Voor of na die boterham niet nog andere zaken gedaan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:47 schreef FANN het volgende:
Godverdomme, mijn hele laptop onder de Nutella,
zat aan mijn vinger
Neh, zat gewoon te klooien hieroquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor of na die boterham niet nog andere zaken gedaan?
Dat ruik je morgenochtend wel...quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had toch ooit een sig waarin iets over een vinger en poep stond?
Ja we zitten in de UTO SC ... Nou ja alleen ik nog volgens mij.. KT was er 1 seconde en schheerde zich weg .. PP komt meestal later om de hoek kijkenquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:38 schreef just me het volgende:
En een hele goede morgen
nee geen golf voor mij vandaag, kheb de auto uitgeleend en met de fiets gaan is geen optie, mijn achterband is lek
Serieus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft dat gisteren al gedaan, wandelend.
Ze is eerste geworden:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had toch ooit een sig waarin iets over een vinger en poep stond?
Heb je zeker daaro gelezen, want dat is al weer héél lang geledenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef FANN het volgende:
Ook eens als onderschrift gebruikt...
Wie gaat slapen met jeuk aan zijn kont, wordt wakker met een stinkende vinger.
Beter het probleem oplossen vóórdat je gaat rusten![]()
Volgens de medaille is ze eerste geworden...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wat goed!
Ik haal nog steeds (met moeite) nog maar de 2 km
Ik weet niet hoeveel km het is, maar ik vind het een prestatiequote:Op zondag 19 oktober 2014 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens de medaille is ze eerste geworden...
Dat is meer een vraag voor Chufi, die doet mee aan raadt de straat ofzoiets ..quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Amsterdam kenners onder ons, wat is er bijzonder aan dit stukje Amsterdam?
[ afbeelding ]
Het was 17 kilometer en ik stond met de auto voor haar klaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel km het is, maar ik vind het een prestatie![]()
Stond je wel met een bossie bloemen klaar?
Dat is een begeleidende fietser die aan de goede kant van de weg rijdt...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is meer een vraag voor Chufi, die doet mee aan raadt de straat ofzoiets ..
Ik zie alleen een motor aankomen die volgens mij aan de verkeerde kant rijdt
Nah, de bloemen was eigenlijk ook maar een grapje, dat je er stond was belangrijker...quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was 17 kilometer en ik stond met de auto voor haar klaar.
Ze loopt zoveel van die tochten dat ik anders arm word van het bloemen kopen...
ow... dan zie ik niks geks of bekends of bijzonder....quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een begeleidende fietser die aan de goede kant van de weg rijdt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |