NPO 1quote:
Elk woord in de OP van dit topic is eigenlijk al te veelquote:
Ongeveer dat niveauquote:
Beetje als RTL Late Night dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Disana het volgende:
Het is nogal wishy washy: niet helemaal entertainment, maar ook niet echt nieuws en achtergronden.
Het is in elk geval echt niet boeiend en helemaal niet leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Disana het volgende:
Het is nogal wishy washy: niet helemaal entertainment, maar ook niet echt nieuws en achtergronden.
Dat vind ik een stuk levendiger dan dit (al kijk ik er zelden naar).quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje als RTL Late Night dus.
Ik vind het ook weinig boeien. Alles heeft een beetje hetzelfde toontje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in elk geval echt niet boeiend en helemaal niet leuk.
Ik begin ook te gapen hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
Eva heeft het zelf ook door dat iedereen in slaap valt.
Frank is kolossaal dik. Marc is stevig dik. Frank is in het voordeel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Marc van der Linden vs. Frank. Zeg het maar jongens.
Marc wint met fatality.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Marc van der Linden vs. Frank. Zeg het maar jongens.
Er wordt ook weinig boeiends verteld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig boeien. Alles heeft een beetje hetzelfde toontje.
Jinek weet dat er niet uit te halen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er wordt ook weinig boeiends verteld.
Ze kan ook niet stil zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Eva zit steeds heel verveeld voor zich uit te kijken.
Jezus dat is pre-historie, al die mensen in dat topic zijn nu dood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef borisz het volgende:
uit het verleden SPT / Stompe betrapt op canabis
Wat is er mis met sport?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Heremeteit het volgende:
Het begon even aardig over ebola totdat die 2 kerels erbij werden gehaald. Zodra ik sport hoor dwaal ik meteen af.
Los daarvan is Eva J gewoon helemaal niks.
Dit is de samenvatting van de gehele uitzendingquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Heremeteit het volgende:
Los daarvan is Eva J gewoon helemaal niks.
- Kan niet stilzittenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze komt totaal niet betrokken over.
Heb je vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even wat broodjes smeren om het verdriet van deze uitzending te verwerken.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
- Kan niet stilzitten
- Stelt geen relevante vragen
- Zet geen tempo in de vragen
- Acteert heel opvallend
- Oogt alsof ze er geen zin in heeft
- Stelt vragen maar geeft geen reactie op het antwoord
Om zelf te doen niks. Om te zien bij bepaalde sporten ook niet. Maar die lui die er op tv over komen leuteren zijn altijd zo vreselijk simpel en oninteressant dat ik daar echt niet naar kan kijken.quote:
Ah, gelukkig. Ik vreesde al voor een Webschip-fanaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Om zelf te doen niks. Om te zien bij bepaalde sporten ook niet. Maar die lui die er op tv over komen leuteren zijn altijd zo vreselijk simpel en oninteressant dat ik daar echt niet naar kan kijken.
Wtf is webschipquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik vreesde al voor een Webschip-fanaat.
Ik denk dat er vooral mannen kijken die hopen dat ze haar tetters even laat zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net als de mensen die naar dit programma kijken dus.![]()
Ik denk dat hij eerst nog het verlies van PEC moet verwerken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral mannen kijken die hopen dat ze haar tetters even laat zien.
Maar Elflettering zal morgenochtend wel met een uitgebreide analyse komen als de kijkcijfers bekend zijn.
Niet zo erg als WNL en De Telegraaf. WNL werd overigens ook gewoon gepresenteerd als een rechts medium.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doen alle Nederlandse media helaas.
quote:Nederlandse bekendste presentatrice en actrice Linda de Mol komt vertellen over haar nieuwe projecten Gooische vrouwen 2, de tv-special Ik hou van RTL en de nieuwe serie De Familie Kruys die vanaf maart op RTL4 te zien is
- Wim Kieft. Van succesvol profvoetballer zonder geldzorgen naar een verslaafde in de schuldsanering. Zijn in mei verschenen biografie 'Kieft' werd een regelrechte bestseller, is genomineerd voor de NS Publieksprijs, maar hoe gaat het inmiddels met Wim zelf? Is hij de verslaving nog altijd de baas en hoe kijkt hij naar het zwalkende Oranje en Guus Hiddink? Je ziet het zondag bij JINEK om 23.10 op NPO1.
- Alain de Botton, de beroemdste en populairste filosoof van de wereld. De Botton is komend weekend in Nederland, hij geeft een lezing in de Amsterdamse Westerkerk over wat we nu ECHT moeten weten. Van alle kanten komt er informatie op ons af, maar veel nieuws maakt ons alleen maar gestrest of geeft een scheef beeld van hoe een succesvol leven eruit ziet. Het Nieuws, een gebruiksaanwijzing heet zijn boek dat hierover gaat en dat dit jaar uitkwam. Met zijn boeken en lezingen maakt De Botton filosofie bereikbaar voor het grote publiek en geeft hij aan hoe we in ons dagelijks leven kunnen leren van de grote denkers.
Nog niet gestikt in de krentenbol godverdommequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zal bas van de goor voor je roepen
Moe.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem wordt nu al ongemakkelijk van Linda de Mol.
"Wim Kieft, recordinternational en winnaar van de NS Publieksprijs"quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
'Wim Kieft, de nieuwe bondscoach van Angola.'
Ik voed hem eierkoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog niet gestikt in de krentenbol godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |