ik krijg het mijn strot nog niet uit maar ik blijf oefenenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef trui het volgende:
ik vind kotskoortskringel wel een heel mooi woord anders.
en stak nog een stukje droge worst in d'r mondquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef livelink het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat het je strot uitkomt, Lady. Het moet juist doorkingelen naar je kruin
Tuurlijk! In ruil voor een vaste baanquote:
ahhh is dat de bedoelingquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef livelink het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat het je strot uitkomt, Lady. Het moet juist doorkingelen naar je kruin
dubbel.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhh is dat de bedoeling
kleine/grote update: hij is met veel tamtam en geraas vertrokken en ingetrokken bij zijn nieuwe speelmaatje.
de grote wereldoorlog zal binnenkort wel uitbreken.
(ik heb nog net de externe harde schijf ongezien van zijn pc kunnen halen, zodat ik in elk geval een aantal foto's van vroeger nog heb. maar er staat ook nog zooi van hem op. ik hoop niet dat hij zich dat herinnert)
Kun je die schijf niet gewoon kopieren, of in ieder geval die dingen die je wilt bewaren kopieren ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhh is dat de bedoeling
kleine/grote update: hij is met veel tamtam en geraas vertrokken en ingetrokken bij zijn nieuwe speelmaatje.
(ik heb nog net de externe harde schijf ongezien van zijn pc kunnen halen, zodat ik in elk geval een aantal foto's van vroeger nog heb. maar er staat ook nog zooi van hem op. ik hoop niet dat hij zich dat herinnert)
ben je daar nog wel aan het werk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dubbel.
ene kant kut dat t niet verlengd word, ww aangevraagd, binnenkort op gesprek voor iets rondom utrecht
andere kant, rust, iets minder pijn, komt wel weer goed
moet nog tot 2 nov zoals het er nu naar uitziet. en dan willen ze nu deze en volgende week overwerk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ben je daar nog wel aan het werk?
trek jij dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet nog tot 2 nov zoals het er nu naar uitziet. en dan willen ze nu deze en volgende week overwerk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo! Stuur de schijf maar hierheen, dan kopieer ik hem voor je. Of sla hem op. Of haal jouw dingen eraf en rij er dan met de heftruck overheen. Wat jij wilquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhh is dat de bedoeling
dat moet je juist bewarenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef lady-wrb het volgende:
eerst nog maar even kijken of er nog bloot opstaat
dan kan ik dat vast verwijderen
(nee, niet ik bloot)
chantagemateriaalquote:
de hoofdletter H. Tenminste, die heb ik veranderd in een kleinequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tx, vroegah kon ik linkjes kopieren met de ipad, maar dat wil op de een of andere manier niet. Dus ik dacht 'ik typ 'm wel' maar daar ging ook iets mis en ik kon niet vinden wat.
wat gaat er fout?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tx, vroegah kon ik linkjes kopieren met de ipad, maar dat wil op de een of andere manier niet. Dus ik dacht 'ik typ 'm wel' maar daar ging ook iets mis en ik kon niet vinden wat.
leuk!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker even rust in de tent Lady!
Zijn er hier in OUD nog kleurverslaafden die zich nog niet in CRE gewaagd hebben? Er loopt nu een heel leuk idee om met een grote groep users dezelfde plaat te kleuren en tegelijk te posten, om de verschillende invullingen eens naast elkaar te zien.
Op dit moment wordt er gestemd over welke plaat het gaat worden en als dat eenmaal besloten is dan kan het kleurgeweld los. Zin om mee te doen anyone? CRE / Creatief kleuren - 1 plaat, veel Fok!kers
Tof! Een kijken of ik er tijd voor kan maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker even rust in de tent Lady!
Zijn er hier in OUD nog kleurverslaafden die zich nog niet in CRE gewaagd hebben? Er loopt nu een heel leuk idee om met een grote groep users dezelfde plaat te kleuren en tegelijk te posten, om de verschillende invullingen eens naast elkaar te zien.
Op dit moment wordt er gestemd over welke plaat het gaat worden en als dat eenmaal besloten is dan kan het kleurgeweld los. Zin om mee te doen anyone? CRE / Creatief kleuren - 1 plaat, veel Fok!kers
ik selecteer een link, kopieer, maar als ik dan paste doe krijg ik niks te zien. Hij pakt ze gewoon niet lijkt het.quote:
Idemquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu wel de hele tijd Brigitte Kaandorp in mn hoofd....
gedeelde smart....
reset eens. Aan/uit en thuis knop indrukken tot apple logo ziet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik selecteer een link, kopieer, maar als ik dan paste doe krijg ik niks te zien. Hij pakt ze gewoon niet lijkt het.
rust? hij is alweer vanaf half 8 aan het dreigen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En lieve Lady. Wat een zure eikel is het toch zegmaar wel lekker dat je nu rust hebt even.
Je weet me te vinden als je hulp nodig hebt hè. Voor de storm los barst liefst![]()
dat is echt heel heel kleinquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
och we waren heel even bij ons neefje,
jemig wat is dat Klein![]()
38cm echt bizar Klein.
schoonzus knapt ook beetje bij beetje op.
Jezus weet je zeker dat je in die buurt wil blijven wonen? Als niemand ooit een poot uitsteekt om je te helpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
rust? hij is alweer vanaf half 8 aan het dreigen.
hij komt straks de tent leegtrekken (en dat klinkt al niet aangenaam)
en als ik niet meewerk, zal hij de boel even verbouwen.
L. komt straks ook nog tussendoor thuis (ik had m aangeraden op school te blijven, maar dat wil hij niet)
ik had mijn overbuurman gevraagd om de politie te bellen zodra hij het hier uit de hand ziet lopen, maar ook die ziet er de noodzaak niet van in
zo fijn allemaal
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
rust? hij is alweer vanaf half 8 aan het dreigen.
hij komt straks de tent leegtrekken (en dat klinkt al niet aangenaam)
en als ik niet meewerk, zal hij de boel even verbouwen.
L. komt straks ook nog tussendoor thuis (ik had m aangeraden op school te blijven, maar dat wil hij niet)
ik had mijn overbuurman gevraagd om de politie te bellen zodra hij het hier uit de hand ziet lopen, maar ook die ziet er de noodzaak niet van in
zo fijn allemaal
Pak wat voor jou van belang is en ga weg. Red jezelf!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat zal ik doen?
thuisblijven, met het risico op ruzie en klappen?
of toch maar naar mijn vrijwilligerswerk gaan en afwachten wat er van het huis over is als ik terugkom?
Gaan, en neem een paar van je dierbaarste spullen mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat zal ik doen?
of toch maar naar mijn vrijwilligerswerk gaan en afwachten wat er van het huis over is als ik terugkom?
Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga me nu maar snel aankleden en weg dan
ik ben niet eens een klein beetje bang, ik ben doodsbang
Je mag naar mij komen maar ik woon wel verquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga me nu maar snel aankleden en weg dan
ik ben niet eens een klein beetje bang, ik ben doodsbang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melden bij de politie, spullen pakken en wegwezen!en L heeft niks te willen. Wegblijven! Serieus Lady.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat zal ik doen?
Dan neem jij straks contact op met de energieleverancier en vraag jij wat de status is. Laat je niet verrassen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
o ja het kan ook nog zijn dat hij vandaag het gas water en licht af laat sluiten.
had hij ook nog beloofd
Ze woont een dorp of 2 bij je vandaan, dus het zou een fantastisch aanbod zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
L, ik weet niet waar je woont, maar mijn vliering is compleet leeg, dus mocht je spullen op moeten slaan en in de buurt (a'dam) wonen moet je 't effe zeggen.
Volgens mij kan dat helemaal niet, je denkt toch niet dat de netbeheerder iemand langsstuurt om gas en licht af te sluiten terwijl er gewoon betaald wordt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
o ja het kan ook nog zijn dat hij vandaag het gas water en licht af laat sluiten.
had hij ook nog beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |