SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)_p4eJ4x6c7JbzS0tCLKO
schitterende goal
Mooi ingeschoten hoor met een boogje over de keeper heen. Doen veel spitsen hem niet na.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)_p4eJ4x6c7JbzS0tCLKO
Knap dat zo'n totaal mislukte voetballer zo op kan bloeien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Ziek wat een fenomeen hij aan het worden is
Viel eigenlijk wel mee. Was serieus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog een leuke opmerking van jou.
Klopt vraag me af waar dit eindigt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knap dat zo'n totaal mislukte voetballer zo op kan bloeien.
Baas inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Ziek wat een fenomeen hij aan het worden is
Ik vind eigenlijk dat Blind nog niet echt slaagt. Speelde bij Ajax veel beter dan tot nu toe bij United. Maar misschien is dat gewoon wennen en komt het feest nog.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Baas inderdaad.![]()
Geldt ook een beetje voor Daley Blind, wie had dit verwacht...
Hij zal wel even de tijd nodig hebben om te wennen, maar dan nog vind ik dat hij het prima doet. Wie had dit een paar jaar geleden verwacht:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Blind nog niet echt slaagt. Speelde bij Ajax veel beter dan tot nu toe bij United. Maar misschien is dat gewoon wennen en komt het feest nog.
quote:'Daley Blind is one of those common-sense footballers that make up a team," Ferguson told MUTV.
He's probably a version of Darren Fletcher of a few years ago, that type of player
"He's a good professional with common sense to his game.
"He keeps it simple and protects the defenders and the attacking midfield players in his role."
Ik vind United achterin te zwak, nu krijgen ze een hele reeks sterke tegenstanders en ik verwacht dat ze komende maand weer een hoop punten gaan verspelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Blind nog niet echt slaagt. Speelde bij Ajax veel beter dan tot nu toe bij United. Maar misschien is dat gewoon wennen en komt het feest nog.
Blind is te traag. Als het tempo straks omhooggaat tegen City en Chelsea moet ik het nog zien. Wel knap dat hij al zover is gekomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zal wel even de tijd nodig hebben om te wennen, maar dan nog vind ik dat hij het prima doet. Wie had dit een paar jaar geleden verwacht:
[..]
Dat is hij inderdaad, maar door slim te spelen en zich goed te positioneren heeft hij dat de laatste twee seizoenen (ook in de CL) toch een beetje gecompenseerd. Of dat in de PL ook lukt moeten we maar zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blind is te traag. Als het tempo straks omhooggaat tegen City en Chelsea moet ik het nog zien. Wel knap dat hij al zover is gekomen.
Blind doet het wel prima inderdaad, ik denk ook wel dat hij het gaat redden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is hij inderdaad, maar door slim te spelen en zich goed te positioneren heeft hij dat de laatste twee seizoenen (ook in de CL) toch een beetje gecompenseerd. Of dat in de PL ook lukt moeten we maar zien.
CLquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:38 schreef hafcfan het volgende:
Koeman gaat serieus mee doen om de EL.
Niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eensch. Succes met het opschrijven van de naam in het boekje scheids.
Twente-Ajaxquote:
Ik heb er wel echt zin in. Zo'n weekendloos weekend hakt er toch wel in en blijf vanavond toch thuis.quote:
Ik heb er ook zin in hoor, daar niet van. Maar FOX houdt ook wel van overdrijven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel echt zin in. Zo'n weekendloos weekend hakt er toch wel in en blijf vanavond toch thuis.
Dit. En echt mooie wedstrijden met PSV - AZ, Twente - Ajax, GAE - PEC en Heerenveen - Cambuur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel echt zin in. Zo'n weekendloos weekend hakt er toch wel in en blijf vanavond toch thuis.
neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II v Vitesse is ook wel een leuke wedstrijd. Mag ik dat zeggen?
Dan kan hij net zo goed bij Southampton blijven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou die een club als Arsenal, Liverpool aankunnen ?
Zakt ook nog wel inquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed bij Southampton blijven.
Moet je nagaan wat hij bij Feyenoord had gekund als ze toen financieel gezond waren en konden kopen wat ze wilden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke club wordt gewoon ondergepoept op basis van veldspel door Koemangod.
Rommedahl en Luque bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat hij bij Feyenoord had gekund als ze toen financieel gezond waren en konden kopen wat ze wilden.
Je kent toch het gezegde van de huid en de beer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus wat gaat dat Southampton lekker zeg.
Met Blackett en Evans achterin zeker ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kent toch het gezegde van de huid en de beer?![]()
Dat is Southhampton. Wacht maar tot Manchester United gaat draaien en de filosofie van ome Louis zijn vruchten af gaat werpen.
Wat ben jij domquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is Southhampton. Wacht maar tot Manchester United gaat draaien en de filosofie van ome Louis zijn vruchten af gaat werpen.
Ze gaan al lekker, dus de beer is al geschoten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Liverpool hadden ze gewoon verdiend te winnen. Bij Tottenham waren ze ook ietwat ongelukkig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Ze hebben wel een makkelijk programma gehad tot nu toe en de moeilijke verloren.
Liverpool domineerden ze echt volledig. Ongelofelijk dat ze daar niet wonnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Ze hebben wel een makkelijk programma gehad tot nu toe en de moeilijke verloren.
Valt wel mee toch? Swansea-uit is een kutwedstrijd, Arsenal verslagen in de beker. En dat verlies tegen Liverpool was erg ongelukkig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 17:38:47Koeman winnaar van de week:- Hiddink onderuit en onder vuur;- Manager van de maand;- Monsterzege op Sunderland reageer retweet
Het feit dat Mourinho het zegt bewijs wel ongeveer dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens Mourinho verliest de winnaar van de manager-van-de-maand-prijs de eerstvolgende wedstrijd altijd en dat hij daarom die prijs zelf niet wilde.
Koeman bewijst dat Mourinho ongelijk heeft.
In januari mag Van Gaal meteen weer tegen Koeman.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema Southampton
25 oktober - Stoke City thuis
1 november - Hull City uit
8 november - Leicester City thuis
24 november - Aston Villa uit
30 november - Manchester City thuis
3 december - Arsenal uit
8 december - Manchester United thuis
13 december - Burnley uit
20 december - Everton thuis
26 december - Crystal Palace uit
28 december - Chelsea thuis
Hij is in de winter anders al bijna kampioen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het feit dat Mourinho het zegt bewijs wel ongeveer dat het niet klopt.
Ik zeg ook niet dat hij een slechte coach is of een slecht team heeft. Hij praat gewoon een constante stroom poep.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is in de winter anders al bijna kampioen.
Het is gewoon een ongelofelijke lul.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij een slechte coach is of een slecht team heeft. Hij praat gewoon een constante stroom poep.
Ik vind het wel grappig, zo'n figuur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een ongelofelijke lul.
Ja, inderdaad. Onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een ongelofelijke lul.
Zeker omdat hij zijn grote bek waarmaakt. Zo'n Wenger wou ook even de stoere kerel uithangen vorige week, maar gaat dan 2 keer op zijn bekquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, zo'n figuur.
Geen idee. Het is geen sympathieke man nee, maar het is tenminste niet zo'n flapdrol die alleen maar zegt wat iedereen wil horen. Ik kan er wel om lachen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker omdat hij zijn grote bek waarmaakt.
Maar daar zit ook nog wel wat tussenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee. Het is geen sympathieke man nee, maar het is tenminste niet zo'n flapdrol die alleen maar zegt wat iedereen wil horen. Ik kan er wel om lachen.
Nu hebben ze na Everton de meestgepasseerde verdediging van de PLquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie overigens dat Sunderland vooraf slechts 7 tegengoals had?
En weer een blessure erbij, het kan niet op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ja, leuk weer een gelijkspel voor Arsenal.
Die club speelt echt voor niks. Elk jaar weet je van te voren dat ze geen kampioen worden, maar wel bij de eerste 4 eindigen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En weer een blessure erbij, het kan niet op.
Hou je bek dicht joh, wil je dat ik alle sympathie voor juventus kwijt raak of wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die club speelt echt voor niks. Elk jaar weet je van te voren dat ze geen kampioen worden, maar wel bij de eerste 4 eindigen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hou je bek dicht joh, wil je dat ik alle sympathie voor juventus kwijt raak of wat?
twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 17:50:22RT @OptaJoe: 6 - Dusan Tadic is only the 6th player to assist four goals in a single PL game (+Bergkamp, Reyes, Fabregas, Adebayor, Cazorla) reageer retweet
Lol Reyes en Adebayor ertussenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 17:50:22RT @OptaJoe: 6 - Dusan Tadic is only the 6th player to assist four goals in a single PL game (+Bergkamp, Reyes, Fabregas, Adebayor, Cazorla) reageer retweet
Allemaal (ex-)Arsenalgodenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
Met geluk gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lol Reyes en Adebayor ertussen
mafiamaatjequote:
Arsenal ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sunderland ken er ook geen kut van
Toen ik was 8 betrad ik het stadion van Sunderland, wat een ambiance, wat een sfeer. Sindsdien volop fan van Sunderland, heb ook allemaal shirtjes van sterren die bij sunderland speelden zoals Adebayor en Higuainquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sunderland ken er ook geen kut van
Wenger werkt er juist aan mee door geen aankopen te doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treurig voor Wenger, Van Pires, Henry, Bergkamp en Vieira naar deze troep
Ik heb er nog shirtje van met Messi en Quinn eropquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Toen ik was 8 betrad ik het stadion van Sunderland, wat een ambiance, wat een sfeer. Sindsdien volop fan van Sunderland, heb ook allemaal shirtjes van sterren die bij sunderland speelden zoals Adebayor en Higuain
Dat doet hij toch zelf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treurig voor Wenger, Van Pires, Henry, Bergkamp en Vieira naar deze troep
Eigenwijs is die wel helaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wenger werkt er juist aan mee door geen aankopen te doen.
geen aankopen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wenger werkt er juist aan mee door geen aankopen te doen.
Daar noem je ook wat toppers. Ja daar gaat Mourinho van zweten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geen aankopen?
wat is debuchy en welbeck dan?
Dan was dit een behoorlijke kutmiddag voor je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Toen ik was 8 betrad ik het stadion van Sunderland, wat een ambiance, wat een sfeer. Sindsdien volop fan van Sunderland, heb ook allemaal shirtjes van sterren die bij sunderland speelden zoals Adebayor en Higuain
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan was dit een behoorlijke kutmiddag voor je.
ahahahahha sunderland ahahahahhahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan was dit een behoorlijke kutmiddag voor je.
Liverpool heeft ook dezelfde fout gemaakt als Tottenham.. megabedrag incasseren voor een speler en daar vervolgens allemaal spelers voor halen die niet het verschil maken voor je ploeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonder Suarez en Sturridge is het helaas toch een stuk minder dynamisch en gevaarlijk.
Nja eriksen over een jaar of 2 wel, maarja idd hadden het beter kunnen spenderenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Liverpool heeft ook dezelfde fout gemaakt als Tottenham.. megabedrag incasseren voor een speler en daar vervolgens allemaal spelers voor halen die niet het verschil maken voor je ploeg.
Al jarenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:12 schreef Zorro het volgende:
Arsenal
Blij moeten zijn met een doelpunt in blessuretijd om gelijk te spelen tegen Hull
Lachertje van de PL
Eriksen doet het goed, maar om in de top van de PL mee te draaien heb je spelers nodig die zelf iets kunnen creëren. Die spelers heeft Tottenham niet echt, Liverpool ook niet. Alleen Sterling een beetje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:37 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nja eriksen over een jaar of 2 wel, maarja idd hadden het beter kunnen spenderen
Ze hadden eigenlijk een 'type' Suarez moeten halen, dus ook dynamisch, aanjager, individuele acties, etc etc. Dan denk je aan een Sanchez (nu Arsenal), of wellicht was Depay een mooie optie geweest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Liverpool heeft ook dezelfde fout gemaakt als Tottenham.. megabedrag incasseren voor een speler en daar vervolgens allemaal spelers voor halen die niet het verschil maken voor je ploeg.
Dat is vaak toch even afwachten. De Spaanse competitie is wel een stuk makkelijker dan de Engelse PL, voor teams als Madrid. Natuurlijk is Madrid een geweldig team met zo'n beetje de beste selectie ter wereld, maar in de PL heb je iedere week meer tegenstand, misschien niet qua kealiteit, maar zeker wel qua fysieke arbeid, inzet, etc.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:59 schreef Anoonumos het volgende:
Als Real zich niet zou sparen voor El Clasico zou Liverpool echt vernederd worden in eigen huis woensdag.
Nu zeg ik 1-3.
Heeft ie een goede wedstrijd uitgezochtquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuke match. M'n broertje is erbij.
Echt fucking baas ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heeft ie een goede wedstrijd uitgezocht
Stoeltje weggooien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:23 schreef Wicky15 het volgende:
Je zal maar fan van QPR zijn vanmiddag, zou helemaal gek worden
Wat de fuckquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.footytube.com/video/qpr-liv-goals-only-eng-307608
Alsof ze het expres doen
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.footytube.com/video/qpr-liv-goals-only-eng-307608
Alsof ze het expres doen
RvP speelt gewoon hoor...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
Die Blind hobbelt ook maar wat mee. Onbegrijpelijke aankopen allemaal. Alleen Di Maria maakt ze beter en dan zetten ze hun topspits op de bank.
Ik vind Herrera ook wel een echt goede voetballer. Maar ze moeten naast hem gewoon een échte verdedigende middenvelder zetten in plaats van Blind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
Die Blind hobbelt ook maar wat mee. Onbegrijpelijke aankopen allemaal. Alleen Di Maria maakt ze beter en dan zetten ze hun topspits op de bank.
Volgens mij had die zelf al nee gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef superniger het volgende:
Ze hadden gewoon Hummels voor 40-45 miljoen euro moeten kopen.
Kom op, RvP een topspits?quote:
Uhuh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Brecht35 het volgende:
Kom op, RvP een topspits?2 jaar geleden was ie dat nog, nu is ie gewoon te oud geworden. Kan het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |