Heb jij de servetten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef Moppert het volgende:
Nu nog wat flessen vinden om te versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nu helemaal verrot, gesloopt en eigenlijk zou ik alleen maar willen slapen, zo moe![]()
Komt hij nog wel van terug hoor... Die gaan hem echt niet helpen als zn huis onder water staat ofzo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
volgens hem is zijn nieuwe liefje een rijke vrouw met een rijke familie.
nou dat past uitstekend bij hem. alles wat hij nooit had in een keer binnen
geen idee. ik vermoed het meubilair en alles waar hij mij mee kan pesten: wasmachine, droger, inbouwvaatwasser, eettafel, salontafel en natuurlijk het internetkastje en de tv op mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef Ticootje het volgende:
maar wat komt hij allemaal ophalen dan?
Hoe gaat hij dat vervoeren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik vermoed het meubilair en alles waar hij mij mee kan pesten: wasmachine, droger, inbouwvaatwasser, eettafel, salontafel en natuurlijk het internetkastje en de tv op mijn slaapkamer
en als hij het heel bont maakt, ook de helft van mijn bed (daar zie ik hem serieus voor aan, hoe stom ditook klinkt )
hij heeft vrienden he? ik heb niemandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe gaat hij dat vervoeren?:D
Ik zie het echt als een kansloze actie.
Ja en die vrienden hebben nu allemaal vrij genomen om de vaatwasser uit te bouwen ed..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft vrienden he? ik heb niemand
Euhm, als je dit toch alweet....waarom haal je dat dan niet uit huis, wat jij wilt hebben? NU? En jezelf ook gelijk...? aanbod is er, en ik snap je afwachtende houding echt niet...sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee. ik vermoed het meubilair en alles waar hij mij mee kan pesten: wasmachine, droger, inbouwvaatwasser, eettafel, salontafel en natuurlijk het internetkastje en de tv op mijn slaapkamer
en als hij het heel bont maakt, ook de helft van mijn bed (daar zie ik hem serieus voor aan, hoe stom ditook klinkt )
ik heb nog geen lijstje gemaakt maar ik hou het in gedachten. die kan ik echt niet missenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed,
Ik heb misschien wel een wasmachine voor je. Kun je die afvinken.
niet??? dit zijn zaankanters he? de gemiddelde zaankanter gunt een ander niets en zichzelf het bestequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en die vrienden hebben nu allemaal vrij genomen om de vaatwasser uit te bouwen ed..
Ik denk dat het gewoon hard blaffen is hoor. Tenminste dat hoop ik, want ik zie mensen gewoon niet in staat om zo iets bij een ander aan te doen.
Uiteindelijk zijn het allemaal alleen maar spullen, Lady. Laat het hem allemaal meenemen en laat hem het huis leegtrekken. Spullen zijn vervangbaar en je zult niet de eerste zijn die via Fok een heleboel spullen kan vervangen. En als je je zaak op orde hebt kun je stukje bij beetje alles weer vervangen naar je eigen zinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij gaat in een bedrijfsruimte in wormerveer wonen (wat overigens niet mag, maar ik heb al te horen gekregen dat als hij betrapt wordt, hij meteen bij mij op de stoep staat, want dan heb ik m verlinkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Ticootje het volgende:
En wat gaat hij met alles doen? Waar moet hij het kwijt. Het is puur om je te pesten dan, daar gaat toch niemand in mee? Toch?
de inbouwvaatwasser hoort gewoon bij de keuken in dit huis, vind ik. de wasmachine is van hem en de droger ook, dus wie ben ik om dat eruit te halen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Euhm, als je dit toch alweet....waarom haal je dat dan niet uit huis, wat jij wilt hebben? NU? En jezelf ook gelijk...? aanbod is er, en ik snap je afwachtende houding echt niet...sorry
Veel sterkte met alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |