SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:45 schreef Jaytonism het volgende:
Heeft iemand een sopcastlinkje met Engels commentaar voor de wedstrijd die nu beginnen gaat?
Topicreeks: Live wedstrijden via internet streams #40quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:45 schreef Jaytonism het volgende:
Heeft iemand een sopcastlinkje met Engels commentaar voor de wedstrijd die nu beginnen gaat?
City mist een type Rekikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:56 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kans voor de Spurs, geniale pass trouwens.
Achterin bij City is er altijd wat te halen met het logge duo Kompany en Demichelis
Ach, als je zelf bij de eerste beste aanzet van City al weg wordt getikt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:56 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kans voor de Spurs, geniale pass trouwens.
Achterin bij City is er altijd wat te halen met het logge duo Kompany en Demichelis
Spurs is ook niet zo geweldig... goalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, als je zelf bij de eerste beste aanzet van City al weg wordt getikt.
Hard voor je.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
godver, eerste 15 minuten gemist en het staat al 1-1
fernando torres speelt niet meer bij man city, Hansquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:02 schreef Kopsterk het volgende:
Die Fernando begint slecht aan de wedstrijd
2 Grote kansen voor Tottenham,1 goal. Halve kans voor City, ook een goal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
veel gemist dan of valt het wel mee?
thnxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 Grote kansen voor Tottenham,1 goal. Halve kans voor City, ook een goal.
Cillessen heeft bij de pingel van Sigurrsson voor het eerst gedoken. Normaal zou hij stijlvol een pirouette draaien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillessen had nu pas gedoken.
Die kan maar het beste gewoon blijven staan en hopen dat er een keer iemand een bal tegen hem aanschiet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillessen had nu pas gedoken.
Dat duiken noemen. Hij kwam net 20 cm van zijn plek afquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen heeft bij de pingel van Sigurrsson voor het eerst gedoken. Normaal zou hij stijlvol een pirouette draaien.
Volgens mij hebben ze hem geleerd om te wachten met duiken en pas het laatste moment een hoek te kiezen (als de bal al in de goal ligt).quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kan maar het beste gewoon blijven staan en hopen dat er een keer iemand een bal tegen hem aanschiet.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat duiken noemen. Hij kwam net 20 cm van zijn plek af
Vooral die Kaboul is een partij slecht, ongekend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Waarom speelt Vertonghen niet achterin bij de Spurs. Nu is het geitenkaas daar.
Ja? Dat bewijst mijn punt toch slechts?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in.
Dat is meer dan 20 centimeter hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Dat bewijst mijn punt toch slechts?
Zijn voeten niet hoor voordat hij zijn benen intrekt dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is meer dan 20 centimeter hoor.
Dat wel maar het probleem is dat ie pas gaat duiken als de bal al in de goal ligt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is meer dan 20 centimeter hoor.
Bij mij is het gewoon duidelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:14 schreef Pedroso het volgende:
Voor blinden en slechtzienden is dat nieuwe scorebord boven in beeld niet geweldig.
Kompany is een gewoon uitstekende verdediger.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Die Kaboul moet nog meer naar de sportschool gaan, wordt ie nog lomper.
Net als Kompany trouwens, ooit een sierlijke verdediger.
Is zelfs aanvoerder die gozerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Vertonghen geblesseerd ofzo ? Anders stel je zo'n Kaboul toch nooit op lijkt me.
Niet meer zo goed als dat ie geweest is. Vind het schijnbaar belangrijk om 3 meter breed te worden dan dat ie soepeler is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kompany is een gewoon uitstekende verdediger.
Gras is groen (of blauw).quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:26 schreef Kopsterk het volgende:
Eriksen ging simpel voorbij Kompany daar
Krijgt inderdaad wat veel krediet maar veel meer dan Eriksen in de weg lopen doet hij nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:27 schreef Kopsterk het volgende:
Die Lamela doet ook geen fuck goed tot nu toe
Bijna al die miljoenen aankopen van Spurs zijn lachwekkend. Ze zouden Bale zo weer terug hebben en dan al die aankopen weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt inderdaad wat veel krediet maar veel meer dan Eriksen in de weg lopen doet hij niet
Ik snap die overstap ook nog altijd niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Zal Vorm daar ooit nog aan de bak komen ? Had beter bij Swansea kunnen blijven (al zegt zijn bankrekening van niet).
Een klasse is wel wat overdreven. Aquero mag dan eerst wat laten zien in de CL.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alleen is Tevez één klasse minder
Omdat Kaboul kapitein op het schip is. Een olietanker dan wel zonder enige wendbaarheid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom speelt vertonghen niet?
Al een paar keer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
HEEFT ER AL IEMAND GEVRAAGD WAAROM VERTONGHEN NIET SPEELT?????
Meestal speelt een club wel met meer dan 1 verdedigerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Kaboul kapitein op het schip is. Een olietanker dan wel zonder enige wendbaarheid.
Hij houdt een schot op doel tegen met een uitgestoken arm.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet mee eens dan. Wat loop je achter trouwens
Waarom spreek je shakespeare? praat gewoon Nederlands vriend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Kaboul kapitein op het schip is. Een olietanker dan wel zonder enige wendbaarheid.
Costa krijgt rust. Hij is volgens jose nog steeds niet in topconditie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea line-up v Palace: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Matic, Fabregas; Willian, Oscar, Hazard; Remy
Geen Costa.
Natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
Eriksen moet die bal altijd nemen, garantie op een goal.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:42 schreef superniger het volgende:
Kun Aguero gaat een hattrick scoren.
Eriksenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:13 schreef Alan_Bastard het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de boel afdoen met een penaltieserie? Want uiteindelijk is er nog geen normale goal geweest.
watquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:13 schreef Alan_Bastard het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de boel afdoen met een penaltieserie? Want uiteindelijk is er nog geen normale goal geweest.
Als je Cillessen was nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Lloris was had ik naar links gedoken.
Hij dook ook links, als je het bekijkt van de andere kant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Lloris was had ik naar links gedoken.
Hier kan ik niet tegenop. Ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd als keeper.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij dook ook links, als je het bekijkt van de andere kant.
Ook niet als mod #shotsfiredquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegenop. Ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd als keeper.
Je bent zelf fired. Met je hoofd.quote:
Deze counter is verrassend goed. Jammer ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf fired. Met je hoofd.
Gelukkig was het verder wel een leuke wedstrijd ondanks Kopsterk zijn aanwezigheid
Zo, jij pakt hem dubbel zo hard terug! xDquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf fired. Met je hoofd.
Gelukkig was het verder wel een leuke wedstrijd ondanks Kopsterk zijn aanwezigheid
Die zijn er nog steedsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er waren net mensen die Vertonghen goed vonden.
Waarom zou die middelmaat gaan coachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:23 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar zal De Boer wel even orde op zaken stellen daar bij Tottenham.
Denk je dat ze die pizzaboer al zo snel de laan uit sturen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:23 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar zal De Boer wel even orde op zaken stellen daar bij Tottenham.
Dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bedankt dat je me aanspreekt met 'u', je toont hiermee respect naar je meerdere
Denk het niet maar ook hij heeft het tij niet kunnen keren. En aangezien ze nogal ongeduldig zijn bij Tottenham zou het kunnen dat ze eind van het seizoen afscheid van hem nemen na weer een teleurstellende 8e plek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat ze die pizzaboer al zo snel de laan uit sturen?
Beetje opportunistisch om mijn mening te veranderen op basis van één actie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Ohja, 1 actie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje opportunistisch om mijn mening te veranderen op basis van één actie.
Ga niet op hem in, doe het nou niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Doet Davy altijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga niet op hem in, doe het nou niet.
Zo die kent zijn plek weer.quote:
Kun jij me vertellen waar hij het over heeft dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga niet op hem in, doe het nou niet.
Dat is teveel moeite voor iemand die geen inhoudelijke mening heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen waar hij het over heeft dan?
Waarom nou zo vervelend over Kopsterk praten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is teveel moeite voor iemand die geen inhoudelijke mening heeft.
Als je maar bij de les bent wanneer PSV begint.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van deze teksten moet ik even een paar uur bijkomen.
Tuurlijk, ik heb er weer zin om mijn ploegje te zien prutsen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je maar bij de les bent wanneer PSV begint.
Ik vind het reëler om te stellen dat ze baalt van het resultaat en het spel van Tottenham vandaag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft vast haar ex met een ander wijf gezien.
Interessante kijk op de foto van jouw kant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het reëler om te stellen dat ze baalt van het resultaat en het spel van Tottenham vandaag.
Jawel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:35 schreef Brecht35 het volgende:
Dat was dus echt geen rood hé..Terechte penalty, maar in geen 100 jaar rood.
Als hij niet werd vastgehouden kon hij van 4 meter afstand inschieten, dat vind ik wel een duidelijk scoringskans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:40 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Er werd in mijn ogen geen scoringskans ontnomen, Aguero ging veel te gretig neer.
Zoek het op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Geen 18.30 uur wedstrijd in de PL zeker ?
Ik kijk niet vaak naar City, maar ik moet zeggen dat hij op het WK erg goed speelde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Demichelis. Wat doet hij toch bij Man City in de basis
Ga weg en kom nooit meer terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
vond het maar matic ahhaahahaahahah
weten jullie dat ook weertwitter:StanCollymore twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 16:03:27Newcastle United turnstiles open at 3:15pm, KO 4pm @talkSPORT ON AIR LIVE reageer retweet
wablief?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
goan geen belgisch prate ze ?
Ja we hebben het live gezien, Hans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
Dat scoreverloop, godverdomme
[ afbeelding ]
Elk onderwerp waar je over post heeft iemand een keer live gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja we hebben het live gezien, Hans.
Interessante theorie. Jij beweert hier dus dat iemand ook de schepping heeft meegemaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk onderwerp waar je over post heeft iemand een keer live gezien.
God natuurlijk. Wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interessante theorie. Jij beweert hier dus dat iemand ook de schepping heeft meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |