Die bol aan de onderkant is de kwak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dronk ik 30 jaar geleden al vanuit het glas in standaard...
[ afbeelding ]
Een bierlaars leegdrinken is erger...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bol aan de onderkant is de kwak.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben best wel nieuwsgierig geworden naar Oma's Pruim...
STudentikoos Heineken brquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bierlaars leegdrinken is erger...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bierlaars leegdrinken is erger...
Die dronk ik naast Pauwel's Kwak.quote:
Die lust ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dronk ik 30 jaar geleden al vanuit het glas in standaard...
[ afbeelding ]
Woonde tot 1986 15 km van België, dat was elke week de DS volladen daar en daarna rondje bruine Tilburgse kroegen om ze te verpatsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dronk ik naast Pauwel's Kwak.
Was op de camping van Tedje, tegenover de kazerne in Hollandsche Rading. Daar worden nu de slachtoffers van de MH17 ramp geidentificeerd...
Ik zat er in de winter van 1986 en de camping zelf was gesloten.
Maar Tedje had, zeker voor die tijd, een behoorlijke biervoorraad en Jan Soldaat verzamelde er elke avond om de voorraad te plunderen.
Dubbel is ruk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
En 1x per jaar naar de open dag van de paters.
[ afbeelding ]
Denk dat omstanders er om moesten lachen omdat ze in dezelfde staat warenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die vijver ben ik eens in gaan liggen omdat het net een grasveld leek door het groene kroos.
Zo danquote:
Spaans bier vind ik niet zo geweldig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mannen toen gingen los met de trios..
Als ik bier drink doe ik het goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zo'n open dag probeer ik alles.
Spaans bier is ook al Nederlands voor 85% of zoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spaans bier vind ik niet zo geweldig.
Hollands waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans bier is ook al Nederlands voor 85% of zo
dat heb ik ook wel eens gehad, maar toen was ik 3 jaar ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die vijver ben ik eens in gaan liggen omdat het net een grasveld leek door het groene kroos.
Werd ook wat verblind door de felle zon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens gehad, maar toen was ik 3 jaar ofzo
Op die leeftijd ben ik ooit gered door de doktersvrouw omdat haar zoon een 5 cm zuurbal in me keel flikkerde of zelfs eerder..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens gehad, maar toen was ik 3 jaar ofzo
dus niet eens dronken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werd ook wat verblind door de felle zon.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die leeftijd ben ik ooit gered door de doktersvrouw omdat haar zoon een 5 cm zuurbal in me keel flikkerde of zelfs eerder..
Ben later die dag nog naar de Parade gefietst, dat was toen net nieuw.quote:
Ja ik heb het zelf niet eens actief in mn geheugen gegrift staan ... Misschien was ik slechts 1 of zo..quote:
In 1962 werd mijn jaar oudere buurjongen met grote bek, die een maand langer in de nieuwbouw woonde, afgevoerd naar ziekenhuis nadat ik 'm met schop op zijn kop had gemept.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
My life is saved by the doctors wife .. 1962
Dingen van vroeger PP Er is meestal meer ..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In 1962 werd mijn jaar oudere buurjongen met grote bek, die een maand langer in de nieuwbouw woonde, afgevoerd naar ziekenhuis nadat ik 'm met schop op zijn kop had gemept.
Ik woonde er 2 dagen, hij was een kop groter en liep te treiteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dingen van vroeger PP Er is meestal meer ..
Oops maar je was nog maar een heel klein kind in 62,,, ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woonde er 2 dagen, hij was een kop groter en liep te treiteren.
3 1/2 jaar was ik toen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops maar je was nog maar een heel klein kind in 62,,, ?
Ik leef dankzij haar nog ... Zij wist die bal gelukkig op tijf uit mn keel te halen ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dus niet eens dronken?
[..]heb jij weer....
Ja dat had ik al begrepen anders was je er inderdaad niet meer geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leef dankzij haar nog ... Zij wist die bal gelukkig op tijf uit mn keel te halen ...
Naar wat me vertld is nee iddquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen anders was je er inderdaad niet meer geweest
Ik ben die rechtse.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
Jullie gaan steeds meer op deze twee lijken![]()
[ afbeelding ]
Zo'n tandartszoon weet alles van verdoving.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hars is levensgevaarlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeeee, dat spul moet je niet spuiten, snuiven of slikken...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n tandartszoon weet alles van verdoving.
Heb weleens een dag boten geharst en toen kwam ik aardig high thuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, dat spul moet je niet spuiten, snuiven of slikken...
Neus er te dicht op ... Maar dat weet iedereen welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb weleens een dag boten geharst en toen kwam ik aardig high thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door chufi op 17-10-2014 06:44:58 ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Hier is het over .. te laat dames !! ..Dat wordt stormloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel maar niet altijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, volgens tong ben ik oude zeikert.
Zolang slaap ik meestal nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan nog 8 uur pitten zonder te pissen.
Ik hoor niets op die niet werkende link..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:54 schreef FANN het volgende:
Nog 2 dagen...
http://www.amsterdam-dance-event.nl/live/festival/
alsof ze goddomme naast je bed staan met die teringherrie![]()
klinkt ongeveer zo...
http://instagram.com/p/uPAxhJCZ6K/
5 dagen lang van 23.00 uur tot 08.00 uur![]()
Dus over een uur kan ik gaan pitten
deze link?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor niets op die niet werkende link..
Ben maar blij dat ik niet draai daar, dan scheuren de muren door de bas.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:54 schreef FANN het volgende:
Nog 2 dagen...
http://www.amsterdam-dance-event.nl/live/festival/
alsof ze goddomme naast je bed staan met die teringherrie![]()
nu klinkt het ongeveer zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben maar blij dat ik niet draai daar, dan scheuren de muren door de bas.
Niets werkt hier, maar ik zit ook op mn werk , dan kan het geblokt zijn of zo ..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nu klinkt het ongeveer zo![]()
http://instagram.com/p/uO_ZAoSvDP/
Nog niet besteld ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:01 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
een nieuwe appel
2,5 miljoen Nederlanders onder armoedegrens
http://www.parool.nl/paro(...)r-armoedegrens.dhtml
deze dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets werkt hier, maar ik zit ook op mn werk , dan kan het geblokt zijn of zo ..
Ze zijn het tuutsenbord vergeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:01 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
een nieuwe appel
Dat is best véél...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:01 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
een nieuwe appel
Jij leeft in een andere wereld, die zooi is tegenwoordig zowat verplicht vanaf basisschool.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is best véél...
In totaal leven 604.000 Nederlandse kinderen onder de armoedegrens.
Maar ja, daar hebben die Appelmensen geen boodschap aan, die leven toch in een andere
wereld heb ik soms het idee..
ow, dat kan ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij leeft in een andere wereld,
Dat is eigenlijk wel zeker ... Het wordt licht en Fann mag slapen .. Slaap zacht zo.. EN dat het still blijft ...quote:
Is je elektrische fiets nog aan het opladen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zeker ... Het wordt licht en Fann mag slapen .. Slaap zacht zo.. EN dat het still blijft ...
Met hoeveel kun je in VW kever.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:13 schreef Treehut362 het volgende:
http://1.bp.blogspot.com/(...)1qzprlbo1_r1_500.png
[..]
Het zal wel nooit wat worden
[ afbeelding ]
wel zo prettig somsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, heb ik zelf ook last van.
Ja, volgens mij geen vuurwerk, gelukkigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zeker ... Het wordt licht en Fann mag slapen .. Slaap zacht zo.. EN dat het still blijft ...
Nee, maar ik moe nog wel even wakker worden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is je elektrische fiets nog aan het opladen?
Als je teveel appels koopt, dan beland je vanzelf onder de armoedegrens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:07 schreef FANN het volgende:
Dat is best véél...
In totaal leven 604.000 Nederlandse kinderen onder de armoedegrens.
Maar ja, daar hebben die Appelmensen geen boodschap aan, die leven toch in een andere
wereld heb ik soms het idee..
Daarom heb ik er nog maar 1tje voor de dorstquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je teveel appels koopt, dan beland je vanzelf onder de armoedegrens.
Wie koopt er nu appels? Die groeien gewoon gratis aan een boom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je teveel appels koopt, dan beland je vanzelf onder de armoedegrens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |