abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:21:43 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145664814

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:21:58 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145664820
Dan maak ik maar een nieuwe ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145664840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan maak ik maar een nieuwe ;)
Ow sorry, daar was ik nog niet van op te hoogte ^O^
pi_145664883
De eerder genoemde Garmin 220 is idd een behoorlijk puik apparaat, prima ding, heb hem inmiddels een jaar na 2 Garmin 305's versleten te hebben. De 220 Synced prima zowel via bluetooth als via USB met Garmin Connect. Ook prima formaat, niet zo lomp groot, en de accuduur en prijs zijn ook prima in orde :)
pi_145664916
Ik vind een hartslagband niet irritant, merk er niet veel van. Heb een keer meegemaakt dat het te los zat en afzakte, maar dat was tijdens een intervaltraining waarbij ik wel heel erg diep in- en uitademde. Na iets aantrekken bleef het zitten.

Er zijn nu van die horloges met hartslagmeter via de pols. Ik vraag me af hoe goed dat werkt. Moet het erg strak om je pols zitten om het 'signaal' op te pikken?
pi_145664933
Maar de Garmin 10 heeft dus geen hartslagmeter en de Garmin 70 wel? is het niet vrij irritant om met zo'n meter te lopen?
pi_145664966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:28 schreef HDLed het volgende:
Maar de Garmin 10 heeft dus geen hartslagmeter en de Garmin 70 wel? is het niet vrij irritant om met zo'n meter te lopen?
Nee. Ik loop altijd met zo'n band om mijn borst en heb er totaal geen last van.
pi_145665014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee. Ik loop altijd met zo'n band om mijn borst en heb er totaal geen last van.
Het is dus verstandig om op zoek te gaan naar een horloge die ook meteen een hartslagmeter heeft, anders krijg ik waarschijnlijk later spijt dat ik niet meteen een iets duurdere heb genomen.
Sorry voor de vele vragen over van alles en nog wat, ik ben een pure beginner en heel enthousiast over het lopen geworden, dus wil ik zoveel mogelijk weten haha
pi_145665209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:32 schreef HDLed het volgende:

[..]

Het is dus verstandig om op zoek te gaan naar een horloge die ook meteen een hartslagmeter heeft, anders krijg ik waarschijnlijk later spijt dat ik niet meteen een iets duurdere heb genomen.
Sorry voor de vele vragen over van alles en nog wat, ik ben een pure beginner en heel enthousiast over het lopen geworden, dus wil ik zoveel mogelijk weten haha
Ach, wat boeit het? We zijn allemaal beginner geweest en een forum is o.a. om vragen te stellen. :)

Maar een horloge met hartslagfunctie is wel zo prettig ja.
pi_145665239
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:32 schreef HDLed het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, HD Led! Daar zijn we voor hier ;)
Of je wel of geen HR Monitor bij een gps horloge wil is een persoonlijke afweging. Sommige mensen ( zoals ik ) zijn erg van de cijfertjes en andere boeit het voor geen meter en willen alleen een GPS horloge met weinig fratsen.

Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik totaal geen last heb van de HR band.
pi_145665336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:41 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, HD Led! Daar zijn we voor hier ;)
Of je wel of geen HR Monitor bij een gps horloge wil is een persoonlijke afweging. Sommige mensen ( zoals ik ) zijn erg van de cijfertjes en andere boeit het voor geen meter en willen alleen een GPS horloge met weinig fratsen.

Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik totaal geen last heb van de HR band.
Oke:) zou ik eens rustig rond gaan kijken en me laten adviseren in een winkel :)
pi_145665366
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:46 schreef HDLed het volgende:

[..]

Oke:) zou ik eens rustig rond gaan kijken en me laten adviseren in een winkel :)
Het is echt een persoonlijke voorkeur maar ik ben blij dat ik de Garmin Forerunner 610 HRM heb gekocht een paar jaar geleden.
pi_145665424
En als je veel info/reviews wil lezen kun je kijken bij deze site:

www.dcrainmaker.com
pi_145665559
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:49 schreef Liesje68 het volgende:
En als je veel info/reviews wil lezen kun je kijken bij deze site:

www.dcrainmaker.com
Oke top dankje ^O^
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:58:34 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145665683
Ik zal eerder zonder horloge gaan lopen dan een nieuwe kopen :P
pi_145665819
De Garmin 15 is het broertje van de Garmin 10, maar dan wel met HRM.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:06:12 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145665918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:58 schreef Quoi het volgende:
Daarvoor ben ik te gehecht aan cijfertjes :@ Maar als er een nieuwe komt, hoeft 'ie niet 3.000 functies te hebben. Ga ik toch niet gebruiken :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_145665940
Vind deze ook wel wat eigenlijk http://www.fonq.nl/product/suunto-quest-sporthorloge/87052/

Zwaar irritante reclames, maar op zich best een leuke site :)
pi_145665981
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:07 schreef HDLed het volgende:
Vind deze ook wel wat eigenlijk http://www.fonq.nl/product/suunto-quest-sporthorloge/87052/

Ik zou wel voor een horloge met GPS gaan.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145665986
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:07 schreef HDLed het volgende:

Maar daar zit geen GPS in. Dus dan kan ie je loopjes niet leuk loggen. Wel tot op zekere hoogte met een stappenteller, maar lang niet zo tof als met GPS.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:09:40 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_145666015
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:58 schreef Quoi het volgende:
:o

Terug naar zonnewijzer-eiland!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_145666086
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:08 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar daar zit geen GPS in. Dus dan kan ie je loopjes niet leuk loggen. Wel tot op zekere hoogte met een stappenteller, maar lang niet zo tof als met GPS.
Oke dus dan kom je al snel uit op de Garmin 210, even doorsparen dus haha
pi_145666122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:11 schreef HDLed het volgende:

[..]

Oke dus dan kom je al snel uit op de Garmin 210, even doorsparen dus haha
De Garmin 15 heeft ook GPS en ondersteuning voor HRM en is ook 150 (excl hartslagmeter dan, maar die kun je later eventueel nog kopen). Zelfde geldt voor de TomTom Runner.
pi_145666150
Weet iemand of er ook online een plek is waar je tussentijden van de (halve) marathonners van morgen kunt zien? Ik zou mensen graag een linkje geven en dat gaat niet echt bij een app :(
pi_145666179
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De Garmin 15 heeft ook GPS en ondersteuning voor HRM en is ook 150 (excl hartslagmeter dan, maar die kun je later eventueel nog kopen). Zelfde geldt voor de TomTom Runner.
Dan wil ik denk ik alles wel in 1 keer, kijk nog wel even rustig rond en loop nog wel even door met de telefoon in de kontzak.
pi_145666389
Zo maar eens naar mijn dealer voor wat stuff.
Lees: naar de hardloopwinkel voor wat gelletjes. Zal ze morgen waarschijnlijk niet nodig hebben, maar als ik dan toch een rugzakje meeneem op de trails, kan ik er net zo goed een paar gelletjes insteken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:25:40 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145666445
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:16 schreef HDLed het volgende:

[..]

Dan wil ik denk ik alles wel in 1 keer, kijk nog wel even rustig rond en loop nog wel even door met de telefoon in de kontzak.
je hebt ook de Suunto Ambit serie, Polar, TomTom en nog wat andere merken naast Garmin.
pi_145666497
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

je hebt ook de Suunto Ambit serie, Polar, TomTom en nog wat andere merken naast Garmin.
Ik vind de TomTom runner wel een puik dingetje, zit ik al even naar te gluren
pi_145667030
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:27 schreef HDLed het volgende:

[..]

Ik vind de TomTom runner wel een puik dingetje, zit ik al even naar te gluren
Bevestigd.

Ik heb die TomTom Cardio Runner, dus met HRM. Het kost inderdaad wat, maar dan heb je ook wat! Nog geen seconde hardloopkilometer spijt gehad van dat horloge :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:53:16 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145667073
Nou ik trek zo m'n Suunto aan voor een rondje van een kilometer of 12 dor het bosch
pi_145667172
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Bevestigd.

Ik heb die TomTom Cardio Runner, dus met HRM. Het kost inderdaad wat, maar dan heb je ook wat! Nog geen seconde hardloopkilometer spijt gehad van dat horloge :D
Ik lees alleen wel in sommige reviews dat het uploaden naar de laptop beetje bout gaat, en dat de gps soms wegvalt, of is dat inmiddels allemaal verholpen?
pi_145667257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:58 schreef HDLed het volgende:

[..]

Ik lees alleen wel in sommige reviews dat het uploaden naar de laptop beetje bout gaat, en dat de gps soms wegvalt, of is dat inmiddels allemaal verholpen?
Daar heb ik - tot nog toe - geen last van gehad. Ja, één keertje viel m'n GPS even weg, maar dat kwam omdat ik door een tunneltje liep ;)

En het uploaden van data naar laptop/pc is gewoon een kwestie van kabeltje aan het horloge bevestigen, en de rest gaat automagisch :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145667561
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:02 schreef trolley het volgende:

[..]

Daar heb ik - tot nog toe - geen last van gehad. Ja, één keertje viel m'n GPS even weg, maar dat kwam omdat ik door een tunneltje liep ;)

En het uploaden van data naar laptop/pc is gewoon een kwestie van kabeltje aan het horloge bevestigen, en de rest gaat automagisch :)
Ik zet hem op mijn verlanglijstje ^O^
pi_145667595
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:14 schreef TMan het volgende:
Weet iemand of er ook online een plek is waar je tussentijden van de (halve) marathonners van morgen kunt zien? Ik zou mensen graag een linkje geven en dat gaat niet echt bij een app :(
http://socialmedia.mylaps.com/social2/
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:38:52 #35
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145668200
Zo de tering, dat was een zware training net. Het is toch best warm. Toch netjes mijn trainingsdoelen gehaald: avg: 4:51/km, snelste 5 km (20 t/m 25 km) 22:47.

Denk wel dat ik nu even een weekje rustiger aan ga doen met oog op mijn HM-wedstrijd van volgende week zaterdag.

SPOILER
Wat een 010 vs 020 geneuzel hier trouwens.Wij zijn toch hardlopers, geen voetbal-Amoeben?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145668206
Voor onze marathoners van morgen:

Good luck & have fun tomorrow!
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:42:33 #37
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_145668280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik trek zo m'n Suunto aan voor een rondje van een kilometer of 12 dor het bosch
Alleen je Suunto? Dan blijf ik voorlopig ff binnen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:53:14 #38
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145668512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:38 schreef Corniel het volgende:
Zo de tering, dat was een zware training net. Het is toch best warm. Toch netjes mijn trainingsdoelen gehaald: avg: 4:51/km, snelste 5 km (20 t/m 25 km) 22:47.

Denk wel dat ik nu even een weekje rustiger aan ga doen met oog op mijn HM-wedstrijd van volgende week zaterdag.

SPOILER
Wat een 010 vs 020 geneuzel hier trouwens.Wij zijn toch hardlopers, geen voetbal-Amoeben?
Mooie training op weg naar je M!

Aardig warm idd. Dat was het vanmorgen tegen 10 uur al.
Daardoor kon ik wel m'n HM-singlet aan :s)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_145669029
http://curacao-marathon.p(...).tsrc=SocialCampaign

Wie wil er een trip naar Curacao winnen met een startbewijs voor de marathon??
Lijkt mij wel tof, ik heb alleen geen vrije dagen meer :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145669114
Leuk! maar hij start me iets te vroeg.... :o ;)

En succes alvast LT!
Ja doei.
pi_145669287
TOMTOM Nike+ SportWatch GPS is dat wat?
pi_145669343
Geen idee.
Ja doei.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:26:05 #43
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145669364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:23 schreef HDLed het volgende:
huh.. Is dat een combi van twee merken?
pi_145669419
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja, via ebay.ng!
Ja doei.
pi_145669424
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja, zijn te koop bij de mediamarkt

http://www.mediamarkt.nl/(...)ue&sort=&view=&page=
pi_145669436
Het is trouwens wel echt heel warm buiten :o Maarja wel een geruststelling dat het bij al mijn lange trainingen 20+ graden was..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145669766
Ik dacht vanmorgen bij mijn rondje te paard, ik zal voor de grap eens Runkeeper aanzetten. Of eigenlijk omdat ik nieuwsgierig was wat voor afstand we dan afleggen. Het was 17km met een gemiddelde pace van 8.40. Je rijdt natuurlijk stukken veel harder, maar ook heel veel stapvoets.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:41:52 #48
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_145669838
Pfff... lekker zo'n weekje in de States, double jetlag here....
Maar heel de week gewerkt en lange dagen gemaakt, dus maar 1 keer een rondje om het hotel gelopen... Dus vanavond misschieneens kijken hoe het loopt met een jetlag...

https://www.endomondo.com/workouts/426168710/2924303

Succes aan alle lopers dit weekend!!!!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_145669932
En bedankt voor alle succeswensen! Outfit en alles net klaargelegd!
pi_145669977
Ik ben van plan om hier ook weer wat meer te gaan posten.. (is al een tijd geleden)
Ergens midden 2011 ben ik wat serieuzer gaan hardlopen en mijn snelheid schommelt nu - afhankelijk van de afstand - tussen de 12 en 13 km/u..

Laatste wapenfeit is de HM in Eindhoven, met eindtijd rond de 1.45 uur.. (had meer ingezeten als ik niet als een malloot van start was gegaan, maar dat terzijde.. ;)
Volgende uitdaging is de 7 Heuvelen, die ik onder de 1.10 wil gaan lopen. (Vorig jaar 1.12.30)
Kersverse extra uitdaging de 25 km in Apeldoorn op 1 februari. :)

Leuk om te lezen hoe er wordt meegeleefd met iedereen hier. Positief topic dit!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:51:52 #51
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_145670089
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:27 schreef wyccie het volgende:

Er zijn nu van die horloges met hartslagmeter via de pols. Ik vraag me af hoe goed dat werkt. Moet het erg strak om je pols zitten om het 'signaal' op te pikken?
Ik heb zelf de Tom Tom Runner Cardio. Horloge hoeft niet te strak te zitten om het signaal op te pikken maar ook niet los.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_145670157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://curacao-marathon.p(...).tsrc=SocialCampaign

Wie wil er een trip naar Curacao winnen met een startbewijs voor de marathon??
Lijkt mij wel tof, ik heb alleen geen vrije dagen meer :P
Marathon is me wat te ver, ik blijf bij de halve op Curacao 8-)
pi_145670592
Zo dat overzetten van runkeeper naar endomondo doe ik ook niet meer, alles handmatig 1 voor 1 in moeten voeren |:(
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:18:13 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145670728
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:42 schreef Frsh het volgende:

[..]

Alleen je Suunto? Dan blijf ik voorlopig ff binnen...
ik had ook nog een Garmin hr band om, want die van de Suunto lag thuis.
pi_145670924
Ik heb geen begrip voor jullie gezeik over Garmin Express. Hier werkt het als een tiet! (Er staat wel iedere keer dat er een activiteit uit 1900 ofzo gesynchroniseerd moet worden maar die gaat steeds niet maar dat terzijde :+ )
pi_145671183
Je leest een dag (of 2) niet en je mist weer wat topics :') Met al dat verhuizen hou ik jullie zeker niet meer bij!
Morgen D-day voor wat marathonners! Veel plezier en succes :)

Ik ben vanmorgen weer met gezin in het bos geweest. Zoonlief wilde een schat gaan zoeken (nog geen 3 jaar, maar het thema piraten op het dagverblijf leeft ;))
Dus ik al hardlopend met "schat" in mijn hand op zoek naar een verstopplek. Ik kreeg veel vreemde blikken gezien het hamburgerbakje met muntjes (vreemde valuta van vakanties) in mijn hand tijdens het hardlopen in het bos :')
Awel, een verstopplek gevonden, gemarkeerd met pijlen, een soort "vlag" en mevrouw geappt waar ze heen moest lopen met de "schatkaart" . en toen die plicht volbracht was kon ik echt gaan lopen. Maar het wilde niet zo.. Verkouden, snel warm, steken, verkeerde ademhaling.. Dus na 3,5 km maar mee gaan schat zoeken, ze hadden hem inmiddels al gevonden dus konden we nog even samen spelen in het bos O+
pi_145671725
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:13 schreef HDLed het volgende:
Zo dat overzetten van runkeeper naar endomondo doe ik ook niet meer, alles handmatig 1 voor 1 in moeten voeren |:(
Dat had met bijvoorbeeld tapiirik automatisch gekund ;)
pi_145671933
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:35 schreef Nirak het volgende:
Je leest een dag (of 2) niet en je mist weer wat topics :') Met al dat verhuizen hou ik jullie zeker niet meer bij!
Morgen D-day voor wat marathonners! Veel plezier en succes :)

Ik ben vanmorgen weer met gezin in het bos geweest. Zoonlief wilde een schat gaan zoeken (nog geen 3 jaar, maar het thema piraten op het dagverblijf leeft ;))
Dus ik al hardlopend met "schat" in mijn hand op zoek naar een verstopplek. Ik kreeg veel vreemde blikken gezien het hamburgerbakje met muntjes (vreemde valuta van vakanties) in mijn hand tijdens het hardlopen in het bos :')
Awel, een verstopplek gevonden, gemarkeerd met pijlen, een soort "vlag" en mevrouw geappt waar ze heen moest lopen met de "schatkaart" . en toen die plicht volbracht was kon ik echt gaan lopen. Maar het wilde niet zo.. Verkouden, snel warm, steken, verkeerde ademhaling.. Dus na 3,5 km maar mee gaan schat zoeken, ze hadden hem inmiddels al gevonden dus konden we nog even samen spelen in het bos O+
O+

Jullie geocachen toch ook? Of is dat niet genoeg schat voor jullie kleine meneer. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145672067
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:23 schreef HDLed het volgende:
Is voor zover ik weet de voorloper van de huidige tomtom watches.... Zou dan eerder voor de huidige gaan ivm support.

Ben zelf ook groot fan van de TomTom cardio, op zich is zo'n band niet echt een gedoe maar geowon even een horloge omdoen en gaan lopen maakt het weer net dat beetje fijner. Sporthorloges met ingebouwde hartmeter zijn er alleen niet bepaald veel nog... maakt de keuze dus erg beperkt.
pi_145672096
Terug van de marathonexpo. Ik voelde me met mijn pakjes zakdoeken wel een kneusje tussen al die topfitte mensen. Wel een mooi Ronhill jack gescoord en twee paar sokken. En een gratis Ant+ usb stick :P
En was het iemand al opgevallen dat het enorm warm is? Ik denk dat het morgen een pittig dagje wordt. Morgenochtend beslis ik of ik ueberhaupt van start ga.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2014 18:10:38 ]
pi_145672220
Begreep dat het morgen toch ies beter (als in koeler) wordt dan vandaag? Zou wel fijn zijn iig...

Hopelijk kun je gewoon van start _--__----____-_--__---_--_
pi_145672424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! maar hij start me iets te vroeg.... :o ;)
Snap ik ja, voor jullie start ie om 8:30. Maar 9:30 Nederlandse tijd is nog best te doen.
pi_145672817
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:21 schreef pijll het volgende:

[..]

Snap ik ja, voor jullie start ie om 8:30. Maar 9:30 Nederlandse tijd is nog best te doen.
Reisje wat erbij hoort is niet voor niets al een paar dagen van te voren. Dat is zodat je heel erg blij bent dat ie zo vroeg start, na je eerste middag op het eiland :o
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:36:30 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145672914
Zo...eerste kinderfeestje als papa overleefd. Nu horizontaal op de bank, en tussendoor ff eten :9
F means you're fucked
pi_145672967
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Terug van de marathonexpo. Ik voelde me met mijn pakjes zakdoeken wel een kneusje tussen al die topfitte mensen. Wel een mooi Ronhill jack gescoord en twee paar sokken. En een gratis Ant+ usb stick :P
En was het iemand al opgevallen dat het enorm warm is? Ik denk dat het morgen een pittig dagje wordt. Morgenochtend beslis ik of ik ueberhaupt van start ga.
Gratis stick? Die van mij brak ik laatst af toen ik lomp langs mijn PC liep. Nieuwe kostte me 4 tientjes. :{

Anyway, mooi geregeld. ^O^
pi_145673923
En wat eten de Amsterdammers vandaag? Hier pannekoeken met spek. En morgenochtend ook.
pi_145674158
Tagliatelle, varkenskarbonade, kastanjechampigons, tomaten en andijvie.
Maar ik loop morgen niet in Amsterdam. :P
pi_145674246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:04 schreef Stefanovic83 het volgende:
En wat eten de Amsterdammers vandaag? Hier pannekoeken met spek. En morgenochtend ook.
Heuuul veel pasta met een klein beetje rode saus, kip en cashewnoten.
En heb vandaag veel taaitaai op en afbakbroodjes en havermout en zo :P
pi_145674300
Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft met uploaden van Garmin met ANT+? Een heel enkele keer duurt het wat lang, maar da's echt bijna nooit.

Ik hoop mijn 610 nog jaren te kunnen gebruiken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145674363
Succes, LT!
Hoe is het nu met je keel? Geen diarree van te veel Trachitol?
pi_145674406
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef wyccie het volgende:
Succes, LT!
Hoe is het nu met je keel? Geen diarree van te veel Trachitol?
'Haha nee zoveel heb ik er niet op. Het gaat wel, af en toe een beetje een volle neus erbij, maar meer dan oncomfortabel kan ik het nog niet noemen. Hopelijk na een goede nacht slaap nog minder.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:24:20 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145674575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef YUR het volgende:
Zo...eerste kinderfeestje als papa overleefd. Nu horizontaal op de bank, en tussendoor ff eten :9
wacht maar op je eerste kinderfeestje van school :D
pi_145674644
Voor als ik het morgen vergeet of (waarschijnlijker) te laat wakker ben; Amsterdamlopers; veeeeeeeeeel succes!!! En vergeet niet om lol te hebben.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:26:15 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145674649
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er waren nu al 6 koters van mini's leeftijd, en nog een paar wat oudere :+
F means you're fucked
pi_145674677
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand door niet te veel kinderen uit te nodigen (en evt. hulp in te schakelen als het er wel veel zijn) :P
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')