quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
dit is trouwens wel heel leuk
Zag het gister nog in een 'design' winkel hangen. Kost het ook nog eens 1000+ euroquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:13 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dit soort creëersels hangt altijd op de kerstafdeling bij ons tuincentrum.
Het ziet er ook allemaal zo vreselijk knullig uit. Zo scheef en amateuristisch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:13 schreef Deckard het volgende:
Al die foto's die ik zie heb ik zo zin om dit direct allemaal in de vuilnisbak te dumpen.
Drie kinderen verloren.quote:
Of nog erger, iemand kado doen.....quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het ziet er ook allemaal zo vreselijk knullig uit. Zo scheef en amateuristisch.
Ik zou me kapot schamen om zulke half-mislukte dingen in mijn huis neer te zetten waar iedereen ze kan zien.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Drie kinderen verloren.Da's best tragisch.
ritueel verbranden, het hoesje of de maker er van..quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Shit. Zelfs mobiele telefoonhoesjes zijn niet meer veilig voor de gesso en geplakte foto's.
Pak dan een doorzichtig hoesje en schuif een foto aan de binnenkant erin.![]()
![]()
Christus voor een knaak bestel je een bedrukt hoesje op het internet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Shit. Zelfs mobiele telefoonhoesjes zijn niet meer veilig voor de gesso en geplakte foto's.
Pak dan een doorzichtig hoesje en schuif een foto aan de binnenkant erin.![]()
![]()
quote:
Gebruik dan een cactusquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebruik dan een cactusEn als dat alles qua geld is wat de persoon krijgt (er van uitgaande dat het een soort cadeau is), wat een krenten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |