Welke grens en maak jij dat uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:37 schreef chufi het volgende:
Als je onder de grens zit heb je hier niets te zoeken
En dat zonder kaartje te hoeven kopen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:54 schreef FANN het volgende:
Nog 2 dagen...
http://www.amsterdam-dance-event.nl/live/festival/
alsof ze goddomme naast je bed staan met die teringherrie![]()
klinkt ongeveer zo...
http://instagram.com/p/uPAxhJCZ6K/
5 dagen lang van 23.00 uur tot 08.00 uur![]()
Dus over een uur kan ik gaan pitten
Klagen zit nu eenmaal in de aard van het volk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zonder kaartje te hoeven kopen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:43 schreef chufi het volgende:
Als ik geen cent te makken zou hebben zou ik niet lopen FoKken
Ow kut, wat doe ik hier?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:47 schreef MadMaster het volgende:
Als je wel geld zou hebben, zou je hier niet elke avond rondhangen...
Ik gok van de bas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:48 schreef chufi het volgende:
Het is nog niet eens begonnen, toch benieuwd waar Fann wakker van lag
Wat moet je anders doen als je geen werk hebt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:43 schreef chufi het volgende:
Als ik geen cent te makken zou hebben zou ik niet lopen FoKken
Werk zoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen als je geen werk hebt?
Maar dat doe je ook niet de hele dag.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dat doe je ook niet de hele dag.
Als je hier kan posten, ken je ook poen verdienen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:26 schreef sacha het volgende:
alsof je alleen onder de armoede grens kan zitten zonder werk...
ik heb vanmorgen wel poen verdiend en nu mag ik posten hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je hier kan posten, ken je ook poen verdienen.
Daar ga ik niet over, iedereen kan posten toch hier?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen wel poen verdiend en nu mag ik posten hier
je was net zo stelling in je uitspraak dat ik dacht ik vraag het maar evenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, iedereen kan posten toch hier?
Mijn uitspraken moet je wat relativeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
je was net zo stelling in je uitspraak dat ik dacht ik vraag het maar even
Als je een ban hebt, dan kun je hier niet posten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar ga ik niet over, iedereen kan posten toch hier?
Dan ga ik Yvonne mailen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een ban hebt, dan kun je hier niet posten.
hé moet jij geen geld gaan verdienen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow kut, moeten deugt ook niet.
Herstel: Mijn uitspraken kun je het best wat relativeren.
Dat doe ik digitaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:28 schreef sacha het volgende:
[..]
hé moet jij geen geld gaan verdienen?
Ik vind dat wij allemaal een internetvrije werkomgeving verdienen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Als je geen internet hebt kan je ook niet posten.
Ik zit geld te verdienen terwijl ik post.
Ik ga zondag voor een weekje naar Frankrijk en toen ik daar vorige keer was was daar geen internet en ik moet zeggen, het went! Inmiddels is er wel internet aangelegd, maar ik had me eigenlijk al een beetje voorbereid zonder te moeten zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat wij allemaal een internetvrije werkomgeving verdienen.
heeft uu een nieuw plaatjequote:
Mijn humeur verbeterd altijd aanzienlijk als ik weer een internetloze periode heb gehad, maar helaas is de verslaving nog steeds zo groot, dat ik altijd weer terugval in het ongezonde gedrag, maar ik hoop met vallen en opstaan dat ik ooit weer helemaal internetvrij kan leven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zondag voor een weekje naar Frankrijk en toen ik daar vorige keer was was daar geen internet en ik moet zeggen, het went! Inmiddels is er wel internet aangelegd, maar ik had me eigenlijk al een beetje voorbereid zonder te moeten zitten.
Yep, Even voorstellen: Tom! Ook wel Tommerd genoemd.quote:
Ik heb Internet nodig voor mijn werk, dus kan ik posten terwijl ik werk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Als je geen internet hebt kan je ook niet posten.
Ik zit geld te verdienen terwijl ik post.
Hiervan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:48 schreef chufi het volgende:
Het nare is dat als je weet dat je internet kan hebben, je er alles aan doet om verbinding te krijgen, terwijl als het er niet is het zoveel rust geeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn humeur verbeterd altijd aanzienlijk als ik weer een internetloze periode heb gehad, maar helaas is de verslaving nog steeds zo groot, dat ik altijd weer terugval in het ongezonde gedrag, maar ik hoop met vallen en opstaan dat ik ooit weer helemaal internetvrij kan leven.
Btw....was het Ardeche waar je heen gaat? Staat me vaag iets van bij.
Ik ook, vandaar dat ik geld verdien terwijl ik postquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb Internet nodig voor mijn werk, dus kan ik posten terwijl ik werk.
ohhhhhhhhh heerlijk Dees, ziet er mooi uit daar....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nare is dat als je weet dat je internet kan hebben, je er alles aan doet om verbinding te krijgen, terwijl als het er niet is het zoveel rust geeft.
We gaan naar de Dordogne, naar het mooie Lac du Causse. Ik hoop helemaal zen terug te komen.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik geld verdien terwijl ik post
Ziet er rustiek en mooi uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Deisyy het volgende:
We gaan naar de Dordogne, naar het mooie Lac du Causse. Ik hoop helemaal zen terug te komen.
[ afbeelding ]
Nee, dat niet. Maar ik heb het als mijn doel gesteld om zen te worden en als ik het maar vaak genoeg zeg lukt dat misschien wl.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er rustiek en mooi uit.![]()
Ik zie je de laatste tijd geregeld het woord "zen" gebruiken. Ben je aan het mediteren geslagen?
Probeer Chinese Thee Deesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik heb het als mijn doel gesteld om zen te worden en als ik het maar vaak genoeg zeg lukt dat misschien wl.
http://www.amsterdam-dance-event.nl/live/quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:48 schreef chufi het volgende:
Hele mooie doelstelling. Het is in essentie ook datgene wat ik probeer te bereiken als ik me weer terugtrek in the middle of nowhere, alleen heb ik er ondertussen mee leren leven dat ik die doelstelling nooit zal behalen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat niet. Maar ik heb het als mijn doel gesteld om zen te worden en als ik het maar vaak genoeg zeg lukt dat misschien wl.
Dat klinkt alsof je een klooster in zou willenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helemaal leeg worden van binnen is me niet gegeven en ik denk dat het ook maar weinigen zal lukken om ooit in een dergelijke staat van verlichting te geraken.
Voor een maandje zou ik dat wel willen, maar dan zonder al die religieuze meuk er omheen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een klooster in zou willen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees moet aan de Thees van de Chinees. Ik ga me daar eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Probeer Chinese Thee Deesmoeten ze alleen geen 5 dagen House muziek in je oor
gaan tetteren, want dan help het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |