Er vond een historische gebeurtenis plaats, die nogal actueel is...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan zie ik niks geks of bekends of bijzonder....![]()
wat is het dan?
ah... maar ik weet niet waar dit is, dus dan kan ik het niet raden...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er vond een historische gebeurtenis plaats, die nogal actueel is...
Nee dat was ergens anders, dit is de Mauritskadequote:Op zondag 19 oktober 2014 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar ik weet niet waar dit is, dus dan kan ik het niet raden...
Geen Theo van Gogh toch?
ah.. dan zal de historische gebeurtenis wel iets met de Oranje's te maken hebben, andersquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was ergens anders, dit is de Mauritskade
Gebouw links is Hotel Arena, maar wat daar actueel aan is ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. dan zal de historische gebeurtenis wel iets met de Oranje's te maken hebben, anders
weet ik het ook niet
Daar heeft het wel mee te maken...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar ik weet niet waar dit is, dus dan kan ik het niet raden...
Geen Theo van Gogh toch?
Met het gebouw niks...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebouw links is Hotel Arena, maar wat daar actueel aan is ?
Je hebt de koelkast gewonnen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:33 schreef chufi het volgende:
Schietpartij en arrestatie van Mo B vond daar plaats
Nope....mijn selectieve geheugen werkt nog prima als het over hele belangrijke zaken gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:11 schreef FANN het volgende:
Ja
Heb je zeker daaro gelezen, want dat is al weer héél lang geleden
Ik eigenlijk ook, een koelkast/vriezer combi voor in de berging.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi want ik was op zoek naar een nieuwe
doe je voorzichtigquote:
Goh!quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heeft het wel mee te maken...
Ja, valt eigenlijk ook onder de historische gebeurtenissenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....mijn selectieve geheugen werkt nog prima als het over hele belangrijke zaken gaat.
Lekker!quote:
Zolang het maar Wilmersburger is, dan is het een prima alternatief voor jou als veggie!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef FANN het volgende:
Ik zei nog... broodje kaas is ook goed, maar nee, was niet goed genoeg volgens hem
ik dat lekker? Ken ik niet...quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het maar Wilmersburger is, dan is het een prima alternatief voor jou als veggie!
Is wel zo verstandigquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:19 schreef just me het volgende:
Bedankt Fann, ik bedenk me opeens dat ik mijn eten voor vanavond uit de vriezer moet halen!
Geen idee of het lekker is, maar een vegan vriendje van me eet het altijd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
ik dat lekker? Ken ik niet...
http://www.wilmersburger.de/nl
Probeer ik wel een keer als ik het tegenkom
Dan is hij zeker Veganist?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee of het lekker is, maar een vegan vriendje van me eet het altijd.
Ik koop mijn kaas op de markt en daar verkopen ze het niet.
Niet volledig veganist, maar wel voor een groot deel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
Dan is hij zeker Veganist?
Ik eet ook gewone kaas hoor, ik wilde wel minderen met zuivel en toen heb ik Vegan kaas
geprobeerd, maar was niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |