I know Gerda, de glitters ontbreken nog.quote:Hij is nog niet af, maar wilde hem alvast laten zien.
Ik vind Kerstdorpen best mooi, zeker met veel kleine lichtjes,quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:09 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
I know Gerda, de glitters ontbreken nog.
ik vind dat ding hierboven meer een kerstsloppenwijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind Kerstdorpen best mooi, zeker met veel kleine lichtjes,![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind dat ding hierboven meer een kerstsloppenwijk
Wat de kutneuk moet dit voorstellen?quote:
Wat het voorstelt? Al sla je me dood...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat de kutneuk moet dit voorstellen?
Creatief met PUR?
Check ook die teringzooi erom heen. Stel je voor dat je na een dag hard zwoegen thuiskomt en je wijf heeft dit gedaan.
GVD die pur gewoon op de vloer....achtelijk wijf
Ook gewoon het gore lef hebben om te zeggen dat dat grafding best leuk is geworden, ja voor een geestelijk gehandicapt kind van 3 misschien ja.quote:
Dat heeft tenminste nog nutquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Crientj het volgende:
Het vervolg van de betoncakes met laagje karnemelk. Vogelvoercakes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh...quote:
Nu ben ik gek op haken (ja, shoot mequote:
dat zijn cadeauzakjes. daar kan je geld in cadeau doen (misschien leuk voor christan?quote:
Het idee van het haakwerk is goed, de uitvoering helaas weer waardeloos met die teksten en ik heb er ook de pest aan als mensen zich alleen bekend maken met hun voornamen, zet er gvd een achternaam bij!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:40 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oja, dat vindt ie vast eeeeeeeeeeeenigquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
dat zijn cadeauzakjes. daar kan je geld in cadeau doen (misschien leuk voor christan?)
ze zijn te koop 3 voor 5 euro
Zul je zien dat ze er (gebruikt) frituurvet voor pakkenquote:
Wauw, ik dacht bij het zien van het eerste plaatje: oh, die is zo lelijk, die wordt vast een stuk mooier (zelfs met home, love en pareltjes). Valt dat even tegenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 06:50 schreef Probability het volgende:
Omg omg omg omg
Lijken wel van die abortus dingen die door de brievenbus werden gegooid
Oooooowowww net rivjeraa maajson he?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:53 schreef trovey het volgende:
Je kunt er nooit te vroeg bij zijn om je huis te labelen, dementie kan zomaar toeslaan.
[ afbeelding ]
Die eerste! Die geloof ik gewoon NIET!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:03 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ehm, op wélk dialect staat Facebook..?quote:
In mei word ik vader en ik hoop zo dat wij niet van dat soort figuren in onze omgeving hebben.quote:
Als ze nou dit gedaan hadden:quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
En dit vind ik echt een heel leuk idee, maar ik vrees dat als de Gerda's dit ontdekken het hek van de dam is. Hele gevels beschreven met diepzinnige teksten in mos enzo... *kras*
[ afbeelding ]
http://www.boredpanda.com(...)result-is-brilliant/
To get started you’ll need:
3 cups of moss (washed, clean of soil)
2 cups of buttermilk or 2 cups of yogurt (should be plain yogurt)
2 cups of water or beer
1/2 tsp of sugar
corn syrup (optional)
a blender that you probably don’t want to use other than for this
Dat krijg je nooit op een muurquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ze nou dit gedaan hadden:
[ afbeelding ]
quote:
Fryskquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ehm, op wélk dialect staat Facebook..?
Ik zou me alvast ernstig zorgen gaan makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In mei word ik vader en ik hoop zo dat wij niet van dat soort figuren in onze omgeving hebben.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
En dit vind ik echt een heel leuk idee, maar ik vrees dat als de Gerda's dit ontdekken het hek van de dam is. Hele gevels beschreven met diepzinnige teksten in mos enzo... *kras*
[ afbeelding ]
http://www.boredpanda.com(...)result-is-brilliant/
To get started you’ll need:
3 cups of moss (washed, clean of soil)
2 cups of buttermilk or 2 cups of yogurt (should be plain yogurt)
2 cups of water or beer
1/2 tsp of sugar
corn syrup (optional)
a blender that you probably don’t want to use other than for this
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ze nou dit gedaan hadden:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Een pot die te dicht tegen een muur heeft gestaan?![]()
Eerste reactie van een Facebookgebruiker bij deze laarzen "Apart"...tja dat kan van alles betekenen natuurlijk lol.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding ook eens gemaaktquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Crientj het volgende:
Het vervolg van de betoncakes met laagje karnemelk. Vogelvoercakes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:53 schreef trovey het volgende:
Je kunt er nooit te vroeg bij zijn om je huis te labelen, dementie kan zomaar toeslaan.
[ afbeelding ]Dat is verdorie gewoon het logo van Rivièra Maisonquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:56 schreef trovey het volgende:
Zelfde huisje gebruikt en die namen...arm kind.
Je zult het maar moeten spellen op de basisschool.
[ afbeelding ]
Yuk wat een enge dingen! Ik zou er spontaan nachtmerries van krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef ChatGirl het volgende:
Babypopjes van klei. Je zal ze maar cadeau krijgen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 44% gewijzigd door Gwywen op 20-10-2014 14:08:35 (toevoeging...) ]
*~`*Mama van Deacon & Mike*~`* (quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef quirina het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
15 euro voor freubel labels .
Leuk voor aan je leenbakker spullen.
Home&love always
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
*~`*Mama van Deacon & Mike*~`* () biedt al 16 euro
Ik kwam ook een hondenbench tegen met een Rivièra Maison sticker erop geplakt, ja joh, waarom niet![]()
[ afbeelding ]
Ik voorspel je: die sticker is een stukje zelfgeprint a4 papier, erop geplakt met houtlijm. Of gesso.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
*~`*Mama van Deacon & Mike*~`* () biedt al 16 euro
Ik kwam ook een hondenbench tegen met een Rivièra Maison sticker erop geplakt, ja joh, waarom niet![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een glazen pot, maar daar zit speculoos in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de stoel na heb jij zoiets dus ook thuis?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een glazen pot, maar daar zit speculoos in.
Verder heb ik niks van zulks. En al helemaal niet aan de muur.
Ik bedoelde, gij autist, dat ik het zonde vind van de stoel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de stoel na heb jij zoiets dus ook thuis?
Nee gewoon een stuk servet van de rivjeraa meeson.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik voorspel je: die sticker is een stukje zelfgeprint a4 papier, erop geplakt met houtlijm. Of gesso.
Dit is nog veel triester dan neppe Gucci zonnebrillen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat je allemaal niet kan faken met een rivjeraa meson lintje
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Ik krijg spontaan omschop-neigingen als ik zoiets zie
Dat is nou net het probleem, het wordt niet netjes gedaan, sterker nog het ziet er 9 van de 10 keer niet uit....quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Klaploper het volgende:
Sommige mensen hier lijken gewoon een hekel te hebben aan alles wat niet gewoon bij de winkel vandaan komt.![]()
Knutselen kan toch best, als het niet foeilelijk wordt?
Tuurlijk, en ik vind ook lang niet alles lelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Klaploper het volgende:
Sommige mensen hier lijken gewoon een hekel te hebben aan alles wat niet gewoon bij de winkel vandaan komt.![]()
Knutselen kan toch best, als het niet foeilelijk wordt?
Waarom?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Topidee! Een berenklauw gebruiken in je woonkamer!
Giftig? Ach, wat maakt dat nou uit.
Nou niet zo raar doen he, dat is toch niet interessant?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom?
Je krijgt blaren van die plant.
Da's toch gewoon ronduit verschrikkelijk manquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik voorspel je: die sticker is een stukje zelfgeprint a4 papier, erop geplakt met houtlijm. Of gesso.
Stiekem vind ik sommige dingen ook echt leukquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik vind ook lang niet alles lelijk
Die potjes en zooi met grijze klei eroverheen gegooid zijn echt lelijk en gewoon ook niet goed/leuk gemaakt, sommige andere dingen zijn totaal niet mijn smaak, maar zitten op zich wel ok in elkaar (die lamp hierboven van kopjes en schoteltjes zit volgens mij gewoon goed in elkaar) en sommige dingen zijn best leuk. Ik vond de sneeuwpopjes van bierdopjes bv ook wel grappigquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stiekem vind ik sommige dingen ook echt leuk
Maar het gros van wat hier gepost wordt is gewoon zum kotzen![]()
![]()
valt mee. uitgebloeid / gedroogd is de plant niet meer giftig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Topidee! Een berenklauw gebruiken in je woonkamer!
Giftig? Ach, wat maakt dat nou uit.
much blingquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt fantastisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf is het?quote:
het blijkt een ketting te zijn voor d'r vriendinGquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Anal beads met een bus glijmiddel of wat?
Godverdommequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt fantastisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tandjes...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt fantastisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk denken ze ook nog dat het een enorm dure whiskey was en dat die fles er chic uitziet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt fantastisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkoopt hij ze of probeert hij ze te verkopen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef amaranta het volgende:
Ik ken zowaar een man die ook zoiets doet.
Hij bouwt led-lampen onder lack tafels en schrijft er Tony Montana op.
Hij verkoopt ze voor 50 euro.
Foto ga ik even zoeken.
Ook verkoopt hij Tony Montana posters met led verlichting
Dat tweede.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Verkoopt hij ze of probeert hij ze te verkopen?
Mijn nichtje zou dit dus helemaal geweldig vinden, die heeft d'r hele huis vol met Swarovski.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt fantastisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is de budda met led en fontein wel wat voor haar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Mijn nichtje zou dit dus helemaal geweldig vinden, die heeft d'r hele huis vol met Swarovski.
Zelfs haar witleren bankstel heeft van die diamanten als knopen. En ze beplakt ook de gekste dingen met kristalletjes.
Geen gesso daar maar blingbling.
Zo'n bank als hierboven al ergens stond?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Mijn nichtje zou dit dus helemaal geweldig vinden, die heeft d'r hele huis vol met Swarovski.
Zelfs haar witleren bankstel heeft van die diamanten als knopen. En ze beplakt ook de gekste dingen met kristalletjes.
Geen gesso daar maar blingbling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |