Wat de kutneuk moet dit voorstellen?quote:
Wat het voorstelt? Al sla je me dood...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat de kutneuk moet dit voorstellen?
Creatief met PUR?
Check ook die teringzooi erom heen. Stel je voor dat je na een dag hard zwoegen thuiskomt en je wijf heeft dit gedaan.
GVD die pur gewoon op de vloer....achtelijk wijf
Ook gewoon het gore lef hebben om te zeggen dat dat grafding best leuk is geworden, ja voor een geestelijk gehandicapt kind van 3 misschien ja.quote:
Dat heeft tenminste nog nutquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:10 schreef Crientj het volgende:
Het vervolg van de betoncakes met laagje karnemelk. Vogelvoercakes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh...quote:
Nu ben ik gek op haken (ja, shoot mequote:
dat zijn cadeauzakjes. daar kan je geld in cadeau doen (misschien leuk voor christan?quote:
Het idee van het haakwerk is goed, de uitvoering helaas weer waardeloos met die teksten en ik heb er ook de pest aan als mensen zich alleen bekend maken met hun voornamen, zet er gvd een achternaam bij!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:40 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oja, dat vindt ie vast eeeeeeeeeeeenigquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
dat zijn cadeauzakjes. daar kan je geld in cadeau doen (misschien leuk voor christan?)
ze zijn te koop 3 voor 5 euro
Zul je zien dat ze er (gebruikt) frituurvet voor pakkenquote:
Wauw, ik dacht bij het zien van het eerste plaatje: oh, die is zo lelijk, die wordt vast een stuk mooier (zelfs met home, love en pareltjes). Valt dat even tegenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 06:50 schreef Probability het volgende:
Omg omg omg omg
Lijken wel van die abortus dingen die door de brievenbus werden gegooid
Oooooowowww net rivjeraa maajson he?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:53 schreef trovey het volgende:
Je kunt er nooit te vroeg bij zijn om je huis te labelen, dementie kan zomaar toeslaan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |