NPO 1quote:
Elk woord in de OP van dit topic is eigenlijk al te veelquote:
Ongeveer dat niveauquote:
Beetje als RTL Late Night dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Disana het volgende:
Het is nogal wishy washy: niet helemaal entertainment, maar ook niet echt nieuws en achtergronden.
Het is in elk geval echt niet boeiend en helemaal niet leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Disana het volgende:
Het is nogal wishy washy: niet helemaal entertainment, maar ook niet echt nieuws en achtergronden.
Dat vind ik een stuk levendiger dan dit (al kijk ik er zelden naar).quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje als RTL Late Night dus.
Ik vind het ook weinig boeien. Alles heeft een beetje hetzelfde toontje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in elk geval echt niet boeiend en helemaal niet leuk.
Ik begin ook te gapen hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
Eva heeft het zelf ook door dat iedereen in slaap valt.
Frank is kolossaal dik. Marc is stevig dik. Frank is in het voordeel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Marc van der Linden vs. Frank. Zeg het maar jongens.
Marc wint met fatality.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Marc van der Linden vs. Frank. Zeg het maar jongens.
Er wordt ook weinig boeiends verteld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig boeien. Alles heeft een beetje hetzelfde toontje.
Jinek weet dat er niet uit te halen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er wordt ook weinig boeiends verteld.
Ze kan ook niet stil zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Eva zit steeds heel verveeld voor zich uit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |