Jezus dat is pre-historie, al die mensen in dat topic zijn nu dood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef borisz het volgende:
uit het verleden SPT / Stompe betrapt op canabis
Wat is er mis met sport?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Heremeteit het volgende:
Het begon even aardig over ebola totdat die 2 kerels erbij werden gehaald. Zodra ik sport hoor dwaal ik meteen af.
Los daarvan is Eva J gewoon helemaal niks.
Dit is de samenvatting van de gehele uitzendingquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Heremeteit het volgende:
Los daarvan is Eva J gewoon helemaal niks.
- Kan niet stilzittenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komt totaal niet betrokken over.
Heb je vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even wat broodjes smeren om het verdriet van deze uitzending te verwerken.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
- Kan niet stilzitten
- Stelt geen relevante vragen
- Zet geen tempo in de vragen
- Acteert heel opvallend
- Oogt alsof ze er geen zin in heeft
- Stelt vragen maar geeft geen reactie op het antwoord
Om zelf te doen niks. Om te zien bij bepaalde sporten ook niet. Maar die lui die er op tv over komen leuteren zijn altijd zo vreselijk simpel en oninteressant dat ik daar echt niet naar kan kijken.quote:
Ah, gelukkig. Ik vreesde al voor een Webschip-fanaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Om zelf te doen niks. Om te zien bij bepaalde sporten ook niet. Maar die lui die er op tv over komen leuteren zijn altijd zo vreselijk simpel en oninteressant dat ik daar echt niet naar kan kijken.
Wtf is webschipquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik vreesde al voor een Webschip-fanaat.
Ik denk dat er vooral mannen kijken die hopen dat ze haar tetters even laat zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net als de mensen die naar dit programma kijken dus.![]()
Ik denk dat hij eerst nog het verlies van PEC moet verwerken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral mannen kijken die hopen dat ze haar tetters even laat zien.
Maar Elflettering zal morgenochtend wel met een uitgebreide analyse komen als de kijkcijfers bekend zijn.
Niet zo erg als WNL en De Telegraaf. WNL werd overigens ook gewoon gepresenteerd als een rechts medium.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doen alle Nederlandse media helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |