Ik ben die rechtse.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
Jullie gaan steeds meer op deze twee lijken![]()
[ afbeelding ]
Zo'n tandartszoon weet alles van verdoving.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hars is levensgevaarlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeeee, dat spul moet je niet spuiten, snuiven of slikken...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n tandartszoon weet alles van verdoving.
Heb weleens een dag boten geharst en toen kwam ik aardig high thuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, dat spul moet je niet spuiten, snuiven of slikken...
Neus er te dicht op ... Maar dat weet iedereen welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb weleens een dag boten geharst en toen kwam ik aardig high thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door chufi op 17-10-2014 06:44:58 ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
Hier is het over .. te laat dames !! ..Dat wordt stormloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel maar niet altijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, volgens tong ben ik oude zeikert.
Zolang slaap ik meestal nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan nog 8 uur pitten zonder te pissen.
Ik hoor niets op die niet werkende link..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:54 schreef FANN het volgende:
Nog 2 dagen...
http://www.amsterdam-dance-event.nl/live/festival/
alsof ze goddomme naast je bed staan met die teringherrie![]()
klinkt ongeveer zo...
http://instagram.com/p/uPAxhJCZ6K/
5 dagen lang van 23.00 uur tot 08.00 uur![]()
Dus over een uur kan ik gaan pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |