Het is een hele slechte interviewster inderdaad, ook omdat ze geen oprechte emotie toont.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
Eva kan er geen kut van, ze heeft mazzel dat Kieft zo openhartig is.
Cleese of de Botton?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:46 schreef Szura het volgende:
Nu moet het topitem van deze flopshow nog komen he jongens
Ja, mooi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wim is gewoon eerlijk en oprecht
Wim wil ook een oortjequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wahhahahaha, ik zie Kieft kijken van... Ja oké... leuk
Ja, als iemand zou vragen aan mij om een samenvatting te geven....... dan zeg ik, het ging me ene oor in en het andere direct weer uitquote:
Daar kun je dan ook niet omheen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De enige woorden (of eigenlijk naam) die ik onthouden heb is Kim Kardashian
Met de vriendelijke groeten van B. Moszkowiczquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
Complimenten aan wie dit programma uit heeft gezeten
Straks in de herhalingquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:04 schreef opperkleurder het volgende:
Complimenten aan wie dit programma uit heeft gezeten
Nogal logisch want: ...Jinek groeide op in Washington D.C. Haar Tsjechische ouders besloten naar Nederland te verhuizen toen ze elf werd, omdat ze graag wilden dat zij en haar broer in Europa zouden opgroeien. Ze heeft naast een Nederlands ook een Amerikaans paspoort.quote:
Alsjeblieft niet zeg, dan nog liever Knevel en vd Brink terug.quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:50 schreef Evertjan het volgende:
en deze show moet straks tijdens de winterstop 5 keer in de week op de buis?
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:50 schreef Evertjan het volgende:
en deze show moet straks tijdens de winterstop 5 keer in de week op de buis?
Jinek is vies nep. Eng mens.quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil haar mijn yoghurtkanon laten zien.
Wil je haar whats app?quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil haar mijn yoghurtkanon laten zien.
Theo van Gogh is ook wel eens in Amerika geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wist niet dat Maarten Van Rossem en Theo van Gogh vrienden waren.
#feitjesquote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wist niet dat Maarten Van Rossem en Theo van Gogh vrienden waren.
idiootquote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarten van Rossem
Ouwehoer. Kunnen ze die niet gewoon wegbezuinigen?
Ik heb een veel grotere slang dan die tamme Freek.quote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent niet de enige denk ik.
Wat een freak is dat zeg. Ik ben niet zo'n fan van Jinek.quote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een veel grotere slang dan die tamme Freek.
Jij vindt niks boeiend op de televisie, hé?quote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarten van Rossem
Ouwehoer. Kunnen ze die niet gewoon wegbezuinigen?
Vond de Lucky TV over hem wel grappig.quote:Op zondag 2 november 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een freak is dat zeg. Ik ben niet zo'n fan van Jinek.
Hij kijkt altijd TV West denk ik. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt niks boeiend op de televisie, hé?
Kon er niet eens om glimlachen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond de Lucky TV over hem wel grappig.
Fappen op Kirsten van Dissel bij Politie West en het Verkeersjournaalquote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd TV West denk ik. Niks mis mee.
Dat bezuinigen bij de NPO kunnen ze veel beter aanpakken door de rotte appels eruit te plukken.quote:
Het is wat allemaal.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bezuinigen bij de NPO kunnen ze veel beter aanpakken door de rotte appels eruit te plukken.
Jan Mulder
Maarten van Rossem
Jack van Gelder
Etc...
Gelukkig benoem je de witte Chinees niet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bezuinigen bij de NPO kunnen ze veel beter aanpakken door de rotte appels eruit te plukken.
Jan Mulder
Maarten van Rossem
Jack van Gelder
Etc...
Ouwe Baantjer fan.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op Kirsten van Dissel bij Politie West en het Verkeersjournaal
Mathijs van Nieuwkerkquote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jan Mulder
Maarten van Rossem
Jack van Gelder
Etc...
En het Week Overzicht. Dan is het stil op straat.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op Kirsten van Dissel bij Politie West en het Verkeersjournaal
Weinig inderdaad. 900 zenders en er komt vrij weinig boeiends uit. Toch knap! De kwaliteit is echt bagger!quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt niks boeiend op de televisie, hé?
Jinek, Raymann, BNN PowNED. Frans Verbauwingquote:Op zondag 2 november 2014 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mathijs van Nieuwkerk
Jeroen Pauw
Ik denk dat je maar beter als een streng-gereformeerde zombie kunt gaan leven.quote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. 900 zenders en er komt vrij weinig boeiends uit. Toch knap! De kwaliteit is echt bagger!
Dat is ook pure kwaliteit! Kuchquote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd TV West denk ik. Niks mis mee.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook pure kwaliteit! Kuch
Je moet toch wel een behoorlijk kut leven hebben als je geniet van eredivisie voetbal en geilt op van die B-programma's..zoals Jinekquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar beter als een streng-gereformeerde zombie kunt gaan leven.
Die kale neger met dat brilletjequote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek, Raymann, BNN PowNED. Frans Verbauwing
Die Jandinojosti?quote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kale neger met dat brilletje
Jack van Gelderquote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kale neger met dat brilletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |