NPO 1quote:
Elk woord in de OP van dit topic is eigenlijk al te veelquote:
Ongeveer dat niveauquote:
Beetje als RTL Late Night dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Disana het volgende:
Het is nogal wishy washy: niet helemaal entertainment, maar ook niet echt nieuws en achtergronden.
Het is in elk geval echt niet boeiend en helemaal niet leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Disana het volgende:
Het is nogal wishy washy: niet helemaal entertainment, maar ook niet echt nieuws en achtergronden.
Dat vind ik een stuk levendiger dan dit (al kijk ik er zelden naar).quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje als RTL Late Night dus.
Ik vind het ook weinig boeien. Alles heeft een beetje hetzelfde toontje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in elk geval echt niet boeiend en helemaal niet leuk.
Ik begin ook te gapen hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
Eva heeft het zelf ook door dat iedereen in slaap valt.
Frank is kolossaal dik. Marc is stevig dik. Frank is in het voordeel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Marc van der Linden vs. Frank. Zeg het maar jongens.
Marc wint met fatality.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Marc van der Linden vs. Frank. Zeg het maar jongens.
Er wordt ook weinig boeiends verteld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig boeien. Alles heeft een beetje hetzelfde toontje.
Jinek weet dat er niet uit te halen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er wordt ook weinig boeiends verteld.
Ze kan ook niet stil zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Eva zit steeds heel verveeld voor zich uit te kijken.
Jezus dat is pre-historie, al die mensen in dat topic zijn nu dood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef borisz het volgende:
uit het verleden SPT / Stompe betrapt op canabis
Wat is er mis met sport?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Heremeteit het volgende:
Het begon even aardig over ebola totdat die 2 kerels erbij werden gehaald. Zodra ik sport hoor dwaal ik meteen af.
Los daarvan is Eva J gewoon helemaal niks.
Dit is de samenvatting van de gehele uitzendingquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Heremeteit het volgende:
Los daarvan is Eva J gewoon helemaal niks.
- Kan niet stilzittenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komt totaal niet betrokken over.
Heb je vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even wat broodjes smeren om het verdriet van deze uitzending te verwerken.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
- Kan niet stilzitten
- Stelt geen relevante vragen
- Zet geen tempo in de vragen
- Acteert heel opvallend
- Oogt alsof ze er geen zin in heeft
- Stelt vragen maar geeft geen reactie op het antwoord
Om zelf te doen niks. Om te zien bij bepaalde sporten ook niet. Maar die lui die er op tv over komen leuteren zijn altijd zo vreselijk simpel en oninteressant dat ik daar echt niet naar kan kijken.quote:
Ah, gelukkig. Ik vreesde al voor een Webschip-fanaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Om zelf te doen niks. Om te zien bij bepaalde sporten ook niet. Maar die lui die er op tv over komen leuteren zijn altijd zo vreselijk simpel en oninteressant dat ik daar echt niet naar kan kijken.
Wtf is webschipquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik vreesde al voor een Webschip-fanaat.
Ik denk dat er vooral mannen kijken die hopen dat ze haar tetters even laat zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net als de mensen die naar dit programma kijken dus.![]()
Ik denk dat hij eerst nog het verlies van PEC moet verwerken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral mannen kijken die hopen dat ze haar tetters even laat zien.
Maar Elflettering zal morgenochtend wel met een uitgebreide analyse komen als de kijkcijfers bekend zijn.
Niet zo erg als WNL en De Telegraaf. WNL werd overigens ook gewoon gepresenteerd als een rechts medium.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doen alle Nederlandse media helaas.
quote:Nederlandse bekendste presentatrice en actrice Linda de Mol komt vertellen over haar nieuwe projecten Gooische vrouwen 2, de tv-special Ik hou van RTL en de nieuwe serie De Familie Kruys die vanaf maart op RTL4 te zien is
- Wim Kieft. Van succesvol profvoetballer zonder geldzorgen naar een verslaafde in de schuldsanering. Zijn in mei verschenen biografie 'Kieft' werd een regelrechte bestseller, is genomineerd voor de NS Publieksprijs, maar hoe gaat het inmiddels met Wim zelf? Is hij de verslaving nog altijd de baas en hoe kijkt hij naar het zwalkende Oranje en Guus Hiddink? Je ziet het zondag bij JINEK om 23.10 op NPO1.
- Alain de Botton, de beroemdste en populairste filosoof van de wereld. De Botton is komend weekend in Nederland, hij geeft een lezing in de Amsterdamse Westerkerk over wat we nu ECHT moeten weten. Van alle kanten komt er informatie op ons af, maar veel nieuws maakt ons alleen maar gestrest of geeft een scheef beeld van hoe een succesvol leven eruit ziet. Het Nieuws, een gebruiksaanwijzing heet zijn boek dat hierover gaat en dat dit jaar uitkwam. Met zijn boeken en lezingen maakt De Botton filosofie bereikbaar voor het grote publiek en geeft hij aan hoe we in ons dagelijks leven kunnen leren van de grote denkers.
Nog niet gestikt in de krentenbol godverdommequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zal bas van de goor voor je roepen
Moe.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem wordt nu al ongemakkelijk van Linda de Mol.
"Wim Kieft, recordinternational en winnaar van de NS Publieksprijs"quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
'Wim Kieft, de nieuwe bondscoach van Angola.'
Ik voed hem eierkoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog niet gestikt in de krentenbol godverdomme
Haar gezicht laat ook niks anders meer toe.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Linda heeft als toverspreuk: ''Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen''.
Bietje de frikandellen van dr saus voorzienquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wil wel graag met d'r uiers spelen
Keyl en Holtquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef Slobeend het volgende:
Katarina en Viola worden herenigd. Wie?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bietje de frikandellen van dr saus voorzien
De lat die bepaal jijquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je de stok van Floris wel voor gebruiken.
Ze kan zich beter beperken tot de keukenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:23 schreef remlof het volgende:
Dit blijft een kutprogramma. De enige plek waar ik Eva het wel redelijk vond doen was bij Nova, maar een eigen programma trekt ze gewoon niet.
Hou de snackmuur wel in ere.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die stok ram ik wel in de FEBO-foundation
Kieft komt zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een troep. Ik houd het voor gezien.
Het is wachten op Wim, uiteindelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een troep. Ik houd het voor gezien.
Nee, die kan niet improviseren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Geef Merel Westrik een eigen show, die kan het wel.
Voel je je geintimideerd door een mooie jonge blonde vrouw?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:31 schreef remlof het volgende:
Kan die gare Jinek niet gewoon naar een campingzender? Die geven ook niet om inhoud.
Mooi? Kijk die kop, die neusquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel je je geintimideerd door een mooie jonge blonde vrouw?
Mooi, Jinek?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel je je geintimideerd door een mooie jonge blonde vrouw?
Dan kan ie het schudden..quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop niet dat Kieft ooit terugvalt....
Valt wel mee. Het is gijp niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
Wim zit daar ook alleen maar om stemmen te trekken. Erg ongemakkelijk.
Ik dacht even dat het aan mijn tv lag.....quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Je moet niet zo bukken Eva, je microfoon.
Het is een hele slechte interviewster inderdaad, ook omdat ze geen oprechte emotie toont.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
Eva kan er geen kut van, ze heeft mazzel dat Kieft zo openhartig is.
Cleese of de Botton?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:46 schreef Szura het volgende:
Nu moet het topitem van deze flopshow nog komen he jongens
Ja, mooi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wim is gewoon eerlijk en oprecht
Wim wil ook een oortjequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wahhahahaha, ik zie Kieft kijken van... Ja oké... leuk
Ja, als iemand zou vragen aan mij om een samenvatting te geven....... dan zeg ik, het ging me ene oor in en het andere direct weer uitquote:
Daar kun je dan ook niet omheen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De enige woorden (of eigenlijk naam) die ik onthouden heb is Kim Kardashian
Met de vriendelijke groeten van B. Moszkowiczquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
Complimenten aan wie dit programma uit heeft gezeten
Straks in de herhalingquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
Complimenten aan wie dit programma uit heeft gezeten
Nogal logisch want: ...Jinek groeide op in Washington D.C. Haar Tsjechische ouders besloten naar Nederland te verhuizen toen ze elf werd, omdat ze graag wilden dat zij en haar broer in Europa zouden opgroeien. Ze heeft naast een Nederlands ook een Amerikaans paspoort.quote:
Alsjeblieft niet zeg, dan nog liever Knevel en vd Brink terug.quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:50 schreef Evertjan het volgende:
en deze show moet straks tijdens de winterstop 5 keer in de week op de buis?
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:50 schreef Evertjan het volgende:
en deze show moet straks tijdens de winterstop 5 keer in de week op de buis?
Jinek is vies nep. Eng mens.quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil haar mijn yoghurtkanon laten zien.
Wil je haar whats app?quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil haar mijn yoghurtkanon laten zien.
Theo van Gogh is ook wel eens in Amerika geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wist niet dat Maarten Van Rossem en Theo van Gogh vrienden waren.
#feitjesquote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wist niet dat Maarten Van Rossem en Theo van Gogh vrienden waren.
idiootquote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarten van Rossem
Ouwehoer. Kunnen ze die niet gewoon wegbezuinigen?
Ik heb een veel grotere slang dan die tamme Freek.quote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent niet de enige denk ik.
Wat een freak is dat zeg. Ik ben niet zo'n fan van Jinek.quote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een veel grotere slang dan die tamme Freek.
Jij vindt niks boeiend op de televisie, hé?quote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarten van Rossem
Ouwehoer. Kunnen ze die niet gewoon wegbezuinigen?
Vond de Lucky TV over hem wel grappig.quote:Op zondag 2 november 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een freak is dat zeg. Ik ben niet zo'n fan van Jinek.
Hij kijkt altijd TV West denk ik. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt niks boeiend op de televisie, hé?
Kon er niet eens om glimlachen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond de Lucky TV over hem wel grappig.
Fappen op Kirsten van Dissel bij Politie West en het Verkeersjournaalquote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd TV West denk ik. Niks mis mee.
Dat bezuinigen bij de NPO kunnen ze veel beter aanpakken door de rotte appels eruit te plukken.quote:
Het is wat allemaal.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bezuinigen bij de NPO kunnen ze veel beter aanpakken door de rotte appels eruit te plukken.
Jan Mulder
Maarten van Rossem
Jack van Gelder
Etc...
Gelukkig benoem je de witte Chinees niet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bezuinigen bij de NPO kunnen ze veel beter aanpakken door de rotte appels eruit te plukken.
Jan Mulder
Maarten van Rossem
Jack van Gelder
Etc...
Ouwe Baantjer fan.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op Kirsten van Dissel bij Politie West en het Verkeersjournaal
Mathijs van Nieuwkerkquote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jan Mulder
Maarten van Rossem
Jack van Gelder
Etc...
En het Week Overzicht. Dan is het stil op straat.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op Kirsten van Dissel bij Politie West en het Verkeersjournaal
Weinig inderdaad. 900 zenders en er komt vrij weinig boeiends uit. Toch knap! De kwaliteit is echt bagger!quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt niks boeiend op de televisie, hé?
Jinek, Raymann, BNN PowNED. Frans Verbauwingquote:Op zondag 2 november 2014 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mathijs van Nieuwkerk
Jeroen Pauw
Ik denk dat je maar beter als een streng-gereformeerde zombie kunt gaan leven.quote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. 900 zenders en er komt vrij weinig boeiends uit. Toch knap! De kwaliteit is echt bagger!
Dat is ook pure kwaliteit! Kuchquote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd TV West denk ik. Niks mis mee.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook pure kwaliteit! Kuch
Je moet toch wel een behoorlijk kut leven hebben als je geniet van eredivisie voetbal en geilt op van die B-programma's..zoals Jinekquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar beter als een streng-gereformeerde zombie kunt gaan leven.
Die kale neger met dat brilletjequote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek, Raymann, BNN PowNED. Frans Verbauwing
Die Jandinojosti?quote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kale neger met dat brilletje
Jack van Gelderquote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kale neger met dat brilletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |