Ik heb nog nooit andere seizoenen gezien, dus ik vind dit seizoen al heel erg leuk. Maakt expeditie ook kans om te winnen?quote:
Nee die zijn afgevallen volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit andere seizoenen gezien, dus ik vind dit seizoen al heel erg leuk. Maakt expeditie ook kans om te winnen?
Wat doet die richard groenendijk eigenlijk?.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar nu natuurlijk genomineerd vanwege zijn deskundigheid als hulpje van Carlo bij de GTST quiz
Humbertoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee, als Art Rooijakkers maar niet wint trouwens. Sinds De Slimste Mens ben ik zwaar afgeknapt op dat arrogante smoelwerk van 'm.
Humberto
Vast panellid van Wie Ben Ik?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doet die richard groenendijk eigenlijk?.
Que ?quote:
Wie Ben Ik van RTL 4 wat afgelopen voorjaar werd uitgezonden? Hij was daar vast panellid, net als Paul de Leeuw, Jandino en Gordon. Wendy van Dijk presenteerde het.quote:
Goed dat ik dat niet ken dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie Ben Ik van RTL 4 wat afgelopen voorjaar werd uitgezonden? Hij was daar vast panellid, net als Paul de Leeuw, Jandino en Gordon. Wendy van Dijk presenteerde het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |