Welke grens en maak jij dat uit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:37 schreef chufi het volgende:
Als je onder de grens zit heb je hier niets te zoeken
En dat zonder kaartje te hoeven kopen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:54 schreef FANN het volgende:
Nog 2 dagen...
http://www.amsterdam-dance-event.nl/live/festival/
alsof ze goddomme naast je bed staan met die teringherrie![]()
klinkt ongeveer zo...
http://instagram.com/p/uPAxhJCZ6K/
5 dagen lang van 23.00 uur tot 08.00 uur![]()
Dus over een uur kan ik gaan pitten
Klagen zit nu eenmaal in de aard van het volk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zonder kaartje te hoeven kopen...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:43 schreef chufi het volgende:
Als ik geen cent te makken zou hebben zou ik niet lopen FoKken
Ow kut, wat doe ik hier?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:47 schreef MadMaster het volgende:
Als je wel geld zou hebben, zou je hier niet elke avond rondhangen...
Ik gok van de bas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:48 schreef chufi het volgende:
Het is nog niet eens begonnen, toch benieuwd waar Fann wakker van lag
Wat moet je anders doen als je geen werk hebt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:43 schreef chufi het volgende:
Als ik geen cent te makken zou hebben zou ik niet lopen FoKken
Werk zoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen als je geen werk hebt?
Maar dat doe je ook niet de hele dag.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dat doe je ook niet de hele dag.
Als je hier kan posten, ken je ook poen verdienen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:26 schreef sacha het volgende:
alsof je alleen onder de armoede grens kan zitten zonder werk...
ik heb vanmorgen wel poen verdiend en nu mag ik posten hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je hier kan posten, ken je ook poen verdienen.
Daar ga ik niet over, iedereen kan posten toch hier?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen wel poen verdiend en nu mag ik posten hier
je was net zo stelling in je uitspraak dat ik dacht ik vraag het maar evenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, iedereen kan posten toch hier?
Mijn uitspraken moet je wat relativeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
je was net zo stelling in je uitspraak dat ik dacht ik vraag het maar even
Als je een ban hebt, dan kun je hier niet posten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar ga ik niet over, iedereen kan posten toch hier?
Dan ga ik Yvonne mailen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een ban hebt, dan kun je hier niet posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |