Maakt niet uit Chantal wint tochquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zowel Floortje als Linda zijn er vanavond trouwens niet bij.
Is Linda bang dat de afperser in het publiek zit?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zowel Floortje als Linda zijn er vanavond trouwens niet bij.
Nee, dat ze na een overwinning op gebak moet trakteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Linda bang dat de afperser in het publiek zit?
Die heeft in het programma van Humberto Tan dagelijks een item met 'nieuwtjes'.quote:
Die vreselijke pisnicht achter dat deskie die opleest wat iedereen al op GeenStijl, Dumpert, en nu.nl heeft gezien? Is dat 'talent' joh?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft in het programma van Humberto Tan dagelijks een item met 'nieuwtjes'.
De hele uitzending door, eigenlijk. Leest hij gewoon wat nieuws van websites en dat vertelt hij dan aan ons. Soms een leuk filmpje erbij dat ook op Dumpert zou kunnen staan.
Hier wil ik meer over wetenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou je er vanuit af kunnen leiden ja. Chantal kan wel goed hockeyen trouwens.
Amen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef appelen het volgende:
Gouden Televizier-Ring 2014
Flikken Maastricht (Avrotros)
Penoza (KRO)
SynDROOM (RTL 4)
Zilveren Televizier-Ster Man 2014
Art Rooijakkers (Avrotros)
Humberto Tan (RTL 4)
Johnny de Mol (RTL 4/RTL 7)
Zilveren Televizier-Ster Vrouw 2014
Chantal Janzen (RTL 4)
Floortje Dessing (BNN)
Linda de Mol (RTL 4)
Televizier Aanstormend Talent Award 2014
Luuk Ikink (RTL 4)
Richard Groenendijk (RTL 4)
Ruud Feltkamp (RTL 4)
Gouden Stuiver 2014
Checkpoint (EO)
Freek in het Wild (VPRO)
Wie is de Mol Junior (Avrotros)
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die vreselijke pisnicht achter dat deskie die opleest wat iedereen al op GeenStijl, Dumpert, en nu.nl heeft gezien? Is dat 'talent' joh?
Daar heb je geen talent voor nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft in het programma van Humberto Tan dagelijks een item met 'nieuwtjes'.
De hele uitzending door, eigenlijk. Leest hij gewoon wat nieuws van websites en dat vertelt hij dan aan ons. Soms een leuk filmpje erbij dat ook op Dumpert zou kunnen staan.
Kende hem nog niet, maar best lekker nummer!quote:
Groenendijkquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:51 schreef tralalala het volgende:
Hoe de neuk kan je Flikken Maastricht beter vinden dan Penoza?
Of hebben jullie Penoza gewoon nog nooit gezien?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:51 schreef tralalala het volgende:
Penoza en SynDROOM heb ik nog nooit gezien. Flikken de afgelopen seizoenen ook niet meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:51 schreef tralalala het volgende:
Stijn is het hier mee eensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef appelen het volgende:
syndroom is kut, penoza topshow maar ik ga toch voor FM
Daarom. Beetje oud nieuws vertellen dat de helft allang gezien heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Die andere 2 ken ik niet eens
EDIT: Die Luuk is die kneus van RTLLN
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daarom. Beetje oud nieuws vertellen dat de helft allang gezien heeft.
Dit ja. Flikken Maastricht is echt heel kutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:51 schreef tralalala het volgende:
quote:
Even quotenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef Max23 het volgende:
Als die Luuk de talentaward wint, neem ik een week lang zijn hoofd als UI
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef Max23 het volgende:
Ruud Veltkamp was Kruimeltje toen hij 12 ofzo was, dus dat hij genomineerd is slaat strikt genomen ook nergens op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, een of andere soapie als aanstormend talentRichard Groenendijk die al >20 jaar bezig is in datzelfde lijstje
ER is een matig seizoenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi! Ik wil dit ook wel kijken maar expeditie robinsin vind ik leuker! En wat raar dat Jan Smit de presentator is, hij is toch helemaal niet zo leuk?![]()
Ja, maar nu natuurlijk genomineerd vanwege zijn deskundigheid als hulpje van Carlo bij de GTST quizquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ruud Veltkamp was Kruimeltje toen hij 12 ofzo was, dus dat hij genomineerd is slaat strikt genomen ook nergens op. ;-)
Ik heb nog nooit andere seizoenen gezien, dus ik vind dit seizoen al heel erg leuk. Maakt expeditie ook kans om te winnen?quote:
Nee die zijn afgevallen volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit andere seizoenen gezien, dus ik vind dit seizoen al heel erg leuk. Maakt expeditie ook kans om te winnen?
Wat doet die richard groenendijk eigenlijk?.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar nu natuurlijk genomineerd vanwege zijn deskundigheid als hulpje van Carlo bij de GTST quiz
Humbertoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee, als Art Rooijakkers maar niet wint trouwens. Sinds De Slimste Mens ben ik zwaar afgeknapt op dat arrogante smoelwerk van 'm.
Humberto
Vast panellid van Wie Ben Ik?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doet die richard groenendijk eigenlijk?.
Que ?quote:
Wie Ben Ik van RTL 4 wat afgelopen voorjaar werd uitgezonden? Hij was daar vast panellid, net als Paul de Leeuw, Jandino en Gordon. Wendy van Dijk presenteerde het.quote:
Goed dat ik dat niet ken dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie Ben Ik van RTL 4 wat afgelopen voorjaar werd uitgezonden? Hij was daar vast panellid, net als Paul de Leeuw, Jandino en Gordon. Wendy van Dijk presenteerde het.
Avondvullende televisiequote:
kank niet eens herinnerenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Was voorgaande jaren toch een betere opening
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Vorig jaar ging het tenminste nog ergens om, metWIDM, nu heb ik dikke /care.
Ja, want hier kijken in het buitenland ook zoveel mensen naar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef WeertGeeIders het volgende:
Binnen 1 minuut schaam ik me weer voor Nederland.
Dit dus.quote:
elke keer weer een stijfje als ik haar ziequote:
Liever met lang haarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
elke keer weer een stijfje als ik haar zie
Hoef ik ook niet meer te zien dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, lekker de cliffhanger spoilerenmananamanam
Als ik zeg dat Rens het een goede serie vindt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Als Stijn en Strani Penoza een geweldige serie vinden gun ik hun de ring.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Als Stijn en Strani Penoza een geweldige serie vinden gun ik hun de ring.
Er staat ook echt dat ik me tegenover het buitenland schaam met dit soort rommelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want hier kijken in het buitenland ook zoveel mensen naar.
Iedereen in NL weet al dat dit troep is dus daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Er staat ook echt dat ik me tegenover het buitenland schaam met dit soort rommel
Zo erg vind ik 'm helemaal niet als presentator.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef lovely_sunset het volgende:
Wat achterlijk dat jantje mag presenteren. hij doet het nog slechter dan dat hij kan zingen. Maar dan komt hij aanrennen....waarom???? zodat hij buiten adem is als hij moet beginnen met presenteren. Ik geloof dat ik nu al afhaak.
Hoezo bedrieger?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
Johhny wint hem. Dat is allemaal al besloten joh!
Komen ze weer goed in het licht na het gezeik met die bedreiger
Jortquote:
Zonder broekquote:
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen paar weken?quote:
Ik ben een kerstbalquote:
hehe daar is appelen, nu dat andere fruit en stu nogquote:
Ik was er alquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
hehe daar is appelen, nu dat andere fruit en stu nog
Haha ja denk het! Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen paar weken?
oh okequote:
vanquote:
Lach er maar omquote:
boeken dicht en topshow koekenquote:
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:46 schreef Pandaplint het volgende:
"Oorlog, Incest. Alles hebben we gedaan"
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Mol_bedreigd__.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Haha ja denk het! Wat is er aan de hand dan?
Niet meer. Hij is naar Zapp overgestapt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de EO werkt Klaas van Kruistum.
Dat is radio flapdrol.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
Hoe zit het met de Echte Jannen?
[ afbeelding ]
Radioring is over paar wekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
Hoe zit het met de Echte Jannen?
[ afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:
quote:
Is dat die dikzak?quote:
omdat dit een goed programma isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef Paul het volgende:
Waarom kennen jullie allemaal dit programma
Ik vind dit maar creepyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef Paul het volgende:
Waarom kennen jullie allemaal dit programma
hij is wel lachenquote:
Deed Genee ookquote:
Opposuitsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat hadden die gasten voor smoking aan?
Daar schrok ik toch wel van, juist omdat ik dacht dat hij aan de beterende hand wasquote:
Dit ben ik in drie woordenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/checkpoint/item/profiel-tom/
Hij is al 20
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ah, Krabbé. De beste vriend van de doden.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ah, Krabbé. De beste vriend van de doden.
Met als kanttekening dat zeker twee van hen al met de originele act te maken hadden. Dus het is meer de 'huidige Common Linnets'.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef Kinga het volgende:
Ach kijk, de alternatieve common linnets...
#TEAMILSEquote:
allejezus wat een rotkopquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/checkpoint/item/profiel-tom/
Hij is al 20
Voor jou tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Voor jou tijd1966SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |