:02 schreef Puala het volgende:
Waarom moet jij 450 euro huur betalen? Waar betaal je dan voor?
nou nee, heb ik die nodig?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Heb je al rechtsbijstand of een advocaat?
Reken maar van yess.quote:
Om te laten controleren of wat je ex doet rechtmatig is. En om advies in te winnen over wat jij mag vragen van hem.quote:
Omdat jullie van elkaar af willen?quote:
Niets. Gewoon gebruiken dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef lady-wrb het volgende:
hij heeft rechtsbijstand, daar zat ik bij in.
wat nu?
ik heb hem nu gevraagd om een officieel huurcontractquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Om te laten controleren of wat je ex doet rechtmatig is. En om advies in te winnen over wat jij mag vragen van hem.
Tips en trucs vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef Troel het volgende:
Schiet ze nu niets meer mee op, want huidige problemen worden niet meer opgepakt en scheidingen zijn vaak uitgesloten
maar ik weet geen polisnummer niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
En de polis om laten splitsen en omzetten naar eigen naam. Dat lijkt me ook slim.
Voordeel is dat als hij huurder word hij het pand niet meer zonder afspraak ed mag betreden geloof ik. Maar dat miss_dynastie meer van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem nu gevraagd om een officieel huurcontract
Wel waar de verzekering bij liep?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar ik weet geen polisnummer niks
AH, 't is al een bestaande zag ik al. Dan zijn er meer mogelijkheden. lady, is er iemand die je wellicht kan helpen met wat korte metten maken voor wat betreft een aantal van dat soort instanties. Even met je rond de tafel (of skype, fb, whatever) om dingen op een rijtje te zetten en dingen samen met je door te kijken? Het scheelt gewoon enormquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Tips en trucs vragen kan altijd.
Zeker als hij nu geld gaat vragen/eisen.
ik zou niet weten wie en mezelf lukt het gewoon niet momenteel. ik ben een zeef. ik vergeet werkelijk alles of ik snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Troel het volgende:
[..]
AH, 't is al een bestaande zag ik al. Dan zijn er meer mogelijkheden. lady, is er iemand die je wellicht kan helpen met wat korte metten maken voor wat betreft een aantal van dat soort instanties. Even met je rond de tafel (of skype, fb, whatever) om dingen op een rijtje te zetten en dingen samen met je door te kijken? Het scheelt gewoon enorm
Je bent toch voor 50% eigenaar van het huis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem nu gevraagd om een officieel huurcontract
Daarom, ik herken heel veelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie en mezelf lukt het gewoon niet momenteel. ik ben een zeef. ik vergeet werkelijk alles of ik snap er geen hol van.
Vergeet je geen screenshots te maken? Of het jezelf te mailen?quote:
niet op reageren anders valt het niet onder een melding van stalkingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Vergeet je geen screenshots te maken? Of het jezelf te mailen?![]()
Maar vervelend. En negeren accepteert hij niet he? En aangeven dat je dit niet fijn vind/onprettig vind accepteert hij zoiets?
ja dat weet ik, ik heb iets te vaak naar die shit op tv gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je bent toch voor 50% eigenaar van het huis?
Besef je je wel dat je dan voor 100% aansprakelijk bent voor de hypotheek als hij stopt met betalen?
Ik zou als de sodemieter naar het juridisch loket gaan / je rechtsbijstandsverzekering bellen om jezelf voor te laten lichten over bovenstaande en andere zaken.
Als jij op de polis er bij staat mag je gewoon benaderen. En daar kom je alleen achter door te bellen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik heb iets te vaak naar die shit op tv gekeken
ik denk dat ik martijn krabbe maar vast ga contacten, die is toch ook net weer vrijgezel
juridisch loket is ook een goeie. morgen maar eens binnenlopen
maar das kan ik dus ook gewoon benaderen ondanks dat hij de rekening betaalt?
neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Vergeet je geen screenshots te maken? Of het jezelf te mailen?![]()
Maar vervelend. En negeren accepteert hij niet he? En aangeven dat je dit niet fijn vind/onprettig vind accepteert hij zoiets?
ik zou het wel vermakelijk vinden als hij hierop gepakt zou gaan worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Lois het volgende:
En daarbij zou ik alles wat je net zei over zijn zwarte praktijken even weghalen. Je moet hem geen stok geven om mee te slaan hierin...
Frustrerend. Heel erg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee
hij houdt zelfs bij wanneer mijn whatsapp online is. daarom heb ik vaak alles uitstaan en dan denkt hij weer dat ik hem geblokkeerd heb en dat accepteert hij dus niet.
hoewel ik hem tegenwoordig standaard blokkeer als ik ga slapen, enkel al omdat ik geen zin heb om door hem wakker geappt te worden.
maar goed, ik heb dus de hele dag in de zenuwen gezeten omdat hij vanochtend meldde eraan te komen en uiteindelijk werd dat 4 uur 's middags
dat bedoel ik nou met afspreken
Want anders wil jij je uit je eigen huis zetten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij was hier net. een boel geschreeuw en gedreig en gescheld.
ik mag niet weten waar hij woont
hij wil dat ik elke maand 450 euro huur betaal KONTANT
dat ga ik sowieso niet doen. ik heb zijn gironummer dus als ik al wat betaal, gaat dat via de giro
anders ligt er niks vast
iemand anders nog tips?
Maar hierom en om veel meer redenen zou je dus nu ergens heen moeten waarvan hij niet weet waar je bent. En dan blokkeer je hem van whatsapp en zorgt dat hij geen grip meer op je kan hebben. Dat je rust hebt. En L dus ook. Zelfs als hij naar een andere school zou moeten. Hij moet uit je systeem en dat gebeurt niet als je toelaat dat hij zich zo opstelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee
hij houdt zelfs bij wanneer mijn whatsapp online is. daarom heb ik vaak alles uitstaan en dan denkt hij weer dat ik hem geblokkeerd heb en dat accepteert hij dus niet.
hoewel ik hem tegenwoordig standaard blokkeer als ik ga slapen, enkel al omdat ik geen zin heb om door hem wakker geappt te worden.
maar goed, ik heb dus de hele dag in de zenuwen gezeten omdat hij vanochtend meldde eraan te komen en uiteindelijk werd dat 4 uur 's middags
Ik heb alleen jullie veiligheid voor ogen Lady, als hij terug leest wat je allemaal over hem zegt kan hij zo de boel omkeren en jou eruit zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou het wel vermakelijk vinden als hij hierop gepakt zou gaan worden.
ik vind de belastingdienst wel erg weinig controleren hoor.
maar ik zal het zo wel weghalen.
En dit dus. Echt!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar hierom en om veel meer redenen zou je dus nu ergens heen moeten waarvan hij niet weet waar je bent. En dan blokkeer je hem van whatsapp en zorgt dat hij geen grip meer op je kan hebben. Dat je rust hebt. En L dus ook. Zelfs als hij naar een andere school zou moeten. Hij moet uit je systeem en dat gebeurt niet als je toelaat dat hij zich zo opstelt.
En dit....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar hierom en om veel meer redenen zou je dus nu ergens heen moeten waarvan hij niet weet waar je bent. En dan blokkeer je hem van whatsapp en zorgt dat hij geen grip meer op je kan hebben. Dat je rust hebt. En L dus ook. Zelfs als hij naar een andere school zou moeten. Hij moet uit je systeem en dat gebeurt niet als je toelaat dat hij zich zo opstelt.
+1.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit....
Dit is echt niet gezond, om meerdere redenen, maar de ergste reden zou ik wel vinden dat mijn zoon leert dat je zo met zijn moeder, en met andere vrouwen omgaat.
het is al wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb alleen jullie veiligheid voor ogen Lady, als hij terug leest wat je allemaal over hem zegt kan hij zo de boel omkeren en jou eruit zetten.
Mwah, ik denk niet dat je zo makkelijk uit je huis kunt worden gezet omdat je anoniem in het openbaar vertelt hoe er met je omgegaan wordt, al even afgezien van het feit dat hij behoorlijk tekeer gaat, en wat mij betreft de grootste fout bij de politie ligt als ze zeggen "Het is jullie huis, dus als hij jouw spullen molt dan molt hij jullie spullen, en die zijn ook van hem, en hij mag zijn eigen spullen mollen, fijne dag mevrouw!"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb alleen jullie veiligheid voor ogen Lady, als hij terug leest wat je allemaal over hem zegt kan hij zo de boel omkeren en jou eruit zetten.
nee dat is het gekke. hij is niet bang. ik heb het hem gevraagdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef Keshet het volgende:
[..]
+1.
Plus dat ik me niet kan voorstellen dat zoonlief niet doodsbang is.
En als hij jouw nieuwe salontafel en eettafel dan leuker vindt kan hij die ook meenemen? Want het is ook zijn huis.... net zoals het ook jouw huis is, en dus ook jouw salontafel en eetafel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is al weg
ik vrees sowieso nog niet van hem af te zijn als hij te pas en te onpas binnenloopt hier.
waarom in godsnaam? het zal wel controle zijn.
ik ga nu eerst maar eens op zoek naar een salontafel en een eettafel. dan kunnen die dingen van hem meteen bij zijn eerstvolgende bezoek mee
Ik denk echt dat het voor jezelf bete ris als je stopt met je als passief slachtoffer op te stellen (daar blijven en dus (moeten) accepteren dat hij binnenloopt wanneer hij wil en dus grip op je heeft) maar zaken in eigen hand te nemen. Zodat jij bepaalt wat er met jou gebeurt en hoe jij je voelt en waar je bent en wie daar nog meer is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is al weg
ik vrees sowieso nog niet van hem af te zijn als hij te pas en te onpas binnenloopt hier.
waarom in godsnaam? het zal wel controle zijn.
ik ga nu eerst maar eens op zoek naar een salontafel en een eettafel. dan kunnen die dingen van hem meteen bij zijn eerstvolgende bezoek mee
Er zijn geen aan- en afsluitkosten, je kunt beter vragen of het contract op jouw naam kan worden overgezet, want anders zit je er idd aan vast.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee dat is het gekke. hij is niet bang. ik heb het hem gevraagd
hij sluit zich op in zijn eigen wereld.
maar als ik bijv. gas en licht opnieuw aanvraag. wat zijn de afsluitkosten? en kan dat ook voor kortere tijd? niet voor een jaar meteen enzo?
Ik doel niet op wat hij haar aandoet hoor, maarde post over de manier waarop hij zijn geld verdiend. Dat kan als laster worden aangemerkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat je zo makkelijk uit je huis kunt worden gezet omdat je anoniem in het openbaar vertelt hoe er met je omgegaan wordt, al even afgezien van het feit dat hij behoorlijk tekeer gaat, en wat mij betreft de grootste fout bij de politie ligt als ze zeggen "Het is jullie huis, dus als hij jouw spullen molt dan molt hij jullie spullen, en die zijn ook van hem, en hij mag zijn eigen spullen mollen, fijne dag mevrouw!"
nou dat is geen laster. dat is gewoon waar en te bewijzen door alleen maar die ruimtes in te lopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik doel niet op wat hij haar aandoet hoor, maarde post over de manier waarop hij zijn geld verdiend. Dat kan als laster worden aangemerkt.
bel gewoon je leverancier, leg uit dat jullie in scheiding liggen en dat hij dreigt met afsluiten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee dat is het gekke. hij is niet bang. ik heb het hem gevraagd
hij sluit zich op in zijn eigen wereld.
maar als ik bijv. gas en licht opnieuw aanvraag. wat zijn de afsluitkosten? en kan dat ook voor kortere tijd? niet voor een jaar meteen enzo?
Als je compleet murw bent gemaakt is het erg moeilijk om het tij te keren. Lady zal daar naartoe moeten groeien en ik ben ervan overtuigd dat het haar gaat lukken, maar dat kan alleen pas op het moment dat zíj er aan toe is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het voor jezelf bete ris als je stopt met je als passief slachtoffer op te stellen (daar blijven en dus (moeten) accepteren dat hij binnenloopt wanneer hij wil en dus grip op je heeft) maar zaken in eigen hand te nemen. Zodat jij bepaalt wat er met jou gebeurt en hoe jij je voelt en waar je bent en wie daar nog meer is.
als je bij whatsapp uitschakelt wanneer je voor het laatst online was heb ie dat probleem niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee
En daarom hoop ik ook zo dat er snel iemand anders deels de touwtjes in handen krijgt. Ik hoop dat die makelaar snel komt en op die manier wat rust in de tent brengt. Een goede makelaar zou dat moeten kunnen en dan is ieder geval de dreiging van huis verbouwen, leegtrekken en gas en licht afsluiten van de baan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als je compleet murw bent gemaakt is het erg moeilijk om het tij te keren. Lady zal daar naartoe moeten groeien en ik ben ervan overtuigd dat het haar gaat lukken, maar dat kan alleen pas op het moment dat zíj er aan toe is...
Wat schiet ze er mee op? Dan weigert hij de hypotheek te betalen en moet Lady die op zich nemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Leandra het volgende:
Overigens; als het huis van jullie beiden is, dan zal de makelaar ook niets doen voor hij van jullie beiden een handtekening voor de verkoopopdracht heeft, want die is als de dood dat jij straks niet voor de verkoop tekent.
Dus laat je niet zo door hem opnaaien, zelfs als je nu vertrekt kan hij niet zomaar het huis verkopen, want zonder jouw handtekening geen verkoop.
Eigenlijk; juist als je nu vertrekt kan hij niet veel meer.... hij heeft jouw medewerking voorlopig nog nodig, dus het wordt tijd dat hij zich gaat gedragen.
Nog een goede reden om de deur achter je dicht te doen en te vertrekken naar een plek waar jullie weer tot rust kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Leandra het volgende:
Overigens; als het huis van jullie beiden is, dan zal de makelaar ook niets doen voor hij van jullie beiden een handtekening voor de verkoopopdracht heeft, want die is als de dood dat jij straks niet voor de verkoop tekent.
Dus laat je niet zo door hem opnaaien, zelfs als je nu vertrekt kan hij niet zomaar het huis verkopen, want zonder jouw handtekening geen verkoop.
Eigenlijk; juist als je nu vertrekt kan hij niet veel meer.... hij heeft jouw medewerking voorlopig nog nodig, dus het wordt tijd dat hij zich gaat gedragen.
dit. Helemaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het voor jezelf bete ris als je stopt met je als passief slachtoffer op te stellen (daar blijven en dus (moeten) accepteren dat hij binnenloopt wanneer hij wil en dus grip op je heeft) maar zaken in eigen hand te nemen. Zodat jij bepaalt wat er met jou gebeurt en hoe jij je voelt en waar je bent en wie daar nog meer is.
Daar weet ik alles van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als je compleet murw bent gemaakt is het erg moeilijk om het tij te keren. Lady zal daar naartoe moeten groeien en ik ben ervan overtuigd dat het haar gaat lukken, maar dat kan alleen pas op het moment dat zíj er aan toe is...
Als de ex vindbaar is kun je er gewoon een incasso bureau op af sturen en uiteindelijk zelfs de rechter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat schiet ze er mee op? Dan weigert hij de hypotheek te betalen en moet Lady die op zich nemen.
hoho zo bedoel ik het niet hoor. ik heb het weggehaald en ik begrijp ook heus wel dat je je zorgen maakt, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat wat ik schreef gewoon waar is, meer niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Lois het volgende:
Hee dan niet joh.. Ik weet ook niet waarom ik me er mee bemoei.. Misschien omdat ik me zorgen maak om je zoon?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Troel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in elkaar? Getrouwd (gemeenschap van goederen of niet) of samenwonend, hoe deden jullie dat soort dingen tot nu toe? Is het een koopwoning of ene huurwoning, wat betaal je nu elke maand voor gas, water, licht enzo.
Okequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoho zo bedoel ik het niet hoor. ik heb het weggehaald en ik begrijp ook heus wel dat je je zorgen maakt, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat wat ik schreef gewoon waar is, meer niet.
sorry als ik verkeerd overkomik bedoel het niet lullig ofzo
die had ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:45 schreef Tally het volgende:
En ik zou de haken terug op de deur maken. Zodat je 's nachts in ieder geval rustig kan slapen.
en lady kan dat niet betalen, dan wordt het een inbeslagname door de bank en openbare verkoop en eventueel restschuld voor allebei. die dude kan dan zn eigen bedrijfje ook wel vergeten denk ik zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat schiet ze er mee op? Dan weigert hij de hypotheek te betalen en moet Lady die op zich nemen.
Ik zeg nergens dat ze hoeft te weigeren te tekenen, het wordt alleen tijd dat hij eens beseft dat hij niets kan met haar toestemming, derhalve is het zinvol dat hij zich eens normaal gaat gedragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef Franny_G het volgende:
Ik zou sowieso, in plaats van iedereen hier een inkijk te geven in deze persoonlijke ellende, echt goede hulp gaan inschakelen. Behalve een plek aanbieden waar je eventueel terecht kunt, is er niemand hier die je echt goed kan helpen.
Ik kan het je aanraden. Ik kreeg via via de tip hier even te lezen en vind het wel erg schrijnend om jouw verhaal te lezen. Ik ben zelf jurist en kan je wellicht met een en ander helpen of in ieder geval advies geven over dingen (o.a. dat straatverbod/houding van politie is onzin). Ik ken alleen je precieze situatie niet, maar als je me dat eventueel zou willen pm'en kan ik kijken of en waar ik je mee kan helpen.quote:
dit forum is voor Ouders. Niet voor kinderen die heropgevoed moeten worden. Ik zou mijn eigen ouders even raadplegen als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Fylax het volgende:
Ik ben Fylax, een jongen van 15 jaar. Ik werd hierheen gestuurd voor een heropvoedingscursus.
Ja dat weet ik, ik werd hier gewoon naar toe gestuurd door mensen uit GC. Ze vinden me irritant en zeiden dat jullie me wel konden helpen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit forum is voor Ouders. Niet voor kinderen die heropgevoed moeten worden. Ik zou mijn eigen ouders even raadplegen als ik jou was.
nou, blijkbaar hebben ze daar invloed op je als je zo braaf luistert. Nou, lief zijn voor de mensen daar en pas terugkomen als je zelf (een) Ouder bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik werd hier gewoon naar toe gestuurd door mensen uit GC. Ze vinden me irritant en zeiden dat jullie me wel konden helpen.
Graag niet die halve debiel naar ons sturen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, blijkbaar hebben ze daar invloed op je als je zo braaf luistert. Nou, lief zijn voor de mensen daar en pas terugkomen als je zelf (een) Ouder bent
Dus er is een kans dat ie eraf wordt gezet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je hier, indien minderjarig en/of kinderloos, niet zonder toestemming van je moeder mag zitten, dat staat in de AVvOUD.
Lijkt me logisch; 15 jaar, geen toestemming van z'n moeder, geen kinderen, en volgens mij heeft hij de AVvOUD ook niet geparafeerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat ie eraf wordt gezet?
Bedankt. Hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me logisch; 15 jaar, geen toestemming van z'n moeder, geen kinderen, en volgens mij heeft hij de AVvOUD ook niet geparafeerd.
Ik las alles en hoe lief alles en van iedereen bedoeld is.. Dit dus..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
je kan iemand niet verbieden te posten in iets dat 'General Chat' heet. En als ie zich misdraagt maar even bij je mods aankaarten ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag niet die halve debiel naar ons sturen.
Alvast bedankt,
Hele GC
Mwah, ik zou het gooien op het ontbreken van de juiste militaire rangquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je kan iemand niet verbieden te posten in iets dat 'General Chat' heet. En als ie zich misdraagt maar even bij je mods aankaarten ofzo?
Dit forum is voor OUDers. En niet om users op te voeden.
valt echt nogal tegen eigenlijk?quote:
Echt welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt echt nogal tegen eigenlijk?
Water staat al op de haven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt echt nogal tegen eigenlijk?
het waait hier niet eens bovengemiddeld hard. En ik zit echt hooguit drie kwartier van je af.quote:
Het waait hier wel harder dan normaal. Maar eerlijk, het waait hier altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het waait hier niet eens bovengemiddeld hard. En ik zit echt hooguit drie kwartier van je af.
ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Gaoxing het volgende:
Jullie willen even niets van mij horen, gok ik zo he?
het gaat hier enorm te keerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Onweer mag even wegblijven. We hadden net 1 klap en Jen zat weer rechtop. Het is een tijdje minder geweest.
zaanstad hier, ook volop onweerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels is het bij Amersfoort, gaat de goede kant op dus
Met dit plaatjetwitter:SuzanneBoyd twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 18:21:49What? Did you honestly think that gorgeous weather was going to last forever? @cbs12 http://t.co/bOQcGGcR9H reageer retweet
Zuidwesten wind, dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef Vlindur het volgende:
Bij m'n zus in Zoetermeer onweerde het. Ze zou het doorsturen zei ze
Rijswijk ook..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het hier in Den Haag wel echt tekeer gaan hoor.
Waar zit je precies?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Gaoxing het volgende:
Sterkte Tico 😐
Hier begint het koeler te worden. Vanmiddag dacht ik "nou ja joh, het is gewoon onder de 30", maar toe bleek het toch nog 36. Na zo'n warme zomer is koel relatief....
Nog even en het gaat weer iedere paar weken een kwartiertje regenen
Dubai. Volgens mij heeft een deel van de westkust van de VS inderdaad ideaal weer. Hier is het van eind oktober tot midden april fantastisch, maar verder is het afschuwelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zit je precies?
Een paar weken geleden zat ik ook nog in de temperaturen (westkust VS) en nu dan dit prutweer, wel even wennen
California heeft het beste weer. Nevada/Arizona en Utah zijn vooral belachelijk warm (in de zomer). Dubai in de zomer lijkt me ook vreselijk. Went het wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dubai. Volgens mij heeft een deel van de westkust van de VS inderdaad ideaal weer. Hier is het van eind oktober tot midden april fantastisch, maar verder is het afschuwelijk
grappig is dat. volgens mij zitten wij niet zo ver van elkaar, maar die onweersbui is nu al drie keer opnieuw overgekomen geloof ik.quote:
Tegen de afsluitdijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
grappig is dat. volgens mij zitten wij niet zo ver van elkaar, maar die onweersbui is nu al drie keer opnieuw overgekomen geloof ik.
het is nu eindelijk even stil
dat is volgens mij toch wel een stukkie verderop.quote:
Mijn ultieme droomquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Ticootje het volgende:
Rij je ook zo'n dikke auto en ben je een oliebaas getrouwd?
Tuurlijk. Iedereen hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Ticootje het volgende:
Rij je ook zo'n dikke auto en ben je een oliebaas getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |